סקירת הצעת מקדמה כספית של פיוניר - כל מה שצריך לדעת - Payoneer Capital Advance Offer

Vova Even Dec 09, 2023
13 People Read
הלוואה מפייוניר
Table of Contents
  1. ?Payoneer Capital Advance Offer למה זה טוב
    1. מה זה פיוניר
    2. למוכרי אמזון ו-וולטמרט (הסבר עם דוגמא) Payoneer Capital Advance
    3. האם כדאי לנסות את הצעת המקדמה הכספית
    4. אחוז עמלת פיוניר עבור מקדמות כספיות לשלושה ושישה חודשים
    5. מהם היתרונות בשימוש - Payoneer Capital Advance
    6. כיצד המקדומות הכסיות של פיוניר עזרו לי עם עסקי המסחר האלקטרוני שלי
    7. שורה התחתונה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

?Payoneer Capital Advance Offer למה זה טוב

לאחרונה הוזמנתי למטה Payoneer בפתח תקווה, ישראל, כדי לדון בהצעת ההון המוקדמת שלהם בפירוט. המארחים שלי היו מתן סמובסקי וולריה אהרון. שניהם שייכים למחלקת הפיתוח העסקי של Payoneer.


זו הייתה שיחה מעניינת מאוד שבה דנו לא רק בהצעת Payoneer Capital Advance, אלא גם איך Payoneer עובדת באופן כללי וכיצד ההון של Payoneer עזר לי מתי שהבנק שלי מסרב לתת הלוואה עבור העסק המסחר האלקטרוני שלי.

.השגתי בשבילך גם חשבון חינמי של פיוניר עם מלא הטבות

.ההטבות כאן למטה

עמלת משיכה של 1.8% מהבנק (העמלה הרגילה היא 2%)

אפס עמלות עבור קבלת דולרים לחשבון (העמלה הרגילה היא 1%)

קבלו מתנה בסך $25 כאשר יתרת החשבון שלכם מגיעה ל-$1,000

ותודה על הביקור בבלוג שלי. שמי וובה אבן, ואני מוכר פעיל באמזון מאז 2016. אני משתף גם הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ביוטיוב וביודמי. המטרה שלי היא לעזור למוכרי אמזון חדשים ומתקדמים לחסוך יותר כסף תוך צמיחה עקבית.


צילמתי ופרסמתי את הסרטון לערוץ היוטיוב שלי. למטה יש הטמעה כדי שתוכלו לצפות בו גם כאן. ואם אתם אוהבים לקרוא, תמשיכו עם המאמר זה, פה אני אסכם את כל מה שהבנתי בנושא מהפגישה שלנו במטה פיוניר. :)



מה תלמד במאמר זה:

מה זה פיוניר

מהי מקדמה כספית של פיוניר

איך זה עובד

כמה זה עולה

בשביל מי זה

למי זה לא מיועד

למה זה מועיל

כיצד לקבל מקדמה זו

משאבים והצעות עיקריות שאני משתף במאמר זה:

1. איך ליצור חשבון פיוניר בחינם וליהנות מההטבות הבאות:

משיכה בעמלה של 1.8% מהבנק (העמלה הרגילה היא 2%)

אפס עמלות עבור קבלת דולר אמריקאי לחשבון Payoneer (עמלת ההרשמה הרגילה היא 1%)

מתנה בסך $25 כאשר יתרת החשבון מגיעה ל-$1,000

2. קבלו עד $750,000 כמקדמה כספית מפיוניר


פינוקים ומשאבים נוספים למוכרי אמזון FBA:

1. 3 ספרים אלקטרוניים, 3 קורסים, בשווי של למעלה מ-$1200

2. קהילת אמזון FBA בפייסבוק


מה זה פיוניר


Payoneer היא חברת FinTech – ספקית תשלומים – שנוסדה בשנת 2005. כיום היא תומכת בלמעלה מ-200 מדינות ולמעלה מארבעה מיליון לקוחות ברחבי העולם במדינות שונות. בשנה שעברה, Payoneer נרשמה גם כחברת נאסד"ק תחת הסימול PAYO.


הפוסט רלוונטי בבלוג שלי: מה זה Payoneer ואיך זה עובד - סקירה מעמיקה


Payoneer משרתת לקוחות בתחומים שונים. במיוחד במסחר האלקטרוני, החברה שואפת לפתח פלטפורמה רב תכליתית שבה המוכרים יכולים למצוא פתרונות לכל הבעיות הפיננסיות שלהם.


אתם יכולים להעביר ולמשוך כספים, לקבל הלוואות לעסקים שלכם, לקבל תשלומים לחשבונות בנק מקומיים במספר מדינות, להחזיק יתרת עו׳׳ש במטבעות שונים, לשלם לספקים עם עמלות נמוכות או ללא עמלות בכלל. פיוניר בעצם האבא והאמא לכל הצרכים הכספיים שלכם.


!הצעה מקדמה מיוחדת של פיוניר!

אם אתם רוצים לקבל מקדמה כספית עבור העסק המסחר האלקטרוני שלכם, יש לי הצעה בלעדית עבורכם מ-Payoneer. נצלו אותה כדי להגיש בקשה למקדמה כספית של עד $750,000.


זה ללא ריבית. אין בדיקות אשראי.פיוניר תגבה רק עמלה קבועה ושקופה בהתאם להסדר הסופי שלכם. לחצו כאן להגשת מועמדות עכשיו.


למוכרי אמזון ו-וולטמרט (הסבר עם דוגמא) Payoneer Capital Advance


שירות המקדמות הכספיות, בקצרה, הוא אמצעי להשגת הון עסקי באמצעות Payoneer. כמוכר אמזון, הייתה לי גם הזדמנות למנף את ההצעה הזו.


פיוניר מעניקה מקדמה כספית למוכרים המשתמשים בשווקים כגון אמזון ו-Walmart. כל מה שצריך לעשות הוא לקשר את משתמש של המוכר באמזון שלכם עם חשבון פיוניר שלכם. זה יאפשר לחברה לבדוק את קצב וכמות המכירות בחנות שלכם.


המטרה העיקרית של פיוניר היא לדעת שנפח המכירות בחנות שלכם לא ירד ושהיא עדיין פעילה. אם אין בעיה כזו ואתם מקבלים תשלומים עקביים, ניתן לקבל מקדמות באורך של עד שלושה ושישה חודשים.


מה שקורה הוא שכאשר אתם מתחילים לקבל תשלומים באמצעות Payoneer, הוא ישלח לכם כספים על בסיס אוטומטי. לדוגמה, נניח שקיבלתם $10,000 מאמזון בשני תשלומים נפרדים. הכסף הראשוני שהתקבלו ל-Payoneer הוא $5,000.


כמתווך ביניכם לבין אמזון, פיוניר יהיה מודע לפוטנציאל הרווחיות שלכם. אז, מהר מאוד תתחילו לקבל הצעות מהחברה. עם התשלום השני, הוא יספק לכם הצעה של חודש בחצי מהנפח. לפיכך, תוכלו לקבל 5,000 דולר בפעם הראשונה.


בעודה מסבירה זאת, הדגישה ולריה כי "אנחנו עושים זאת כאמצעי אבטחה בגלל מגפת הקורונה. אנחנו צריכים להבטיח שאתה - המוכר - פעיל ויכול להחזיר לנו. ברגע שזה יתממש, תוכלו לקבל את ההצעה לשלושה או שישה חודשים ללא טרחה".


האם כדאי לנסות את הצעת המקדמה הכספית


כחלק בלתי נפרד ממחלקת הפיתוח העסקי של Payoneer, ולריה הסבירה שקבלת הלוואות בנקאיות למוכרי מסחר אלקטרוני אינה תמיד דבר קל.


"בנקים לא תמיד מבינים את עסקי המסחר האלקטרוני", אמרה. "גם אם כן, לעתים קרובות הם מלווים כספים על פי נתונים של חשבון בנק האישי שלכם, וזה די בעייתי מנקודת מבט של החברה".


מכיוון שהשירות Capital Advance של Payoneer אינו מחובר לבנק שלכם, הוא אוסף כספים רק מהנפח שלכם באמזון. (ל-Payoneer אין גישה לתשלומים נכנסים אחרים, כגון אלה מ-B2B או גורמים אחרים.) זהו אמצעי אבטחה מכיוון שאם נפח האמזון שלכם יקטן באופן שולי, Payoneer תוכל לגבות אחוז מההון שלכם עד להחזר.



אחוז עמלת פיוניר עבור מקדמות כספיות לשלושה ושישה חודשים


בהצעת מקדמה לשלושה חודשים, Payoneer מנכה 35% מהנפח לתשלום שתקבלו. אתם יכולים לנצל את הכספים שנותרו לכל מטרה עסקית לגיטימית. הוציאו אותו ב-Payoneer MasterCard, השתמשו בו כדי לשלם לספקים, או הגבירו את מאמצי ה-PPC (תשלום לפי קליק) שלכם -  מה שאתם מעדיפים.


לעומת זאת, אם תבחרו בשירות של שישה חודשים, Payoneer תמשוך רק 25% מכל תשלום נכנס. השאר הוא - שוב - שלכם לניצול.


כפי שאמרתי קודם, Payoneer גובה עמלה זו עד להחזר ההלוואה במלואה. אבל אם ההכנסה שלכם חזקה, ניתן להאיץ את העניינים על ידי תשלום מהיר יותר


מהם היתרונות בשימוש - Payoneer Capital Advance


הצעת מקדמה מפיוניר היא דרך מצוינת להשקיע בעסקי המסחר האלקטרוני שלכם. להלן שלוש הסיבות והיתרונות המובילים מדוע כדאי לנסות:


עם ההצעה לשלושה חודשים, פיוניר מציעה 100% מהנפח שלכם באמזון בשלושת החודשים האחרונים. לדוגמה, אם מדובר ב-$10,000, תקבלו את אותו הסכום ($10,000). עם זאת, במבצע שישה חודשים תקבלו 140% מהנפח הממוצע.


בנוסף לדולר ארה"ב, שירות מקדמות כספיות זמין גם ב-GBP, יורו ודולר קנדי.


המקדמה אינה מקושרת למסגרת האשראי שלכם או לכל ישות פיננסית אחרת בשום אופן. הוא גם לא אוסף מסמכים. הדברים היחידים שחשובים לחברה הם שאתם פעילים באמזון, שיש פידבקים חיוביים מלקוחות ושהרווחים שלכם גדלים.


כיצד המקדומות הכסיות של פיוניר עזרו לי עם עסקי המסחר האלקטרוני שלי


כבעל עסק קטן, אני יכול להתייחס להערה של ולריה שקבלת הלוואה בנקאית לא קלה לנו. במקרה שלי, מכרתי פריטים בנישת הברביקיו, ומכיוון שהמכירות גדלו במהירות, נדרשתי ליותר הון כדי לרכוש עוד מלאי. אחרת, היה נגמר לי המלאי, וכל המאמצים שאני והשותף שלי השקענו בדירוג המוצרים שלנו היו הולכים לפח.


בניגוד לציפיות שלנו, כשרציתי לקבל הלוואה מהבנק שלי בישראל, הם סירבו. הגשתי בקשה לסכום יוצא דופן, 300,000 דולר, שהוא היה בערך המחזור השנתי שלי אז, אבל הם אפילו לא הסכימו על סכום נמוך יותר.


היינו די בלחץ וברגע זה פיוניר הוכיח את עצמו כמציל חיים. למרות שאני משתמש Payoneer מאז 2016, ראיתי את ההצעה הזו בסביבות 2020 וביקשתי מיידית את ההלוואה.


שלא לדבר, נדרשו רק כמה קליקים עד שההלוואה נשלחה לחשבון שלי. שירות מהיר מאוד, הייתי אומר!


מאז, לעתים קרובות אנו לוקחים הלוואות מכיוון שהדבר מועיל לצמיחת העסק שלנו. אני מאמין שכאשר יש לאדם גישה למשאב מימון לגיטימי כמו Payoneer, למה לא לקבל מהם הלוואה ולהכניס את המזומנים לצמיחה עסקית טובה?


כן, זה לא הגיוני אם אתם לא חושבים בצורה אסטרטגית או אם תתחילו להוציא כסף בפזיזות. אבל, אם אתם כבר מקבלים הצעות מ-Payoneer, זה מצביע על כך שהם בדקו את היסטוריית הרווחים שלכם (כי אתם מקבלים את ההכנסה מאמזון בעזרת Payoneer). אז כדי לנצל את ההזדמנות.


שורה התחתונה


הגשת בקשה להלוואה/מקדמה עם Payoneer היא קלה. מכיוון שחשבון אמזון שלכם כבר מחובר לחשבון הפיוניר, החברה כבר יודעת מה היא צריכה לדעת.


חוץ מזה, מה שראוי להזכיר הוא העובדה שאין עמלה נסתרת מעורבת בתהליך הזה. שירות מקדמות כספיות הוא ללא ריבית. תדעו מראש באיזה אחוז יחויב החשבון באיזו נסיבות. כך, תוכלו לתכנן ולנקוט צעדים למניעת כל בעיה.


אם אתם זכאים להגיש בקשה למקדמה אבל יש שאילתות כגון, איזה אחוז תקבלו לאחר הכנסת, נגיד, $10,000 בעסק? עד כמה החנות שלכם תראה טוב יותר אם תרצו למכור אותה או אם אתם רק רוצים להרחיב אותה.


ואז הסבירה ולריה כי עמלת ההצעה לשלושה חודשים היא בין 3.5 ל-5 אחוזים. זה טוב כדי לקבל מושג אבל אם יש שאלות או חששות לגבי הצעה כלשהי, אל תהסס לפנות אל פיוניר ישירות.


אפשר ללחוץ כאן כדי לגשת לדף הצעת מקדמות כספיות הבלעדית שלהם. גלול מטה עד שתמצאו את הטופס שכותרתו "הגיש בקשה על ידי הסברה על העסק שלי". מלאו את זה, והצוות שלהם יחזור אליכם בהקדם האפשרי.


אם עדיין לא השתמשתם ב-Payoneer, לחצו כאן כדי ליצור את חשבון החינמי שלכם וליהנות מהיתרונות הבאים:


משיכה בעמלה של 1.8% מהבנק (העמלה הרגילה היא 2%)

אפס עמלות עבור קבלת דולר אמריקאי לחשבון פיוניר (עמלת ההרשמה הרגילה היא 1%)

מתנה בסך $25 כאשר יתרת החשבון מגיעה ל-$1,000

ניתן גם ליצור איתי קשר דרך ערוץ היוטיוב שלי. ישנם למעלה מ-500 סרטונים המוקדשים לסייע במסע ה-FBA עבור מוכרים באמזון. השאירו תגובה על הסרטון שמאמר זה מבוסס עליו, ואני אענה לשאלותיכם בהקדם.


עד הפעם הבאה,


שלכם,

וובה :)

Table of Contents
  1. ?Payoneer Capital Advance Offer למה זה טוב
    1. מה זה פיוניר
    2. למוכרי אמזון ו-וולטמרט (הסבר עם דוגמא) Payoneer Capital Advance
    3. האם כדאי לנסות את הצעת המקדמה הכספית
    4. אחוז עמלת פיוניר עבור מקדמות כספיות לשלושה ושישה חודשים
    5. מהם היתרונות בשימוש - Payoneer Capital Advance
    6. כיצד המקדומות הכסיות של פיוניר עזרו לי עם עסקי המסחר האלקטרוני שלי
    7. שורה התחתונה

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)