Seller Investigators - כיצד להשתמש בתוכנה הזאת כדי להביא מקסימום החזרים מאמזון הדרכה מפורטת

Vova Even May 06, 2024
29 People Read
Seller Investigators review סקירה על סלר אינבסטיגייטורס
Table of Contents
  1. כיצד להשתמש בסלר אינבסטיגייטורס - הדרכה מפורטת עם אחד המייסדים לי לורי
    1. קוד קופון לסלר אינבסטיגייטורס
    2. הכירו את האורח שלי: לי לורי
    3. ?האם סלר אינבסטיגייטורס חברה לגיטימית ואמיתית
    4. לוח המחוונים של סלר אינבסטיגייטורס
    5. תיקי סלר אינבסטיגייטורס
    6. תמחור של סלר אינבסטיגייטורס
    7. Seller Investigators פורטל מסמכי
    8. כלי התראה על משקל וממדים של סלר אינבסטיגייטורס
    9. שאלות נפוצות של סלר אינבסטיגייטורס
    10. סיכום

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 


כיצד להשתמש בסלר אינבסטיגייטורס - הדרכה מפורטת עם אחד המייסדים לי לורי

שלום!

אתם מוכרים באמזון שרוצים לקבל החזר על סחורה שאבדה, פגומה וכו'?

אתם במקום הנכון!

במאמר הזה אנו הולכים לחקור את Seller Investigators, הכלי, השירות והתוכנה להחזרים ב-Amazon FBA.

הצטרפו אליי למסע אל תוך סקירה מפורטת והדרכה עם לי לורי , אחד המייסדים והשותפים של Seller Investigators.

ביחד, נפרק כל חלק בכלי העוצמתי הזה שלב אחר שלב, מה שיאפשר לעקוב ולהטמיע אותו בקלות.

אני גם מזמין אתכם לקבל קוד קידום מיוחד של Seller Investigators שמקנה לך החזרים חינם של $500.

אתה יכול גם פשוט להשתמש בקוד VOVA500FREE בעת ההרשמה.

המשמעות היא Seller Investigators לא יחייבו אתכם עבור 500 הדולר הראשונים שהם יוכלו להחזיר עבורכם.

מה שמגניב שהם מחייבים אתכם רק אחרי שתקבלו את הכסף בחזרה מאמזון.

בטוח לחלוטין לשימוש. על כל זה נדבר יותר במאמר.

יש לי גם גרסת וידאו של מאמר זה. אז אם לא בא לכם לקרוא, אתם יכולים לצפות בסרטון למטה.

אם כן, בואו לצלול ישירות פנימה כי הפכתי את הסרטון הזה למאמר מילה במילה.

תאמינו לי, אתם תרגישו שאתם שם איתנו!

קוד קופון לסלר אינבסטיגייטורס

(קוד ההפניה, קוד ההנחה וקוד ההטבה הוא VOVA500FREE)

זה אומר שלחמשת המאות הדולרים הראשונים שיוחזרו לכם, לא תהיה עמלה כלשהי.

זה ממש כמו לבדוק את השירות ללא סיכון ולראות כמה כסף אתם יכולים לחסוך.

תהנו מהעסקה הזו על ידי לחיצה על הכפתור למעלה, או על קוד הקופון של סלר אינבסטיגייטורס כאן.

הכירו את האורח שלי: לי לורי

אז בואו נגיע לאורח של היום – לי לורי, אחד המייסדים של Seller Investigators

ומומחה בסיוע למוכרים לשחזר כסף אבוד באמזון!

וובה : לי, מה הולך, בנאדם? תודה שהצטרפת אלינו. זה נהדר שאתה כאן!

לי : היי, וובה! אני מסתדר מצוין, ואני מתרגש להיות כאן. תודה שקיבלת אותי.

וובה : העונג הוא שלי.

תכננו את זה כבר זמן מה, ואני שמח שסוף סוף הגשמנו את זה.

?האם סלר אינבסטיגייטורס חברה לגיטימית ואמיתית

וובה : אז לי, אתה יכול גם להסביר את הסיפור מאחורי Seller Investigators?

אתה אחד המייסדים, אז אני בטוח שאתה יכול לשפוך יותר אור על מה שאתה עושה וכיצד אתה עוזר לאנשים עם החזרים של אמזון FBA.

לי : בהחלט, וובה! השותף העסקי שלי ואני הקמנו את Seller Investigators לפני כשבע שנים כי הבחנו בצורך משמעותי בשוק.

אנשים היו זכאים לכסף מאמזון, והם אפילו לא ידעו את זה!

הקשר עם אמזון אינו יריב, אבל בואו נודה בזה, הם עסק ענק שמרוויח כסף, כמוכם.

הם מרוויחים כשאתם מצליחים, אבל הם גם מרוויחים כשאתם נתקלים באתגרים, כגון עמלות על אחסון מחסן, איסוף ואריזה ושירותים אחרים.

אולי אתם חושבים שאתם מוכרים גדולים בפלטפורמה, אבל אפילו המותגים הגדולים הם רק חלק קטן מהמכירות העצומות של אמזון.

לדוגמה, אמזון מגלגלים 650 מיליארד דולר בכל שנה ברחבי העולם.

אז, לא משנה כמה אתם גדולים, אתם רק חלק קטן מהמכירות שלהם.

המלאי באמזון FBA הוא בעצם בקונסיגנציה, ועם נפח החבילות העצום שזורם במערכת שלהם, בטח יהיו בעיות.

מסיבות שונות הם עלולים לאבד, להזיק או לספור לא נכון את המלאי שלכם.

בקמעונאות מסורתית, אולי יש לכם קצבאות עבור נזקים או הוצאות Co-Op, אבל לאמזון אין הסדרים כאלה.

חשוב לזכור שהפעולות של אמזון לעולם אינן פוגעות באמזון עצמה; זה תמיד המוכר שעלול להפסיד.

הם עושים הערכות וחישובים שלפעמים עובדים לטובתם.

אם המוכרים לא דואגים לעסק שלהם ולא מרימים דגל, אמזון שומרת בסופו של דבר על כאחוז אחד מהמכירות נטו שלה.

תארו לעצמכם - בחשבון של מיליון דולר, זה כעשרת אלפים דולר בשנה שפשוט נעלמים!

זה המקום שבו Seller Investigators נכנסים לתמונה.

אנו פועלים כבלשים, סורקים את המכירות והעסקאות שלך כדי לזהות אי התאמה ולהבטיח שכל דולר ששייך לך בצדק יוחזר על ידי אמזון.

אנחנו הופכים למתווך הזה, שעוזר לכם לקבל את כספך בחזרה.

וובה : מושלם! ואני לגמרי יכול להזדהות עם העובדה שמוכרים נמצאים תמיד בסיכון להפסיד כסף באמזון!

כמוכר בעצמי, חוויתי מקרים שבהם אמזון מאבדת או פוגעת במלאי שלי, ולפעמים הם כן מחזירים לי באופן אוטומטי, אבל בפעמים אחרות, הם לא.

ואתה צודק, הם מזכירים שאתה יכול להגיע ולתבוע את הכסף שלך, אבל יש זמן מוגבל לעשות את זה.

זו טרחה, ומוכרים רבים אולי אפילו לא מבינים שהם מפסידים כסף.

גם בעסק שלי, עם חצי מיליון מכירות בשנה, אני רואה את ההפסדים הקטנים האלה מצטברים.

אז, אני רק יכול לדמיין את ההשפעה על חשבון של חמישה מיליון דולר.

זה חיוני למוכרים בכל הגדלים כדי לקבל את מה שמגיע להם, ושימוש בשירות כמו Seller Investigators יכול בהחלט לחסוך הרבה זמן ומאמץ.

לי: כן, אתה צודק לחלוטין! לעשות זאת בעצמך יכול להיות אתגר, ואנחנו לא רוצים להפסיד את האפשרויות האלה.

ניתן לטפל בחלק מההיבטים של מה שאנחנו עושים באופן פנימי, במיוחד אם אתם עוקבים אחר הנתונים שלכם ויש לכם את הידע הטכני.

אבל זה העניין - חלק מזה יכול להיות מאוד מורכב, ושם זה הופך להיות חיוני להיות מומחים בצד שלכם.

לגרום לאמזון לראות את נקודת המבט שלכם, הצגת המסמכים הנכונים בזמן הנכון ושימוש בטיעונים הנכונים ברצף הנכון יכולים לעשות את כל ההבדל.

וובה: זה כל כך נכון! לאמזון יש דרך משלה לעשות דברים; לפעמים, אתם לא יכולים להסתמך על בוטים או תגובות כלליות.

זו אומנות לנווט בתהליכים שלהם בצורה יעילה.

לי : בדיוק! וגם חלונות הזמן חשובים.

יש לכם 9 חודשים לחפש הכנסות חסרות ו-18 חודשים עבור פריטים שאבדו ופגומים.

ברגע שהחלונות האלה יעברו, זה לא משנה עד כמה הטיעון שלכם משכנע - אמזון לא תיתן לכם את ההחזר.

אז יש תחושה של דחיפות, אבל יחד עם זאת, אנחנו רוצים שהמוכרים יהיו מעודכנים ולא יחמיצו שום הזדמנויות.

וובה : זה הגיוני לחלוטין. אתם לא רוצים שהמוכרים יחמיצו החזרים פוטנציאליים רק בגלל שהם לא פעלו במסגרת הזמן הנכונה.

טוב שיש מומחים כמו Seller Investigators שמבינים את המורכבות ויכולים למקסם את הסיכוי לקבל את הכסף הזה בחזרה.

לי : בהחלט! כוונן את הגישה שלנו לאורך השנים, ואנחנו יודעים איך לנווט בנוף של אמזון כדי להשיג למוכרים את התוצאות הטובות ביותר.

עשייה פנימית עשויה להחזיר לכם קצת כסף, אבל זה כמו לקבל 50 סנט על הדולר, בעוד שאצלנו, יש לכם סיכוי הרבה יותר טוב להחזיר כל אגורה שאמזון חייבת לכם.

ורק להוסיף, הגישה שלנו די ייחודית לעומת השוק.

אנחנו לא גובים ממכם שום דבר מראש.

ללא עמלות נסתרות, ללא מנויים, כלום!

אנחנו מאמינים בלהוכיח את הערך שלנו קודם כל, וזו הסיבה שאנחנו מציעים שירות ביקורת וניטור בחינם.

לכן, עד שיש לכם בעיה הדורשת פעולה, הניטור שלנו אינו כרוך בעלות עבורכם.

וובה : זה מדהים! אז, מוכרים יכולים לבדוק את המים ללא כל סיכון ולראות כיצד סלר אינבטיגייטורס יכולים להועיל להם.

אגב, על ידי לחיצה על התמונה למטה, תוכלו לקבל את ההצעה הטובה ביותר עבור Seller Investigators.

עכשיו, אולי אתם חושבים, מי הן הבנות?

רג'ינה ויאנה מ- Carbon6 , בעבר עשינו איתם סקירה מעמיקה של Seller Investigators. (המאמר באנגלית)

seller investigators discount code

לי : תודה על השיתוף, וובה! והנה החלק הכי טוב - אנחנו לוקחים רק דמי הצלחה.

זה אומר שנקבל תשלום כשאנחנו מצליחים להחזיר כסף עבורכם מאמזון.

ללא החלמה, ללא עמלה. זה פשוט כמו זה.

וובה : וואו, זה משנה את חוקי המשחק! אז אתה באמת משקיע בכך שהמוכרים יקבלו את ההחזרים המקסימליים האפשריים.

לי : בהחלט! כולנו עוסקים בשקיפות ושותפויות הוגנות.

זה רק הוגן שנקבל פיצוי על ההחזרים בפועל שאנחנו מבטיחים עבורכם.

וובה: הגיוני לחלוטין!

אז נניח שאמזון מחזירה את הכסף, אבל מאוחר יותר הם מוצאים את המלאי החסר ולוקחים את הכסף בחזרה מהמוכר.

מה קורה אז?

לי : שאלה מצוינת! אנחנו מגבים אתכם במקרים כאלה, שבהם אמזון הופכת את ההחזר ולוקחת בחזרה את הכסף.

אנחנו השירות היחיד שיחזיר את העמלה שגבנו על ההחזר המסוים הזה.

לכן, אם אמזון תיקח בחזרה 10,000 $ והעמלה שלנו הייתה 2,500 $, נחזיר לכם את ה-2,500 דולר האלה מיד בחזרה.

וובה : מדהים! אז, לכל הקוראים שלנו, אל תפספסו את ההזדמנות לקבל ביקורת חינם ואת החזרים עד $500 בחינם.

זוהי הזדמנות לגלות כיצד סלר אינבסטיגייטורס יכולים לסייע לכם להחזיר את מה שאמזון חייבת לכם בלי כל סיכון.

לי : בנוסף, זה מהיר, קל, ואין שום התחייבות. אנחנו רוצים שתראה את הפוטנציאל בעצמך.


הצוות שלנו יצלול לתוך המכירות והעסקאות שלכם בדייקנות מירבית, כמו בלשים אמיתיים במשימה לגבות כל סנט שמגיע לכם.

וובה: ואני בטוח שמוכרים רבים שם בחוץ יופתעו לטובה ממה שהם מגלים באמצעות הביקורת החינמית.

בין אם מדובר בכמה דולרים ובין אם מדובר ברווח משמעותי, כל שקל נחשב!

לי : אתה צודק לחלוטין, וובה! כל אגורה בודדת מסתכמת, וזו הסיבה שאנחנו במשימה לעזור למוכרים, ללא קשר לגודלם, לתבוע בחזרה את מה שבצדק שלהם.

ואתה יודע מה מעניין?

כמות הכסף שהוחזרה נוטה לרחף סביב אחוז אחד מהמכירות.

עכשיו, כמובן, עבור חשבונות קטנים יותר, לא תמצאו מיליון דולר מתחבא בחשבון של 50,000 דולר, אבל האחוז נשאר עקבי.

זה כמו אוצר קטן שמחכה להתגלות.

וובה : זה מרתק, לי!

זה רק מראה כיצד אפילו האחוז הקטן ביותר יכול להשפיע באופן משמעותי על השורה התחתונה של המוכר.

לי : בדיוק! והנה הבועט: אפילו עם עבודה חרוצה ושיטות עבודה מומלצות, המספר הזה כמעט ולא מגיע לאפס.

זה רק טבעה של חילופי המלאי עם אמזון.

הגודל והמהירות העצומים שלהם אומר שתמיד יהיו כמה שהתפספסו.

וובה : אני מבין. לכן, זה לא עניין של אם יש אי התאמות, אלא איך אנחנו יכולים לטפל בהם באופן יזום ולהחזיר את מה שמגיע לנו.

לי : בדיוק! הצוות שלנו עובד ללא לאות כדי לסרוק את החשבון שלך, לזהות בעיות כלשהן ולהבטיח שאמזון מסדרת את השיא.

וובה : זה שירות כל כך מכריע, לי! כמוכרים, אנו מתמקדים בהגדלת העסקים שלנו, וקל לפערים אלו לחמוק מתחת לרדאר.

לי : בהחלט! זה מדהים כיצד השגיאות המינוריות הללו יכולות להשפיע על ה-EBITDA הכולל שלך (רווחים לפני ריבית, מסים, ירידת ערך והפחתות) ובתמורה, על כל העסק שלך. 

וובה : כן, בנאדם. אז בואו נסתכל מקרוב על איך קורה קסם של סלר אינבסטיגייטורס!

לי : בהחלט! הנה האתר הראשי שלנו.


כפי שאתה יכול לראות, הוא זמין במספר שפות, ועונה על צרכים של מוכרים מכל רחבי העולם. אבל מה שבאמת חשוב הוא כפתור ה"התחברות " הזה או ה"ביקורת בחינם".


זה המקום שבו אתה יכול להירשם אם אתה מעוניין.

כדי להקל עליך להירשם לסלר אינבסטיגייטורס, צפה בסרטון למטה, בדקה 03:46 אנו מראים לך כיצד לעשות זאת.

לוח המחוונים של סלר אינבסטיגייטורס

היום, כבר נכנסתי לחשבון הזה, אז נשתמש בו כחשבון דמה כדי להדריך אותך בתהליך.


זכור שהחשבון שלך עשוי להיראות מעט שונה, אך העקרונות נשארים זהים.

וובה : הבנתי! אז מה יש לנו כאן, לי?

לי : בוא נצלול פנימה! ראה את צילום המסך למטה:


כאן, אתה יכול לראות את סך הדולרים שהוחזרו, אשר מסווגים בצורה מסודרת בין אובדן, נזק, נכנס וחיובי יתר. 

וובה : אז, המקרים האלה, על מה הם בכלל?


לי : שאלה מצוינת! מקרים אלה מייצגים בעיות שונות שנתקלנו בהן במהלך ניטור החשבון.

לדוגמה, ייתכן שנצטרך לייצר תיעוד עבור משלוחים נכנסים, או שנגיש תיקים לאמזון על אי התאמות מסוימות.

כעת, מהירות הרזולוציה יכולה להשתנות.

לפעמים זה כמו ברק ולפעמים זה יותר כמו חקירה איטית ויציבה.

וובה: אה, חריצות ועקביות, המפתחות להצלחה - זה כמו שרלוק הולמס מפצח את הקוד של אמזון!

לי : חחח, אתה צודק לחלוטין, וובה!

פתרון המקרים הללו מחייב אותנו לעבוד בחריצות ובעקביות עם אמזון כדי למצוא פתרון.

זה הכל על הבנת מערכת אמזון והסברה עבור העסקים של הלקוח שלנו.

אז תראה קצת פעילות כאן:


ואז, יהיה לך תרשים כזה:


זה יפרט מה תלוי ועומד ואת הבעיות שאנו מתמודדים איתנו.

באופן דומה, ייתכן שתמצא אפשרות הדורשת פעולה (נדרשת פעולה) בצנרת.

זה אומר שאולי נזדקק לתיעוד ממך, כמו למשלוח נכנס, ואנו מתקשרים באמצעות דואר אלקטרוני או לפעמים הודעות טקסט.

אנחנו די חרוצים למצוא את המסמכים החשובים הללו מכיוון שהם חיוניים לפתרון מקרים.

וובה : זה נהדר! אז הכל שקוף וניתן למיון.

לי : בהחלט! לוח המחוונים שלנו נותן לך שליטה מלאה.

אתה יכול למיין מידע לפי טווחי תאריכים או כל מה שמתאים לצרכי העסק שלך.


אנו מאמינים בלהעצים אותך עם המידע הדרוש לך כדי לקבל החלטות מושכלות.

בנוסף, אתה יכול לייצא את כל הנתונים האלה אם אתה רוצה לשמור תיעוד או לנתח אותם עוד יותר.

וובה : נחמד! אז, זה כמו שיש לך מפה מפורטת של חשבון אמזון שלך, ואתה יכול אפילו ליצור ממנו דוחות מפוארים.

תיקי סלר אינבסטיגייטורס

לי : הבנת! חוקרי המוכר מספקים גם תצוגה מפורטת של המקרים שלך.


זה כולל רזולוציות מוצלחות כמו גם רזולוציות ממתינות. קידדנו הכל להבנה קלה.


אם זה ירוק, זה "הצלחה" שמציין את כל התיקים שזכית בהם עד כה. צהוב פירושו שהוא "בהמתנה" וכחול מציין " פתור".

וובה : זה שימושי! אז, האם התיקים בכחול אומרים שהכסף חזר לכיסו של המוכר?

לי : כמעט! כחול אומר שפתרנו את הבעיה, אבל זה לא תמיד מביא להחזרים ישירים.

לפעמים, אמזון עשויים למצוא את המלאי האבוד, אבל החדשות הטובות הן שזיהינו את הבעיה ופתרנו אותה.

וובה : אה, הבנתי! אז, סלר אינבסטיגייטורס זה כלב שמירה 24/7 עבור הכספים שלך באמזון.

לי : בדיוק! ורק כדי להוסיף, בכל מקום שבו אתה רואה את האפשרות הכחולה Resolved, אתה יכול ללחוץ עליה והיא תעבוד כמעבר סודי שמוביל ישירות חזרה לחשבון ה-Seller Central שלך.

זה נותן לך נראות מלאה למה שאנחנו עושים עם המקרים האלה.

וובה: זה סופר נוח! אז הכל מאורגן בצורה מסודרת ונגיש בקלות. לוח המחוונים הזה ידידותי למשתמש.

לי: הבנת נכון, וובה! המטרה שלנו היא לעשות את זה ידידותי למשתמש ככל האפשר, כי אנחנו רוצים שיהיה לך את כל הכלים שאתה צריך כדי להישאר בשליטה על הכספים שלך באמזון.

וובה : אז, המקרים האלה כאן; הם מייצגים את הסוגים השונים של בעיות ההחזרים, נכון?

לי : בדיוק! מקרים אלה הם כמו מפת אוצר, שעוזרים לנו לנווט בין סוגי ההחזרים השונים - אבודים, ניזוקים, נגבו יתר על המידה, וכן הלאה.

וובה : זה מרתק! עכשיו, לי! תספר לי למה מוכרים יכולים לצפות כשהם מצטרפים לראשונה ל-Seller Investigators?

לי : שאלה מצוינת! כאשר אתם עולים לראשונה, ב-45 עד 60 הימים הראשונים, המוכרים רואים בדרך כלל סכום לא מבוטל של כסף שחוזר אליהם. זה כמו לגלות ברגע תיבת אוצר!

וובה : זה נשמע מדהים! אבל מה קורה אחרי הפרץ הראשוני של ציד אוצרות?

לי : אחרי זה, הכל עניין של מצב תחזוקה. חוקרי המוכר הופכים לשותף המהימן שלך, ועוקבים אחר חשבונך ללא הרף. כמו מלאך ששומר על החנות שלך באמזון.

תמחור של סלר אינבסטיגייטורס

וובה : אני מבין! אז איך עובד התמחור להגנה מתמשכת זו?

לי : זה די פשוט, וובה.

התמחור שלנו מבוסס על אחוז מהכסף שאנו מחזירים עבורך.

בדרך כלל, אנחנו מקבלים 25% מהעמלות המוחזרות.

אז אם הצלחנו להחזיר עבורך $1,000, אתה תשלם לנו $250 ברגע שתקבל את הסכום.

וובה : מעניין. מודל התמחור של סלר אינבסטיגייטורס דומה במקצת למודל התמחור של GETIDA. (המדריך באנגלית)

GETIDA הוא גם שירות החזרים עבור עסקים באמזון FBA, אני מזמין את הקוראים לעיין ב-סקירת GETIDA שלי.

Seller Investigators פורטל מסמכי

וובה : אני רואה שגם לך יש פורטל "מסמכים".


אז, מוכרים יכולים להעלות בקלות ולשתף את כל המידע הדרוש עם הצוות שלך.

לי : בטח! יש לנו כאן צוות מוכשר של מומחים, מוכן לעזור לכם בכל צעד.

עם אלפי לקוחות, הצוות הנכנס שלנו נשאר עסוק, עונה לשאלות ועוזר בכל הפרטים הקטנים.

וובה : זה מרגיע לדעת. אז, מוכרים יכולים להעלות קבצים בפורמטים שונים, נכון?

לי : בהחלט! CSV, Excel, קבצי מסד נתונים - אתה שם את זה, אנחנו יכולים להתמודד עם זה!

ואתה יודע מה סופר מגניב?

המערכת שלנו כל כך תכליתית וגמישה שאנחנו אוהבים להתבדח ולומר שאתה יכול אפילו להגדיר יונת דואר שתעבוד איתה במידת הצורך! 🐦

אבל אנחנו מעדיפים את המסלול הדיגיטלי, כמובן. :D

וובה : חחח! אני בטוח שליונת דואר ייקח זמן מה.

אבל הדבר החשוב הוא שאתה גמיש ויכול לעבוד עם כל פורמט.

לי : כן! ההתמקדות העיקרית שלנו היא להשיג את התיעוד שאנחנו צריכים כדי להתחיל לצוד החזרי כספים.

ברגע שיש לנו את זה, הצוות שלנו יעשה את הקסם שלו, ויוודא שהכל בסדר.

כלי התראה על משקל וממדים של סלר אינבסטיגייטורס

לי: ועכשיו, הפנינה של סלר אינבסטיגייטורס, השירות הבלעדי. הכירו את הכלי להתראת משקל וממדים שלנו!


זה המקום שבו אנו מוצאים הרבה אוצרות נסתרים למוכרים.

תן לי להסביר איך זה עובד!

וובה: נשמע מסקרן! תמשיך בבקשה, לי!

לי : בסדר, תאר לעצמך שאתה מוכר מוצר באמזון.

לרוב המוכרים יש מתחרים באותה קטגוריה, נכון?

כעת, אם אחד מהמתחרים האלה שולח חבילה עם מידות או משקלים שונים עבור אותו ASIN, אמזון תחיל אוטומטית את השינויים האלה על כל מי שנמצא בקטגוריה.

או לפעמים זה קורה סתם כך.

וובה : הו, אני מבין! אז זה משפיע על כל המוכרים, גם אם האריזה שלהם שונה!

לי : בדיוק! אבל אל דאגה, שם הכלי שלנו להתראות משקל וממדים באמת מציל את המצב.

אנחנו מעודדים את המוכרים לספק לנו את המשקל והממדים המדויקים שלהם.

לאחר מכן, אנחנו משווים אותם מדי יום מול מה שיש לאמזון בקובץ.

וובה: אז אתה שומר עין על אי התאמות במשקל ובמידות!

לי : נכון! אם נזהה מקרים כלשהם של טעינת יתר או טעינת יתר עקב משקל ומידות שגויים, נגיש את המקרים עבור המוכרים.

הכל כדי להבטחת הוגנות ודיוק!

וובה : זה מדהים! אז, אתה דואג לאי התאמות גדולות, אבל המוכרים עדיין יכולים להגיש את התיקים בעצמם אם הם מעדיפים.

לי : בהחלט! אנחנו כאן כדי להקל ככל האפשר על המוכרים.

אתם יכולים להשאיר את זה לנו, או אם אתם רוצים לקחת אחריות, אנחנו נספק לכם בשמחה את כל המידע הדרוש.

וובה: זה פנטסטי שיש לרשותך כלי כל כך חזק!

לי: עכשיו, בואו נצלול לתוך הפרטים של הכלי משקל וממדים שלנו!

ראה את צילום המסך למטה:


זה אולי נראה כמו שינוי קטן, כמו 85 סנט כאן וכמעט 60 סנט על המוצר הבא, אבל תאמינו לי, הטיפות הקטנטנות האלה הופכות לנהר של כסף!

וובה : אני יכול לראות איך הדברים הקטנים הם שעושים הבדל גדול בסופו של דבר!

לי : בדיוק! תאר לעצמך שאתה מוכר אלף יחידות של ASIN מסוים בכל חודש.

אם אמזון גובה ממך יתר על המידה ב-85 סנט בלבד ליחידה, זה סכום עתק של 850 דולר שחומקים לך בין האצבעות בכל חודש!

וובה : וואו! זה כסף אמיתי שנותר על השולחן.

לי : בהחלט! הבעיה היא שאת הכסף הזה קצת יותר מסובך לשחזר כי יש לך רק חלון קצר לזהות ולתקן את הפערים האלה.

וובה: אז, מעקב צמוד אחר המשקל והממדים הוא חיוני!

לי : בדיוק! וכאן הכלי המופלא שלנו נכנס לתמונה. זה כמו שיש גיבור על שמגן על הרווחים שלך.

אתה יכול גם להשתמש במדריך מידות הייצוא/ייבוא ​​שלנו כדי לקבל מידע נוסף על איך הכל עובד.

אתה רק צריך לתת לנו את הממדים הנכונים של כל ASIN, ואנו נעקוב ברציפות אחר שינויים בתוך אמזון, ונחזיר לך על כל טעויות שהם עושים.


אתה גם מוזמן להשתמש במחשבון העמלות שלנו.


וובה : אני אוהב את זה! אז איך עובד מחשבון העמלות?

לי : זה כמו כדור בדולח להחלטות האריזה שלך! אתה יכול לבדוק תרחישים שונים ולראות כיצד הם משפיעים על העמלות שלך.

וובה: אז אם אני מוריד רק סנטימטר מהאריזה שלי, זה יכול לעשות הבדל גדול?

לי : בדיוק! הכל על מציאת השינויים הקטנים והחכמים שמצטברים לחיסכון עצום.

לדוגמה, אם החבילה שלך היא כרגע 1.3 פאונד, הורדת אותה ל-0.99 פאונד יכולה לחסוך לך המון כסף!

תשלם פחות בעמלות האמזון FBA.

שאלות נפוצות של סלר אינבסטיגייטורס

.וובה : לי! יש לי שאלה

אז כדי להעלות את ה-ASIN ופרטי המוצר שלך, אנחנו שוב צריכים להשתמש בסעיף מידות ייצוא/ייבוא ​​שימושי, נכון?

בואו ניקח דוגמה.

נגיד שיש לנו 10 ASIN שאנחנו רוצים להעלות, נכון?

אנחנו רק צריכים לבחור קובץ, ולאחר מכן לשלוח לך את הנתונים בפורמט אקסל או כל פורמט אחר שאתה מעדיף.

זה מה שאנחנו צריכים לעשות, נכון?

כמו כן, אני ממליץ למוכרים לבדוק את השאלות הנפוצות הרשמיות על Seller Investigators באתר האינטרנט שלך.

לי : בדיוק! אנחנו לא בררנים, נקבל את המידע בכל פורמט.

וובה : זה נשמע פשוט! אז, אנחנו יכולים פשוט לספק את ה-ASINs, SKUs והמידות, ואתם תדאגו לשאר?

לי : הבנת! אנחנו נעשה עבורך את כל המשימות הכבדות.

הצוות שלנו יעדכן ויוסיף עבורכם את הנתונים, ויוודא שהכל מסודר ומאורגן.

וובה : מושלם! ומה אם יש לי הרבה ASIN, כמו 500 מהם? זה יכול להיות מהמם.

לי: אין דאגות בכלל! דאגנו לך, בין אם אתה מוכר גדול או קטן.

אם יש לך 500 ASIN, אבל 20 מהם מייצגים את רוב העסק שלך, נתחיל עם ה20 האלה - פירות שתלויים נמוך, אתה יודע?

וובה : זו גישה חכמה. התחל עם מה שהכי חשוב.

לי : בדיוק! אנחנו רוצים להקל עליכם ככל האפשר.

אז, פשוט תתמקדו במה שהכי חשוב, ואנחנו ניקח את זה משם.

וובה : בסדר, לי, הכל נשמע נהדר!

אבל איך מישהו יכול להירשם לשירות סלר אינבסטיגייטורס?

לי : זה חתיכת עוגה, וובה!

תהליך ההרשמה פשוט ומאובטח.

אנחנו רוצים לוודא שמוכרי אמזון כמוך מרגישים בטוחים ומוגנים.

כדי להתחיל, השתמש בקישור הביקורת החינמית של סלר אינבסטיגייטורס.

ברגע שאתה באתר שלנו, פשוט לחץ על " ביקורת חינם " או " הירשם "

יש כמה שלבים לאימות שעליך לעבור, אבל אנחנו נדריך אתכם לאורך כל התהליך.

וובה : זה נשמע קל מספיק! אבל האם אתה יכול לפרט קצת על שלבי האימות?

לי : בטח, וובה!

העניין הוא שאמזון רוצה לשמור על החשבון שלך בצורה מאובטחת במיוחד, אז הם הקימו תהליך אימות דו-שלבי שמוסיף שכבת הגנה נוספת.

בדרך זו, רק בעל העסק האמיתי - משתמשים לגיטימיים - יכול לקבל גישה, ולמתחזים הרעים והמעצבנים האלה לא יהיה סיכוי.

כולנו יודעים כמה חשוב לשמור על בטיחות המידע האישי שלך, כך שהתהליך החכם הזה עוזר למנוע כל ניסיונות דגים לגנוב את חשבונך או לקבל גישה לא מורשית.

אז, אתה חייב להסכים שאתה מוכן לתת לנו גישה.

בדרך זו, אנו מתקבלים כמפתחים, ואתה מעניק לנו את נקודות הגישה הדרושות.

זהו תהליך מהיר ומאובטח, שלוקח כחמש דקות בלבד.

וובה : זה מרגיע. ומה אם אני נתקל בבעיות כלשהן במהלך ההרשמה?

לי : אין בעיה בכלל!

זה תהליך קל ותראה סרטונים שעוזרים לך.

ואם אתה נתקל במחסומים כלשהם, הצוות הידידותי שלנו נמצא שם כדי להושיט יד.

אתה יכול גם להשתמש בכפתור הצ'אט בפינה הימנית התחתונה של האתר שלנו.

אנחנו עונים מהר.

אפילו ניצור אתכם קשר במידת הצורך, כדי לוודא שאתם מרגישים בטוח ונוח עם הכל.

וובה : נחמד, אחי, הבנתי. יש גם סרטון קצר המציג את הקוד המגניב שיש לנו עבור הקוראים.

הצעה זו של Seller Investigators תעניק החזרים חינם של $500 הראשונים - אכן, דרך נפלאה לבדוק את המים, כפי שציינתי קודם.

(קוד ההפניה, קוד ההנחה וקוד ההטבה הוא VOVA500FREE)

עכשיו, לי! יש לי שאלה אחי.

מהן השאלות הנפוצות ביותר שאתה מקבל על הפלטפורמה שלך ?

כי אני מאמין שלמוכרים שונים יש שאלות שונות על סמך המודלים העסקיים שלהם.

אולי נוכל לטפל בהם ולעזור לכולם.

לדוגמה, מוכרי ארביטראז' מתמודדים לעתים קרובות עם אתגרים עם תיעוד עבור משלוחים נכנסים.

אמזון יכולה להיות קשה כשמדובר בקבלת קבלות ממקומות כמו Walmart או Costco.

אנחנו עושים כמיטב יכולתנו להתמודד עם המצבים האלה, אבל זה לא תמיד קל.

מצד שני, למוכרי המותג הפרטי יש יתרון.

מכיוון שהם הבעלים של ה-ASIN והם המוכרים היחידים, הם לא מתמודדים עם אותן בעיות תיעוד.

ואם אתה משווק העוסק במוצרים כמו Black+Decker Sanders, אתה עלול להיתקל בבעיות שונות עקב תמחור מפות ותקנות היצרן.

לי : אתה צודק, וובה. קצת מסובך להצביע על שאלה נפוצה אחת מכיוון שהמערכת שלנו כל כך חזקה ואינטואיטיבית.

ברגע שהמוכרים נמצאים בפלטפורמה, הכסף מתחיל לזרום אליהם בחזרה, וזה די ברור מהדוחות שאנו מספקים.

אין צורך רב באינטראקציה מתמדת של לקוחות מכיוון שכולם מרוצים מהתוצאות שאנו מספקים.

הם מעריכים שאנחנו עוקבים אחר החנויות שלהם ומשחזרים את כל הדולרים שהם זכאים להם.

אנחנו יודעים לפתור סוגים שונים של בעיות הקשורות להחזרים, נוכל לעזור כמעט לכל מוכר.

אה, והנה כמה חדשות מרגשות!

לאחרונה איחדנו כוחות עם Carbon 6 , אגרגטור תוכנה בולט בקהילת המוכרים של אמזון.

הם ראו את ההצלחה שלנו ורכשו את Seller Investigators.

בנוסף, רכשנו את chargeguard, חברה המתמקדת בצד הספקים.

אז עכשיו, אנחנו יכולים לספק שירות הן למוכרים והן לספקים בסביבה האקולוגית של אמזון.

וובה : זה פנטסטי, לי! אז עכשיו Seller Investigators מציעים פתרון מקיף הן למוכרים והן לספקים.

זה ניצחון גדול לקהילת אמזון!

לי :תהיה בטוח, וובה! אנחנו שמחים להציע פטרון נקודתי עבור מוכרים וספקים של אמזון כאחד.

זה היה מסע מדהים, ואנחנו להוטים לעזור לעוד יותר מוכרים וספקים לשגשג בשוק של אמזון.

וובה : ובכן, זה לא מפתיע שההצלחה שלך ממשיכה לצמוח.

לי : תודה, וובה! אנחנו מתלהבים ממה שאנחנו עושים, והמטרה שלנו היא להעצים כל מוכר וספק שאנחנו עובדים איתם. נמשיך לעבוד קשה כדי להבטיח את הצלחתם.

וובה : אין לי ספק לגבי זה, לי. עם רמת המומחיות והמחויבות שהפגנת, אני בטוח שמוכרים וספקים רבים ישתוקקו להצטרף למשפחת חוקרי המוכר.

לי : בהחלט! אנחנו כאן כדי לקבל את פניהם בזרועות פתוחות ולהפוך את המסע שלהם באמזון למסע מתגמל.

אם מישהו שם בחוץ מעוניין, הוא יכול ליצור איתי קשר ישירות בכתובת Lee@sellerinvestigators.com או פשוט לבקר באתר האינטרנט שלנו וליצור קשר עם הצוות שלנו.

לגבי ספקים, זה נכון, וובה. יש לנו פתרון פנטסטי לספקים באמזון.

עם זאת, יש מגבלה כשמדובר ב-FBM (הספקה על ידי סוחר) מכיוון שאמזון לא מטפלת ישירות במלאי, מה שמגביל את מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור במקרים אלה.

וובה : אני מבין, בנאדם. אז, למוכרים המעוניינים להתחיל בביקורת, האם יש משהו שהם צריכים להכין מראש?

או שהם יכולים פשוט לקפוץ לתוכו ולראות מה צריך בדרך, כמו המידות הנכונות או מסמכי משלוח?

לי : שאלה מצוינת! אנו ממליצים למוכרים להתחיל תחילה עם הביקורת החינמית.

זהו תהליך פשוט, והוא בחינם.

על ידי ביצוע הביקורת, אתה יכול להשיג שקט נפשי ולהבטיח שאתה מנהל חנות נקייה.

בנוסף, זה עוזר לנו לזהות את כל ההחזרים הפוטנציאליים שהם עשויים להיות חייבים לך.

וובה : זה הגיוני. לכן, ביצוע הביקורת הוא מצב של win-win.

אתה יכול לאמת את הביצועים של החנות שלך, ואם יש החזרים כלשהם, Seller Investigators יכולים לעזור בכך.

לי : בדיוק, וובה! זה צעד חשוב עבור כל מוכר באמזון.

והנה טיפ מקצועי: אני תמיד ממליץ ליצור מאגר פיזי עבור כל מסמכי המשלוח שלך.

עקוב אחר כל משלוח שאתה שולח לאמזון, בין אם זה דרך UPS, FedEx או כל ספק אחר.

חברות אלה שומרות תיעוד למשך 90 יום, אך אנו יכולים להסתכל תשעה חודשים אחורה כדי לשחזר החזרים פוטנציאליים.

עם זאת, יש פער של 180 יום שבו אתה עלול לאבד את ההזדמנות אם אין לך מסמכים אלה נגישים בקלות.

וובה : זו חתיכת עצה, לי.

קיום מאגר עבור מסמכי משלוח מבטיח שתוכל לספק את ההוכחות הנדרשות אם יהיו מקרים של החזר מאוחר יותר.

לי : זה נכון, וובה. אחסון מסמכי המשלוח הללו הוא חיוני כדי להגיע למקסימום ההחזרים שלך.

אם אין לך אותם כשאנחנו צריכים אותם, למרבה הצער, לא נוכל לעזור לך להחזיר את הכסף הזה.

אז, התחל ליצור תיקיה דיגיטלית עבור כל משלוח שאתה שולח לאמזון.

זרקו לשם את כל מה שקשור למשלוח הזה, וכשנבקש אותו, פשוט תעיפו לנו את התיקיה הזו, ואנחנו נדאג לכל השאר.

זוהי דרך פשוטה ויעילה להבטיח שיש לך את התיעוד הדרוש להחזרים פוטנציאליים.

וובה : זה טיפ נפלא, לי! לא היה לי מושג שהחברות האלה שומרות מסמכים רק למשך 90 יום.

יצירת מאגר דיגיטלי לכל משלוח הוא צעד חכם.

גם אם המוכרים לא עובדים איתך מיד, זה תרגול מצוין לעתיד.

לי : בהחלט, וובה. זה צעד קטן שיכול לעשות הבדל גדול בהמשך.

ואתה צודק, עבור חברות המטפלות במיליוני משלוחים ביום, אחסון כל המסמכים הללו יכול להפוך להוצאה משמעותית.

לכן, על ידי מערכת מאורגנת משלך, אתה בשליטה ומוכן לנקוט בפעולה בעת הצורך.

וובה: אני בטוח שהצופים והמאזינים שלנו ימצאו את העצה הזו ממש שימושית.

אלו הפרטים הקטנים אך המשפיעים שיכולים לעשות עולם של הבדל בניהול עסק מצליח באמזון.

לי, אולי משהו שהייתי צריך לשאול אותך, או משהו שלא כיסינו?

נראה שכיסינו את רוב הפלטפורמה, ואיך היא עובדת, ודיברנו על תהליך ההרשמה, שהוא סופר קל עם הסרטון המועיל שציינת למעלה.

ברגע שתלחץ על כפתור הביקורת החינמי הזה, זה רק כמה דקות להתחבר למרכז המוכר שלך, נכון?

לי : זה נכון, וובה! זה קל להתחיל.

ואתה צודק לחלוטין; אם בשלב כלשהו אדם רוצה להתנתק, אין דאגות כלל.

אין לנו חוזים המעכבים אותך.

אם אתה לא מרוצה, פשוט נתק את הגישה שלנו, וזהו.

בלי התחייבויות בכלל.

המטרה שלנו היא לזכות את העסק שלך בכל יום ויום, ואנחנו עובדים קשה כדי שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים.

וובה : זה מדהים, לי! אני יכול להבין למה יש לך נטישה נמוכה כל כך.

אם אתה מקיים את מה שאתה מבטיח ותעזור למוכרים להחזיר את כספם שהרוויחו קשה, הם חייבים להישאר בסביבה.

לי : בדיוק! לקוחות מרוצים הם בראש סדר העדיפויות שלנו.

ויש לנו רקורד להוכיח זאת.

הצוות שלנו מחויב לעשות את מה שאנחנו אומרים שנעשה ולוודא שהלקוחות שלנו מרוצים.

וובה : די מדהים, בנאדם! אז, רק תזכורת לקוראים ולצופים שלנו, אל תשכחו להשתמש בחינם בהצעת ביקורת החשבון של חוקרי המוכר ובקוד הקופון שלי.

(קוד ההפניה, קוד ההנחה וקוד ההטבה הוא VOVA500FREE)

לי, תודה רבה שהיית איתנו היום.

אני חושב שהסברנו הכל ממש טוב.

לי : בבקשה, וובה! אני שמח לעזור לכל מי שיפנה.

וובה : זה נהדר! אז שירות זה מועיל למגוון רחב של מוכרים, נכון?

מקטנים יותר כמוני, חצי מיליון בשנה, או אפילו קטנים ממני, ועד לאלו שהמכירות שלהם הם בסביבות 100,000 דולר.

וכמובן, זה מושלם למוכרים גדולים יותר, עסקים של שבע, שמונה או אפילו תשע ספרות.

וגם הזכרת ספקים, מבחינתם זה קצת שונה, אבל הם יכולים ללכת ל- chargeguard.co ולהירשם, נכון?

לי : בדיוק, וובה! chargeguard הוא פתרון הספקים שלנו, והם יכולים להירשם באותו אופן.

הם לא צריכים לפנות אלי ישירות, אבל אם כן, אני אדאג שהם יתחברו לאנשים הנכונים.

נא לציין את השם של Vova, ואנחנו נעזור!

וובה : תודה! ואני רוצה להדגיש משהו שהזכרת קודם.

אתם מתייחסים לכל חשבון באותה חשיבות, נכון?

בין אם זה מוכר קטן יותר שמבצע מכירות של 50,000 דולר או מוכר ענק של 100 מיליון דולר.

אתה הולך אחרי כל מקרה ומוודא שאתה נלחם על כל דולר כדי לעזור ללקוחות שלך, לא משנה הגודל.

לי: בדיוק! אבל אנחנו מכירים בכך שמכירות של 50,000 דולר יכולות להיות כל העולם עבור מישהו.

זה העסק שלהם, והם עובדים קשה כדי שזה יצמח.

אז גם אם אנחנו לא מוצאים כמויות עצומות של כסף לחשבונות קטנים יותר, כל דולר חשוב.

אם נוכל למצוא מאות דולרים, זה עדיין משמעותי עבור הלקוח הזה, וזה מה שקובע.

וובה : זו גישה פנטסטית, לי!

לגרום לכל לקוח להרגיש רצוי ומוערך, ללא קשר לגודלו, הוא באמת ראוי לשבח.

וזה נהדר לשמוע שאתה נלחם קשה באותה מידה עבור חשבונות קטנים יותר כמו עבור חשבונות גדולים.

המסירות שלך לעזור לכל לקוח להצליח ניכרת.

לי : תודה, וובה! זה הכל על הפילוסופיה שלנו לעשות נכון על ידי הלקוחות שלנו.

בעוד שחשבונות גדולים יותר עשויים להיות כלכליים יותר, זה לא אומר שאנחנו מזניחים את הקטנים.

אנו מחויבים להילחם על כל דולר, לא משנה מה גודל החשבון.

זה חלק מרכזי מהערכים שלנו ומה שאנחנו מאמינים בו.

וובה : זה די מגניב, לי!

עכשיו, לי, האם יש הנחות או הצעות מיוחדות ל-chargeguard?

לי : אנחנו בדרך כלל לא מציעים הנחות בצד הספק מכיוון שזה כרוך בעבודה ידנית והגדרה.

יש עמלת התקנה לספקים, אבל אם מישהו מעוניין, הוא יכול ליצור איתי קשר, ונוכל לפתור משהו.

אני אוודא שכולם נמצאים במקום הנכון בזמן הנכון.

שוב, אם אתה ספק, אנא צור קשר והודיע ​​לנו שוובה הפנה אותך.

וובה : זה מדהים, לי! הנכונות שלך לעזור ולהבטיח שהצרכים של כולם ייענו היא פנטסטית.

אני באמת מעריך את זה.

ובכן, תודה רבה שהצטרפת אלינו היום ושיתפת את כל המידע החשוב הזה.

לי : תודה, וובה! היה תענוג להיות כאן ולדבר על השירותים שלנו.

אם למישהו יש שאלות או שהוא זקוק לסיוע, אל תהסס לפנות.

אנחנו כאן כדי לתמוך בך במסע שלך באמזון.

שיהיה לכולם יום נהדר!

וובה : תודה לכולכם על הסבלמות.

סיכום

אז, זה היה סיכום השיחה שלי עם לי לורי מ-Seller Investigators.

אני מקווה שזה היה מעניין ומלא תובנות.

אם אתם מוכרים באמזון, גדולים או קטנים, ואתם רוצים להגיע למקסימום החזרים ולייעל את הפעולות שלכם, כדאי לכם לבדוק את הפלטפורמה שלהם.

השתמש בקוד הקידום המיוחד של Seller Investigators שאני מציע.

VOVA500FREE - זה יקנה לכם 500$ החזרים מסלר אינבסטיגייטורס ללא עמלה.

תזכרו, זוהי דרך נטולת סיכון לראות כיצד Seller Investigators יכולים לעזור לכם להחזיר את מה ששייך לכם מאמזון.

תודה שהצטרפת אלינו, ועד הפעם הבאה, מכירה שמחה!

הטוב ביותר,

וובה :)

נ.ב. - גלה על השירותים והכלים הטובים ביותר של אמזון.


Table of Contents
  1. כיצד להשתמש בסלר אינבסטיגייטורס - הדרכה מפורטת עם אחד המייסדים לי לורי
    1. קוד קופון לסלר אינבסטיגייטורס
    2. הכירו את האורח שלי: לי לורי
    3. ?האם סלר אינבסטיגייטורס חברה לגיטימית ואמיתית
    4. לוח המחוונים של סלר אינבסטיגייטורס
    5. תיקי סלר אינבסטיגייטורס
    6. תמחור של סלר אינבסטיגייטורס
    7. Seller Investigators פורטל מסמכי
    8. כלי התראה על משקל וממדים של סלר אינבסטיגייטורס
    9. שאלות נפוצות של סלר אינבסטיגייטורס
    10. סיכום

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)