מדריך מלא - קנייה או מכירה של חשבון מוכר באמזון

Vova Even Dec 09, 2023
61 People Read
קניה ומכירה של חשבונות אמזון
Table of Contents
  1. ?רכישה או מכירה של חשבון מוכר באמזון - מהם היתרונות והחסרונות
    1. ?למה לקנות או למכור חשבון אמזון
    2. ?אילו סוגי חשבונות אמזון קיימים
    3. חשבון מוכר באמזון לעומת חשבון עסקי של אמזון
    4. ?מה משפיע על הערך של חשבון מוכר באמזון
    5. ?האם זה בטוח לקנות או למכור חשבון אמזון
    6. תהליך העברת חשבון אמזון לאדם אחר
    7. ?איך או מתי הכסף מועבר
    8. ?מתי אנחנו יודעים שהעברת החשבון הושלמה
    9. ?כיצד למקסם את הערך של חשבון מוכר באמזון
    10. ?למה לעבוד עם עומר סידי

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

?רכישה או מכירה של חשבון מוכר באמזון - מהם היתרונות והחסרונות


מאמר זה מסכם את כל מה שצריך לדעת על קנייה או מכירה של חשבון אמזון. זה מבוסס על ראיון שהיה לי לאחרונה עם עומר סידי.


נכון לעכשיו, עומר עובד עם SellerSpot. השותף שלו הוא שי פרת.


עומר סידי גם מסייע ברכישה ומכירה של חשבונות אמזון ובעל ניסיון של 12 שנים במסחר אלקטרוני. הוא גם מוכר באמזון.


הקישורים לטפסים מיוחדים המאפשרים לכם לקנות או למכור חשבון מוכר באמזון נמצאים למטה.

מכור את חשבון המוכר באמזון

קנה חשבון אמזון מיושן


ומי אני? שמי וובה אבן. אני מוכר באמזון מאז 2016 ויוצר תוכן בנושא, עם למעלה מ-1000 סרטונים זמינים באינטרנט. אני חולק בעיקר הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ביוטיוב וב-Udemy.


המטרה שלי היא לעזור למוכרי אמזון FBA חדשים ומתקדמים להגיע ליעדים שלהם, להרוויח יותר כסף (תוך צמיחה עקבית), ובתקווה לקבל חיים מאושרים וארוכים.


היום, אני מקווה לעזור לכם עם חשבון אמזון שלכם. למקרה שתרצו לצפות בוידאו של מדריך המלא, הנה הסרטון לשירותכם:



פינוקים ומשאבים נוספים למוכרי אמזון FBA:

למכור את חשבון המוכר של אמזון

לקנות חשבון מוכר באמזון

3 ספרים אלקטרוניים, 3 קורסים, בשווי של למעלה מ-$1200

קהילת אמזון FBA בפייסבוק


?למה לקנות או למכור חשבון אמזון


מוכרים רבים מכרו בעבר משהו באמזון כשהיה הרבה יותר קל ורווחי עבורם. ואז הם עזבו או פשוט הפסיקו להשקיע זמן בעסקים שלהם. רוב החשבונות האלה פשוט יושבים ללא תזוזה, גם בדרך כלל עולים בסביבות 40 $ לחודש עבור המנוי לתוכנית המקצועית.


החשבון שלכם שווה כסף. אפשר לקבל תשלום עבור זה במקום שהחשבון ישב לו ללא שימוש; זו תהיה הסיבה העיקרית שתרצו למכור את חשבון האמזון שלכם.


עכשיו, למה שתקנו חשבון אמזון? יש הרבה סיבות. לדוגמה, כבר יש לכם מותג קיים אבל אתם רוצים לפתוח מותג אחר. רוב המוכרים מעדיפים לעשות זאת בחשבון אחר עבור משהו בקטגוריה אחרת. למה? כי לא תרצו לסכן את החשבון הראשון שכבר מוכר ועובד כמו שצריך.


לדוגמה, אם מוצרי המותג הפרטי נמצאים בחשבון קיים, ואתם גם רוצים להתחיל לעשות ארביטראז' או דרוף שיפפינג, עדיף לעשות זאת בחשבון נפרד.


דוגמה נוספת היא שאתם רוצים לבדוק מוצר מסויים ולא רוצים לעשות את זה בחשבון שלכם שכבר שמצליח מאוד כי לא בא לכם להסתכן בעשיית משהו שעלול לגרום לחשבון שלך להתבטל או להחסם וכו'.


כמו בכל עסק, רצוי להפחית את הסיכון ולא לשים הכל על חשבון אחד. כל מי שאי פעם ניסה למכור משהו באמזון יודע את זה, לפעמים אתם יכולים להיות לא זהירים, ולפעמים חשבון יכול להיבטל מכל כך הרבה סיבות שונות שיש לכם אפס שליטה עליהם. רק תלונת לקוח אחת, וכל החשבון שלכם עלול להיסגר. אז למה לסכן את כל העסק בשביל זה?




?אילו סוגי חשבונות אמזון קיימים

החשבונות שאני מדבר עליהם הם "חשבונות מוכרים". לכמה חשבונות מוכרים יש גם חשבונות קונים מחוברים אליהם, אבל חשבון הקונה שלכם משמש רק לרכישת דברים באמזון. אני מדבר אך ורק על חשבונות מוכרים. אלה מחוברים למערכת Amazon Seller Central. הרשו לי לציין את ההבדל בין מוכרי אמזון לחשבונות עסקיים.


חשבון מוכר באמזון לעומת חשבון עסקי של אמזון

עסקים של אמזון מורכבים בדרך כלל ממותגים פרטיים. חלקם פעילים ורווחיים ומכניסים רווחים שנתיים טובים וגם גדלים מדי שנה או חודש. וחלקם לא פעילים, כלומר לא מוכרים. לפעמים יש שם חשבונות שתקועים עם שארית מלאי שלא נמכר, וזה לא רווחי. כמובן, הערך של חשבון אמזון כזה נמוך יותר מאשר חשבון עסקי פעיל באמזון.


בסופו של דבר, עסקים של אמזון נמכרים בימים אלה במיליוני דולרים. במקרים מסוימים, תמכור חשבונות אמזון מתחיל בערך בין 500$ לחשבון עם אפס היסטורית מכירות, ויכול להגיע לכ-30,000$ (עומר הזכיר זאת בסרטון המוטבע למעלה, מספרים מטורפים, אם תשאלו אותי).


?מה משפיע על הערך של חשבון מוכר באמזון


לחשבונות הזולים יותר תהיה היסטוריית מכירה אפסית או קטנה מאוד. אלה יהיו חשבונות חדשים, נניח 2020, 2021 או 2022, שנפתחו לאחרונה או לפני כמה חודשים. חשבונות יקרים יותר יהיו חשבונות ישנים יותר. כשאנחנו מדברים על חשבונות מיושנים, הם בדרך כלל בין 2015, 2017 ו-2018. אלה חשבונות ישנים מצוינים, כמו כן ניתן לראות גם חשבונות מיושנים עם הכנסות גבוהות ממכירות מ-2019 ו-2020.


וזה ממלא תפקיד משמעותי בהערכת מחיר החשבון. אם מכרתם מוצר בשווי של 2,000 $ או מוצר בשווי 1 מיליון, זה משחק מיקום גבוה בהערכת שווי זו.


גורם נוסף שצריך לבדוק הוא דירוג המוכר שלכם(feedback). עליכם להסתכל גם על כמה דירוגי מוכרים יש וגם את הציון הממוצע. וכדי להיות ברור, אנחנו לא מדברים על סקירות המוצרים שיש לכם בדף פרטי המוצר בפועל. כי זה לא מתקדם עם החשבון. דירוגי המוכרים קשורים ישירות לחשבון זה. אז ככל שיש לכם יותר דירוגים וככל שיהיו גבוהים יותר, כך תוכלו לקבל יותר כסף עבור החשבון.


תקינות החשבון שלכם הוא נושא נוסף שיש לקחת בחשבון. האם יש לכם הפרות, בין אם הן עדכניות או היסטוריות. הם ישפיעו על הכסף שתוכלו לקבל עבור חשבונכם. לכן, ככל שהחשבון נקי יותר, כך הסבירות שתקבלו על כך פיצוי גדול יותר.


פוסט בנושא מהבלוג שלי: 5 טיפים להימנע מהשעיית חשבון באמזון


גורם נוסף שעליכם לקחת בחשבון הוא האם יש לכם קטגוריות פתוחות, במיוחד אלו שקשה לפתוח. עבור רוב מהקטגוריות הללו, צריך לשלם בשביל שהם יפתחו, בין אם זה קטגוריות מוגבלות או מותגים מובילים שהחשבון יכול למכור. אז כל הדברים האלה יעלו את ערך החשבון.

?האם זה בטוח לקנות או למכור חשבון אמזון


זה בטוח אם אתם עושים את זה עם אנשים אמינים. יש הרבה הונאות בחוץ, בדיוק כמו בכל תחום, וכדאי לקנות או למכור לאנשים שאתם סומכים עליהם. הם חייבים להיות מנוסים ובעלי מוניטין חיובי בתעשייה.


שמעתי על מקרים רבים שבהם אנשים העבירו את החשבונות שלהם, והקונים בצד השני נעלמו פתאום. קורה גם שאנשים מעבירים כסף לחשבון ולא מקבלים כלום. בכל מקום שיש להרוויח כסף, יש רמאים, למרבה הצער. אם אתם רואים חשבון נמוך בהרבה מהערך האמיתי, יש סיכוי טוב שמדובר בהונאה.


תהליך העברת חשבון אמזון לאדם אחר


בדרך כלל, צריך לבקש אישור מאמזון כדי לקבל את כל המידע לגבי החשבון. אז גם, אם יש בעיה עתידית, זה נראה בהיסטורית של החשבון, האם הוא קיבל אישור לבצע את השינויים האלה או לא.


הדבר הבא שנעשה הוא לשנות את כל התוכן שלכם. יש כרטיסי אשראי, חשבון פרטי בנק וכתובות. לפעמים החשבון עובר מעוסק פרטי לחברה בע״מ או להיפך. אז כל הדברים האלה צריכים להיעשות, ויש דרך בטוחה לעשות אותם.


אני מזמין אתכם ללמוד עוד על העברה בטוחה של חשבון מוכר באמזון כאן.

?איך או מתי הכסף מועבר


ישנן שתי אפשרויות: להעביר את כל התשלום, לקבל גישה לחשבון, או לשלוח בדרך כלל חצי מהמחיר, ואחריו את החצי השני לאחר קבלת החשבון.


אם אינכם סומכים על האדם מהצד השני או אינכם מזהים אותו, תמיד תוכלו להיעזר בשירות נאמנות או ערב לתשלום עצמו. מעבירים את הכסף לצד שלישי, והם מחזיקים בו.


רק לאחר קבלת החשבון והאישור שלו, הם משחררים את התשלומים. זה בדרך כלל כרוך תשלום נוסף, אבל זה שווה את זה. ואם אתם קונים ממישהו שיש לכם אמון בו או מכירים אישית אז אין צורך בשירות זה.

?מתי אנחנו יודעים שהעברת החשבון הושלמה

בדרך כלל, העברת החשבון לחלוטין נמשכת כמה ימים מכיוון שהשינויים לא בוצעו. אינכם יכולים לשנות את הישות המשפטית, פרטי הבנק, כרטיס האשראי והכתובת שלכם במקביל.


בדרך כלל, זה לוקח כמה ימים. אני ממליץ לא לבצע את העברה באותו המחשב עם אותו IP אם יש לכם כמה חשבונות.


זה יעזור אם אתם בדרך כלל משתמשים בשרתי VPS. אם יש חשבון בישות משפטית, ואינכם משתמשים באותה ישות משפטית למשתמש אחר.


פותחים LLC חדש או רושמים את החשבון אצל מישהו אחר.


אם אתם עובדים עם אדם שמעביר חשבונות באופן קבוע, תקבלו מענה לכל השאלות שלכם.

?כיצד למקסם את הערך של חשבון מוכר באמזון


אמזון משנה דברים כל הזמן. זה התחיל מביטול חשבונות שאינם פעילים, אז תצטרכו להפעיל אותם מחדש על ידי מעבר תהליך האימות.


לשמור על חשבונכם בתוכנית מקצועית. אף אחד לא רוצה חשבון תוכנית פרטנית.


אם מכרתם את חשבונכם בהצלחה, וודאו שאין עמלות נסתרות או עמלות עתידיות.


הסרו את המלאי התקוע (אם קיים כזה) כי אנשים רוצים חשבון נקי.


?למה לעבוד עם עומר סידי


לעומר ניסיון רב בתחום. הוא העביר מאות חשבונות בהצלחה.


חשבונות רבים מושבתים ברגע שהם מועברים, בעיקר בגלל שלאנשים שמעבירים אותם אין ניסיון בתחום זה.


אל תעשו את התהליך לבד כי אם החשבון שלכם יושבת, הפעלה מחדש שלו תעלה כסף.


אז למה אתם מחכים? נסו לקנות או למכור את חשבונכם עם עומר עוד היום.


כדי להתחיל, אם ברצונכם למכור את חשבון המוכר באמזון, עליכם למלא את הטופס הזה: מכור את חשבון המוכר באמזון.


לחילופין, אם ברצונכם לקנות חשבון מוכר אמזון מיושן מעומר, הטופס הזה רלוונטי עבורכם: קנה חשבון אמזון מיושן.


כמו כן, אם אהבתם את המאמר הזה, אל תשכחו לבקר בערוץ היוטיוב שלי. ישנם מספר קורסים, הדרכות והצעות של הנחות סביב כלים שונים לאמזון FBA שמחכים לכם. תהנו!


שלכם,


וובה :)

Table of Contents
  1. ?רכישה או מכירה של חשבון מוכר באמזון - מהם היתרונות והחסרונות
    1. ?למה לקנות או למכור חשבון אמזון
    2. ?אילו סוגי חשבונות אמזון קיימים
    3. חשבון מוכר באמזון לעומת חשבון עסקי של אמזון
    4. ?מה משפיע על הערך של חשבון מוכר באמזון
    5. ?האם זה בטוח לקנות או למכור חשבון אמזון
    6. תהליך העברת חשבון אמזון לאדם אחר
    7. ?איך או מתי הכסף מועבר
    8. ?מתי אנחנו יודעים שהעברת החשבון הושלמה
    9. ?כיצד למקסם את הערך של חשבון מוכר באמזון
    10. ?למה לעבוד עם עומר סידי

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)