תשטלת על משימות אופטימיזציה יומיות, שבועיות וחודשיות בפרסום באמזון - Amazon PPC

Vova Even Apr 18, 2024
6 People Read
Amazon PPC Automized אוטומזציה של PPC באמזון
Table of Contents
  1. כיצד לייעל אתהפרסוםפיפיסי שלך באמזון - משימות יומיות, שבועיות, דו-שבועיות, חודשיות
    1. מבוא
    2. .Szymon Sekściński חשיפת הנושא של המאמר והאורח שלי
    3. הראשונה באמזון PPC-משימת ה
    4. השנייה באמזון PPC-משימת ה
    5. משימות פיפיסי שבועיות
    6. דו-שבועיות PPC משימות
    7. חודשיות PPC משימות
    8. יכול לעזור לך AMZguardian איך

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

כיצד לייעל את הפרסום פיפיסי שלך באמזון - משימות יומיות, שבועיות, דו-שבועיות, חודשיות

שלום לך, כאן וובה אבן, מוכר אמזון, המדריך הנאמן שלכם בכל מה שקשור לאמזון!

במאמר זה, אנו מתחדשים כדי לצלול עמוק לתוך העולם של Amazon PPC.

אם אתה מגרד את הראש, תוהה איך לסחוט עוד רווחים מקמפיין הפרסום שלך ב-PPC, יש לי כמה הצעות טובות בשבילך!

נעבור על מתי וכיצד נעשת האופטימיזציה של פעילויות ה-PPC שלך - מהמשימות שאתה צריך להתמודד מדי יום, ועד למשימות החודשיות החשובות ביותר.

כדי להפוך את הנסיעה הזו למעניינת עוד יותר, יש לי טייס משנה, Szymon Sekściński .

בתור המייסד של AMZ Guardian סזימן הוא גאון של PPC בתום לב!

קבל ייעוץ חינם עם Szymon כאן. הוא יעזור לך, במיוחד אם אתה מוכר מעל 7 ספרות בשנה באמזון.

תחזיק חזק בזמן שאנחנו מנווטים בשיחה מלאת התובנות שלנו, שניהלנו במקור בווידאו.

(פססט, אם אתה יותר מתעניין בצפייה מאשר בקריאה, אתה מוזמן לקבל את כל המידע בסרטון למטה)

אז אתה מוכן לצלול פנימה?

בוא לראות מקרוב את הדרך המהירה ולייעל את אסטרטגיית ה-PPC שלך באמזון!

בואו לגלות את הקסם של השיחה שלי עם שמעון!!!

____________

מבוא

Vova: ברוכים הבאים לעוד שיחה ערנית על איך לשמור על ה-PPC של אמזון מטופח ומשגשג!

אנחנו הולכים להיכנס לתהליכים יומיים, שבועיים, דו-שבועיים וחודשיים לאופטימיזציה של ה-PPC שלך באמזון.

הרגלים שימושיים אלה יעזרו לך להפוך את ה-PPC מתרחיש שעלול להיות כאוטי לסימפוניה מתוזמנת היטב.

הדובדבן שבקצפת?

קמפיין PPC מכוון שיעזור לך לתפוס את המקורות האורגניים הטובים האלה ולתת לעסק שלך דחיפה ראויה קדימה.

היום יש לי אורח מיוחד בערוץ היוטיוב שלי, שמעון.

למי שלא יודע, הוא האיש מאחורי AMZ Guardian, סוכנות שמתמחה ב-"נעשה בשבילכם" בתחום הPPC והדירוג באמזון.

הם שואפים לגרום למוצרים שלך להגיע גבוה בכל מהשרקשור לדירוגים אורגניים באמצעות PPC.

זה כמו שיש לך שותף שקט שעובד מאחורי הקלעים ועוזר לעסק שלך באמזון לצמוח.

אם זה מסקרן אותך, להלן כפתור להזמנת פגישת ייעוץ חינם עם AMZ Guardian וכמו כן סרטון סקירה של השירותים שלהם.

יש גם פוסט בבלוג עם סקירה על AMZ Guardian. (המדריך באנגלית)

אתה מוזמן לצלול עמוק יותר לתוך ההצעה שלהם ואיזה דרכי שיתוף פעולה יש.

.Szymon Sekściński חשיפת הנושא של המאמר והאורח שלי

וובה: ברוך הבא לתוכנית, סזימון!

טוב לראות אותך שוב לעוד מפגש ריענון.

סזימון: תודה שהזמנת אותי, וובה.

אני נרגש לחזור ולשתף את הקהל שלך בכמה אסטרטגיות עם מספר אוקטן גבוה.

המטרה העיקרית שלנו ב-AMZ Guardian היא לעזור לך לעלות על הר הדירוג האורגני באמצעות PPC.

המבנה של הפגישה של היום הוא פשוט אבל יעיל: אנחנו נתאר באיזו תדירות עליך לבצע משימות ספציפיות, וכך יהיה לך קל יותר לתזמן ולארגן את השגרה שלך, בין אם אתה משתמש בתוכנת ניהול פרויקטים או בלוח שנה הישן והטוב.

וובה: אז, סזימון, אתה אומר שזה הכל על הפיכת המשימות האלה להרגלים קבועים, נכון?

סזימון: בדיוק! לרשום אותם בכלי ניהול הפרויקטים או בלוחות השנה שלנו בתור תזכורות, כמו "היי, זה זמן PPC!"

זה מה שאנחנו עושים מדי יום בסוכנות שלנו, כל ההתמחות שלנו מקודשת ל-PPC.



סזימון: היום, אני נרגש לחלוק תובנות מהגריינד היומיומי שלנו ב-PPC.

זה משהו שאנחנו באמת מתלהבים ממנו, ושהסתכמו מהרבה נקודות מבת על נתונים.

אנחנו אוספים את כל המידע בעל הערך הזה והופכים אותו לשיטות עבודה מומלצות.

 

אנחנו מודדים את התוצאות שלנו, דבר אשר הביא השראה לרשימה שאני הולך לפרסם היום.

זה יעזור לך לשרטט את לוח השנה שלך PPC!

וובה: נשמע פנטסטי, סזימון!

אנחנו הולכים לחקור מספר היבטים מאוררי השראה של ארגון ומבנה אסטרטגיות של PPC באמזון.

נראה שאנחנו הולכים לתת לחובבי PPC מפת דרכים אולטימטיבית.

אז, שמעון, אני יודע שהקהל שלנו חם לשמוע על התהליכים היומיים, השבועיים, הדו-שבועיים והחודשיים האלה.

בעצם, זו דרך להפוך את PPC למהנה, מאורגן ומובנה, לא?

זה כמו להכין כריך PPC עם כל השכבות הטעימות.

בואו לצלול לבפנים!

הראשונה באמזון PPC-משימת ה

וובה: מהי המשימה הראשונה?

סזימון: בהחלט, וובה, זה הטריק הסודי!

אבן היסוד של הPPC, משימה שדורשת את מירב תשומת הלב שלך, היא מחקר מילות מפתח יעיל של אמזון.

תחשוב על זה כמו על בחירת המרכיבים הנכונים לכריך ה-PPC שלנו.

משימה חד פעמית זו מחייבת אותך למצוא לפחות 80% מכל מילות המפתח שלך, עם זנב ארוך ועם זנב קצר.

הן מאורגנות בצורה מקצועית, ויש לך שפע הזדמנויות ליצירת מנות PPC שוות.

ככל שתהיה יותר מדויק ומאורגן עם מילות המפתח שלך, כך תצליח יותר עם PPC.

וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

אנחנו לא מוצאים רק מילות מפתח; אנו צוללים עמוק לתוך חור הארנב של מחקר מילות מפתח, בודקים ידנית כדי לוודא שכל מילת מפתח רלוונטית למוצר באמת.

אם יש לנו ספק, אנחנו בודקים עם אמזון בהצלבה.

אבל יש פה קטץ', וזה משהו שאסור לך להתעלם ממנו: מילות מפתח שליליות.

תאר לעצמך שאתה מוכר רמקול שחור, והגדרת את מילות המפתח שלך, כולל את המילה "ורוד".

עם זאת, המונח ורוד כל הזמן צץ וגורם לעלויות מיותרות.

עכשיו, הגיע הזמן לפעול ולהגן על התקציב שלך באמצעות מגן מילות המפתח השליליות.

על ידי הוספת ורוד כמילת מפתח שלילית, תוכל למנוע את הצגת המודעות שלך בחיפושים לא רלוונטיים ולשמור את המשאבים שלך לקהל הרלוונטי יותר.

אז, הצעד הראשון שלנו הוא כפול: מחקר מילות מפתח ומחקר מילות מפתח שליליות, שניהם חיוניים באותה מידה.

השנייה באמזון PPC-משימת ה

בשלב הבא, השלב השני הוא אופטימיזציה יומית של הצעות מחיר.

אנו משתמשים במודל מהגר הרב נתונים, כלומר אנחנו לא בודקים את אותן מילות מפתח כל יום.

במקום זה, אנחנוו מנתחים את מילות המפתח שאספו מספיק נתונים, והם עשויות להשתנות מדי יום.

עם זאת, אם אתה מנווט את מסע ה-PPC שלך מתוך חשבון מנהל המודעות שלך, גישה פשוטה יותר עשויה להיות לבדוק את הצעות המחיר שלך כל ארבעה ימים, ולבדוק אם ה-ACoS (עלות הפרסום של המכירות) שלך זונקת גבוה מדי.

לכן, אנחנו מתבססים על מחקר מוגבר של מילות מפתח ואופטימיזציה יומית של הצעות מחיר.

וובה: הבנתי, סזימון. אז לפני שאנחנו צוללים למים העמוקים יותר של PPC, אנחנו צריכים לגבש את "הליבה הסמנטית" שלנו של מילות מפתח, נכון?

האם זה עבור מסע הפרסום PPC או שהם כבר צריכים להיות ברשימת המוצרים?

סזימון: נקודה טובה, וובה! זה עבור מסע הפרסום עם PPC.

אבל הנה משהו חיוני - בדיקת אינדקס הרישום שלך.

אתה מבין, איזו מילות המפתח שזיהית עבור ה-PPC שלך לא ישפיעו אם לא תצרף עבורן אינדקס.

כלים כמו Helium 10 Index Checker יכולים לעזור לך לבדוק את מצב האינדקס שלך.

אם אינך נוספת לאינדקס, הגיע הזמן לסבב מילות מפתח - ערבב אותן פנימה והחוצה מהרישום שלך, ו-backend, עד שתתחיל להוסיף לאינדקס.

רק אז יתחיל קמפיין ה-PPC שלך.

תחשוב שזה סלע ה-PPC שלך.

אם לא רשמתם את מילות המפתח הנכונות, או שלא הכנסתם אינדקס עבורן, או שלא מיינתם את מילות המפתח השליליות שלכם, אז, למרבה הצער, מסע הפרסום שלך ל-PPC חסר בסיס מרכזי.

ברגע שתקבע את זה, אתה מוכן לעבור לאופטימיזציות.

וובה: אהה! אז, ברגע שהרישום שלנו יצורף לאינדקס, ויש לנו את מילות המפתח העיקריות שלנו מהמחקר שלנו, נוכל סוף סוף לצלול לעבור ל-PPC.

הזכרת גם מילות מפתח שליליות, אבל איך נזהה אותן אם לא הושקנו את קמפיין ה-PPC שלנו?

האם אתה מציע לזהות מילות מפתח שליליות מהמחקר הראשוני שלנו?

למשל, אם אנחנו יודעים שהרמקול שלנו אינו נייד, אז "נייד" תהיה מילת מפתח שלילית.

סזימון: בהחלט, וובה, הבנת נכון!

נניח שאתה מוכר רמקול שאינו תומך ב-Bluetooth.

תרצה להגדיר את "Bluetooth" כמילת מפתח שלילית, כדי שלא תשליך כסף על קליקים שלא יניבו המרה.

באופן דומה, עם צבעים - אם אינך מציע צבע ספציפי בקו המוצרים שלך, שקול אותו כמילת מפתח שלילית.

הכל על היכרות עם מילות המפתח ומילות המפתח השליליות שלך.

הקדשת זמן לכלול אותם יחסוך לך הרבה כסף.

וובה: אז, עוד לפני שאנחנו מתחילים את מסע הפרסום שלנו ל-PPC, אנחנו מזהים את מילות המפתח 'אל תלך' ו'לא ללכת'.

ואז הזכרת משימות יומיות כמו אופטימיזציה של הצעות מחיר.

זה נראה קצת מתקדם, ואולי מתאים יותר לביקורת יומית למוכרים מנוסים יותר.

למתחילים, האם הם צריכים גם להסתכל על זה כל ארבעה ימים?

סזימון: אכן, וובה. כאשר אתה משיק מסע פרסום חדש, ייתכן שיהיה מועיל לעשות צ'ק-אין כל יום במשך השבועיים הראשונים.

מילות מפתח בנפח גבוה יכולות באמת להרקיע את העלויות אם לא בודקים אותן.

נניח שכללת מילת מפתח פופולרית שאינה מניבה המרה; אם תחכה ארבעה ימים לבדיקה, זה עלול להשאיר שקע בתקציב שלך.

לכן, במשך השבועיים הראשונים, במיוחד אם אתה מנהל את מילות המפתח שלך בעצמך, תרצה לעשות צ'ק-אין מדי יום.

לאחר מכן, אולי תוכל להאט את הקצב כל ארבעה עד שישה ימים כדי לתת להצעות להתיישב.

הכל תלוי ברמת הנוחות שלך, אבל אני מציע שתבדוק כל שלושה עד שישה ימים כדי להתאים את הצעות המחיר שלך.

וובה: מגניב, הבנתי! אז, כיסינו את שלב טרום ההשקה ואת הניהול היומיומי.

מה עוד יש לעשות אופטימיזציה יומית של PPC?

האם מדובר בעיקר בהתאמות של הצעות מחיר?

סזימון: יש לא מעט יותר באופטימיזציה יומית של הPPC, וובה.

אבל בקצרה, אנחנו מתמקדים היום בהתאמות של הצעות מחיר.

מדדי מפתח לצפייה כוללים את שיעורי ההמרה ו-ACoS (עלות פרסום).

אם שיעורי ההמרה שלך גבוהים, תרגיש בטוח לגבי הגדלת הצעות המחיר שלך.

שמור את ה-ACoS שלך בנקודת האיזון או מעליה לתחרותיות, אבל אל תשכח לקחת בחשבון גם את ה-ACoS הכולל שלך (TACoS).

וזכרו, הסף תלוי במחיר המוצר - ייתכן שתוכל להרשות לעצמך יותר קליקים ללא מכירות עבור מוצר במחיר גבוה יותר.

לדוגמה, 50 קליקים עבור מוצר של 500 דולר - כך שתהיה קרוב לנקודת איזון.

אבל עבור אופטימיזציות יומיות של הצעות מחיר, הייתי אומר שכל ארבעה עד שבעה ימים ככלל זה טוב.

מצא את המדדים שעובדים עבורך, ותשים אליהם לב.

וובה: תובנות מדהימות, סזימון!

קבל ייעוץ חינם עם Szymon כאן. הוא יעזור לך, במיוחד אם אתה מוכר 7+ דמויות.

משימות פיפיסי שבועיות

וובה: עכשיו, מה לגבי משימות שבועיות?

מה נכנס לאופטימיזציה של מסעות הפרסום שלנו על בסיס שבועי?

סזימון: שאלה מצוינת, וובה!

בסוכנות שלנו, יש כמה משימות שבועיות שלדעתנו הן חיוניות.

הראשונה נקראת "ניהול מילות מפתח שבועי".

זה כרוך בבדיקת דוח מונחי החיפוש שלך.

אתה רואה כשאתה מפעיל מסעות פרסום רחבים, ביטויים או אוטומטיים, לרוב הווריאציות או הספין-אוף של מילות המפתח הראשוניות שלך הן שבסופו של דבר עולות לך.

לכן, בכל שבוע, אנו צוללים לתוך הדוח, מוצאים את מילות המפתח הבעייתיות הללו, ומקטינים הצעות מחיר או משהים אותן.

וובה: הו, הבנתי. אז זה כמו לערוך בדיקת בריאות שבועית למילות המפתח שלנו, לגזום את אלו שמדממות כסף. זה נשמע חשוב!

סזימון: בהחלט, וובה! המשימה השבועית השנייה עוסקת בסך הכל בניהול התאמות המיקומים שלך, במיוחד ב"טופ החיפוש" (TOS) ו"התאמות של מיקום מוצר".

אם המודעות שלך מניבות ביצועים טובים בחלק העליון של תוצאות החיפוש וה-ACoS שלך נמוך, זה יכול להיות מועיל להגדיל מעט את הצעת המחיר ל-TOS שלך כדי ללכוד יותר תנועה והופעות מול מתחרים.

אסטרטגיה זו עוזרת למקסם את הנראות והרווחיות שלך.

וובה: אה, זה כמו להשויץ בשרירים כשאנחנו מנצחים במירוץ.

הגדל את הצעות המחיר כשאנחנו כבר בפסגה, כדי להישאר שם יותר ולמשוך יותר תשומת לב. מושלם!

סזימון: בהחלט, וובה, ועכשיו, למשימה השבועית השלישית - "התאמת אסטרטגיית הצעות המחיר שלך ל-PPC."

זה קריטי במיוחד אם יש לך מוצרים עונתיים, שכן מילות המפתח שאלהם תרצה למקד עשויות להשתנות בהתאם לעונות השנה.

זה חכם לשקול ולהפוך את מילות הפתח שלך פנימה והחוצה כדי לשמור עליהן טריות ורלוונטיות מדי שבוע.

וובה: אה, אז אנחנו צריכים להיות בהתאמה לעונות השנה ולשנות את האסטרטגיה שלנו בהתאם. הבנתי!

סזימון: נכון! לבסוף, יש גם משימה חודשית שיש לקחת בחשבון.

אנו קוראים לזה "התחזוקה החודשית" שלנו.

בסוף כל חודש, אנו עורכים בדיקה יסודית של כל הקמפיינים שלנו, ומזהים את הביצועים הטובים ביותר.

ניתוח זה עשוי להודיע ​​אם נגדיל או נקטין את התקציב לחודש הבא.

וובה: נכון, אז זה כמו לקחת חודש אחורה, להתבונן בתמונה הגדולה ולהתאים את המסלול. מגניב!

סזימון: בדיוק! עכשיו, זוכרים את המשימות היומיומיות שדנו בהן?

הם דורשים תשומת לב וטיפול תכופים יותר, והם מאוד אינדיבידואליים.

כפי שדיברנו, חשוב לבדוק את הצעות המחיר שלך ולוודא שה-ACoS שלך מותאם ליעד.

כל קמפיין הוא ייחודי, ומה שמתאים לאחד אולי לא יעבוד עבור אחר.

אז, אתה צריך להיות על קצה האצבעות שלך!

אבל בואו נתעמק קצת יותר באסטרטגיה.

כפי שאתה אולי כבר יודע, בקמפיינים של המוצרים שלך, יש לך את הכוח להגדיר אסטרטגיית הצעת מחיר - קבועה, למעלה ולמטה, או רק למטה.

וובה: נכון, אז איזה מהם הכי טוב, סזימון?

סזימון: טוב, זה תלוי.

אם אתה רואה שיעור המרה מצוין - נניח בערך 50% במילות מפתח מסוימות - הבחירה בין "מעלה" "ומטה" יכולה באמת להשתלם.

הגדרה זו מאפשרת לאלגוריתם המתמצא יותר ויותר של אמזון להפעיל את הקסם שלו.

כשהיא ממשיכה לחדד את ההבנה שלה לגבי כוונת הלקוח, שמנו לב שהיא מביאה לתוצאות טובות עוד יותר.

וובה: אז, עם שיעור המרה גבוה, אנחנו יכולים לאפשר לאמזון לקחת את ההגה, והמודעות שלנו אמורות להכיע להיצועים אפילו יותר טובים. זה גאוני!

אבל מה אם מילות המפתח שבחרתי לא עושות את העבודה שלהן?

סזימון: שאלה מצוינת! זה מביא אותנו למשימה השבועית הרביעית שלנו.

לפעמים, למרות שבחרת מילות מפתח מושלמות לכאורה, הן פשוט לא מגיעות לתוצאות שהיית מצפה מהן.

אז איך לתקן את זה?

בכל שבוע, אנו נכנסים ומגדילים מעט את הצעות הביצועים הללו - נניח בסביבות 10% עד 15%.

דחיפה זו יכולה לעתים קרובות להניע את התהליך, ולהוביל ליותר הופעות ויותר קליקים.

וובה: אני חייב לומר, סזימון, אסטרטגיות האופטימיזציה השבועיות האלה נשמעות מדהים!

זה מרגיש כאילו אנחנו לוקחים צעד אחורה פעם בשבוע כדי לראות איך מסע הפרסום שלנו עם PPC מסתדר.

זה לא אינטנסיבי כמו הטרחה היומיומית, אבל זה יותר עניין של הסתכלות רחבה על הדברים, נכון?

סזימון: בדיוק, וובה!

וובה: אני חושב שאם משהו מתייבש במשך שבוע, זה זמן טוב לזהות אותו ולהבין מה לעשות.

ואתה יודע מה מצחיק לגבי אמזון?

זה כאילו בכל יום בשבוע יש אווירה אחרת.

לדוגמה, המוצרים שלנו הקשורים לברביקיו נמכרים כמו עוגיות חמות.

אז הנתונים של שבוע שלם נותנים לך כמה תובנות יקרות ערך, לא?

סזימון: בהחלט! פגעת בול.

וובה: אז, אם נחזור לאסטרטגיות שלנו, הראשונה שקשורה לדליפות  - מילות מפתח שלא מניבות המרות טובות ורק שורפות כסף.

אנו מעריכים אותם מדי שבוע ומחליטים מה צריך לעשות.

והשניה היתה ...אתה יכול להזכיר לי, שמעון?

סזימון: בטח, כן! אז, האסטרטגיה השנייה!

זה היה להתאים את דף החיפוש שלך, וובה.

אם אתה כבר מציג ביצועים טובים בחלק העליון, תוכל לעיין בדוח המיקומים שלך ולהחליט אם להגדיל את הצעת המחיר לראש החיפוש עבור אותם מוצרים בעלי ביצועים גבוהים.

מכיוון שרוב המוצרים נוטים להמיר את הטוב ביותר כשהם נמצאים בראש תוצאות החיפוש, הגיוני לנסות ולהשאיר אותם שם.

וובה: אז, אנחנו מדברים על השארת המוצרים המוצלחים שלנו ממש שם בראש תוצאות החיפוש, נכון?

דוחפים את הזוכים למעלה כדי שישלטו בעמוד הראשון! אני יכול לראות את הפנייה.

עכשיו, על האסטרטגיה השלישית, אני נזכר במשהו על טקטיקה של "מעלה ומטה".

האם זה קשור להצעת מחיר?

סזימון: בהחלט, וובה! זה הכל על אסטרטגיית הצעות המחיר שלך - למעלה ולמטה, קבוע או למטה בלבד.

אם משהו מציג ביצועים ממש טובים, העבר את הצעת המחיר לעלייה והורדה.

אבל תשגיח על זה מקרוב!

אנחנו חוזרים לבדוק את זה מדי שבוע כחלק מהגישה השיטתית שלנו.

וובה: נהדר, זה די ברור!

והאסטרטגיה הרביעית הייתה קשורה ל"הופעות", נכון?

הכל עניין של מתן חיים למילות מפתח שלא זוכות למשיכה.

סזימון: פגעת במקום הנכון, וובה!

נניח שיש לך מילת מפתח שאינה מקבלת חסיפה.

אתה חושב שזו מילת מפתח מצוינת, יש לה נפח חיפוש גבוה, היא רלוונטית למוצר שלך, אבל היא פשוט לא מביאה שום תוצאות.

זה כאשר אתה נכנס פעם בשבוע כדי לתת למילת המפתח הזו דחיפה קטנה, דחיפה כדי להניע אותה.

זה חלק מהמערכת השבועית האוטומטית שלנו, ותאמין לי שזה תהליך יעיל ביותר.

יש גם פוסט מפורט למונחי Amazon PPC .

דו-שבועיות PPC משימות

וובה: אז, יש לנו את האסטרטגיות הסופר-יעילות האלה על בסיס שבועי - פנטסטי!

אבל מה לגבי פעולה דו-שבועית?

אתה יודע, לתת לשבועיים לעבור ואז מה?

למה מסגרת הזמן הספציפית הזו?

סזימון: ובכן וובה, המרווח הדו-שבועי הוא המפתח לתהליך שאנו מכנים "קבלת בגרות".

המשמעות היא שאם גילית קמפיינים של פרסום בעלי ביצועים טובים במיוחד, ביטוי או קמפיין אוטומטי, אבל הם עדיין לא מותאמים במיוחד לקמפיינים שלך.

העברת מילות מפתח מוצלחות אלו למסעות הפרסום שלך בהתאמה מדויקת מאפשרת לך לשלוט טוב יותר במכירות של מילת מפתח זו.

וובה: ולמה לא לעשות את זה מדי שבוע?

האם יש סיבה ספציפית להשאיר אותו במרווח של שבועיים?

סזימון: שאלה מצוינת, וובה!

אם תנסה לעשות זאת מדי שבוע, ייתכן שתגלה שפשוט אין מספיק נתונים עדכניים או מספיק מילות מפתח שהתגלו לאחרונה בקמפיינים האלה.

זה יכול לקחת קצת זמן מיותר.

הבנו שבדיקה כל שבוע לא מראה שום דבר חדש, אז דחפנו את זה ללוח זמנים של שבועיים למען היעילות.

אנחנו ממליתים את זה לכולם גם.

וובה: בסדר, זה הגיוני! עוד משהו בסדר היום הדו-שבועי?

סזימון: אכן, ישנו תהליך דו-שבועי נוסף שפיתחנו בסוכנות שלנו, המכונה תהליך ה"קייורד ספין".

כאן, אנו לוקחים מילות מפתח בעלות אחוזי המרה גבוהים, מהמוצלחות שיש, ואנו עורכים מחקר נוסף סביב מילות המפתח הללו.

נתמקד עמוק יותר לתוך מילות המפתח המנצחות.

תחשוב על תכונת ההצעה האוטומטית של אמזון, איך כשאתה מתחיל להקליד מילת מפתח, היא מציעה לך שלל אפשרויות דומות?

ובכן, אנחנו מאמצים למילות המפתח עם הביצועים הטובים ביותר שלך.

מדי שבועיים, אנו יוצאים למסע "גילוי מילות מפתח" סביב מילות המפתח המוצלחות ביותר שלך.

זו אסטרטגיה שהוכיחה את עצמה כמאוד יעילה!

וובה: אוקיי, הבנתי!

אז, על בסיס דו-שבועי, יש שני דברים עיקריים שאנחנו עושים, נכון?

הראשון הוא קידום מילות מפתח מוצלחות ממסעות פרסום אוטומטיים למסעות פרסום בהתאמה מדויקת.

ואנחנו עושים זאת במחזור של שבועיים מכיוון שזו מסגרת זמן מספקת כדי להבין את הביצועים של מילת מפתח, נכון?

סזימון: בדיוק!

וובה: אז נתננו לשבועיים לעבור - כולל שני סופשים וימי חול - כדי לאסוף מספיק נתונים.

לאחר מספר ימים בלבד, אנו עשויים לקבל כמה קליקים, אבל אולי עם המרות נמוכות.

שבועיים נותנים לנו תמונה ברורה יותר.

והדבר השני שאנחנו עושים מדי שבוע הוא תהליך "ספין מילות מפתח" המעניין הזה.

תן לי לבדוק אם הבנתי נכון - אנחנו מתמקדים במילות המפתח המניבות את הביצועים הטובים ביותר שלנו, ולאחר מכן אנו מבצעים גילוי נוסף סביב מילות המפתח הללו, כמו איך אמזון מציעה אותן.

סזימון: כן, אתה צודק, וובה!

נניח, אם אתה מצליח בצורה יוצאת דופן עם "רמקול אלחוטי שחור", אז היינו מבצעים מחקר נוסף על מילות מפתח קשורות.

אולי "שחור מט", "שחור חלל", "ציוד קול" או אחרים שעדיין לא גיליתם.

זה על לחקור יותר את האזורים שבהם אתה כבר מנצח.

וובה: אז, אתה אומר, אנחנו יכולים להשתמש באלגוריתם ההצעות של אמזון כדי לבצע את תהליך "ספין מילת המפתח"? בזמן שאנו מקלידים מילת מפתח, לחץ על רווח ואמזון מתחילה להציע מילות מפתח קשורות.

כמו, בואו ניקח בחשבון את מילת המפתח "רמקול Bluetooth".

אני מקליד "רמקול Bluetooth", מקיש על הרווח ואז מקליד 'Q' כדי לקבל הצעות כמו "רמקול Bluetooth שקט". מחק את ה'Q', הקלד 'W' וקבל "רמקול Bluetooth עמיד למים", וכן הלאה.

בדרך זו, אנו ממשיכים לגלות מילות מפתח קשורות יותר עבור מונח ספציפי.

וכל זה נעשה מדי שבוע, נכון?

סזימון: כן, בדיוק כך, וובה!

שיטת QWERTY זו בשילוב עם תהליך הספין של מילות מפתח כל שבועיים יכולים באמת לעזור להרחיב את הפוטנציאל של מילות המפתח המוצלחות שלך.

וובה: כן!

חודשיות PPC משימות

וובה: עכשיו, בואו נעבור לתמונה הרחבה יותר - מה אנחנו עושים מדי חודש, נגיד, כל ארבעה שבועות?

סזימון: שאלה טובה, וובה.

בסוכנות שלנו, אחד מתחומי המיקוד העיקריים שלנו בכל חודש הוא סקירת הביצועים של מילות מפתח.

אנחנו מתעניינים במיוחד באלה שפעם היו מדורגים גבוה, והביאו הרבה מכירות, אבל מאז השתתקו.

וובה: ביקורת ביצועים של מילות מפתח, אתה מתכוון?

בודקים מדוע מילות מפתח מסוימות הפסיקו להניב מכירות?

סזימון: בדיוק! אתה יודע, לפעמים זה יכול להיות שקיצצנו את ההצעה קצת יותר מדי, וזה יכול לגרום לירידה.

אם נזהה מילות מפתח כאלה, אולי נחליט ללכת, "חכה רגע, מילת המפתח הזו די חשובה, בוא נעלה את הצעת המחיר שוב" או אפילו לבנות אותה מחדש למסע פרסום חדש כדי לתת לה התחלה חדשה.

וובה: אז זה קצת כמו פעולת הצלה של מילות מפתח!

במה עוד אתה מתמקד מדי חודש?

סזימון: ארגון מחדש של הקמפיין הוא חלק משמעותי בסדר היום החודשי שלנו.

גישה אחת שאנחנו גדולים עליה - ונראה שהיא חוט משותף בתעשייה בשנת 2023 - היא הקמת מסעות פרסום של מילות מפתח בודדות.

אתה מבין, אנשים רבים נוטים למלא מסע פרסום עם מילות מפתח מרובות - נניח בסביבות 20.

אנחנו אוהבים לקרוא לזה 'מילות מפתח זרוקות'.

וובה: זה נשמע צפוף.

סזימון: בדיוק! והנה הקאץ' - בדרך כלל, רק שלוש או ארבע מילות המפתח המובילות מניבות ביצועים טובים, בעוד שבערך 15 הנותרות הולכות לאיבוד.

זה לא אידיאלי מכיוון שאלו יכולות להיות מילות מפתח נהדרות שרק מחכות לזרוח!

וובה: אז אתה מציע סוג של ניקוי אביב למילות מפתח פעם בחודש, לתת להן מרחב משלהן לבצע?

סזימון: הבנת, וובה! אנו ממליצים לארגן אותם מחדש למסעות פרסום של מילת מפתח אחת ולהשיק אותם מחדש.

זה כמו לתת התחלה חדשה למילות המפתח האלה עם ביצועים נמוכים.

וובה: הגיוני! עוד משהו שאתה ממליץ על בסיס חודשי?

סזימון: בהחלט! תחזוקה שוטפת של מילות המפתח השליליות שלך היא חיונית.

בעוד שדיברנו על ניהול מילות מפתח על בסיס שבועי, חיוני פעם בחודש לאסוף את מילות המפתח השליליות הללו ולהפיץ אותן בכל מסעות הפרסום שלך.

זאת כדי להבטיח שהם לא יופיעו ויגרמו לבעיות בקמפיינים האחרים שלך - בין אם זה אוטומטי, ביטוי או משהו יותר נרחב.

וובה: אז, בקצרה, על בסיס חודשי, אנחנו צריכים לבדוק אם משהו הפסיק לעבוד ולנסות להפעיל אותו מחדש, לעשות קצת מבנה מחדש של מסע הפרסום ולנהל מילות מפתח שליליות, נכון?

סזימון: בדיוק, וובה! זה כמו ניקיון בית חודשי עבור מסעות הפרסום שלך באמזון.

וובה: וואו, שמעון! כיסינו לא מעט, לא?

אני בטוח שלקוראים שלנו יש כמה רגעי "אהה" עכשיו, הם חושבים על האסטרטגיות הנוכחיות שלהם או איך הם יכולים לחדד את הגישות שלהם.

חלקם אולי אפילו שוקלים להעביר את התובנות הללו לעוזרי ה-PPC הווירטואליים שלהם.

חלקנו היום ארבע אסטרטגיות מוצקות, שלדעתי הן בעלות ערך.

סזימון: בהחלט, וובה! אין ספק שעברנו על שטח של הטקטיקות האלה היום, אבל יש עוד הרבה מה לחקור.

למי שרוצה לצלול לעומק, לחץ על הכפתור למטה כדי לגשת לפלייליסט שלם המכיל את כל הסרטונים שלנו.

נמשיך ליצור תוכן כדי לחקור את האסטרטגיות הללו עוד יותר.

קבל ייעוץ חינם עם Szymon כאן. הוא יעזור לך, במיוחד אם אתה מוכר מעל 7 ספרות בשנה באמזון.

יכול לעזור לך AMZguardian איך

וובה: ובוא לא נשכח את הסוכנות שלך, AMZ Guardian.

למי שמרגיש קצת המום מכל זה, או זקוק לעזרה מקצועית, הסוכנות שלך מציעה אמזון PPC שנעשה בשבילך וסיוע בדירוג אורגני למילות מפתח, נכון?

סזימון: בדיוק, וובה! יש הרבה מה לקחת, ובקושי גירדנו את פני השטח של מה שאנחנו עושים ב-AMZ Guardian.

אנו מתמחים בתחומים כמו דירוג מילות מפתח אורגני, שימוש ב-PPC כדי לשפר את הסטטוס האורגני שלך עבור מילות מפתח ספציפיות.

המשימה שלנו היא להוריד את המורכבות של PPC מידיהם של המוכרים, ולשחרר אותם להתמקד בהיבטים חיוניים אחרים של העסקים שלהם.

וובה: אז, התשוקה שלך היא לעזור למוכרים להגדיל את קנה המידה, נכון?

סזימון: בהחלט, וובה! אנחנו חיים כדי לראות את המספרים האלה מטפסים, הן ב-PPC והן במדדים אורגניים.

הכל על שיתוף ההתמחות שלנו ולעזור איפה שאנחנו יכולים.

אם מישהו שם בחוץ מעוניין ללמוד עוד או זקוק לעזרה, אנחנו כאן.

וכמו שאני תמיד אומר, אני אוהב לשוחח עם יזמים ולחלוק ידע.

זו אחת הקהילות הטובות ביותר שיש!

וובה: נשמע כמו תוכנית! אני מצפה להתחבר יותר ולשתף את התובנות הללו.

הישארו מעודכנים לאסטרטגיות נוספות, אנשים!

קבל ייעוץ חינם עם Szymon כאן. הוא יעזור לך, במיוחד אם אתה מוכר מעל 7 ספרות

בשנה באמזון.

____________

וזהו, חברים!

הגענו לסוף רכבת ההרים הזו של צ'אט עם שמעון בעל ידע רב.

זה היה כמו לצלול עם הראש לתוך העולם של Amazon PPC, להשתכשך בתובנות ולצאת מהצד השני נוצץ עם ידע חדש!

אני מקווה שהשיחה שלנו עוררה כמה רגעים של נורה עבורך, גרמה לך לחשוב על אסטרטגיות ה-PPC שלך, או אפילו נתנה לך דחיפה להעביר כמה עצות פנימיות לעוזרת הוירטואלית הנאמן שלך.

ברוח הלמידה הבלתי נגמרת, אני אמשיך להגיע לתובנות עם סרטונים מעמיקים יותר, אז הישארו מעודכנים!

אם אתם מרגישים קצת מוצפים וזקוקים לעזרה, זכרו ששמעון והצוות שלו ב-AMZ Guardian הם גיבורי העל שלכם ב-PPC, תמיד מוכנים להיכנס ולהציל את היום!

אבל היי, בין אם אתה מוכן לכבוש את עולם ה-PPC לבד, או רוצה עזרה קטנה מחבריך ב-AMZ Guardian, כולנו כאן כדי לגדול, ללמוד ולהפיק את המרב מההזדמנויות המדהימות בעולם של אמזון.

עד לפעם הבאה, שמרו על נרף של החשיבה שלכם, על מצב הרוח שלך ועל אסטרטגיות ה-PPC שלך חדות מתמיד!

הנה כדי להגיע לשיאים חדשים ביחד במסע המרגש הזה באמזון.

המשיכו לזרוח, יזמים מדהימים!

נ.ב - למטה תמצאו פוסטים נוספים עם Szymon על Amazon PPC.

Table of Contents
  1. כיצד לייעל אתהפרסוםפיפיסי שלך באמזון - משימות יומיות, שבועיות, דו-שבועיות, חודשיות
    1. מבוא
    2. .Szymon Sekściński חשיפת הנושא של המאמר והאורח שלי
    3. הראשונה באמזון PPC-משימת ה
    4. השנייה באמזון PPC-משימת ה
    5. משימות פיפיסי שבועיות
    6. דו-שבועיות PPC משימות
    7. חודשיות PPC משימות
    8. יכול לעזור לך AMZguardian איך

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)