למד כיצד לשלוט במודעות תצוגה ממומנות באמזון - Amazon PPC Sponsored Display Ads
-
מדריך מלא למודעות תצוגה ממומנות באמזון: שימוש, פורמטים, אסטרטגיות והמלצות לשימוש הטוב ביותר
- ?מה הן מודעות תצוגה ממומנות באמזון
- ?מהם היתרונות העיקריים בשימוש במודעות תצוגה ממומנות
- ?מהן אפשרויות מיקוד שזמינות למודעות ממומנות לתצוגה
- ?איפה מופיעות מודעות תצוגה ממומנות
- ?מהם פורמטים של מודעות תצוגה ממומנות
- ?כיצד להפיק את המרב ממודעות תצוגה ממומנות
- מסקנה: למקסם את הצלחת הפרסום שלך באמזון
Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)
מדריך מלא למודעות תצוגה ממומנות באמזון: שימוש, פורמטים, אסטרטגיות והמלצות לשימוש הטוב ביותר
___________
!שימ לב
זה פוסט אורח שהביא לך איגור נוחנוביץ'. איגור הוא מנהל התפעול
מובילה למוכרי אמזון. הידועה ביצירת PPC סוכנות ,AmazoniaPPC-ב
.מודעות מותאמות אישית למוכרי אמזון
.שיתפתי פעולה עם איגור כדי להשיג לך הנחה מיוחדת על השירותים שלהם
(https://bit.ly/AmazoniaPPC :בקופה (לחצ "Vova" פשוט השתמש בקוד
.Amazonia PPC כדי לחסוך בכסף על מומחיות הפרסום המעולה של
המפתח הוא שההנחה הזו לא תעלה לך שקל נוסף, אבל היא תעזור גם
!זה מצב של ניצחון לכולם .Amazonia PPC-לתמוך בי וגם ב
___________
?מה הן מודעות תצוגה ממומנות באמזון
מודעות תצוגה ממומנות הן סוג קמפיין יחסית חדש במנהל הקמפיינים של
.מרכז המכירות של אמזון
הם מאפשרים למוכרים ולמותגים להגיע ללקוחות חדשים דרך הגברת
.המודעות למותג, גם בתוך וגם מחוץ לפלטפורמה של אמזון
.המודעות האלה מעוצבות קצת אחרת ממיקוד מילות מפתח רגיל
במקום להתמקד במילות מפתח, מוכרים ומותגים יכולים לפנות לקהל
:עם מטרות שונות, כמו
.הגברת מודעות למותג
.הגברת ההתעניינות
.קידום במכירות
.אין פלטפורמה אחרת עם כמות כזו של נתונים על לקוחות כמו אמזון
.מאגר הנתונים העצום הזה מאפשר לאמזון ליצור קהלים ממוקדים למיקוד
עוד לפני שאמזון השיקה את ניתוח המותגים למוכרים, היא כבר
.החזיקה בנתונים על אותות קנייה כמו צפיות במוצרים, רכישות ודפדוף באתר
מה שמבדיל את המודעות האלו מסוגי מודעות אחרים הם המיקומים
.המובחרים
מעבר למיקוד קהלים, מוכרים יכולים כעת להציג את המודעות שלהם
.לקהלים גם בתוך וגם מחוץ לפלטפורמה של אמזון
אמזון מחזיקה ברשת של אתרים ואפליקציות שותפים, שבהם היא יכולה
.גם להציג את המודעות האלו
?מהם היתרונות העיקריים בשימוש במודעות תצוגה ממומנות
ניצול מודעות תצוגה ממומנות באמזון מפתח מספר יתרונות מרכזיים
:למוכרים ולמותגים, כולל
הרחבת כיסוי ונראות: הפרסומות האלו עוברות את גבולות אמזון. הן יכולות להופיע בדפי פרטי מוצר, תוצאות חיפוש, קטעי מוצרים קשורים, ואפילו באתרים ואפליקציות של גורמים שלישיים. זה מאפשר למותגים לתפוס את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים לאורך כל מסלול הקנייה שלהם, לא
.רק כשהם מחפשים באופן פעיל באמזון
יכולות מיקוד מתקדמות: תשכח פרסום אקראי. מודעות תצוגה ממומנות מאפשרות למפרסמים למקד בדיוק את קהל היעד שלהם בהתבסס על גורמים רלוונטיים כמו תחומי עניין, מוצרים מסוימים או קטגוריות, ואפילו דמוגרפיה של לקוחות. זה מבטיח שהמודעות שלך יוצגו בפני הקונים הרלוונטיים
.והמתעניינים ביותר, ובכך ממקסם את ההשפעה שלך
יצירתיות מודעות שניתן להתאים אישית: אין כאן מודעות סטנדרטיות. מותגים יכולים בקלות ליצור ולנהל את קמפיינים פרסומיים שלהם באמצעות מגוון של תבניות הניתנות להתאמה אישית. זה נותן חופש יצירתי להתאים את המודעות לתמונת המותג הייחודית ומראה את המסר שלו, וזה דבר שהופך אותן
.למושכות יותר ובעלות השפעה רבה יותר
מודל עלות יעילה לקליק: מודעות תצוגה ממומנות פועלות על בסיס
זה אומר שאתה משלם רק כאשר משתמש לוחץ .(CPC) עלות ללחיצה
על המודעה שלך, מה שמבטיח תשואה יעילה וניתנת למדידה על
.בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות (ROI) ההשקעה
דיווח וניתוח מקיפים: אמזון לא משאירה אותך בחושך. הם מספקים מדדי ביצועים מפורטים וכלים לניתוח שעוזרים לעקוב אחר הצלחת קמפיינים הפרסום שלך. לזהות אזורים לשיפור, ולקבל החלטות מבוססות על נתונים, כדי
.לשפר את אסטרטגיות הפרסום שלך
כשמשלבים את כל היתרונות האלו, עז יוצרים בסיס חזק לתוצאות מוצלחות
.של קמפיין הפרסום שלך
?מהן אפשרויות מיקוד שזמינות למודעות ממומנות לתצוגה
מודעות תצוגה ממומנות מציעות שלוש אפשרויות מיקוד עיקריות, כדי
:להגיע ללקוחות האידיאליים שלך
(Amazon Audiences) קהל אמזון
אפשרות ממוקדת זו מנצלת את בסיס הנתונים העצום של אמזון כדי
לזהות ולהציג מודעות לקהלים הרלוונטיים ביותר: גם אם הם עדיין לא
.התעניינו במוצרים שלך
!האפשרויות רבות
ניתן למקד לפי דמוגרפיה כמו בעלות על רכב (בעלי רכבים מעל 7 שנים או לפי מותגים מסוימים), עסק או תעשייה (לדוגמא, עיבוד מתכות), תחומי עניין (חובבי צילום, אוהבי היסטוריה), ואפילו הרגלי קנייה (מתנות לשוחרי
.(מתנות, קוני מצרכים ללא גלוטן
.יש משהו לכמעט כל נישה
(Views Remarketing) שיווק מחדש לפי צפיות
אפשרות הזו מאפשרת לך להתמקד מחדש בלקוחות שכבר צפו בדפי
.המוצרים שלך
על ידי חידוש הקשר עם אלו שכבר הביעו עניין, תוכל להגביר את
.הסיכויים להמרה, מכיוון שלקוחות אלו כבר הראו עניין במוצרים שלך
,אתה יכול למקד את אלו שצפו בעמודי המוצר שלך אך עדיין לא רכשו
.ולהציע להם הזדמנות נוספת
מושלמת לקליטת משתמשים שעזבו Views Remarketing-תכנית ה
.עגלות קניות או למי שצריך דחיפה קטנה לבצע רכישה
חלון הזמן של הרימרקטינג נמשך עד 90 ימים, מה שמאפשר לך
.להגיע ללקוחות ששוקלים מוצרים עם תהליך קנייה ממושך יותר
בנוסף לכך, קיימים גם קהלים "דומים ל". הם מאפשרים לך להרחיב את
טווח ההגעה שלך על ידי מיקוד למשתמשים עם התנהגות דומה, גם אם הם
.לא התקשרו ישירות עם המותג שלך
(Purchases Remarketing) רכישות שיווק מחדש
.אפשרות הזו מציגה את המודעות שלך ללקוחות שכבר רכשו ממך משהו
בעוד שחלון הזמן דומה, מותגים קטנים יותר עשויים למצוא אתגר בבניית
.קהל מספיק גדול עבור טקטיקה הזו
עם זאת, עבור מותגים מוכרים עם מגוון רחב של מוצרים, אפשרות הזו
.יכולה לייצר מכירות חוזרות בעלויות נמוכות יותר
?איפה מופיעות מודעות תצוגה ממומנות
מודעות תצוגה ממומנות יכולות להופיע במגוון מיקומים עם נראות גבוהה
.גם באמזון וגם מחוץ
:המיקומים כוללים
דפי פרטי מוצר באמזון: המודעות שלך יכולות להופיע על דפי המוצרים שלך, דפי מתחרים ואפילו על דפי מוצרים משלימים, כדי להגדיל את אפשרויות שלך
.ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים שעשויים לשקול מוצרים דומים או קשורים
תוצאות חיפוש באמזון: מודעות יכולות להופיע מעל או לצדדי רשימות
מוצרים אורגניות בדפי תוצאות חיפוש הרלוונטיים, מגיעות ללקוחות
.פוטנציאליים שמחפשים באופן פעיל מוצרים כמו שלך
נכסים בבעלות אמזון: המודעות יכולות להופיע ברשת נרחבת של
ואפליקציות ניידות בבעלות ,Twitch, IMDb ,אתרי אינטרנט, אפליקציות
.אמזון. מה שמציב את המותג שלך מול קהל רחב יותר
אתרים ואפליקציות של צד שלישי: דרך רשת השותפים המרחיבה של אמזון, מודעות תצוגה ממומנות יכולות להופיע ללקוחות פוטנציאליים בזמן
.שהם גולשים ברשת ומשתמשים באפליקציות שונות
דואר אלקטרוני וניוזלטרים של אמזון: המודעות יכולות גם להיות בדואר האלקטרוני של לקוחות ובניוזלטרים של אמזון, מה שמרחיב עוד יותר
.את ההישג והנראות של קמפיין הפרסום שלך
על ידי ניצול מגוון הזה של מיקומים, אתה יכול להבטיח שהמודעות
הממומנות שלך יראו על ידי הלקוחות הנכונים, בזמן הנכון, ובכך להגדיל
.את הסיכוי למעורבות ובסופו של דבר גידול במכירות
?מהם פורמטים של מודעות תצוגה ממומנות
:שני פורמטים עיקריים מכוסים במודעות התצוגה הממומנות
מודעות תמונה סטטית: התמונות המושכות את העין כוללות את הלוגו שלך, תמונת מוצר, כותרת, שם המוצר, דירוג ביקורות, מחיר, וקריאה ברורה לפעולה כמו "קנה עכשיו." ניתן לבחור תבניות מוכנות מראש או ליצור תמונות מותאמות אישית. מעניין לציין שלפעמים המודעות שנוצרות על ידי המערכת מבצעות
.ממש טוב
מודעות וידאו: וידאו יצירתי, שהוא אחד הכלים החזקים ביותר להגברת
:מודעות למותג ולהעלאת רמת ההתעניינות. העלה סרטונים משלך בגודל הזה
(גודל מינימלי: 1920 על 1080 פיקסלים)
והפעל אוטומטית ללא קול בכל המיקומים. מודעות אלו מעולות להגדלת
.באמצעות בדיקה מתמשכת של מודעות מפוצלות (CTR) שיעורי הקליקים
דוגמאות של מודעות תצוגה ממומנות מוצלחות בדף תוצאות החיפוש של אמזון
?כיצד להפיק את המרב ממודעות תצוגה ממומנות
באמצעות אופטימיזציה ובדיקות מוקפדות, ניתן למקסם את היתרונות של
.רשת הפרסום של אמזון
לפי אמזון, מוכרים שמשתמשים במודעות תצוגה ממומנות מקבלים עד 82% מהמכירות שלהם מלקוחות חדשים למותג, מה שמצביע על יעילות
.המודעות בהגעה ומעורבות של קהל רחב יותר
פורמט מודעה זה יכול להביא לשיעורי המרה גבוהים יותר בהשוואה
.לפורמטים אחרים, בזכות הגישה הממוקדת שלו
!דמיין שאתה מגיע ללקוחות בשוק שמחפשים באופן פעיל מוצרים ספציפיים
יכול לנוע בין 2:1 ל-6:1 (ROAS) אמנם החזר פוטנציאלי על הוצאות פרסום
חשוב לזכור שהשגת תוצאות אלו תלויה באופטימיזציה של קמפיין
.הפרסום שלך
?אז, מהן השיטות הטובות ביותר לאופטימיזציה של סוג קמפיין זה
השתמש בנתוני קהל: נצל את הנתונים היקרים שזמינים דרך ניתוח המותגים של אמזון. הבנת הדמוגרפיה, העניינים וההתנהגויות של קהל היעד שלך
. מעניקה לך את היכולת לקבל החלטות ממוקדות ומושכלות
מקד קהלים "חמים" באמצעות רכישת שיווק מחדש: תחדש קשר עם
לקוחות שכבר הביעו עניין במותג שלך. מודעות תצוגה ממומנות מצטיינות ברכישת שיווק מחדש, ומאפשרות לך להגיע למשתמשים מוכרים שיבצעו
.את הרכישה
הסר תנועה לא רלוונטית עם מיקוד שלילי: כשמשתמשים במיקוד הקשרי, חכם לנצל יעדי מוצרים שליליים. זה מונע בזבוז של הוצאות פרסום ומגביר את
.על ידי משיכת תנועה רלוונטית (CTR) שיעור הלחיצות
אופטימיזציה של ניהול ההצעות: נצל את קטע "שליטה בעלויות" של אמזון (נמצא כרגע בגרסת בטא). הגדר מגבלות עלות לקליק או עלות לאלף הופעות שניתנות לצפייה כדי להבטיח חלוקת תקציב יעילה באמצעות
.אסטרטגיות הצעות מחיר אוטומטיות
נצל את הכוח של בדיקות פיצול: בדוק כל הזמן וריאציות שונות של טקסטי מודעות כדי לגלות מה הכי מתאים לקהל שלך. אסוף משוב ושפר את
.העיצוב של המודעות שלך כדי להגיע לביצועים מיטביים
תפוס תשומת לב עם מודעות וידאו: אל תזלזל בכוח של הווידאו! מודעות
אבל הקסם שלהן חוצה ,Z וידאו מושכות במיוחד עבור קהלים צעירים כמו דור
גבולות גיל. לכן, אם אתה רוצה להגיע לכל סוגי הלקוחות, חובה לכלול
.אותן בתיק הפרסום שלך
מבנה את הקמפיינים שלך בצורה נכונה: לכל פורמט מודעה (תמונה סטטית או וידאו) ולכל סוג מודעה (הגעה, ביקורים בדף, או המרות) יש מטרה ספציפית. כדי להבטיח שהקמפיינים שלך יהיו מותאמים וישיגו את המטרות הללו, בנה אותם עם קמפיין אחד לכל קבוצת מודעות. זה מאפשר הפרדה ברורה
.ומיקוד במסרים
:הנה פירוט של שלוש אסטרטגיות האופטימיזציה העיקריות
.אופטימיזציה להגעה: מטרה להגדיל את מספר האנשים שרואים את המודעה
אופטימיזציה לביקורי דף: מטרה לגרום ליותר אנשים לבקר בדף המוצר או
.בדף אחר שלך
אופטימיזציה להמרות: מטרה להגדיל את מספר הקניות או פעולות
.אחרות שהלקוח עושה באתר
תזכור, המסר בטקסט הפרסומת שלך צריך לשקף במדויק את מטרת הקמפיין שבחרת. כתוב טקסט מודעה ברור ותמציתי שמתאים לפעולה הרצויה (למשל, "בקר עכשיו" לביקורים בדף או "קנה עכשיו" להמרות). המסר שלך
.צריך להוביל את המשתמשים בצורה חלקה להשגת מטרת הקמפיין שלך
תעקוב אחרי התחרות שלך: השאר צעד אחד לפני המתחרים שלך על ידי שמירה על עין פקוחה על פעילותם. ייתכן שהם עושים משהו טוב יותר ושונה
.או לוקחים גישה חדשנית יותר. ייתכן שיש להם טקטיקת הצעה טובה יותר
.למד מהם והתאם את הקמפיינים שלך ליתרון תחרותי וחדשני
עונתיות חשובה: האסטרטגיה הזו כוללת שימוש בקמפיינים עונתיים לימי קניות גדולים כמו: יום פריים, חג המולד, ראש השנה, בלאק פריידי/סייבר מאנדיי
ועוד. תנצל את היתרונות של שינוי התנהגות הקונים על ידי התאמת
.אסטרטגיית קמפיין הפרסום שלך למגמות עונתיות
מסקנה: למקסם את הצלחת הפרסום שלך באמזון
מודעות התצוגה הממומנות באמזון פותחות אפשרויות להגיע לקהלים
.חדשים, להגדיל מכירות ולהשיג את מטרות הפרסום שלך באמזון
.מדריך זה צייד אותך בידע לנצל את הפוטנציאל שלהן
עכשיו אתה יכול ליצור קמפיינים ממוקדים שמדברים בצורה מדויקת עם
.לקוחות האידיאליים שלך ולמקסם את התשואה על הוצאות הפרסום שלך
.אמליץ לך לקרוא מאמר נוסף על משימות אופטימיזציה של פי פי סי באמזון
-
מדריך מלא למודעות תצוגה ממומנות באמזון: שימוש, פורמטים, אסטרטגיות והמלצות לשימוש הטוב ביותר
- ?מה הן מודעות תצוגה ממומנות באמזון
- ?מהם היתרונות העיקריים בשימוש במודעות תצוגה ממומנות
- ?מהן אפשרויות מיקוד שזמינות למודעות ממומנות לתצוגה
- ?איפה מופיעות מודעות תצוגה ממומנות
- ?מהם פורמטים של מודעות תצוגה ממומנות
- ?כיצד להפיק את המרב ממודעות תצוגה ממומנות
- מסקנה: למקסם את הצלחת הפרסום שלך באמזון
Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)