סקירה על אנריל צ'יינה - שירות הובלת סחורות + שירותי בדיקת מוצר ויצרן למוכרי אמזון - UnreaL China

Vova Even Apr 22, 2024
29 People Read
Unreal China review סקירה על אנריאל צ'יינה
Table of Contents
  1. סקירה על אנריאל צ'יינה: בקרת איכות + פטרונות משלוח
    1. מבוא
    2. הכירו את האורח: אלכסנדר חודיאקוב
    3. ?UnreaL China מה זה
    4. שירות בדיקה ואיחוד דוגמאות
    5. שירות בדיקת מוצר ויצרן
    6. שירות משלוח מוצר וחברת הובלות
    7. איזון בין עבודה לחיים
    8. UnreaL China קודי קופון להנחות
    9. יעדי אנריאל צ'יינה
    10. סיכום

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

סקירה על אנריאל צ'יינה: בקרת איכות + פטרונות משלוח

שלום לך, אני וובה אבן, ואני מתרגש לפגוש אתכם בביקורת שלנו על UnreaL China!

היום, אנחנו יוצאים למסע מרתק לתוך העולם של Unreal China עם המייסד שלה, אלכסנדר חודיאקוב.

אל תדאג אם המילים "שילוח מטענים" ו"בדיקות מוצרים" נשמעות כמו שפה זרה - אנחנו הולכים לפענח את הכל בצורה הפשוטה והידידותית ביותר שיש.

אז מאיפה כל הרעש על Unreal China?

ובכן, תארו לעצמכם שיש לכם רעיון מוצר פנטסטי, אולי משהו שחלמתם למכור ברחבי העולם.

Unreal China היא כמו הג'יני שלך שיכול לגרום לזה לקרות.

הם מומחים בהבאת הדברים שלך מסין לכל מקום שאתה רוצה, לא משנה היכן אתה נמצא בעולם.

זה אומר שמוצר החלומות שלך יכול להגיע לידיים של לקוחות בצד השני של כדור הארץ!

אבל זה לא הכל - Unreal China היא כמו גיבור העל האישי שלך בכל הנוגע לבקרת איכות.

הם כמו שומרי האיכות והבטיחות של המוצר שלך.

הם יכולים לבקר במפעלים בסין כדי לוודא שהכל ברמה הגבוהה ביותר, כך שתוכל למכור את המוצרים שלך בביטחון.

בנוסף, הם יכולים לעזור לך עם דברים כמו קבלת דוגמאות של מוצרים ועוד המון דברים מגניבים.

אה, ונחש מה?

יש לי הצעה מדהימה עבורך בתוך המאמר שיכולה לחסוך לך כסף רציני כשאתה משתמש בשירותים של UnreaL China.

השתמש בקוד VOVAEVEN עם UnreaL China כדי לחסוך $20 בכל הזמנה בין $200 ל-$499, או $50 בכל הזמנה מעל $500.

זה כמו לקבל מבצע מיוחד בחנות האהובה עליך - מי לא אוהב את זה?

עכשיו, אני יודע שאולי הקריאה היא לא החלק האהוב על כולם, אז אם אתה מעדיף ללמוד פרונטאלי, דאגתי לך.

אתה יכול גם לצפות בסרטון למטה שבו אלכסנדר ואני קיימנו צ'אט ידידותי.

ניסינו לשמור על דברים קלים להבנה ומהנים, בדיוק כמו לדבר עם חבר.

אז, התכוננו לשיחה מרגשת ומאירת עיניים עם אלכסנדר.

נחקור כיצד Unreal China יכולה להפוך את חלומות המוצר שלך למציאות, להבטיח איכות ולעזור לך לחסוך כסף.

זה הולך להיות פיצוץ, אז בואו נקפוץ ישירות לצ'אט שלנו עם אלכסנדר!

__________________

מבוא

וובה: היי, ברוכים הבאים לביקורת על UnreaL China!

UnreaL China היא חברת שליחת סחורות של אמזון FBA, חברה שאיתה אני עובד מאז 2017 בלוגיסטיקה לאמזון.

בעיקרון, אני והשותף שלי עשינו משלוחים עם UnreaL China והאורח שלנו היום הוא מייסד החברה אלכסנדר חודיאקוב.

אנחנו עובדים ביחד כבר כשש שנים, ואני מאמין שזו החברה שאיתה ביצענו הכי הרבה משלוחים, ועליה אני מאוד אסיר תודה.

עשינו גם בדיקות ודברים אחרים.

אז היום, אשמח לדבר על החברה של אלכסנדר למי שמתעניין בשילוח מטענים של אמזון FBA.

אחלוק גם הצעה מיוחדת למי שמעוניין.

אז אתה עומד לקבל כמה הטבות אם תחליט לעבוד עם אלכסנדר.

אבל בסרטון הזה, אני רוצה לראות במה עוסקת UnreaL China וכיצד היא פועלת.

אני מכיר קצת כלקוח, אבל אשמח לשמוע מאלכסנדר.

הכירו את האורח: אלכסנדר חודיאקוב

וובה: אז אלכסנדר, מה שלומך היום?

אלכסנדר: כן, אני בסדר.

תודה ששאלת.

אני בלוס אנג'לס עכשיו, ומזג האוויר ממש נחמד. 

זה בערך 90 ℉ , אז זה ממש חם.

הצוות שלי נמצא בסין כמו גם בארץ הולדתי, קירגיזסטן.

אז יש לנו שלושה משרדים בכל העולם - קירגיזסטן, סין, וכאן בלוס אנג'לס.

וובה: נחמד, בנאדם!

טוב שאתה כאן.

אגב, עשינו סרטון ביחד לפני בערך שלוש שנים בפוקט, תאילנד.

זה קשור ללוגיסטיקה של אמזון.

הסאונד שם לא היה הכי טוב, אבל למי שרוצה לראות אותו, הוא בהחלט יעזור.

ממש טוב לראות אותך שוב, אלכסנדר.

אלכסנדר: כן, זה נהדר לחזור.

?UnreaL China מה זה

וובה: אז, ב-UnreaL China, הזכרת שיש לך משרדים ברחבי העולם, וציינתי בהתחלה שאתה עושה לוגיסטיקה ואתה מוביל סחורות.

ביחד, שלחנו מוצרים מסין לקנדה ולארה"ב.

האם תוכל בבקשה לספר לנו על - מה UnreaL China עושה?

הזכרת כמה דברים, אבל כנראה יש עוד.

איך אתם עושים הכל?

אני סקרן לדעת הכל.

אלכסנדר: בטח, בוא נתחיל מהקטן ביותר ונמשיך.

השתמש בקוד VOVAEVEN עם UnreaL China כדי לחסוך $20 בכל הזמנה בין $200 ל-$499, או $50 בכל הזמנה מעל $500.

שירות בדיקה ואיחוד דוגמאות

אלכסנדר: קודם כל, אנחנו מציעים שירות צנוע - כמו בדיקה מדגמית ואיחוד מדגם.

השירות נועד, למשל, אם אתה מנהל עסק ואתה רוצה לרכוש כמה דוגמאות מהיצרן שלך.

אתה רוצה לבדוק אותם בסין, או שאתה רוצה לשלוח אותם לארץ המגורים.

אבל אתה לא רוצה לנסוע לסין בעצמך, לבזבז זמן וכסף כדי לבקר את היצרן שלך ולראות את הדוגמאות.

שירות זה מתחיל מההתחלה. אבל אתה בטח תואה למה אנחנו מספקים את השירות הזה?

אנחנו מציעים את השירות הזה מכיוון שכאשר אתה רוכש דוגמאות מהיצרן שלך, הם בדרך כלל שולחים אותן אחת אחת.

ובכל פעם שאתה שולח מדגם למדינה שלך, אתה צריך לשלם עבור המשלוח.

לתעריף המשלוח יש עלות מינימלית, שהיא כ-30$ לכל דגימה.

לאחר מכן, אתה משלם על סמך משקל, כמו ארבעה קילו או יותר.

אז אתה יכול לדמיין את העלויות שמצטברות.

וובה: נכון, אז זה יכול להיות יקר.

אלכסנדר: בדיוק.

הלקוחות שלי חוסכים אלפי דולרים על ידי שימוש בשירות זה.

נניח שיש לך 50 דוגמאות.

אתה אוסף אותם במחסן שלי בסין, ואנחנו גובים 10 דולר בלבד עבור כל דגימה.

ברגע שיש לך את כולם ביחד, אנו אורזים אותם בחבילה אחת גדולה ושולחים אותה לארץ שלך.

זוהי דרך מצוינת לחסוך בעלויות המשלוח.

כך, למשל, אם תשלחו את 50 הדוגמאות הללו אחת אחת, המחיר המינימלי לכל חבילה יהיה בסביבות 30 עד 40 דולר.

עכשיו בואו נעשה קצת מתמטיקה מהירה. 

אם תשלח 50 דוגמאות בנפרד, זה יעלה לך בערך 1,000 עד 2,000 דולר בדמי משלוח בלבד.

וובה: זה די הרבה!

אלכסנדר: אכן.

אבל אם תשלח אותם למחסן שלנו, אנחנו נקבל ונאסוף אותם עבורך.

לאחר מכן, נשלח אליך את כולם יחד, ועלות המשלוח תהיה בערך $200 עד $300.

אתה גם תשלם לנו עבור שירות האיסוף, שבעבור 50 דגימות, יהיה בערך 500 $.

אז, כשתחבר את הכל, יצא סך הכל כ-800 דולר.

וובה: הבנתי!

לכן, על ידי שימוש בשירות שלך, אנשים יכולים לחסוך כסף על משלוח.

אלכסנדר: כן, אבל לפני איסוף הדוגמאות וביצוע האיחוד, אנחנו מספקים שירותים אחרים גם כן.

שירות אחד כזה הוא בדיקת דגימה.

המשמעות היא שנוכל לבצע עבורך בדיקות מקוונות.

לפעמים, יש לנו מקרים שבהם שלושה או ארבעה יצרנים שולחים את אותה דוגמא.

זה גורם לך לתהות למה הם שולחים את אותו הדבר ומשלמים על המשלוח מספר פעמים, נכון?

וובה: נכון, זה לא הגיוני.

אלכסנדר: בדיוק!

לכל יצרן יש בדרך כלל תבניות סטנדרטיות למוצריו.

אתה יודע מה זה תבניות, נכון?

וובה: כן, הבנתי.

אז, תבניות הן בערך הגודל והמראה של המוצר, בערך כמו הצורה, הפלסטיק בשימוש והצורה הכללית, נכון?

אלכסנדר: בדיוק, וובה. מדובר על אותה צורה, פלסטיק וצורה.

כך פועלים יצרנים סיניים: לעתים קרובות הם קונים חומרי גלם כמו פלסטיק מחברה אחת ואז מרכיבים מוצרים באמצעות רכיבים שונים.

קחו למשל מכשיר אלקטרוני.

חברות כמו אפל לא מייצרות הכל בעצמן.

הם מוצאים חלקים ממפעלים שונים ומחברים אותם יחד.

אז, יש הרבה תחרות בין היצרנים, אבל זה בדרך כלל מסתכם במחיר, נכון?

וובה: כן, זה מה ששמעתי.

זו תחרות מחירים.

אלכסנדר: כן, אבל לא רק מחיר.

לפעמים, זה קשור לאיכות הפרטים הפנימיים.

עם זאת, עבור מוצרי פלסטיק רבים, הם נראים אותו הדבר.

וובה: הבנתי.

אלכסנדר: ואתה צריך להפריד בין הדגימות הרעות לבין הטובות.

אז אתה צריך לעשות בדיקה לדוגמה.

מה שאנחנו יכולים לעשות הוא, לפני שליחת הדוגמאות לארץ הולדתך, נוכל לבצע בדיקה לדוגמה במחסן שלנו.

נניח שיש לך 50 דוגמאות.

אנחנו יכולים לבדוק אותם, ולדוגמה, נוכל לגלות שמחציתם באיכות ירודה, עם בעיות כמו פלסטיק רע או ריחות מוזרים.

אנחנו עוזרים לכם להפריד את הטובים מהלא כל כך טובים.

לכן, אינך צריך לשלוח כמה קילוגרמים של דגימות לארץ הולדתך, מכיוון שזה יעלה הרבה יותר במשלוח.

במקום זאת, אתה יכול לחסוך כסף על ידי שימוש בשירות שלנו שבאמצעותו עלות האיחוד והבדיקה תהיה זהה - עשרה דולר כל אחד.

יתרון נוסף בשימוש בשירות שלנו הוא שאתה חוסך זמן.

אתה לא צריך לחכות לדוגמאות שיישלחו לארץ הולדתך אחת אחת.

נניח שהדגימות שלך מגיעות למחסן שלנו היום, ונוכל לבדוק אותן עוד באותו היום.

לא תצטרך להתמודד עם עיכובים של הגעת דגימות בזמנים שונים.

זמן הוא יקר, ולפעמים חיסכון בזמן הוא אפילו יקר יותר מחסכון בכסף.

וובה: זו פרספקטיבה מעניינת.

זמן זה כסף, נכון?

אלכסנדר: בהחלט!

וובה: אז בעצם, אתה יכול לעזור לנו לבדוק את הדוגמאות שיצרנים בסין שולחים למחסן שלך במקום לשלוח אותם לביתנו.

אתה יכול לבדוק אותם עבורנו ולהודיע ​​לנו אילו דוגמאות טובות ואיזה לא.

בנוסף, אתה יכול לאחד אותם עבורנו.

לדוגמה, במקום שנשלח בנפרד 5 עד 10 דוגמאות מיצרנים שונים, כל אחת בעלות של כ-$30 עד $40, בסכום כולל של עד $200, נוכל לשלוח אותן אליך.

אתה תאחד אותם לחבילה אחת גדולה ואולי אפילו תעזור לנו לזהות ולהסיר את שתי הדוגמאות שהן זבל לחלוטין.

זה לא רק חוסך לנו זמן אלא גם כסף, ואני חייב לומר זה די מגניב.

אלכסנדר: בהחלט, וובה.

זה בדיוק איך שזה עובד עם איחוד ובדיקת דוגמה.

זה כמו בדיקת סקירה כללית לדוגמה.

וובה: אני זוכר שהזכרת את השירות הזה בסרטון שעשינו לפני כשלוש שנים על איך להזמין דוגמאות.

זה סרטון ישן, אבל הוא עדיין שימושי למי שמחפש ליצור את הדוגמה הראשונה שלהם.

הסברת איך לחשוב על זה ומה לחפש, ואני מאמין שגם ציינת שאנחנו יכולים לעזור בזה.

אז, שירות זה אינו מיועד רק למתחילים; זה גם בעל ערך עבור מוכרים מתקדמים שמשיקים מוצרים חדשים באופן עקבי.

אלכסנדר: בדיוק, וובה.

זה שירות שיכול לעזור לכל אחד בעסק.

וובה: בסדר.

השתמש בקוד VOVAEVEN עם UnreaL China כדי לחסוך $20 בכל הזמנה בין $200 ל-$499, או $50 בכל הזמנה מעל $500.

שירות בדיקת מוצר ויצרן

אלכסנדר: עכשיו בואו נדבר על השירות השני שאנו מספקים, שהוא בדיקת מוצר ויצרן.

וובה: בטח, תספר לנו יותר על זה.

אלכסנדר: כמובן!

לכן, בדיקת מוצר ויצרן עוסקת בהבטחת האיכות של המפעלים שאיתם אתה מתכנן לעבוד.

לדוגמה, נניח שאתה שוקל לעבוד עם ארבעה או חמישה יצרנים שונים.

אתה צריך לבדוק את מצב המפעלים הללו.

כי, תאמינו או לא, מפעלים מסוימים יכולים להטעות למדי. אולי תראה ביקורות טובות על עליבאבא, הכל נראה נהדר, אבל כשאתה חופר לעומק, אתה מבין שהתמונה האמיתית יכולה להיות שונה לגמרי.

וובה: זה נשמע מסובך.

אלכסנדר: זה יכול להיות. מפעלים מסוימים עשויים להיראות מרשימים באינטרנט, אבל במציאות, הם יכולים לפעול מתוך מוסך קטן, מקום קטנטן ומלוכלך, או אפילו נחס בבעלות משפחתית בכפר.

אתה פשוט לא תמיד יכול לסמוך על מה שאתה רואה באינטרנט.

כאן נכנסת לתמונה בדיקת היצרן.

וובה: הבנתי. אז איך עובד תהליך הבדיקה?

אלכסנדר: ובכן, יש לזה כמה היבטים.

ראשית, אנו יכולים לבצע בדיקות מקוונות בהן אנו שולחים את המפקח שלנו ליצרן.

הם בודקים את כל מסמכי החברה, כמו רישיונות עסק בשפה הסינית.

הם משווים את המסמכים האלה לכתובת האמיתית של המפעל כדי לוודא את הלגיטימיות שלהם.

הם גם מסתכלים מתי החברה הוקמה ומבטיחים ששם החברה תואם למה שאתה רואה ב- Alibaba.

ביקשנו מהיצרן להראות לנו ברחבי המפעל, ממחלקת המכירות ועד למחלקת ההנדסה, המחסן ואזור הייצור.

כך אנו מקבלים מבט מקיף על יכולות המפעל.

וובה: זה מעניין.

אלכסנדר: במהלך הבדיקות האלה, אנחנו אפילו בודקים דברים כמו חדר המכונות כדי להבין את תהליך הייצור.

חדר מכונות הוא המקום בו אנו יכולים לראות כיצד פועל זרימת הייצור, כיצד מייצרים את המוצר, ואילו חלקים מהמוצר הם מייצרים במקום, ואילו חלקים הם רוכשים ממפעלים אחרים.

זהו מידע חיוני מכיוון שהוא עוזר לך להבין את התלות של המפעל.

לדוגמה, אם מפעל מייצר רק כ-10% מהמוצר ואת השאר קונה ממפעלים אחרים, זה אומר שהם תלויים מאוד באותם יצרנים אחרים.

אתה צריך לדעת את הפרטים האלה מכיוון שהעסק שלך יכול להיפגע אם היצרן שלך סומך מדי על אחרים.

וובה: בהחלט, אלה פרטים חשובים שיש לקחת בחשבון.

מה עוד אתה מחפש במהלך הבדיקות האלה?

אלכסנדר: ובכן, אנחנו גם מקפידים לברר מי הבעלים של המפעל ומי המנכ"ל. 

הפקחים שלנו הולכים ולוחצים את ידם, ומציגים את עצמם כנציגים של לקוחותינו. 

לדוגמה, אם זה אתה, הם היו אומרים משהו כמו "היי, אני כאן מטעם וובה". 

אנו מביעים את כוונתנו לשתף פעולה ולבנות מערכת יחסים עסקית מכיוון שהיצרן הוא חלק עצום מהעסק שלך. 

אתה יכול להגיע למכירות נהדרות, שיווק וכל השאר, אבל אם איכות היצרן נמוכה, זה יכול להפוך לצוואר בקבוק בעסק שלך. 

אם יש זרימה טובה דרך צוואר הבקבוק, ואם זה חלק, המפעל פועל ביעילות. יש לי גם פריצת חיים אישית.

זה פריצת בדיקה קטנה שפיתחתי עם הזמן. 

אתה יודע את זה טוב מאוד בעצם.

וובה: חחח, כן! אבל אני אשמח אם תשתף את זה עם הקהל שלנו.

אלכסנדר: אז, כשהייתי מפקח, זה מה שהייתי עושה: כשביקרתי לראשונה אצל יצרן, הייתי שואל שאלה ספציפית למי שקיבל אותי, בדרך כלל איש המכירות שהיה איתי בקשר לפני כן. 

השאלה הראשונה שהיתי שואל היתה, "איפה השירותים?"

אם הם עבדו במפעל והיו שם בעבר, הם צריכים לדעת איפה השירותים, נכון?

וובה: זו דרך חכמה להתחיל את ההיכרות שלך עם המפעל.

אז מה קרה בכל פעם שניסית את זה?

אלכסנדר: ובכן, במקרים מסוימים, האדם שהביא אותי למפעל לא ידע איפה השירותים.

זה סימן שאולי הם לא באמת עובדים במפעל.

ייתכן שהם רק מתווך של צד שלישי שמנסה להיראות כעובד מהמפעל.

וובה: אה, אני מבין למה אתה מתכוון.

לכן, זו דרך מהירה להבין אם האדם באמת מחובר למפעל או לא.

אלכסנדר: בדיוק, וובה. זה טריק פשוט שיכול לתת לך תובנות לגבי האותנטיות של איש הקשר שלך במפעל.

וובה: אתה צודק לחלוטין. רק שאלה קטנה אחת יכולה לחסוך למוכרים הרבה כסף, בעיות וכאבי ראש.

זוהי דרך חכמה להעריך במהירות את המצב.

אלכסנדר: בדיוק, וובה.

וובה: ואתה ממש צודק בזה שהזכרת עד כמה היצרן מכריע בעסק הזה.

אם אתה מוכר מוצרים באמזון, הם אלה שיוצרים את המוצרים האלה, כך שהם ללא ספק אחד החלקים החיוניים ביותר במשוואה.

אלכסנדר: בהחלט.

עכשיו, קורה שלפעמים יש מספר אנשים מהיצרן שמברכים אותך כשאתה מבקר, כמו מהנדסים, מנכ"לים ואנשי מכירות.

וכשאני שואל את אותה שאלה את כולם, מעניין לראות שלפעמים האדם שתקשרתי איתו באינטרנט, שאמור להיות מהמפעל הזה, אפילו לא חושב לענות על השאלה כי הוא לא יודע איפה השירותים.

זה פרט קטן אבל מספק.

וובה: זו גישה די מתוחכמת.

אלכסנדר: בדיוק!

לכן, כשאתה שואל על השירותים ומישהו אחר בקבוצה אומר שהוא יודע איפה זה, אתה פונה לאיש המכירות ומבקש שיקח אותך.

זה כאילו אתה דוחף אותם להוכיח שהם מחוברים למפעל.

כשזה מגיע לעסקים, במיוחד כשמדובר בכסף של הלקוח שלך, אתה צריך להיות יסודי ואסרטיבי.

אלו צעדים שעשיתי כשהייתי סטודנט צעיר.

במהלך עשר השנים שאני חי בסין, למדתי את כל הניואנסים והטריקים הקטנים האלה.

רכשתי את הרמה הזו של ניסיון ושליטה בסינית.

והייתי במפעלים רבים וטיפלתי במקרים שונים כאלה.

ב-UnreaL China, אנו עוקבים אחר תהליך דומה בעת ביצוע בדיקות מוצרים.

לפעמים אנשים מבצעים הזמנות אצל יצרנים אפילו בלי לבדוק אותן קודם, אבל זה אחוז הצלחה של 50-50.

חצי מהזמן יוצא טוב, והחצי השני... לא כל כך.

לכן, אנו מתחילים את בדיקת המוצר בבדיקת יצרן, באותה שיטה.

אנחנו מבלים כ-30 דקות עד שעה בלי להיכנס לעומק אלא לקבל סקירה כללית של המפעל.

ואנחנו אפילו מקליטים סרטונים, ומאפשרים ללקוח להיות חלק מזה דרך האינטרנט.

אנחנו מאמינים בלהפוך את זה לתהליך משתוף. 

לקוחות יכולים להצטרף אלינו דרך פלטפורמות כמו זום, סקייפ או WeChat.

יחד, אנחנו חוקרים את המפעל, בודקים את כל המחלקות והחדרים.

אנחנו יכולים גם לנהל שיחה ישירה עם היצרן.

וובה: זה נהדר.

אלכסנדר: אני גם רוצה להזכיר שכל הפקחים שלנו הם זרים שמדברים סינית.

אנחנו מעדיפים להשתמש בפקחים זרים כי כאשר אדם סיני בודק אדם סיני אחר, יש פוטנציאל לשחיתות.

שחיתות קיימת בכל מקום, ולפעמים, אתה אף פעם לא יודע מה מסתתר מאחורי דלתות סגורות.

לדוגמה, אף אחד לא יודע מה פירוש המונח "הונגבאו".

Hóngbāo, באנגלית, מציין אות אדומה שאתה נותן לאנשים במתנה במהלך חגים או אירועים מיוחדים.

למה זה אדום, אתם שואלים?

ובכן, כי יש בזה כסף.

לכן, פרספקטיבה זרה יכולה לעזור להבטיח בדיקה אובייקטיבית.

 

וובה: מעניין ללמוד על ניואנסים תרבותיים כמו המשמעות של אותיות אדומות בסין.

אז, האם היו מקרים שבהם יצרנים סיניים ניסו לתת אותיות אדומות לעובדים שלך?

אלכסנדר: כן, זה נכון, וובה.

נתקלנו במצבים שבהם יצרנים סיניים ניסו לתת אותיות אדומות לעובדים שלנו.

הם באו אליי ואמרו לי, "הם נתנו לי את זה, מה עלי לעשות?"

כמובן, התשובה היא שהם לא צריכים לקבל את זה.

וובה: נכון, זה עלול להוביל לסיבוכים.

אלכסנדר: בהחלט. זה אולי נשמע מפתיע, אבל שמעתי על מקרים שבהם אפילו פקחים סינים היו מקבלים את האותיות האדומות האלה.

אני לא רומז שכל הסינים עושים את זה, אבל לפעמים זה קורה.

זו הסיבה שאנחנו עושים בצעדים כדי לשלוט במהלך הבדיקות.

יש לנו צוות תמיכה טכנית מהחברה שלנו שעוקב אחר כל תהליך הבדיקה.

הם תמיד מקוונים ובאותה קבוצת צ'אט, ומבטיחים שהכל נעשה כראוי.

וובה: זה נהדר לשמוע על רמת השליטה ועבודת הצוות בבדיקות שלך.

אלכסנדר: בדיוק, וובה.

לכל אחד בצוות שלי יש תפקיד.

צוות התמיכה הטכנית שלנו ממלא תפקיד מכריע בהבטחה שהכל יעבור בצורה חלקה, ואפילו יש להם רשימות בדיקה כדי לעקוב אחר התהליך.

בנוסף, כדי להוסיף לחלקות התהליך, אנו מבססים את שכרם על איכות העבודה שלהם.

זה מעודד אותם לתת תמיד את המיטב.

וובה: ואני יכול להעיד על האפקטיביות של שירות הבדיקה שלך.

השתמשנו בזה בעבר, ואני זוכר שהייתה לנו תקשורת ברורה עם הפקחים.

הם הראו לנו סרטונים ותמונות של המוצר, ויכולנו אפילו לבקש מהם להתקרב לחלקים ספציפיים.

לפני הבדיקה, דנו בפרטים כמו כמה קופסאות היו ולאן הם צריכים ללכת.

זה היה תהליך חלק.

אלכסנדר: תודה, וובה.

אני ממש גאה בשירות הזה כי אני אישית התחלתי ופיתחתי אותו לפני שהעברתי אותו לצוות שלי.

למרות שאני המנכ"ל עכשיו, אני עדיין פעיל בחברה שלי, מוודא שהכל בשליטה.

אם כבר מדברים על בדיקות, הרשו לי להראות לכם את הקלטת UnreaL China שלנו.

Unreal China Official ערוץ רשמי של אנריאל צ'יינה

כפי שאתה יכול לראות, יש לו את לוגו החברה שלנו וקוד QR לקבוצת הפייסבוק שלנו.

אנחנו ממש גאים בדף הפייסבוק של UnreaL China , שמתהדר ב-88 ביקורות עם דירוג של חמישה כוכבים בשש השנים האחרונות.

זה הישג די מרשים.

וובה: זה מרשים, אלכסנדר.

נוכחות אונליין חזקה מעידה רבות על המוניטין של החברה שלך.

אלכסנדר: אכן, וובה.

כעת, הרשו לי להסביר מה אנחנו עושים כדי להבטיח את שלמות המוצר.

כאשר אנו בודקים מוצר ואורזים אותו בקופסת המאסטר, אנו אוטמים את הקופסה באמצעות הסרט שלנו.

אנחנו אוטמים לא רק קו אחד אלא גם שני צדדים - אחד באמצע ואחד בכל צד.

לאחר מכן, אנו הופכים את הקופסה ואוטמים את הצד השני באותו אופן.

זה מספק לנו הוכחה לכך שהיצרן לא יפתח את הקופסאות הללו ויחליף את המוצרים באיכות טובה במוצרים נחותים.

וובה: זו דרך חכמה לשמור על שלמות המוצר במהלך בדיקות.

אלכסנדר: כן, וכשאתה שולח מוצרים דרך החברה שלנו ואנחנו מקבלים אותם במחסן שלנו בסין, אנחנו בודקים שוב את הקלטת.

אם נגלה שהמוצרים נפתחו או שהסרט פגום, זה אירוע נדיר, אבל זו הדרך שלנו להבטיח בקרת איכות, שהיא חיונית.

ולמרות שזה נדיר שיצרנים מתעסקים בקופסאות האטומות, עדיין יש לנו שכבת אבטחה נוספת.

זה צעד קטן אבל משמעותי.

אני זוכר שעשיתי את זה כשהייתי מפקח, וזו דרך להוכיח ללקוחות שהמוצרים נבדקו וקופסאות המאסטר נאטמו על ידינו.

זה די מספק לראות משטח עם 20 או 50 קופסאות, כולן אטומות בסרט UnreaL China.

זה נותן לך שקט נפשי.

.וובה: זה נחמד, וזה מראה את המסירות שלך לבקרת איכות  

אלכסנדר: תודה, וובה.

אגב, פרסמתי על ההקלטה הזו בקבוצת הפייסבוק דוברת הרוסית בשם Project Amazon בשש השנים האחרונות.

זה עדות לכמה זה עובד.

וובה: נהדר לשמוע.

השתמש בקוד VOVAEVEN עם UnreaL China כדי לחסוך $20 בכל הזמנה בין $200 ל-$499, או $50 בכל הזמנה מעל $500.

שירות משלוח מוצר וחברת הובלות

אלכסנדר: עכשיו, בוא נעבור לשירותי המשלוחים שלך.

יש לנו מחסן משלנו בעיר דונגגוואן.

פעם היה לנו מחסן בשנג'ן, אבל עברנו לדונגגוואן, שנמצאת כ-20 דקות נסיעה משם.

עברנו לדונגגוואן כי העלות היתה נמוכה יותר וקיבלנו שטח גדול יותר.

זה רק 20 דקות נסיעה משם, אז בעצם, זה נמצא באותה עיר.

וובה: זה נשמע כמו מהלך חכם לייעל עלויות תוך שמירה על יעילות.

אז, המחסן שלך בדונגגוואן מנוהל כולו על ידי העובדים שלך, נכון?

אלכסנדר: כן, זה נכון. המחסן שלנו בדונגגוואן מופעל במלואו על ידי העובדים שלנו.

אנחנו לא סומכים על מחסנים של חברות שילוח אחרות כדי לטפל במוצרים ובמשלוחים שלנו.

וובה: זהו הבדל עקרוני.

אלכסנדר: נכון. ויש לנו 11 מחסנים משותפים ברחבי סין, אחד בכל מחוז ועיר.

מחסנים משותפים אלו מהווים יתרון משמעותי עבורנו.

הם עוזרים לנו לחסוך כסף על איסוף מוצרים מיצרנים ומשלוחם לסין.

בסך הכל עומדים לרשותנו 12 מחסנים, ונוכל להשתמש במחסני השותפים הללו כאילו הם שלנו.

זה יעיל מעוד מכיוון שהוא מוריד את הצורך בהובלת מוצרים למרחקים ארוכים.

לדוגמה, אם אתה צריך לשלוח מוצרים משנחאי, אין צורך לשלוח אותם למחסן שלנו בדונגגוואן, שנמצא במרחק של כ-60-100 מיילים משם.

אתה חוסך זמן וכסף על משלוח לשלושה ימים.

וובה: זו אסטרטגיה נהדרת לייעל את הלוגיסטיקה ולמזער את עלויות ההובלה.

אלכסנדר: זה אולי נשמע קצת מטורף, אבל לפעמים הלוגיסטיקה יכולה להיות כמו רכבת הרים פרועה.

לדוגמה, לפעמים אנחנו שולחים מוצרים משנחאי לדונגגוואן, ואז חזרה מדונגגוואן לשנגחאי.

זה לולאה לוגיסטית, אבל זה קורה, במיוחד כשאנחנו עובדים עם שותפים כמו FESCO, שפועלים מנמל שנגחאי.

וובה: זה ממש המסע עבור המוצרים, אבל אני מניח שהכל חלק מאופטימיזציה של תהליך המשלוח.

אלכסנדר: בדיוק, וובה. אנו מציעים מגוון רחב של שירותי משלוח כדי לתת מענה לצרכים שונים.

אנו מטפלים בשילוח אווירי, שילוח ימי, שירותי רכבות לאירופה, ואפילו שירותי משאיות לאירופה.

עם זאת, עבור רוב המוצרים שלנו, אנו שולחים אותם לארצות הברית מכיוון שזה שוק כה מסיבי. 

ובתחום השילוח האווירי, יש לנו אפשרויות כמו טיסות ישירות, שלוקחות בערך 5-6 ימים מהמראה למחסן אמזון. 

לחילופין, ישנן טיסות נוספות, שלוקחות קצת יותר זמן, בסביבות 10-11 ימים מסין.

וובה: זה נהדר שאתה מספק אפשרויות משלוח שונות כדי להתאים לצרכים ולוחות זמנים שונים.

אלכסנדר: עכשיו, בואו נתעמק במשלוח ימי, שהוא לרוב הדרך המשתלמת ביותר לשלוח מוצרים לאמזון או למדינות אחרות. 

זה אולי נשמע פשוט, אבל במציאות, שילוח ימי מציע מספר אפשרויות. 

עבורך, זה אולי נראה כאילו יש שלוש דרכים, אבל עבורנו, זה הרבה יותר ניואנסים, עם בערך 15 עד 20 חברות שונות ונמלים שונים שיש לקחת בחשבון.

וובה: זהו נוף מורכב למדי. 

האם אתה יכול לתת לנו כמה דוגמאות של יציאות אלה?

אלכסנדר: בהחלט.

יש לנו נמלים כמו Yantian בשנג'ן, נמל שנחאי, נמל טיאנג'ין, נמל צ'ינגדאו ועוד רבים אחרים ברחבי סין.

לכל נמל יש גישה ייחודית משלו ומגוון של חברות ספנות או ספקי ספינות.

לדוגמה, אתה יכול לומר, "אני רוצה משלוח ימי מהיר", ומבחינתנו, זה אומר להתעמק בפרטים הספציפיים של נמל וחברת ספנות שניתן להשתמש בה.

האם אתה רוצה שהוא יגיע לנמל לוס אנג'לס, נמל ניו יורק, נמל יוסטון או לאחד מנמלי פלורידה?

בחירות אלו קובעות את נתיב המשלוח.

וובה: הבנתי. אז לבחירת הנמל וחברת הספנות יש השפעה משמעותית על נתיב השילוח וציר הזמן?

אלכסנדר: בדיוק, וובה.

לדוגמה, אם אתה שולח משנחאי ללוס אנג'לס או לנמל אוקלנד בחוף המערבי של ארצות הברית, זה אחד הנתיבים המהירים ביותר, שלוקח בערך 10-11 ימים מנמל לנמל.

עם זאת, אם אתה שולח לניו יורק בחוף המזרחי, זה הופך למורכב יותר מכיוון שזה עשוי לכלול מעבר בתעלת פנמה.

וובה: מרתק ללמוד על המורכבויות של שילוח ימי וכיצד החלטות אלו משפיעות על תהליך השילוח הכולל.

אלכסנדר: בהחלט, וובה. שילוח ימי יכול להיות מורכב למדי, והבחירה של נמלים וחברות ספנות משפיעה באופן משמעותי על המסלול וציר הזמן.

זוכרים את התקרית ההיא עם חברת התחבורה, אוורגרין?

וובה: אה, אתה מתכוון לזה שבו הם נתקעו איפשהו, באזור מצרים?

אלכסנדר: כן, בדיוק. זה היה יותר כמו תעלת פנמה.

בואו פשוט נקרא לזה התעלה.

וובה: נכון, אולי בפוסט פרודקשן, אמצא לזה תיהוד קצר יותר מדויק.

אלכסנדר: בהחלט, זה רק עבור כלי בודד, אתה יודע.

וובה: כן.

אלכסנדר: זה גרם לפקק תנועה ענק; זה היה סיוט אמיתי.

זה גורם לנו לחשוב פעמיים על שליחת דברים לשם, במיוחד כשאנחנו שולחים לארצות הברית.

כיום, אנו מעדיפים את הצד המערבי, ולצד המזרחי אנו מסתמכים על רכבות ומשאיות מהאתר שלך.

משלוח רכבת הוא בדרך כלל האפשרות הזולה ביותר.

אנו יכולים להגיע בקלות למקומות כמו שיקגו וניו יורק, הודות לרשת הרכבות הענפה.

יש לנו כל כך הרבה מסלולים שונים לבחירה.

וובה: נכון, זה נותן לנו יותר גמישות.

אלכסנדר: דוגמה זו משמשת דוגמה טובה לסיכונים הכרוכים בשילוח.

וובה: זה היה שיבוש גדול.

מתברר עד כמה מורכבת העבודה הלוגיסטית יכולה להיות.

אלכסנדר: בדיוק, וובה. אני מנסה להדגיש בדיוק את זה - לוגיסטיקה יכולה להיות די מאתגרת, עם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון.

וובה: אלכסנדר, אני לגמרי מסכים איתך שלמרות שהלוגיסטיקה יכולה להיות מסובכת, לקוחות כמוני לא צריכים לדעת כל פרט זעיר.

אנחנו רק מחפשים תהליך חלק ותוצאות מהירות.

אלכסנדר: אז בוא נשתף איך אתה עובד בדרך כלל עם הצוות שלנו כדי לגרום לכל זה לקרות בצורה חלקה.

וובה: בטח, אלכסנדר.

אני מעריך את המאמצים שלך להפוך את התהליך ליעיל.

אז נניח שיש לי משלוח של 20 קרטונים של מברשות גריל משנג'ן למיקום FTW1 בדאלאס, טקסס.

וובה: אני בדרך כלל יוזם את השיחה עם הצוות שלך דרך צ'אט בפייסבוק, והיום אני משוחח עם Gulmira.

אני מספקת לה את כל המידע הדרוש מראש, כמו מספר הארגזים, הגדלים שלהם, פרטי המוצר, וכתובת המפעל וגם כתובת היעד.

אלכסנדר: זו גישה חכמה, וובה.

חיוני לספק את כל הפרטים בבת אחת כדי להבטיח תהליך חלק ומדויק של הצעת מחיר.

וובה: בהחלט. בדרך זו, Gulmira או הצוות שלך יכולים להבין במהירות את דרישות המשלוח ויכולים לבקש ממני כל מידע חסר, כמו גדלים של קופסאות או פרטים נוספים.

אחרי שאני מספק את כל הפרטים הדרושים, אני בדרך כלל מקבל הצעת מחיר די מהר, לפעמים תוך דקות, תלוי בהפרשי הזמן באזור.

אם אני מבקש הצעות מחיר הן עבור משלוח ימי מהיר והן עבור משלוח אווירי, הצוות שלך תמיד מגיב ועוזר לי עם הצעות המחיר המתאימות.

אלכסנדר: זה נהדר לשמוע, וובה. אנו שואפים לספק הצעות מחיר בזמן ומדויק כדי לענות על צרכי המשלוח שלך.

וובה: בדיוק. ברגע שאני מקבל הצעת מחיר שמתאימה לי, אני מאשר אותה, ואתם דואגים לאיסוף.

זמן האספקה ​​משתנה בהתאם למרחק, אבל זה בדרך כלל תוך יום או יומיים.

לאחר שתקבל את המטען, אני מבין שאתה בודק מחדש את גדלי הארגזים כדי לוודא שהם תואמים למה שסיפקנו בתחילה.

לפעמים, ייתכן שיש אי התאמה, ואני מעריך שתתאים את התמחור בהתאם.

זה ממש מועיל.

אלכסנדר: אני שמח לשמוע שהצוות שלנו קשוב ומתאים לצרכים שלך.

האם יש משהו נוסף שאתה רוצה לדון בו?

וובה: כן, יש עוד היבט אחד שהייתי רוצה לכסות.

רציתי להזכיר משהו נהדר שקרה לאחרונה במהלך אחד המשלוחים שלנו איתך לקנדה.

גולמירה הודיעה לי על אפשרות משלוח חדשה, אולי עבור המשלוח הספציפי הזה או באופן כללי יותר, וזה היה עם שותף חדש למשלוחים לקנדה.

זו הייתה הפתעה נעימה כי אנחנו תמיד מחפשים דרכים להוזיל עלויות ולספק חיסכון ללקוחות שלנו.

אלכסנדר: בהחלט, וובה. אנו בוחנים כל הזמן אפשרויות שונות כדי להציע את התמחור הטוב ביותר ללקוחותינו תוך שמירה על שירות איכותי.

וובה: המחיר כבר היה טוב, אבל היא ציינה שהאופציה החדשה הזו תהיה אפילו יותר זולה.

שאלתי אם זמן המשלוח נשאר זהה, והיא אישרה שזה די זהה אבל יותר חסכוני.

התרגשתי לשמוע את זה והסכמתי להמשיך עם זה.

אלכסנדר: זה פנטסטי, וובה. אנו שואפים תמיד למצוא את הפתרונות היעילים ביותר עבור הלקוחות שלנו.

וובה: ברגע שנאשר את המשלוח, הוא יגיע למיקומך.

תהליך התשלום עשוי להשתנות בהתאם לתנאים המוסכמים שלנו, עליהם ניתן לדון איתך או עם הצוות שלך.

אני מניח שללקוחות ותיקים או לבעלי נפחים גדולים יותר עשויים להיות תנאים נוחים יותר, וזה הגיוני. 

אלכסנדר: כן, וובה, יש לנו תנאים שונים המבוססים על משך מערכת היחסים שלנו והיקף המשלוחים.

אנו תמיד שואפים לספק את השירות הטוב ביותר לכל לקוחותינו.

וובה: בדיוק, אלכסנדר. אז ככה התהליך הולך בדרך כלל.

אלכסנדר: כמה זמן לוקח להתחיל?

ואיך מתנהלת השיחה בדרך כלל?

וובה: אז, אלכסנדר, בדרך כלל, אם אני מגיע מוכן היטב ושולח את כל הפרטים הדרושים בהודעה אחת, כמו מידות, מיקומי משלוח ומידע רלוונטי אחר, זמן התגובה הוא די מהיר.

גולמירה בדרך כלל מגיבה מיידית, לפעמים אומרת שהיא על זה או שולחת הצעת מחיר ישירות.

אם יש לי שאלות או צריך הבהרות, זה בדרך כלל לוקח רק כמה דקות לדון.

אלכסנדר: זה נהדר לשמוע, וובה.

אנו שואפים לספק שירות מהיר ויעיל בשעות הפעילות שלנו, התואם את שעות הפעילות הסיניות.

וובה: כן, בדיוק. אז, במהלך שעות העבודה שלך, הצוות שלך מגיב למדי, וזה עוזר להאיץ את התהליך.

אלכסנדר: זה מה שרציתי לשאול - כמה מהזמן האישי שלך אתה מבלה בדרך כלל באינטראקציות האלה?

במהלך שעות העבודה שלנו הצוות שלי מטפל ברוב התקשורת, כך שאוכל להתמקד בהיבטים אחרים של העסק.

עם זאת, אני תמיד זמין אם מתעוררים מצבים חריגים או אם יש צורך בתשובתי.

וובה: תודה על השיתוף, אלכסנדר.

טוב לדעת שהצוות שלך מגיב בשעות העבודה הסיניות, מה שהופך את התהליך לחלק יותר.

אלכסנדר: בהחלט, וובה. אנו מבינים את החשיבות של עמידה בזמנים בענף זה.

אני גם רוצה לשאול אותך לגבי תשלומים.

לדוגמה, קיבלת את הצעת המחיר ושילמת עבור המשלוח.

מה הצעד הבא שלך?

מה עושים אחרי התשלום?

וובה: עכשיו, כשזה מגיע לתשלומים, אחרי שאקבל את הצעת המחיר ואאשר את המשלוח, הצעד הבא שלי הוא די פשוט.

אני בעיקר מחכה שהמוצרים יגיעו למחסן של אמזון.

אלכסנדר: זו גישה מעשית, וובה.

אנשים רבים תוהים לגבי הניירת והלוגיסטיקה, אבל אתה סומך על הצוות שלנו שיטפל בהיבטים האלה.

וובה: כן, בדיוק.

אלכסנדר: דבר אחד שהלקוחות שלנו מעריכים בעבודה עם החברה שלנו הוא שאין עמלות נסתרות.

אם נספק תעריף ותנאים, לזה אנחנו מתחייבים.

לדוגמה, אם אנחנו מסכימים על תנאי DDP (Delivery Duty Paid), אנחנו יודעים בדיוק למה לצפות.

וובה: אתה צודק לחלוטין, אלכסנדר.

השקיפות בתמחור והיעדר עמלות נסתרות הן אחת הסיבות לכך שאנו נהנים לעבוד יחד.

אלכסנדר: ואתה יכול לשלם סכום מסוים, למשל, $100, ולקבל את המוצר שלך באמזון תוך 15 עד 20 יום.

וובה: זו דוגמה מצוינת לכמה השירותים שלך יעילים ופשוטים.

אלכסנדר: כן, וובה, זה בדיוק איך זה עובד.

אנו מאמינים במתן פתרונות ברורים וללא טרחה ללקוחותינו.

וובה: אני מאוד מעריך את זה ואני חייב לציין שלפעמים גולמירה עושה מעל ומעבר כדי לעזור לי, אפילו מחוץ לשעות העבודה הרגילות שלה.

זוהי עדות למסירות שלה ולמחויבות של הצוות שלך לשירות לקוחות.

אלכסנדר: הסיבה העיקרית לכך שהצוות שלנו מגיב כל כך היא שאנו משקיעים בפיתוח העובדים שלנו. 

וובה: זה נשמע נהדר. אתה יכול לספר לי יותר על זה?

אלכסנדר: בהחלט, וובה.

אנו מבינים שצוות מיומן ובעל ידע חיוני למתן שירותים לוגיסטיים מהשורה הראשונה.

זו הסיבה שיש לנו הכשרה מתמשכת, בסיסי ידע ותכניות אקדמיות כדי להבטיח שהצוות שלנו יישאר בחזית המגמות והתקנות בתעשייה.

הסיבה השנייה שבגללה הם לפעמים עובדים מחוץ לשעות העבודה היא בגלל שיש להם עמלה על כל משלוח.

זה מוטיבציה נוספת עבורם.

לדוגמה, גולמירה היא הנמכרת ביותר בחברה שלנו.

יש לה מוטיבציה גבוהה.

יש לה ילדים, והיא מבינה שהפרנסה של משפחתה תלויה בתפקוד שלה.

השתמש בקוד VOVAEVEN עם UnreaL China כדי לחסוך $20 בכל הזמנה בין $200 ל-$499, או $50 בכל הזמנה מעל $500.

איזון בין עבודה לחיים

אלכסנדר: מעולם לא אמרתי לגולמירה או לאף אחד מהעובדים שלי לעבוד מעבר לשעות העבודה, אבל אני מדגיש את החשיבות של איזון בין עבודה לחיים.

חיוני שיהיה זמן גם לעבודה וגם למשפחה.

וובה: בהחלט, איזון בין עבודה לחיים חיוני לרווחה הכללית.

אלכסנדר: אתה זוכר שקיימנו שיחת חולין בסרטון אחר על איך זה בשבילי להיות חלק מכריע מ-UnreaL China?

אני אב לשני ילדים ועברתי לארצות הברית לפני כשנה.

וובה: כן, אני זוכר.

איך המעבר הזה היה עבורך?

אלכסנדר: ובכן, וובה, זה היה מסע מעניין.

בתור אב לשני ילדים, זה היה שינוי משמעותי.

החברה שלי פועלת בסין ובקירגיזסטן, אז נאלצתי להסתגל לניהול העסק מארה"ב.

פתחתי את המשרד כאן בלוס אנג'לס, ומבחינתי זה לא רק עבודה.

אני שואף להיות בעל טוב, בן טוב לאמא שלי, ואבא טוב לילדים שלי.

אני מקפיד לא לעבוד בסופי שבוע.

סופי השבוע מיועדים להתכונן לשבוע הקרוב, לסקירת המשימות שלי ולבילוי זמן איכות עם משפחתי.

הפילוסופיה הזו היא משהו שאני שואף להנחיל גם לצוות שלי.

וובה: זו גישה פנטסטית, אלכסנדר.

חשוב לשמור על איזון בין העבודה לחיים האישיים.

בעוד שעסק חיוני, החיים מחוץ לעבודה הם בעלי ערך לא פחות.

אלכסנדר: בדיוק, וובה.

עסקים זה חשוב, ואני כן עובד קשה, אבל החיים הם יותר מסתם כסף.

זה על לעשות טוב, להפוך לאדם שאתה רוצה להיות, ולנהל את הזמן שלך ביעילות.

אני אוהב להשתתף בקורסים בנושאים שונים, כמו עסקים וחשיבה.

אני גם משתתף בכנסים של אמזון.

בכל פעם שאני לומד משהו בעל ערך, אני מקפיד לחלוק אותו עם הצוות שלי.

וובה: ברור שיש לך מחויבות לצמיחה אישית ומקצועית.

אני גם מעריך למידה מתמשכת ושיתוף ידע עם הצוות שלי.

זה חיוני להתפתחות אישית ולהצלחה עסקית.

אלכסנדר: בהחלט, וובה.

לכן יש לנו שיחות זום קבועות עם הצוות שלי בכל סוף שבוע.

אנחנו דנים בעניינים הקשורים לעבודה וגם לוקחים את הזמן לבדוק אחד את השני באופן אישי.

וובה: חיוני לתקשר כשיש בעיות.

אלכסנדר: אני מצטער שהסטתי מהנושא של הסרטון הזה. 😛

פשוט התרחקתי ממחלקת המשלוחים לרגע.

וובה: הכל טוב, אלכסנדר.

כאשר לקוחות מרוצים משירות המשלוחים שלנו, זה משקף באופן חיובי את החברה שלנו.

חשוב לתמוך בחברות כמו שלך, הן כלקוחות והן כעובדים.

הערכים שלך והערכים שאתה מנחיל לצוות שלך ממלאים תפקיד משמעותי בעיצוב החברה.

זה כאילו ה-DNA שלך מועבר אלינו.

כשהצוות חדור מוטיבציה ומאושר, זה מתורגם לשירות לקוחות מעולה.

לדוגמה, אם גולמירה מרוצה מעבודתה ויכולה להרוויח עמלות ממשלוחים מוצלחים, יש לה יותר מוטיבציה לספק שירות מהשורה הראשונה לנו כלקוחות.

כשהיא יודעת שהמאמצים שלה מובילים למשלוחים מוצלחים ולקוחות מרוצים, זה win-win לכל המעורבים.

אז זה מצב חיובי מסביב. 

אתה יודע, בכמה חברות אחרות, יכולה להיות תרבות רעילה יותר שבה אנשים לא כל כך שמחים או קלים, ואתה באמת יכול להרגיש את המתח הזה כשאתה מתקשר איתם.

זה נהדר שאתה משתף את החששות שלך, אלכסנדר.

חיוני להיות מודע לדינמיקה הזו מכיוון שהיא יכולה להשפיע על מידת הפעילות של החברה.

אז, אם נחזור לנושא הנדון, דיברנו על השירותים שלך - מה אתה עושה וכיצד אתה יכול לעזור לנו באיחוד דוגמאות מיצרנים שונים ובמשלוח אלינו.

בנוסף, אתה יכול לבדוק דוגמאות אלה כדי לוודא שהן עומדות בתקני האיכות שלנו.

כך, לא נסיים עם דגימות שבורות או לא טובות.

ואז דיברנו על בדיקות מפעלים - גם שם סיכמתם.

אם אנחנו מתכננים לעבוד עם מפעל חדש, הצוות שלך יכול לבקר אותו עבורנו.

למשל, אם אני רוצה להשיק מברשת גריל חדשה או אביזרי ברביקיו ואני רוצה לעבוד עם מפעל חדש.

אני לא מכיר אותם כדי שאוכל להגיע אליך ולבקש מהצוות שלך ללכת לשם ולראות היכן הוא ממוקם.

האם המיקום מדויק?

האם זה אותו מקום שהוזכר בעליבאבא?

האם המתקנים זהים בדיוק כפי שהם מוצגים באתר?

בנוסף, אתה יכול לעשות עבורנו בדיקות.

למשל, אם אני רוצה אלף או אלפיים מברשות גריל והיצרן מבטיח לי הכל.

עדיין יש סיכון מסוים בתהליך.

גם אם אתה סומך על היצרן שלך, זה תמיד רעיון טוב שתהיה לך מערכת עיניים נוספת על תהליך הייצור.

אז אנחנו יכולים לסמוך עליך שתספק את השקט הנפשי הזה.

אלכסנדר: אתה צודק לחלוטין, וובה.

זה חיוני לבדוק שוב כי לפעמים אפילו היצרן לא מודע לכל הבעיות הפוטנציאליות שיכולות להתעורר.

היו לי מקרים שבהם הכל נראה בסדר בצד היצרן, אבל אז יום אחד, עובד שהיה במצב רוח רע שכח לכבות את מכונת ההדפסה, וזה הרס אצווה של מוצרים. 

זה מפתיע איך טעות אחת יכולה להשפיע על מוצר טוב.

דברים אלה יכולים לקרות, וייתכן שהם לא יהיו גלויים מיד.

לדוגמה, אם דילגת על תהליך בדיקת האיכות, ייתכן שהחמצת טעויות מכריעות.

זה עלול להוביל לביקורות שליליות באמזון, ולגרום לכל העבודה הקשה שלך להרגיש כאילו היא ירדה לטמיון.

כדי לתקן את זה, תצטרך להסיר את המוצר מאמזון, לשלוח אותו למרכזי הכנה ולבצע מחדש את בדיקות האיכות.

העלות של כל בדיקה יכולה להשתנות, בין מאה לכמה מאות דולרים, בהתאם לכמות ולזמן המעורבים.

נקודת המפתח כאן היא שבדיקות מוצרים הן קריטיות.

זה לא אומר שאני מנסה למכור את שירותי הבדיקה שלי בכל פעם; זה שיתוף החוויה שלי.

אנשים שצופים בסרטונים האלה יכולים לקבל החלטות משלהם על סמך מה שהם לומדים.

וובה: זו נקודה מצוינת, ואני שמח שאתה חולק את החוויה שלך.

זה עדות לחשיבות של בדיקות מוצרים.

אני זוכר מקרה מלפני כשלוש שנים, שאפילו דיברתי עליו בסרטון שהכנתי.

הזמנו 5,000 יחידות של מוצר שהיה אחד הנמכרים ביותר שלנו.

בדרך כלל, לא היו שום בעיות עם המוצר הזה, אבל במהלך ההזמנה המסוימת הזו, בסביבות 160 יחידות (אם אני זוכר נכון) היו עם כתמים צהובים עליהם.

זה היה די בלתי צפוי, ולא ממש הצלחנו להבין מה גרם לזה.

עכשיו, אם לא היינו בוחרים בבדיקה של החברה שלך, 160 היחידות האלה עם פגמים פוטנציאליים היו יוצאים ללקוחות שלנו.

תארו לעצמכם את הפוטנציאל לביקורות שליליות!

גם אם לא כל ה-160 הביאו למשוב שלילי, רק כמה מהם עלולים להשפיע באופן משמעותי על המכירות והמוניטין שלנו.

חשוב לקחת זאת בחשבון, במיוחד כשמדובר במוצרים כמו שלנו, שהם מעץ וצריכים להיראות במיטבם.

אז, בשורה התחתונה, בדיקות מוצרים הן אכן השקעה נבונה.

הם יכולים להציל אותך מהפסדים כספיים פוטנציאליים ולעזור לשמור על דירוג המכירות שלכם.

לגבי שירותי המשלוחים שלך, זה נפלא לדעת שאתה מציע אפשרויות שונות, כולל שילוח ימי, משאיות, שילוח אווירי ואפילו רכבות, תלוי ביעד.

זה ממש נוח שמוכרים יכולים לפנות לצוות שלך כדי לברר לגבי אפשרויות משלוח ועלויות.

מוכרים רבים, במיוחד מתחילים, אולי לא מכירים את הלוגיסטיקה של המשלוח, כך שתמיכה וייעוץ מהמנהלים שלך יכולים להיות עזרה עצומה בקבלת החלטות מושכלות.

הכל על הפיכת התהליך לחלק יותר עבור כל המעורבים.

הנה הסרטון על הסיפור הזה.

אלכסנדר: בהחלט, וובה.

הדגשת היבט קריטי במשימה שלנו.

אנחנו לא מתמקדים רק במכירת מוצרים; יש לנו גם מחלקת לוגיסטיקה ייעודית.

הם פועלים בלי הפסקה כדי לעקוב אחר תעריפי משלוח וקודי HS מכס, ומבטיחים שמחלקת המכירות שלנו תמיד תוכל למצוא את הפתרונות היעילים והחסכוניים ביותר עבור הלקוחות שלנו.

זהו מאמץ משותף לספק את השירות הטוב ביותר.

אני רוצה גם לגעת בשירותים שלנו הקשורים למחקר יצרנים סיניים ולמחקר מוצרים בסין.

כשהתחלתי את המיזם הזה, הצענו את השירותים האלה.

היינו מוצאים יצרנים, מוצאים מוצרים ומפקחים על כל שרשרת האספקה.

עם זאת, כשהפוקוס שלנו עבר לכיוון משלוח ובדיקות, השהינו זמנית את השירותים הללו.

זו הייתה החלטה מודעת להימנע ממתן שירותים ברמה נמוכה ללקוחותינו.

עם הזמן גדלנו בצורה משמעותית ולקחתי על עצמי תפקיד ניהולי נרחב יותר בחברה. 

אנו נרגשים להודיע ​​על תהליך של בניית מחלקת מחקר ייעודית, ואנו שואפים להשיק אותה בספטמבר הקרוב.

מחלקה זו תאפשר לנו להציע שירותי מחקר מקיפים בסין, שיאפשרו לנו לשלוט על כל שרשרת האספקה, מההתחלה ועד למחסן של אמזון.

אנו מתפתחים לחנות נקודתית שבה הלקוחות שלנו יכולים לגשת למגוון שירותים תחת קורת גג אחת, כולל ריבוי לוגיסטיקה.

המוטיבציה שלנו להציע שירותים אלה אינה נוגעת רק לצורך; מדובר במתן פתרונות באיכות גבוהה.

אנו זקוקים לשירותים אלו במשך שנים, וכעת אנו מוכנים לספק אותם ברמת המצוינות המגיעה ללקוחותינו.

וובה: זה נשמע פנטסטי, אלכסנדר.

ברגע שהוא יתחיל לפעול, בהחלט ניצור סרטון חדש שיסביר איך הכל עובד ויספק תובנות לגבי התהליך.

אלכסנדר: בהחלט, וובה. אנחנו בטוח נחלוק את כל הפרטים והתובנות לגבי אופן הפעולה של מחלקת המחקר שלנו וכיצד היא יכולה להועיל ללקוחותינו.

UnreaL China קודי קופון להנחות

אלכסנדר: ויש לי הצעה נדיבה לקהילה שלך, וובה.

אם מישהו מגיע מהערוץ שלך או מהבלוג שלך ומזכיר את קוד ההטבה, "VOVAEVEN", הוא יקבל הנחה של 20$ עבור הזמנות שנעות בין 200$ ל-$499 ו-50$ הנחה לכל שירות מעל 500$, בין אם זה בדיקות, משלוחים, או משהו אחר.

וובה: זה מדהים, אלכסנדר.

תודה על ההצעה; אני באמת מעריך את זה!

תן לי להזכיר שזה קוד שותף, כלומר ארוויח עמלה קטנה אם מישהו ישתמש בו ויבחר לעשות עסקים איתך ועם UnreaL China.

זה לא עולה להם שום דבר נוסף, וזה עוזר לתמוך בתוכן החינמי שלי.

אודה אם הצופים והקוראים שלנו יבחרו לנצל את ההצעה הזו.

יעדי אנריאל צ'יינה

וובה: ובזמן שאנחנו מסיימים את זה, אלכסנדר, אני רוצה לשאול אותך על השאיפות שלך לגבי אנריאל צ'יינה השנה.

איפה אתה מקווה לראות את החברה ואת עצמך עד סוף השנה?

אלכסנדר: תודה, וובה.

עד סוף השנה הזו, אני רואה את UnreaL China עושה צעדים משמעותיים.

אנחנו בתהליך של מעבר למחסן גדול יותר, וזה צעד מרגש קדימה.

הצוות שלנו, שעומד כיום על 13 חברים, צפוי להתרחב לכ-20.

כפי שצוין קודם לכן, נשיק שירותים חדשים ונבסס נוכחות בארצות הברית.

אנו מתכננים לפתוח מרכז הכנה בקליפורניה, במיוחד במחוז סן ברנרדינו, הממוקם בנוחות ליד נמל לונג ביץ'.

זה לא רק ישרת את הצרכים שלנו אלא גם יספק מגוון שירותים למוכרי אמזון, כולל תיוג מוצרים, חבילה ואחסון.

וובה: זה נשמע פנטסטי, אלכסנדר.

אני באמת מאחל לך בהצלחה עם התוכניות השאפתניות האלה.

זה היה מסע לא קטן לעבוד איתך בשש השנים האחרונות בערך, וראיתי את הצמיחה שלך ממקור ראשון.

אני באמת שמח על הצלחתך ומצפה להמשך השותפות שלנו כלקוח.

אלכסנדר: זה אכן היה מסע מאתגר, מלא בעליות ומורדות.

וובה: בהחלט, אלכסנדר. בניית עסק היא לרוב מרתון, לא ספרינט.

לפעמים לוקח כמה שנים כדי באמת לצבור תאוצה, אבל כשזה קורה, הצמיחה יכולה להיות אקספוננציאלית.

אלכסנדר: זה נכון. שש השנים האחרונות היו כולן על איסוף ניסיון ולמידה, ואנחנו מוכנים לקחת את זה לשלב הבא.

וובה: לירח, אכן!

תודה שהצטרפת אלינו היום, אלכסנדר.

ותודה ששיתפת את התובנות שלך לגבי החברה החדשה שלך והשירותים שאתה מספק.

אם למישהו יש שאלות, אל תהסס לשאול, ואנו נדאג להשיב.

אלכסנדר: תודה רבה שהזמנת אותי, וובה.

זה היה תענוג.

__________________

סיכום

אז, זה סיכום השיחה הפנטסטית שלי עם אלכסנדר, המוח מאחורי UnreaL China!

כיסינו הרבה קרקע היום, דיברנו על החשיבות של בדיקות מוצרים, הנוחות של שירותי המשלוח שלהם, והחדשות המרגשות על מחלקת המחקר הקרובה שלהם.

מה שלמדנו הוא שכשאתה עוסק במכירת מוצרים, כמו שרבים מאיתנו חולמים לעשות, אתה לא יכול להתעלם מהדברים המטופשים.

בדיקות מוצרים אולי לא נשמעות מרגשות, אבל הן כמו רשת ביטחון שיכולה להציל אותך מביקורות שליליות וכאבי ראש בהמשך הדרך.

אז, זכרו, זה צעד חכם להשקיע בבדיקות האלה.

ובנוגע למשלוח, UnreaL China מגבה אותך.

הם מציעים אפשרויות משלוח שונות, והצוות שלהם תמיד מוכן לעזור לך למצוא את הדרך הטובה ביותר להביא את המוצרים שלך מנקודה א' לנקודה ב'.

בין אם זה בים, באוויר או ברכבת, הם סידרו הכל, מה שהופך את חייך כמוכרים להרבה יותר קלים.

בנוסף, החדשות הגדולות על פתיחת מחלקת המחקר שלהם בקרוב היא סופר מרגשת.

זה אומר שהם יוכלו לעזור לך כבר מההתחלה, למצוא יצרנים, להשיג מוצרים ולפקח על כל שרשרת האספקה.

זה כמו שיש לך שותף עמין בסין שידריך אותך לאורך כל התהליך.

השתמש בקוד VOVAEVEN עם UnreaL China כדי לחסוך $20 בכל הזמנה בין $200 ל-$499, או $50 בכל הזמנה מעל $500.

אז אם אתה שוקל לעבוד עם UnreaL China, אל תשכח להשתמש בו ולהראות קצת תמיכה בשיחה שלנו.

כשאנחנו מסתכלים קדימה להמשך השנה הזו, ברור של-UnreaL China יש תוכניות גדולות.

הם מרחיבים את הצוות שלהם, עוברים למחסן גדול יותר ופותחים מרכז הכנה בארצות הברית. 

מהלכים אלו עוסקים בהפיכת המסע שלך כמוכר לחלק ומוצלח יותר.

אז נאחל לאלכסנדר ו-אנריאל צ'יינה בהצלחה!

זה היה צ'אט מעורר השראה, ואני לא יכול לחכות לראות לאן הם הולכים מכאן.

תודה שהצטרפת אלינו למסע הזה, וזכור, בין אם אתה מוכר שואף או סתם סקרן לגבי עולם המסחר האלקטרוני, תמיד יש מקום לגדול, ללמוד ולהצליח.

המשיכו לרדוף אחרי החלומות שלכם ולהפוך אותם למציאות!

ד"ש,

וובה :)

Table of Contents
  1. סקירה על אנריאל צ'יינה: בקרת איכות + פטרונות משלוח
    1. מבוא
    2. הכירו את האורח: אלכסנדר חודיאקוב
    3. ?UnreaL China מה זה
    4. שירות בדיקה ואיחוד דוגמאות
    5. שירות בדיקת מוצר ויצרן
    6. שירות משלוח מוצר וחברת הובלות
    7. איזון בין עבודה לחיים
    8. UnreaL China קודי קופון להנחות
    9. יעדי אנריאל צ'יינה
    10. סיכום

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)