Unicargo - חברת הובלות ומשלוחים באמזון סקירה

Vova Even May 06, 2024
69 People Read
Unicargo review סקירה על יוניקרגו
Table of Contents
  1. סקירת יוניקרגו - חברת משלוחים לאמזון
    1. רפאל אלבז - מייסד יוניקרגו
    2. מה זה יוניקרגו וכיצד הם יכולים לעזור לך
    3. ?Unicargo איך עובדת התקשורת עם
    4. ?Unicargo איך כדאי להתחיל לעבוד עם
    5. ?Unicargoמתי משלמים ל
    6. כיצד תוכל לעקוב אחר התקדמות המשלוח שלך
    7. ?Unicargoכיצד משלמים ל
    8. המרכיב הסודי של יוניקארגו
    9. ?איך בדיוק יוניקרגו יכולים לעזור לך
    10. הצעה מיוחדת של יוניקרגו -אופטימיזציה של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

סקירת יוניקרגו - חברת משלוחים לאמזון

שלום! ברוכים הבאים לסקירה על Unicargo!

היום, אנחנו צוללים לתוך העולם של Unicargo, חברה יוצאת דופן שמתמחה בסיוע למוכרים במשלוח המוצרים שלהם לכל העולם.

לאורך מאמר זה, נחקור את פעולתה הפנימית של Unicargo, את המבנה שלה, והכי חשוב, כיצד היא יכולה להועיל לכם כצופים על ידי הובלת המטען שלכם בצורה חלקה על פני הגלובוס. יש גם בונוס נחמד פה למי שירצה לקבל בהם שי חינמי.

ביקורת חינם של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך : https://www.unicargo.com/partner-program-supply-chain-optimization/

קוד קופון: PROAUDIT10 - הביקורת גם מעניקה לך הנחה של 10% על

המשלוח הראשון שלך עם Unicargo.

כדי להקל עליכם אפילו יותר, צירפתי את כל הקישורים הדרושים במאמר, מה שמאפשר לכם לפנות לצוות Unicargo ולגלות עוד על השירותים יוצאי הדופן שלהם.

אה, ואם אתם עדיין מעדיפים צפייה על פני קריאה, דאגתי לכם!

תבדקו את הסרטון המוטבע למטה, שבו תוכלו לצפות בתוכן המאמר הזה תוך כדי הנאה מחוויה ויזואלית.

אנו צוללים עמוק לתוך עולם הלוגיסטיקה, חושפים תובנות יקרות ערך ודנים בהצעה המיוחדת שלהם לקהילה שלנו.

אל תשכחו ללחוץ על כפתור ההפעלה וליהנות מהשיחה! 🎥

רפאל אלבז - מייסד יוניקרגו

לפני שנתעמק בפרטים, הרשו לי להציג בפניכם את האורח שלי לבלוג של היום: רפאל אלבז , הבעלים והיוצר של Unicargo. 

רפאל הקים את החברה לפני שמונה שנים ב-2015, בהסתמך על ניסיונו הרב בענף הלוגיסטיקה והשילוח.

לאחר שעבד עם חברות שילוח שונות והשיג תובנות חשובות לגבי עסקי מסחר אלקטרוני ואמזון, רפאל הבחין בפער משמעותי בשוק.

חברות משלוח מסורתיות נאבקו לספק את הצרכים הייחודיים של לקוחות אלה, והותירו אותם ללא תמיכה מתאימה.

מתוך זיהוי הפוטנציאל העצום והצורך בשירותים מיוחדים, רפאל החליט להתמקד במגזר הספציפי הזה. 

"התחלנו את המסע שלנו עם המכירות של אמזון, ממש התרחבנו מאז! היום, אנו משרתים בגאווה מגוון של לקוחות ותעשיות שונות, אבל הכל התחיל עם השורשים שלנו נטועים היטב בעולם של מוכרי אמזון".

~ רפאל אלבז

מעניין, עבדתי באופן אישי עם רפאל בשלבים הראשונים של המסע שלי באמזון.

זה מרגש לקבל אותו כאורח שלי בערוץ היוטיוב הזה, במיוחד מאז ש-Unicargo גדל משמעותית מאז שיתוף הפעולה האחרון שלנו.

מה זה יוניקרגו וכיצד הם יכולים לעזור לך

כעת, בואו נעמיק בסקירה כללית על Unicargo. 

Unicargo מספקת פתרונות שילוח מקיפים, לרבות שירותי הובלה ימית, שירותי הובלה אווירית, שילוח אקספרס, הובלה ברכבת ושירותי אחסנה ברחבי העולם.

ככל שתעשיית המסחר האלקטרוני פרחה, Unicargo חוותה צמיחה מהירה.

כעת יש להם משרדים בסין ובארה"ב, והמטה שלהם ממוקם בישראל, שם פועל צוות ההנהלה שלהם.

היבט אחד ראוי לציון בפעילותה של Unicargo הוא נוכחות המחסנים האסטרטגית שלה.

הם הקימו חמישה מחסנים בסין, כמו גם מתקנים בארה"ב, גרמניה, בריטניה, אוסטרליה וקנדה.

זה מאפשר להם לענות על צרכי האחסון של אינספור עסקי מסחר אלקטרוני.

יש לציין כי Unicargo רוכשת באופן פעיל חברות לוגיסטיקה מאז תחילתו של COVID-19.

כעת הם מחזיקים בחברת הובלות בארה"ב ועוד אחת בסין.

על ידי בניית קבוצה של חברות לוגיסטיקה, יוניקרגו שואפת להציע את התעריפים והשירותים הטובים ביותר, ובסופו של דבר להפוך לפתרון לוגיסטי הכל באחד.

כעת, בואו נחקור כיצד Unicargo יכולה לעזור לכם להצמיח את העסק שלכם.

בשיחה שלנו, הזדמן לי לשאול את רפאל שאלות רבות מנקודת המבט של מוכר אמזון במותג פרטי.

כדי להבטיח בהירות וקלות הבנה, שמרתי על הפורמט של שאלה תשובה.

אם אתם נתקלים בבעיות כלשהן או אם יש לכם שאלות נוספות במהלך הדרך, אל תהססו לפנות לכל אחד מאיתנו, ואנו יותר מנשמח לסייע לכם בפתרון של כל בלבול. :)

?Unicargo איך עובדת התקשורת עם

וובה: נניח שמוכר מגיע אליך ומחפש פתרון למשלוח לאמזון.

הם עשויים להיות כמוני (מוכר Private Label המייצר בסין ושולח לארה"ב וקנדה) או מוכר בהודו (שאולי מחפש פתרון לשלוח לאמזון).

האם זו שאלה נכונה לשאול?

איך מתפתחת השיחה עם Unicargo?

אני יודע שיש לכם מחסנים, אבל אתם יכולים לאשר אם הם מיועדים לאחסון מוצרים?

רפאל: בהחלט! בין אם אתה מוכר מותג פרטי, מייצר בסין ומשלוח לארה"ב וקנדה, או מוכר בהודו שמחפש פתרון לשליחת מוצרים לאמזון, אתה בהחלט יכול לפנות אלינו ב-Unicargo.

אנחנו כאן כדי לסייע למוכרים מכל רחבי העולם עם צרכי המשלוח שלהם.

ב-Unicargo, אנו מספקים מגוון רחב של שירותים מעבר לאחסון מוצרים בלבד.

בנוסף לאחסון, אנו מציעים שירותי הכנה של אמזון, כולל תיוג, תוספות, כמו גם חבילה.

יתר על כן, אנו מטפלים גם בלוגיסטיקה הפוכה, מה שאומר שאנו מנהלים החזרות עבור עסקי מסחר אלקטרוני.

אז, אתה יכול לסמוך עלינו כמשלח המטען המקיף שלך, מוכן לשלוח מטענים מכל מקום בעולם לכל מקום בעולם.

חשוב לציין שלכל חברת שילוח יש תחום התמחות משלה.

אם הייתם פונים למשלח מטענים הודי, למשל, הכוח שלו עשוי להיות ביבוא אל הודו וביצוא מהודו.

באופן דומה, ב-Unicargo, המומחיות שלנו טמונה בשירות עסקי מסחר אלקטרוני והתמחות בנתיב דרום מזרח אסיה לצפון אמריקה.

אנו מטפלים גם במשלוחים לאירופה ולישראל, אך ההתמקדות העיקרית שלנו היא בשוק האסייתי, המשמש ביתם של יצרנים גדולים רבים, וצפון אמריקה, המקיפה את ארה"ב וקנדה.

עכשיו, בואו נצלול לאופן שבו השיחה עם Unicargo מתפתחת.

במהלך השנים, פיתחנו גישה מותאמת לצרכים המגוונים של לקוחותינו, בהתחשב במגוון הרחב של גדלי החברה ורמות הניסיון.

יצרנו יחידות עסקיות שונות בתוך Unicargo, שכל אחת מהן פועלת כחברה מתמחה קטנה יותר.

יחידות עסקיות אלו נותנות מענה לסוגים שונים של לקוחות, ומבטיחות יחס אישי וטיפול מומחה.

לדוגמה, אם אתם שולחים בפעם הראשונה, היחידה העסקית הייעודית שלנו למשלוחים ראשונים מצוידת היטב כדי להדריך אתכם בתהליך.

אנו מבינים שכמצטרפים חדשים, ייתכן שיש לכם שאלות רבות וייתכן שאינכם מכירים את המורכבות של הלוגיסטיקה, כגון מסי יבוא, סיווג מוצרים או בדיקות מכס.

חברי הצוות שלנו ביחידה זו סבלניים, בעלי ידע ומוכנים לטפל בכל החששות שלכם.

הם יקדישו את הזמן כדי לענות על מאות שאלות, להיכנס אתכם לשיחת Zoom ולספק סיוע שלב אחר שלב עד שתבינו את תהליך המשלוח במלואו, תבינו את העלויות הכרוכות בכך ותזמינו את המשלוח שלכם בביטחון.

בנוסף, יש לנו יחידות עסקיות ספציפיות לתעשיות שונות.

למשל, לתעשיית הקוסמטיקה יש חשיבות רבה עבורנו, ויש לנו צוות מסור הבקיא בטיפול לוגיסטיקה למוצרי קוסמטיקה.

יש לנו גם יחידה עסקית מיוחדת עבור אגרגטורים של אמזון, שהם בדרך כלל ארגונים גדולים יותר עם מנהלי שרשרת אספקה ​​ודרישות משלוח מקצועיות יותר.

זה מאפשר לנו לתת מענה לצרכים ולציפיות הייחודיים של לקוחות שונים.

כאשר לקוח פונה אלינו, הוא יכול ליצור קשר בערוצים שונים כגון דוא"ל, אתר האינטרנט שלנו, רשתות חברתיות, WhatsApp, או אפילו בטלפון.

אנו יוזמים תהליך שנקרא הסמכת לידים, שבו אנו שואלים שאלות רלוונטיות כדי להבין את הדרישות הספציפיות שלהם ולהפנות אותם ליחידה העסקית המתאימה בתוך Unicargo.

אנו מבררים לגבי היסטוריית המשלוחים שלהם ב-12 החודשים האחרונים, מקומות השוק שבהם הם מוכרים והענף שבו הם פועלים.

על ידי איסוף מידע זה, אנו יכולים להבטיח שהם יקבלו את התמיכה המתאימה והמותאמת ביותר מהצוותים המיוחדים שלנו.

ללא קשר לארוץ דרכו תפנו אלינו, הצעד הראשוני הוא להכיר אתכם טוב יותר ולהבין את הארגון שלכם.

האם אתה אופרציה של אדם אחד המטפל בכל ההיבטים של העסק שלך, מנהל לוגיסטי בחברה גדולה יותר, המייסד או הבעלים, או אולי עוזר וירטואלי?

תובנות אלו, שנרכשו מניסיון של שנים בענף, מאפשרות לנו להעניק לכם את הסיוע והשירות הטובים ביותר.

ביקורת חינם של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך : https://www.unicargo.com/partner-program-supply-chain-optimization/

קוד קופון: PROAUDIT10 - הביקורת גם מעניקה לך הנחה של 10% על

המשלוח הראשון שלך עם Unicargo.

?Unicargo איך כדאי להתחיל לעבוד עם

וובה: נחמד, בנאדם! עכשיו, לשאלה הבאה: למי שקורא ואולי מעוניין לעבוד איתך, מה עלינו להביא לשולחן?

האם אנחנו יכולים פשוט להתחיל שיחה בלי שום הכנה?

כך נוכל לחסוך זמן לשני הצדדים.

מה דעתך בעניין?

רפאל: שאלה מצוינת! התשובה תלויה למעשה בגודל הלקוח ובמצבו הספציפי.

שמנו לב שמוכרים רבים מתחילים לחפש חברת משלוחים עוד לפני שהמוצר שלהם מוכן.

הם רוצים להבין את העלויות הכרוכות בכך, את העלות ההתחלתית שלהם, כביכול.

אז, אפילו המוכרים הקטנים האלה יכולים לפנות למשלחי מטענים לפני שהמטען שלהם מוכן במלואו או לפני שהייצור בכלל התחיל.

מה שהם צריכים להביא לשולחן, כפי ששאלת, הם כמה פרטים מרכזיים.

הם צריכים לספק גודל משוער של המשלוח שלהם, כגון מספר הקרטונים, מידות הקרטונים ומשקל כל קרטון.

בנוסף, כדאי לדעת את מיקומו של הספק שלהם, לפחות הארץ והעיר.

בעזרת המידע הזה, נוכל להתחיל לעבוד איתם ולספק הערכה.

אנו מבינים שכמוכרים באמזון, ייתכן שעדיין אין לכם את כתובת היעד הסופית למשלוח, מכיוון שלא יצרתם את תוכנית המשלוח שלכם.

אבל תהיו בטוחים, אנחנו יודעים איך לטפל במקרים כאלה.

בעיקרו של דבר, נציג בפניהם שלוש או ארבע אפשרויות שונות ונספק הערכה ממוצעת.

נניח שאתם הולכים לייצר מוצר מסוים, והוא יהיה מוכן בעוד כחודש.

בהתבסס על הפרטים שמסרתם לנו, נוכל להציע לכם עלות משלוח משוערת.

כמובן, הערכה זו עשויה להשתנות בהתאם לכתובת המשלוח הסופית, אך היא תיתן לכם סקירה כללית או לפחות ציפייה לגבי הוצאות המשלוח שתוכלו לצפות מראש.

כעת, אם אתם מוכרים מתקדמים יותר, נדרוש מידע דומה, אך נצטרך גם את כתובת היעד למשלוח ואת כתובת האיסוף.

נצטרך גם לדעת אם ישנן דרישות נוספות למטען שלך, כגון איחוד מספקים מרובים, אפשרויות אחסנה או הפצה למספר מרכזי מילוי של אמזון ושווקים שונים.

הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להביא לשולחן בעת ​​דיון עם משלח הוא פרטי החשבון שלכם.

זה חשוב במיוחד אם יש לכם מחשבה על עסקת משלוח ספציפית ואתם דורשים הצעת מחיר.

לפעמים, אנשים פונים אלינו פשוט כדי ללמוד יותר על החברה שלנו, היכולות שלנו והמיקומים שלנו.

הם מבררים גם לגבי זמינות המחסנים שלנו.

במקרים כאלה מדובר בשיחה פתוחה, ואין צורך בהכנה מקיפה.

אתם יכולים לבוא עם השאלות שלכם, והדברים שאתם רוצים לדעת, ואנחנו יכולים לתאם פגישה, או שיחת Zoom או אפילו פגישה פנים אל פנים אם אתם נמצאים בקרבת מקום.

במהלך שיחה ידידותית זו, נוכל להסביר את העסק שלנו, לשתף את הניסיון שלנו ולענות על כל שאלה שיש לכם.

תזכרו, המטרה היא לקיים דיון נוח ואינפורמטיבי שבו נוכל להתייחס לכל השאלות שלכם ולספק את ההדרכה הדרושה לכם.

אז אל תהססו לפנות ולהתחיל בשיחה. אנחנו כאן כדי לסייע לכם בכל שלב.

?Unicargoמתי משלמים ל

וובה: הכל ברור, אחי! עכשיו, אם אנחנו לגמרי מרוצים מהתשובות שאנחנו מקבלים במהלך השיחה שלנו ומוצאים את עצמנו חושבים, "וואו, זה מסקרן!" זה טבעי לתהות לגבי השלב הבא - קבלת הצעת מחיר, נכון?

כלומר, ברגע שהדיון שלנו עובר לעניינים מעשיים כמו, "היי, רפאל, יש לך מחסן בדאלאס? האם נוכל לשלוח את המוצרים שלנו לשם?" אז נכנס לתמונה בהיבט העסקי.

אבל בהתחלה, אנחנו פשוט מחפשים מידע דרך השאלות שלנו.

אנחנו כמו, "בסדר, אני מעוניין להמשיך לעבוד עם Unicargo ולהתקדם עם עסקה."

אז מתי בדיוק אנחנו מבצעים את התשלום?

האם זה כאשר אתה מקבל את המטען ברשותך, או לאחר שבדקת את המטען במחסן שלך כדי לוודא שהוא תואם את הדיונים שלנו?

כיצד מתפתח תהליך התשלום?

רפאל: זו שאלה נפלאה, והיא שאלה שהרבה מוכרים מקוונים שואלים לעתים קרובות.

נושא תנאי התשלום ומתי לבצע תשלומים למשלח אכן יכול להיות עניין של דיון ותלוי בגורמים שונים.

בואו נשקול תרחישים שונים.

אם אתה מוכר מבוסס עם מספר לא מבוטל של משלוחים חודשיים, אולי בסביבות 300 משלוחים בחודש, וכבר יש לך קשרי עבודה עם משלח, זה די נפוץ שמשלחים מציעים תנאי תשלום.

הם עשויים לספק לך את האפשרות לשלם בתוך מסגרת זמן מסוימת, כגון נטו 30, מה שיאפשר לך להסדיר את התשלום 30 יום לאחר הוצאת החשבונית או אפילו לאחר המסירה.

אנחנו מציעים תנאי תשלום כאלה לעתים קרובות ללקוחות עם רקורד מוכח ומצב עסקי בריא.

יתר על כן, תנאי התשלום יכולים להיות מושפעים גם מהמיקום והמבנה של החברה שלכם.

לדוגמה, אם יש לך חברת LLC מבוססת בארה"ב, חברה אירופאית או חברה ישראלית, יהיה לנו קל יותר, כחברת לוגיסטיקה, לבדוק את ההיסטוריה והאמינות של החברה באמצעות משאבים חיצוניים כמו בדיקות דירוג אשראי.

אם ציון האשראי שלך משקף מצב פיננסי בריא, אנו יותר משמחים להציע תנאי אשראי.

זה הופך לנקודת מכירה נוספת עבורנו, מכיוון שאנו לא רק מספקים מחירים תחרותיים אלא גם נותנים ללקוחותינו תנאי תשלום נוחים.

עם זאת, אם אתה מוכר בפעם הראשונה שפנה אלינו באקראי דרך האתר שלנו, סיפק את פרטי חשבונך והביע עניין להמשיך בהצעת מחיר, ייתכן שהמצב יהיה שונה.

מכיוון שאין לנו היסטוריה או מערכת יחסים קודמת, סביר יותר שנבקש תשלום מראש.

במקרה זה, לאחר שנקבל את פרטי המטען שלך ונאשר את האיסוף, הצוות שלנו, כולל משרדנו בסין, יתאם את איסוף המטען.

אנו נמדוד ונאמת אותו כדי להבטיח שמה שקיבלנו תואם את המידע ששלחת.

לאחר שהכל יתיישר, נוציא חשבונית לתשלום, ותהליך המשלוח יתקדם בהתאם.

ראוי לציין שלעיתים עלולים להיווצר אי התאמות בין גודל המטען המשוער שסופק לגודל המטען בפועל.

לדוגמה, אתם יכולים לבקש הצעת מחיר עבור משלוח של 5 CBM, אבל עם איסוף המטען, אנו מגלים שזה למעשה 8 CBM.

אי התאמות כאלה עלולות להתרחש עקב שגיאות במידות או חוסר תקשורת בין המוכר והספק.

על מנת למנוע בלבול או ריבוי חשבוניות, אנו מעדיפים להוציא את החשבונית לאחר אימות המטען במחסן שלנו.

כך נוכל לספק לכם חשבונית מדויקת וסופית לפני המשך המשלוח.

עם זאת, חשוב להבין שתנאי התשלום תלויים בגורמים שונים, כולל גודל החברה שלכם, הניסיון והקשר שאתם יוצרים עם החברת משלוח.

גם כמשלחים ראשונים, אפשר לנהל משא ומתן על תנאי תשלום אם פניתם למשלח תוך התמקדות בבניית מערכת יחסים ארוכת טווח.

על ידי השתתפות בשיחות, הסבר על העסק שלכם והפגנת הידע והמקצועיות שלכם, אתם יכולים ליצור אמון וקרבה.

גם חברות משלוח הם אנשים, וכאשר הם מרגישים את המחויבות שלכם לבניית מערכת יחסים עסקית מוצקה, הם לרוב יהיו פתוחים לספק תנאי תשלום.

הם עשויים לחשוב, "בסדר, החברה הזאת נראת הגיוני, יודעת מה היא עושה, ולמרות שזה המשלוח הראשון שלה, אנחנו יכולים להציע תשלום לאחר המסירה. זה לא סיכון משמעותי עבורנו."

ניהול כספים והפחתת סיכונים בעת התמודדות עם לקוחות מקוונים דורשים מומחיות וניסיון.

ב-Unicargo, פיתחנו נהלים פנימיים לטיפול במצבים אלו ולהבטיח כי אנו מצמצמים את ההפסד הפוטנציאלי של כספים.

חשוב לציין כי כל חברת משלוחים, ללא קשר לגודלה, מתמודדת עם סכום כסף אבוד מדי שנה עקב אי תשלום או נסיבות בלתי צפויות.

גודל הפסד זה תלוי בגודל החברה ובהיקף המשלוחים המטופלים.

עם זאת, כפי שאתה יכול לדמיין, ככל שהחברה גדולה יותר, כך גדלים הסיכונים הפיננסיים הפוטנציאליים.

וובה: אז, בסופו של דבר, ניתן לנהל משא ומתן על תנאי תשלום והסדרים על סמך מי אתה, מה אתה מביא לשולחן והניסיון שלך כמוכר מקוון.

גורמים כמו המוניטין שלך בתעשייה, הרקורד שלך ורמת המעורבות שלך יכולים להשפיע על הפוטנציאל לתנאי תשלום גמישים.

אבל, עבור שולחים ראשונים, בדרך כלל צפוי שתשלום יידרש מראש.

אני לגמרי מבין מאיפה אתה בא!

כשהתחלתי לשלם עבור המשלוחים בהתחלה, הלכתי על הכל ושילמתי את מלוא הסכום.

כקונה וכלקוח, זו נראתה בחירה סבירה בזמנו מכיוון שלא הכירו אותי.

אבל היי, הנה השאלה שלי: האם זה בכלל הגיוני?

האם אתה עדיין יכול להיות חדש מבלי להרגיש שעוקבים אחריך?

זה כמו להיות "עוגייה" טריה בצנצנת, לומר, "היי חבר'ה, אני חדש כאן, אבל תאמינו לי, אני הולך להרים את זה!"

אז מה אתה חושב?

רפאל: כן, אתה בהחלט צודק!

כאשר אתה שולח בפעם הראשונה, בדרך כלל צפוי לבצע את התשלום מראש.

זה מובן כי המשלח עדיין לא מכיר אותך, וכן, זה כמו להיות ה"עוגייה" הטרייה בצנצנת, לנסות לבסס אמון ולהראות להם שאתה רציני לגבי העסק שלך.

אבל הנה החלק המרגש: כשאתה ממשיך לעבוד עם אותו משלח ובונה מערכת יחסים חזקה, יש לך את הכוח לנהל משא ומתן על תנאי התשלום המתאימים לך ביותר

זו התקדמות טבעית.

לאחר שעברת מספר משלוחים עם אותו ספק, תוכל לנהל את השיחה בביטחון ולומר, "היי, העסק שלי גדל, ושמחתי לעבוד איתך כספק שלי. עכשיו, אני צריך תנאי תשלום! "

זוהי בקשה נפוצה והגיונית מאוד.

כבעל עסק, יש לך את הזכות לבקש תנאי תשלום המתאימים לצרכיך ומאפשרים ניהול חלק יותר של תזרים המזומנים.

הרי תשלום מראש אינו הנורמה בעולם השילוח.

משלחים מסורתיים עבדו בעיקר עם חשבונות וחברות גדולות יותר, שבהם תנאי התשלום היו צפויים ושכיחים.

לכן, כאשר אתה קובע שותפות מתמשכת ושני הצדדים לומדים להכיר אחד את השני טוב יותר, אל תהססו להעלות את נושא תנאי התשלום.

זוהי התקדמות טבעית המשקפת את העסק הצומח שלכם ואת האמון שבניתם עם המשלח שלכם.

דנו בגלוי ברצונכם בתנאי תשלום המתאימים לצרכים המתפתחים שלכם, ותגלו שרוב הספקים מוכנים להיענות לבקשות כאלה.

תזכורו, כשהעסק שלכם פורח ואתם הופכים ללקוח קבוע, מגיע לכם לקבל את הגמישות והנוחות של תנאי התשלום.

לכן, גשו בביטחון לשולחן, בין אם זה בפגישה מקוונת או בדיון פנים אל פנים, והבעו את הצורך שלכם בתנאי תשלום.

היה סמוך ובטוח, כאשר הוכחת את עצמך כשותף אמין, תגלה שבקשתך נענית בהבנה ובנכונות לנהל משא ומתן.

כיצד תוכל לעקוב אחר התקדמות המשלוח שלך

וובה: נחמד, אחי! אז נניח שהתחלנו את תהליך המשלוח.

ביצענו את התשלום או סידרנו את תנאי התשלום שמתאימים לנו.

עכשיו, איך אנחנו עוקבים אחר המטען היקר שלנו?

האם נוכל לגלות בקלות את המקום בו הוא נמצא בכל זמן נתון?

האם נקבל עדכונים במייל?

כלומר, זה עשוי להשתנות, אבל לפחות לעת עתה, איך זה עובד?

אתה יודע, כולנו נרגשים מתחילים, להוטים לדעת איפה המטען שלנו.

זה כמו, "היי, איפה המטען היקר שלי?"

אנחנו ממש מתלהבים מזה.

אז איך מתנהל התהליך?

רפאל: בהחלט, וובה!

לכל הובלה ולכל לקוח, אנו מציבים מנהל לוגיסטי מסור אשר מפקח על כל תהליך המשלוח.

מנהל לוגיסטי זה האדם שאליו אתם פונים בכל נושא, ואתם יכולים לפנות אליו בכל עת דרך ערוצים שונים כמו דוא"ל, וואטסאפ, פייסבוק ואפילו טלפון.

כן, יהיה לכם את המספר הנייד הישיר שלו.

אז אם אי פעם תזדקק לתקשורת מיידית או אם צץ משהו דחוף, תוכל להתקשר אליו.

אבל זה לא הכל!

יש לנו גם פלטפורמה דיגיטלית פנטסטית שמשפרת את חווית המעקב שלך.

באמצעות פלטפורמה זו תוכלו לעקוב בקלות אחר המשלוח שלכם, לעקוב אחר התקדמותו ולגשת למסמכים וחשבוניות חשובות.

זה כמו שיש לכם חלון וירטואלי למסע המטען שלכם.

אתם יכולים להישאר מעודכנים בכל אבני הדרך ולראות כל שלב בדרך ממש פה בפלטפורמה.

המשמעות היא שלא תישארו בחושך, תוהים לגבי מצב המשלוח שלכם.

בין אם אתה בבית, במשרד או בדרכים, יהיה לך יכולת להישאר מחובר ומעודכן לגבי מקום הימצאו של המטען היקר שלך.

אנו מבינים כמה חשוב שיהיה לך שקט נפשי ויכולת לעקוב אחר המשלוח שלך בכל רגע נתון.

לכן אנו גאים לקרוא לעצמנו משלח דיגיטלי. אנו מנצלים את כוחה של הטכנולוגיה כדי לספק ללקוחותינו חוויה חלקה ושקופה.

שקיפות היא אחד מערכי הליבה שלנו, ואנו אוהבים לעדכן את הלקוחות שלנו בכמה שיותר פרטים.

המערכת שלנו נועדה לשלוח הודעות דוא"ל אוטומטית בכל אבן דרך חשובה של המשלוח שלך.

תקבל עדכונים כאשר המשלוח שלכם נאסף, הוזמן, יצא, הגיע, בוצע שחרור מהמכס, נמסר, ואפילו כאשר הוא צפוי להימסר.

הודעות דוא"ל אוטומטיות אלו נוצרות על ידי המערכת שלנו כדי להבטיח שאתם תמיד מעודכנים.

אבל רגע, יש עוד!

עשינו את המייל הנוסף כדי לתת לכם עוד יותר שליטה ונראות.

עם המערכת המקוונת הידידותית למשתמש שלנו, אתם יכולים להיכנס מכל מקום, בכל זמן, ולעקוב אחר המשלוח שלכם בזמן אמת.

לא רק שאתם יכולים לעקוב אחר מיקומו, אלא שאתם יכולים גם לגשת למסמכים חשובים הקשורים למשלוח שלכם.

אנו מאמינים שהעצמת הלקוחות שלנו עם רמת גישה זו חיונית בעולם המהיר של היום.

עכשיו, הנה החלק המרגש: בעוד אנו מתגאים בהיותנו חברת משלוחים דיגיטלית, אנו מבינים גם את הערך של תקשורת אנושית.

בואו נודה בזה, לוגיסטיקה יכולה לפעמים להיות נסיעה ברכבת הרים עם עיכובים בלתי צפויים, בעיות ושיהוק מדי פעם.

אבל נחשו מה?

אנו רואים באתגרים הללו הזדמנויות!

אנחנו רוצים להיות שם עבור הלקוחות שלנו בכל שלב.

בעוד שהפלטפורמה המקוונת שלנו מספקת לכם את כל מה שאתם צריכים על קצות אצבעותיכם, אנו מאמינים גם בכוחו של חיבור אישי.

לכן אנו מספקים לכם מספר טלפון ישיר לאותו אדם שמטפל במשלוח שלכם.

אתם יכולים לדבר איתם, לשאול שאלות, להציע תזכורות ולהתייעץ איתם בכל עת שתצטרכו.

הנגישות הזו היא אחת מנקודות החוזק העיקריות שלנו, וזה מה שהלקוחות שלנו אוהבים בעבודה איתנו.

למרות שיש לנו צוות עולמי של בין 150 עד 200 עובדים, כולל אותי כמייסד, אנחנו מבטיחים שאנחנו תמיד זמינים עבורכם.

מספר הוואטסאפ שלי ידוע ברבים, והמייל שלי תמיד פתוח.

אנשים פונים אליי ישירות בפייסבוק ובלינקדאין כדי לשאול שאלות ולבקש הדרכה.

זה ה-DNA של החברה שלנו - מחויבות לנגישות ותמיכה אישית.

אם אני זמין, זה לא משנה לי אם אתה לקוח או רק לקוח פוטנציאלי.

אתה יכול לפנות אלי ישירות, ואני אענה בהקדם.

כך עיצבתי את התרבות בתוך הארגון שלנו, וזו פילוסופיה שמחלחלת לכל רמה, החל מהמנהלים שלנו ועד לצוות התפעול שלנו, לצוות שירות הלקוחות, לחיוב, לכספים ועוד.

בעיני הנגישות והמגע האנושי הם בעלי חשיבות עליונה.

אני רוצה שכל לקוח ידע שיש לו עם מי לדבר, לא משנה יום או שעה - 24/7.

אתם יכולים להרים טלפון וליצור קשר עם חברי צוות שלנו.

ואם, במקרה, האדם שאליו אתה מנסה להגיע אינו זמין, אל תדאג!

יש לנו מערכת הסלמה.

אתה יכול לדבר עם המנהל שלהם או אפילו לפנות אלי ישירות.

בארגון שלנו, תמיד יש מישהו זמין לטפל בדאגות שלכם, לענות על השאלות ולהבטיח את שביעות רצונכם.

זה מה שהופך את הארגון שלנו למיוחד באמת.

זה משהו שבניתי וטיפחתי בקפידה, ויצרתי תרבות שבה נגישות וזמינות הן עמודי התווך של השירות שלנו.

אנו רוצים שתרגישו נתמכים ומוערכים בכל שלב במסע המשלוח שלכם.

בין אם יש לכם בעיה, זקוים לסיוע או פשוט רוצים לשתף את המחשבות שלכם, אנחנו כאן כדי להקשיב ולספק את הפתרונות הדרושים.

וובה: זה מדהים!

לכן, שקיפות היא המפתח, וכבעלים, בניתם צוות של אנשים ברחבי העולם שעובדים יחד כדי לספק שירות יוצא דופן.

אבל מה שעוד יותר מרשים הוא שאתה עדיין נגיש ללקוחות שלך.

אני מבין שאולי לא תוכל לענות מיד כי אחרי הכל אתה בחור עסוק!

אבל העובדה שאפשר לנהל איתך שיחה היא פנטסטית.

האימייל שלך זמין בקלות, ואשמח לחלוק את כל הדרכים ליצור קשר עם Unicargo עם הקהילה שלי.

אני רוצה שתהיה להם גישה קלה אליך ולצוות המדהים שלך.

רפאל: בהחלט, וובה!

הקהל שלי יכול לגשת אלי בקלות.

הם יכולים לפנות אלי דרך כל אחד מהערוצים המפורטים להלן:


דוא"ל:
Refael@unicargo.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/refaelelbaz999

לינקדאין: https://www.linkedin.com/in/refael-elbaz

זו לא רק דרך של אנשים ליצור איתי קשר, אלא זו גם הזדמנות עבורי ללמוד יותר על הארגון שלי ועל הצרכים של הלקוחות שלי.

אתה יודע מה?

אני אומר את זה כל הזמן, אבל אני באמת אוהב את זה כשלקוחות פונים אליי, גם אם הם מרוצים או לא מרוצים.

אני מאמצת את השיחות האלה כי הן מספקות משוב שלא יסולא בפז.

אני תמיד אומר לעובדים שלי שלקוח לא מרוצה זה כמו לקבל ייעוץ חינם ללא חשבונית.

הוא חושף בדיוק מה טעון שיפור, מדגיש את כל התהליכים שעדין דורשים כוונון, והכל בחינם!

זה כמו שיש לנו יועץ שם, שמנחה אותנו להיות אפילו טובים יותר.

זו הסיבה שאני נלהב מלהציג את פרטי הקשר שלי בחוץ - האימיילים, מספרי הטלפון וקישורי המדיה החברתית שלי.

אני רוצה שהלקוחות ירגישו בנוח לפנות אליי, לא רק כדי לחלוק את הדברים הטובים אלא גם כדי להביע כל דאגה או תחום שצריך לשפר.

אני מאמין שתקשורת פתוחה זו היא המפתח להצלחה, לא רק עבור הארגון שלנו אלא עבור כל חברת משלוחים או ספק שירות.

כבעלים, חשוב לי לשמוע ישירות מהלקוחות שלי.

ראיתי בעלי עסקים אחרים מתרחקים מהחברות שלהם ומשאירים הכל למנהלים.

אבל אני קצת שונה.

אני נשאר מחובר לכל תהליך על ידי מעורבות עם הלקוחות שלי, ודיון על ההיבטים החיוביים והשליליים.

למעשה, אני מעדיף להתמקד בתחומים שדורשים שיפור כי שם נלמדים הלקחים החשובים ביותר.

אז בבקשה, וובה, תעודד את הקהילה שלכם לפנות אליי.

אני באמת רוצה לשמוע מהם, בין אם זה על הדברים הטובים או על התחומים שבהם אנחנו יכולים לשפר את השירותים שלנו.

באמצעות שיחות אלו אנו גדלים וממשיכים לספק שירות יוצא דופן.

וובה: בהחלט, גבר!

השיחה הזו חורגת רק מ-Unicargo.

זה מרתק ללמוד על המורכבויות של בניית ארגון מצליח וכיצד אמון בתפקיד חיוני בתהליך זה.

אני מקבל כל כך הרבה תובנות מהדיון שלנו, וזה בעל ערך לא רק עבור Unicargo אלא גם עבור כל מי שמחפש ליצור חברה אמינה ומשגשגת.

זה באמת מעניין לראות איך אתה, כבעלים, נשאר מעורב במה שקורה בשטח.

בהיותך נוכח ונגיש, אתה מראה לאנשים מי אתה, וזה עוזר לבנות אמון.

הכל עניין של שקיפות ותקשורת פתוחה, שהם היסודות למערכת יחסים אמינה.

ואתה יודע מה באמת מגניב?

הדרך שבה אתה לוקח את זה צעד קדימה היא על ידי חינוך אחרים באמצעות סרטונים ושיתוף הידע שלך.

זו דרך מדהימה לבנות אמון אפילו מעבר לבסיס הלקוחות המיידי שלך.

כאשר אנשים רואים שאתה מוכן לחלוק תובנות חשובות ולעזור לאחרים להצליח, זה מטבע הדברים בונה אמון ואמינות.

אני בהחלט יכול לראות כיצד המאמצים הללו תורמים להצלחה הכוללת של הארגון שלך.

זה עניין של להיות אמיתי, להיות נוכח ולעשות את המייל הנוסף כדי להתחבר לאנשים ברמה משמעותית.

זה משהו מיוחד, וללא ספק זה עם הלקוחות שלך ובונה מערכות יחסים מתמשכות.

ביקורת חינם של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך : https://www.unicargo.com/partner-program-supply-chain-optimization/

קוד קופון: PROAUDIT10 - הביקורת גם מעניקה לך הנחה של 10% על

המשלוח הראשון שלך עם Unicargo.

?Unicargoכיצד משלמים ל

וובה: רפאל, יש לי עוד שאלה לגבי תשלומים.

איך אפשר לשלום עבור השירותים שלך?

האם מתקבלים כרטיסי אשראי ו-PayPal?

ומי מטפל בתהליך התשלום?

מכיוון שציינת להיות משלח דיגיטלי, אני מניח שיש לזה היבט דיגיטלי.

האם נוכל לקבל הצעת מחיר דיגיטלית ולאחר מכן לבצע את התשלום באופן דיגיטלי דרך האתר שלך?

אני יודע שיש לנו אפשרות לדבר עם הצוות שלך במידת הצורך, אבל אני סקרן לדעת כמה מהתהליך מתבצע אוטומטית ומתנהל ללא התערבות אנושית.

אתה יכול לשפוך קצת אור על זה?

רפאל: בהחלט, וובה!

בכל הנוגע להפקת חשבוניות, יש לנו יחס אישי. זה לא איזה תהליך אוטומטי.

מנהל החשבונות המסור שלך, שיודע את כל פרטי המשלוח שלך והיה בקשר ישיר איתך, יהיה זה שיפיק את החשבונית.

הם מבינים את הניואנסים של המצב הספציפי שלך ויכולים להבטיח שהחשבונית משקפת במדויק את כל החיובים או ההתאמות הנוספות שנדונו.

אתה מבין, לפני כמה שנים, היה לנו צוות חיוב נפרד שאחראי על הנפקת חשבוניות.

עם זאת, הבנו שהם לא קשורים בקשר הדוק למבצעים ולפעמים יכולות להיות בעיות.

במקרים מסוימים, צוות החיוב היה שולח חשבונית מבלי שאיש מצוות התפעול יעביר את הפרטים ללקוח.

זה הוביל להפתעות לא נעימות ללקוחות שלנו, וזו בהחלט לא החוויה שאנחנו רוצים לספק.

לכן, כדי לטפל בבעיה הזו ולשפר את חווית הלקוח, עשינו שינוי.

כעת, החשבוניות נוצרות באופן ידני על ידי אותו אדם שטיפל במשלוח - מנהל החשבונות שעבד אתכם לאורך התהליך.

זה מבטיח שיש קו תקשורת ישיר, ולא תיתקלו בהפתעות לא צפויות בכל הנוגע לחשבונית.

וברגע שהחשבונית שלכם תהיה מוכנה, תקבלו הודעת דוא"ל אוטומטית עם קישורי תשלום.

אנו רוצים להפוך את תהליך התשלום לנוח ככל האפשר עבורך, ולכן אנו מציעים מספר אפשרויות.

אתה יכול לבחור לשלם באמצעות Payoneer, כרטיס אשראי או העברה בנקאית.

אנו מבינים שהלקוחות שלנו מגיעים מכל הקצוות, ולכן יש לנו חשבונות בנק במדינות שונות כמו ישראל, ארה"ב, קנדה, אירופה וסין.

כך, יש לכם את הגמישות לשלם בשיטה המתאימה לכם ביותר.

כאשר אתם מקבלים את המייל עם קישור התשלום, פשוט תלחו עליו.

אם אתם מעדיפים לשלם בכרטיס אשראי, תופנו לדף אינטרנט מאובטח שבו סכום התשלום כבר מצוין.

פשוט הזן את פרטי הכרטיס שלך ולחץ על "שלם".

עבור העברות בנקאיות, לחיצה על הקישור תספק לכם את כל פרטי הבנק הדרושים ברחבי העולם.

ואם תבחרו לשלם באמצעות Payoneer, כתובת הדוא"ל המשויכת לתשלום תסופק.

הקפדנו להפוך את תהליך התשלום לנגיש וידידותי למשתמש בקלות.

בפלטפורמה שלנו, תהיה לך תצוגה מקיפה של כל החשבוניות שלך, כולל הסטטוס הנוכחי שלהן.

זה אומר שאתה יכול גם לבצע תשלומים ישירות דרך הפלטפורמה שלנו, לייעל את התהליך עוד יותר.

המרכיב הסודי של יוניקארגו

וובה: עכשיו, באשר לשאלות, אני חושב שכבר כיסינו הרבה קרקע.

התעמקנו בתשלומים, חקרנו את ה-DNA של Unicargo ודנו איך הכל עובד.

אבל אתה יודע מה?

לפעמים השאלות הטובות ביותר מגיעות משום מקום ומובילות לתשובות הטובות ביותר.

אז, בואו נמשיך את השיחה!

רפאל: בהחלט! אם הייתי שואל את עצמי שאלה, הייתי רוצה לדעת מהו המרכיב הסודי שהופך את יוניקרגו למיוחד כל כך.

וובה: - אה, המרכיב הסודי!

זו השאלה שחיכיתי לה.

רפאל, תשפוך את השעועית!

איך הצלחת לבנות את Unicargo לחברה משגשגת עם מאות חברי צוות ורשימה הולכת ומתרחבת של לקוחות, עסקים ושירותים במדינות שונות?

זה נשמע כמו הישג לא קטן, בנאדם!

זה אולי לא פשוט, אבל אני באמת סקרן לדעת מה אתה מחשיב כגורמים החשובים

ביותר שתרמו להצלחתך.

רפאל: זו שאלה פנטסטית, וובה!

בניית Unicargo למה שהיא היום היה מסע לא קטן.

תן לי לפרק את זה לגורמים בשבילך.

בראש ובראשונה, מדרגיות היא קריטית.

בחירה בתעשייה עם מקום לצמיחה מציבה את הבסיס להצלחה.

אבל מעבר לכך, המרכיב העיקרי עבורנו תמיד היה לספק את חווית הלקוח הטובה ביותר שניתן להעלות על הדעת.

שירות לקוחות ושביעות רצון הם הליבה של כל מה שאנחנו עושים.

זה הדבר הראשון שעולה לי בראש כשאני מתעורר והדבר האחרון לפני שאני הולך לישון.

אני כל הזמן מדגיש זאת בפני הצוות שלי מכיוון שכנותן שירות, העסק שלי סובב סביב שירות הלקוחות.

ללא שירות לקוחות מעולה, פשוט לא יהיה לנו עסק.

זה משהו שיזמים רבים מתעלמים ממנו, אבל זה הלב של מה שאנחנו עושים.

אני אגלה לך סוד קטן - אני אובססיבי לגבי שביעות רצון לקוחות.

אני אפילו עורך משימות סודיות של קונים בתוך החברה שלי.

אני מתחפש ללקוח ומתנסה בשירותינו ממקור ראשון.

אני צופה איך הצוות שלי מגיב, באיזו מהירות הם מגיבים ואיך הם מטפלים בבעיות.

אני גם נהנה לעסוק בצוות המכירות שלנו ובלקוחות פוטנציאליים כדי להבין את המסע שלהם לפני שהם הופכים ללקוחות.

ברגע שלקוח חדש מזמין איתנו משלוח, אני פונה אליו מבלי ליידע אף אחד בצוות שלי, מציג את עצמי כמייסד ומציע הנחה נוספת של 100$.

אני הופך למנהל הלוגיסטיקה שלהם, שואל שאלות וסופג את הניסיון שלהם עם החברה שלנו.

כבעלים, יש לי את העין הביקורתית הדרושה לזהות אזורים לשיפור.

וזה המפתח - שיפור מתמיד.

כספק שירות, השאיפה למצוינות לעולם אינה מסתיימת.

תמיד יש במה להיות טוב יותר, ותמיד יש מקום לשיפור.

זה תהליך מתמשך, אבל זה מה שמניע אותנו קדימה.

אנו מקבלים כל הזמן משוב ותובנות מהניסיון שלנו ומשתמשים בהם כדי לשפר את הארגון שלנו.

הרעב להיות הטוב ביותר הוא שמניע אותנו.

אובססיה משחקת תפקיד חיוני בהצלחה שלנו.

כשאתה באמת נלהב ואובססיבי למה שאתה עושה, אתה נותן את הלב ואת הנשמה שלך.

אני אוהב לומר, "אני לא חכם, אני אובססיבי".

רמת המסירות והמחויבות הזו היא שדוחפת אותנו להעלות את הרף כל הזמן ולחתור לגדולה.

וובה: זוהי הצצה מרתקת אל Unicargo והגישה האישית שלך, רפאל.

רפאל: כן! חשוב לי להיות מעורב ולחוות את השירותים שלנו כלקוח.

בהפיכתי ללקוח בעצמי, לא רק למייסד, אני יכול להבין באמת את נקודת המבט של הלקוח ולזהות תחומים לשיפור.

וובה: זה ממש מגניב, רפאל. הכל עניין של שקיפות ונגישות, שמתחיל בך כבעלים.

הפתיחות שלך נותנת את הטון לכל הארגון, והופכת אותו לסביבה נוחה ומסבירת פנים הן לעובדים והן ללקוחות.

רפאל: בדיוק! ואתה יודע מה מעניין?

כשהעובדים שלי רואים אותי בסרטונים האלה, הם יודעים שאני לא רק הבעלים, אלא גם לקוח.

זה יוצר תחושה של הבנה משותפת ואחריות בתוך הצוות.

וובה: זה פנטסטי! זה מראה שאתה באמת נמצא בזה לטובת הצוות.

כאשר התהליכים משתפרים והארגון מתחזק, זה בסופו של דבר מקל על עבודתם ומעניק יציבות.

אתה לא אחראי רק ללקוחות שלך, אלא גם לרווחת העובדים שלך ובני משפחותיהם.

רפאל: בהחלט, וובה! כשיש לך חברה ומקום עבודה, זה לא קשור רק לעסק עצמו.

מדובר באנשים, בעובדים שהם עמוד השדרה של הארגון.

יש לנו אחריות כלפיהם, כלפי משפחותיהם ופרנסתם.

אנו שוכרים מגוון רחב של אנשים, עם רקע ושלבי חיים שונים.

יש לנו חברי צוות נשואים, עם משכנתאות ואחריות.

יש לנו אנשים בשנות ה-40 וה-50 לחייהם שיש להם ניסיון של שנים.

יש לנו גם אנשי מקצוע צעירים שרק מתחילים את דרכם ובונים את המשפחה שלהם.

עם זה באה אחריות גדולה.

על ידי בניית ארגון חזק, אנו מספקים יציבות לעובדים שלנו.

ונחש מה?

זה מצב של win-win לכל המעורבים.

הלקוחות נהנים מהשירות והתמיכה יוצאי הדופן שאנו מספקים.

הארגון עצמו משגשג וצומח, מה שמועיל לא רק לבעלים אלא גם לעובדים.

ארגון רווחי אומר שיש מקום לצמיחה והתפתחות.

לעובדים שלנו יש הזדמנות להתקדם בקריירה שלהם, לקבל העלאות ולראות עתיד איתנו.

אנו יוצרים סביבה שבה הם יכולים לפרוח ולצמוח לצד החברה.

אז זה תועלת קולקטיבית.

הלקוחות מקבלים שירות מהשורה הראשונה, הארגון מתפתח, הבעלים מצליח ולעובדים יש מקום עבודה יציב ומשגשג.

מדובר ביצירת השפעה חיובית ועתיד טוב לכל המעורבים.

וובה: נחמד, גבר! אני באמת נהנתי מהמבט הזה אל מאחורי הקלעים של Unicargo והמחויבות האישית שלך.

המסירות שלך הן להצלחת החברה והן לצמיחה של חברי הצוות שלך היא באמת מדהימה.

אני מקווה שתמשיך לפרוח יחד עם יוניקרגו, רפאל.

ובוא לא נשכח את הלקוחות שלך!

הם גם חלק בלתי נפרד מהמסע שלך.

אני מקווה שהשירותים של Unicargo תורמים להצלחתם גם כן.

ביקורת חינם של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך : https://www.unicargo.com/partner-program-supply-chain-optimization/

קוד קופון: PROAUDIT10 - הביקורת גם מעניקה לך הנחה של 10% על

המשלוח הראשון שלך עם Unicargo.

?איך בדיוק יוניקרגו יכולים לעזור לך

וובה: שוב, הנה תזכורת ידידותית לקהילה שלי שלא משנה אם אתה מקצוען מנוסה או כישרון צעיר בתחילת הדרך, ל-Unicargo יש את המומחיות והמשאבים כדי לספק את הצרכים הלוגיסטיים שלך.

זה מקום שבו חלומות הופכים למציאות.

הצוות שלהם יכול לעזור לך לשלוח את הפריטים שלך מכל מקום בעולם!

זה לא מדהים?

רפאל: בהחלט, וובה! Unicargo כאן כדי לסייע לך לא משנה היכן אתה נמצא על פני הגלובוס.

עם זאת, המומחיות האמיתית שלנו היא בתמיכה בעסקים במסחר האלקטרוני.

אנו מבינים את הצרכים הייחודיים של מוכרים מקוונים כמו אחסנה, מילוי, הפצה, הובלות ואפילו לוגיסטיקה הפוכה.

סיפקנו אותך בכל שלב בשרשרת הלוגיסטיקה של מסחר אלקטרוני!

בין אם אתה מוכר באמזון, Walmart, Target או דרך חנות Shopify משלך, בין אם אתה משתמש במרכז הגשמה או מטפל במימוש בעצמך, אנחנו השותף המומלץ לעזור לך בכל הדרישות הלוגיסטיות שלך.

אנו מכירים את הפרטים הקטנים של נהלי מכס, תקנות והתרחבות לשוק חדש.

אתה יכול לסמוך עלינו שנתמודד עם המורכבות כדי שתוכל להתמקד בהגדלת העסק שלך.

Unicargo היא היעד האולטימטיבי עבור עסקי מסחר אלקטרוני, ומציעה מגוון מקיף של שירותים לתמיכה בצרכי המשלוח שלך.

מאחסון והעברת המוצרים שלך ועד לניווט במנהגים והתרחבות לשווקים חדשים, יש לנו את המומחיות להפוך את המסע הלוגיסטי שלך לחלק ומוצלח.

וובה: רפאל, תודה רבה שהיית אורח שלי היום.

זה באמת היה מרתק לצלול לתוך הפעילות הפנימית של החברה שלך ולחקור את הסודות לבניית ארגון חזק ומשגשג.

זה מדהים לראות כמה רחוק Unicargo הגיעה מאז שעבדנו יחד לראשונה ב-2017.

הזמן טס, לא?

אני בטוח שאם נוכל לקחת קפיצה אחורה בזמן, היינו מופתעים כיצד דברים השתנו והתפתחו.

הנוף של התעשייה בוודאי היה שונה למדי, ומרשים לראות כיצד ניווטת דרך השינויים הללו וביססת את Unicargo כשחקן מרכזי בעולם הלוגיסטיקה.

תודה שחלקת איתנו את התובנות והחוויות שלך.

זו הייתה שיחה מאירת עיניים, ואני בטוח שהקוראים והצופים שלי כולם צברו ממנה ידע רב ערך.

אנחנו לא יכולים לחכות כדי לראות מה מחקה בעתיד עבור Unicargo וכיצד אתה ממשיך לחולל מהפכה בעולם הלוגיסטיקה של מסחר אלקטרוני.

רפאל: כן, זה מדהים לחשוב איך הכל התחיל, רק אני בחדר עם מחשב, ועכשיו גדלנו למשהו הרבה יותר גדול.

זוהי עדות לכוחה של עשיית עבודה טובה ועמידה בדרישות של תעשייה צומחת.

כל עוד אתה נשאר מסור ומספק שירות מעולה, ההזדמנויות לצמיחה הן בלתי מוגבלות.

וובה: בהחלט, רפאל. תודה רבה ששיתפת אותנו במסע שלך היום.

זה היה תענוג לארח אותך כאורח שלנו, ולמדנו כל כך הרבה מהשיחה שלנו.

התובנות והחוויות ששיתפת היו בעלי ערך רב.

רפאל: תודה שקיבלת אותי.

היה תענוג לצלול עמוק לתוך העולם של Unicargo ולדון במה שנדרש כדי לבנות חברה מצליחה.

אני שמח שמצאת את זה מעניין, ואני מקווה שכך גם הקוראים והצופים.

וובה: תודה לך שוב, רפאל. אני באמת מעריך את הזמן והידע שלך.

אז איך הייתה השיחה הזו?

פנטסטי לחלוטין, לא?

אבל תחזיקו חזק כי הפינוק לא נגמר כאן.

יש לי הצעה בלעדית שמחכה רק לכולכם!!!

הצעה מיוחדת של יוניקרגו אופטימיזציה של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך

הודות לשיחה האחרונה שלי עם רפאל, מייסד Unicargo, הוא רצה להרחיב הצעה מיוחדת עבורנו.

תארו לעצמכם שתקבלו ביקורת חינם של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלכם כדי לייעל את הפעילות שלכם ולשפר את היעילות.

כן, שמעתם נכון - ביקורת חינם!

בלחיצה על הכפתור למטה, תוכל לנצל את ההזדמנות המדהימה הזו:

אבל רגע, יש עוד!

כדי להוסיף עוד לעסקה, Unicargo מספקת גם הנחה מדהימה של 10% על המשלוח הראשון שלך איתם.

זה נכון, לא רק שאתם מקבלים תובנות מומחים כדי לייעל את הלוגיסטיקה שלכם, אלא שאתם יכולים גם לחסוך כסף על המשלוח הראשון שלכם.

פשוט השתמש בקוד הקופון PROAUDIT10 במהלך תהליך ההזמנה.

אז, בין אם אתה מוכר מסחר אלקטרוני ותיק או רק בתחילת דרכו, הצעה זו מבית Unicargo יכולה לעזור לך לייעל את שרשרת האספקה ​​שלך ולהגביר את הצלחת העסק שלך.

אל תפספס את ההזדמנות הזו לייעל את הפעולות שלך ולחסוך בעלויות המשלוח.

קח את הביקורת בחינם ונצל את ההנחה של 10% עם Unicargo עוד היום!

ובזה מסתיים הפוסט של היום!

תישארו מעודכנים, לקראת הבא. 😉

עד אז, תמשיכו לחלום בגדול ולרדוף אחרי יעדי היזמות שלכם.

תשמרו על עצמכם ותצליחו!

ד"ש ובהצלחה, 🚚

וובה :)

Table of Contents
  1. סקירת יוניקרגו - חברת משלוחים לאמזון
    1. רפאל אלבז - מייסד יוניקרגו
    2. מה זה יוניקרגו וכיצד הם יכולים לעזור לך
    3. ?Unicargo איך עובדת התקשורת עם
    4. ?Unicargo איך כדאי להתחיל לעבוד עם
    5. ?Unicargoמתי משלמים ל
    6. כיצד תוכל לעקוב אחר התקדמות המשלוח שלך
    7. ?Unicargoכיצד משלמים ל
    8. המרכיב הסודי של יוניקארגו
    9. ?איך בדיוק יוניקרגו יכולים לעזור לך
    10. הצעה מיוחדת של יוניקרגו -אופטימיזציה של שרשרת האספקה ​​הלוגיסטית שלך

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)