2024 Payoneer מה זה פיוניר ואיך הוא עובד - סקירת

Vova Even Jan 06, 2024
135 People Read
payoneer מה זה המערכת התשלומים לסוכרים אלקטרונים הזאת
Table of Contents
  1. מה זה ואיך הוא עובד - כל מה שצריך לדעת Payoneer
    1. ?מה זה ואת מי זה משרת Payoneer
    2. כיצד פיוניר עוזר לקבל כסף
    3. איך להשיג מימון עבור העסק שלכם באמזון -Payoneer Capital Advance Offer
    4. איך פיויר מפשט תשלומים
    5. Payoneer מהו כרטיס ביקור המסחרי החדש של
    6. קבלו חשבון של פיוניר בחינם עכשיו

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

מה זה ואיך הוא עובד - כל מה שצריך לדעת Payoneer

במאמר של היום, אני אתאר את המהות של פתרון בנקאות המקוון והחדשני בשם Payoneer. מה זה, למי זה מיועד, איך ולמה להשתמש בו, האם אתם יכולים לקבל כסף מ-Payoneer, האם הוא מציע כרטיסי אשראי/חיוב - אני מסביר הכל כאן.

לא רק זה, אלא שאני גם חולק "הצעת חיסכון בלעדית" למשתמשי Payoneer החדשים, זה מקושר למטה בכפתור, או בלינק שכאן ליד ,בשבילכם.. ולהלן ההטבות.

.עמלת משיכה של 1.8% מהבנק (העמלה הרגילה היא 2%)

אפס עמלות עבור קבלת דולר לחשבון Payoneer שלכם (עמלת ההרשמה הרגילה היא 1%).

קבלו מתנה בסך $25 כאשר יתרת החשבון שלכם מגיעה ל-$1,000.

.לטובת הפוסט הזה הוזמנתי כאורח במטה פיוניר בפתח תקווה, ישראל

.מתן סמובסקי, המארח ומנהל השותפות בפיוניר, היה מאוד יסודי לאורך כל הביקור

.עשיתי כמיטב יכולתי להסביר כל נקודה שהעלה בפוסט שכאן


אבל למקרה שאתם לא קוראים נלהבים, אין מה לדאוג, כי אני גם הקלטתי את הזמן שלי ב- Payoneer, והסרטון מוטבע ממש למטה, כך תוכלו לצפות בו עכשיו. ובכל זאת, אם יש בעיה כלשהי, אל תהססו להעלות אותה. אני תמיד שמח לעזור. :)

נקודות מפתח שאני משתף במאמר זה:


1.לצור את חשבון Payoneer שלכם בחינם ולהנות מההטבות הבאות:

עמלת משיכה של 1.8% מהבנק (העמלה הרגילה היא 2%).

אפס עמלות עבור קבלת דולר לחשבון Payoneer שלכם (עמלת ההרשמה הרגילה היא 1%).

קבלו מתנה בסך $25 כאשר יתרת החשבון שלכם מגיעה ל-$1,000.

2.סקירת ״קפיטל אדוונס אופפר״ (כסף מפיוניר) כל מה שצריך לדעת

:פינוקים ומשאבים נוספים למוכרי אמזון


1.חינם - 3 ספרים אלקטרוניים, 3 קורסים, בשווי של מעל $1200

2.קהילת אמזון FBA בפייסבוק

?מה זה ואת מי זה משרת Payoneer

Payoneer, שנוסדה בשנת 2005, היא פלטפורמת תשלומים חוצי גבולות המאפשרת ליותר מארבעה מיליון עסקים ואנשי מקצוע מלמעלה מ-200 מדינות וטריטוריות לשלם ולקבל תשלומים בקלות של קליק.


מעבר לכך, הוא תומך בעסקאות ב-150+ מטבעות, וזה יותר משירותים רבים אחרים הזמינים באינטרנט.


Payoneer גם זכה בפרסים שונים בתעשייה והכרות לאורך זמן. לאחרונה, הוא נרשם בבורסת נאסד"ק תחת הסמל "PAYO", אך זהו מידע כללי בלבד כדי להבטיח לכם שהכספים שלכם בטוחים ומאובטחים עם Payoneer.


החברה משרתת ענפים שונים כגון מוכרים מקוונים, יועצי מסחר אלקטרוני, פרילנסרים, ספקי שירותים ומשווקים דיגיטליים ועוד.


ישנם גם שווקים שונים, כמו Airbnb, שעובדים באופן ישיר עם Payoneer. וכמה שווקי מסחר אלקטרוני אחרים כמו אמזון, Wish, Lazada, eBay ו-Walmart שיצרו שותפויות ספציפיות עם Payoneer כדי לאפשר למוכרים שלהם להתחבר אליו ולקבל תשלום ישירות.


בזמן שדיבר על תחום המסחר האלקטרוני, מתן שיתף של-Payoneer יש חזון - והוא גם משהו שהחברה רודפת אחריו באופן פעיל - לפתח פתרון לדרישות הפיננסיות של כל ארגון מסחר אלקטרוני.


בפוסט הזה, אני מתמקד בעיקר במסחר אלקטרוני באמזון, שם Payoneer הוא אחד מחמשת ספקי שירותי התשלום המוסדרים בלבד שאושרו.


בעצמי, אני משתמש פעיל ב-Payoneer מאז 2016.

כיצד פיוניר עוזר לקבל כסף

אחד הפתרונות העיקריים שמציעה Payoneer עבור עסקי מסחר אלקטרוני הוא קבלת חשבונות במטבעות שונים. זה מתאפשר על ידי שיתוף פעולה עם בנקים מובילים בכמה מהכלכלות הבולטות בעולם. זה אומר שאתם יכולים לקבל תשלום מלקוחות בינלאומיים ושווקים שונים כאילו יש לכם חשבון בנק מקומי במדינות שלהם.


לדוגמה, אם אתם מוכרים באמזון ארה"ב ורוצים לקבל סכום כלשהו, אפשר להירשם ל-Payoneer בחינם ולקבל מיידית חשבון בנק בדולר ארה"ב.


הקישור למעלה מעניק גם לכם גם הטבות מיוחדות!


1) משיכה לבנק בעמלה של 1.8% (במקום 2%).


2) 0% עמלה עבור קבלת דולר לחשבון Payoneer שלכם (הרשמה רגילה היא 1%).


3) מענק של $25 כאשר מגיעים ל-1K דולרים הראשונים שלכם בחשבון.


זו לא רק אפשרות לקבל תשלום בדולרים, אלא חשבון בנק לגיטימי עם ניתוב ומספר חשבון אמיתיים. זה יהיה חשבון שתנהלו אותו בעצמכם, והלקוחות שלכם יתפסו אותו כחשבון בנק המקורי בארצות הברית.


באותו אופן, Payoneer מספקת גם חשבונות בנק מיידיים ב-GBP ו-EUR. אבל למקרה שאתם צריכים יותר אפשרויות, אם יש לך לקוחות בהונג קונג לדוגמה, ניתן גם לקבל עזרה עם זה.

איך להשיג מימון עבור העסק שלכם באמזון - Payoneer Capital Advance Offer

Payoneer מציעה פתרון לקידום הון עבור מוכרי אמזון ו-Walmart. זה זמין במטבעות, כולל USD, GBP, EUR, CAD ו-MXN. המקדמה היא קבועה ללא ריבית. Payoneer רוכשת במקום זאת נתח שווה ערך מההכנסות העתידיות שלכם בעלות קבועה מראש.


באופן כללי, רוב מערכות הבנקאות המסורתיות אינן יודעות להעריך עסק מסחר אלקטרוני. "זה פער שהלך והתרחב מאוד מאז עליית מגזר המסחר האלקטרוני, ואנחנו ב-Payoneer עבדנו במרץ כדי לסגור אותו", אמר מתן.


הוא הסביר שאם חנות אמזון שלכם מחוברת ל-Payoneer, אנו יכולים לקבל את הנתונים העסקיים שלכם ולספק לכם מקדמות עבור מוצרים חדשים, PPC, או כל דבר שנחוץ.

.כמשתמש פייונר, גם אני נהניתי מהצעת מקדמה זו

.זה סיפור ארוך, אבל אני אקצר אותו כדי לשתף את העיקר מה שקרה

.אז העניין הוא שלפעמים באמזון, גם אם הדברים הולכים כשורה ואתם יכולים לראות תזרים קבוע של הכנסה, בפועל, לוקח זמן עד שהכסף יגיע לחשבון שלכם


כך היה גם אצלי. המכירות שלי פרצו, והייתי צריך לשלם לספק מהכסף שלי כדי לקבל עוד מלאי, אבל עדיין לא קיבלתי את הרווחים שלי מאמזון. ואז Payoneer התגלה כשימושי מאוד.


למעשה יש לי סרטון נוסף עם מתן וולריה מ-Payoneer שמתמקדו אך ורק בפתרון מקדמת הון (קפיטל אדוונס), וגם שיתפתי איך ההלוואה הזו עזרה לי בסיפור מפורט. זה מוטבע למטה, אז אם תרצו לדעת יותר על איך זה עשוי להועיל לכם, אתם חייבים לצפות.


ניתן גם לקבל מידע נוסף על הצעת ההון מראש של Payoneer דרך הקישור זה.

איך פיויר מפשט תשלומים

Payoneer מציעה מערכת אקולוגית עצומה של שותפי רשת, כולל ספקים, יצרנים ומפעלים גלובליים. זה אומר שאתם יכולים לבצע תשלומים ללא עמלה בין חשבונות Payoneer שונים.


מספר רב של עסקים בתחום המסחר האלקטרוני משתמשים בשירות זה כדי לשלם לספקים שלהם ואפילו לספקי שירותים ופרילנסרים על בסיס קבוע.


רבים מאותם ספקים ונותני שירות משולבים גם עם Payoneer, מה שמקל עליהם לשלם ישירות דרך האתר. כמו כן, ניתן למשוך את הכספים גם לחשבון הבנק שלכם במטבע המקומי.

Payoneer מהו כרטיס ביקור המסחרי החדש של

אחד המוצרים האחרונים שהושקו על ידי Payoneer הוא הכרטיס המסחרי החדש. בעבר, ל-Payoneer היה כרטיס דיירקט (חיוב), אבל החדש הוא כרטיס אשראי לכל דבר. הקבילות הגלובלית שלו, כמו כל כרטיס אחר בשוק, זה מה שעושה אותו כל כך מדהים.


ניתן להשתמש בכרטיס החדש שלכם כדי לשלם עבור סוגים שונים של צרכים מקצועיים, כגון פרסום PPC, שיווק במדיה חברתית, ניהול מוניטין מקוון, פיתוח מותג וכו'. אפשר גם להשתמש בו לפשלומים לספק עבור ייצור.


יתרון נוסף של כרטיס זה הוא שאין עמלה עבור חיובים בדולר ארה"ב. לדוגמה, אם תבחרו להוציא $500 ב-Google Ads, רק $500 ינוכו מחשבונכם; לא יילקחו כספים נוספים. אין עמלות עסקה בדולר ארה"ב. עם זאת, עלות שנתית קטנה נשארת זהה לזו של כרטיס החיוב הישן.


חוץ מזה, Payoneer מספקת תוכניות קאשבק. הסכום תלוי בהוצאות, בנפח ובדרישות שלכם, אך תוכלו לברר עם צוות Payoneer המקומי שלכם לקבלת מידע נוסף.


קבלו חשבון של פיוניר בחינם עכשיו

Payoneer סיפקה לי באופן בלעדי קישור שותף שאם תשתמשו בו ליצירת חשבונכם בחינם, תקבלו הטבות פרימיום שאינן זמינות למשתמשים אחרים. הנה הן:


  • עמלת משיכה של 1.8% מהבנק (העמלה הרגילה היא 2%).

  • אפס עמלות עבור קבלת דולר לחשבון Payoneer שלכם (עמלת ההרשמה הרגילה היא 1%).

  • קבלו מתנה בסך $25 כאשר יתרת החשבון שלכם מגיעה ל-$1,000.


כדי להתחיל, פשוט לחצו כאן. אם כבר יש לכם חשבון Payoneer פעיל וברצונכם לבקש מקדמה כספית של עד $750,000, לחצו כאן. נצלו את ההצעה בה אתם מעוניינים ואם יש שאלה כלשהי, אתם מוזמנים לשאול באזור התגובות של הסרטון. אני אענה בהקדם האפשרי.


ולפני שאני עוזב, אני רוצה לציין שזו הייתה ביקורת כנה. Payoneer הוא כלי שימושי שנועד להקל על תשלום וקבלת כספים עבור אנשים ועסקים כאחד. השתמשו בזה לטובתכם, בהצלחה.


נפגש בקרוב!


שלכם,


וובה :)


נ.ב - בואו לקרוא עוד תוכן שימושי עבור מוכרי אמזון ויזמים מקוונים בבלוג שלי. תהנו!

Table of Contents
  1. מה זה ואיך הוא עובד - כל מה שצריך לדעת Payoneer
    1. ?מה זה ואת מי זה משרת Payoneer
    2. כיצד פיוניר עוזר לקבל כסף
    3. איך להשיג מימון עבור העסק שלכם באמזון -Payoneer Capital Advance Offer
    4. איך פיויר מפשט תשלומים
    5. Payoneer מהו כרטיס ביקור המסחרי החדש של
    6. קבלו חשבון של פיוניר בחינם עכשיו

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)