GETIDA - מה זה ואיך זה עובד (סקירה)
-
מהי גטידה, ואיך היא מייעלת את החזר הכספים שאמזון חייבת לכם? האם התוכנה שווה את הזמן וההשקעה?
- ?GETIDA אז מה זה
- ?איך גטידה עובדת
- ?מה לעשות במקרה של חיוב יתר
- ?למה לבחור את גטידה על פונקציית החזרים המובנת באמזון
- היא צעד קדימה עבור מוכרים באמזון GETIDA
- ?זה לא הפסד לשלם 25% לגטידה
- גטידה היא מרכז מקיף
- העתיד של גטידה
- קבלו את חשבון הגטידה הבלעדי שלכם בחינם ועכשיו
Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)
מהי גטידה, ואיך היא מייעלת את החזר הכספים שאמזון חייבת לכם? האם התוכנה שווה את הזמן וההשקעה?
היי, שמי וובה אבן, אני מוכר באמזון מ 2016.
בנוסף אני עושה סרטוני הסברה, חולק טיפים ומשתף סודות של העולם המכירות האינטרנטי בערוצים שלי ביוטיוב וביודמי (My YouTube & My Udemy).
המטרה שלי לעזור למוכרים חדשים בתחום האמזון FBA, וגם למוכרים עם ניסיון, להרחיב את העסק ולהרוויח יותר כסף.
במאמר הזה, אני רוצה לספר לכם על כלי חדשני בשם GETIDA.
זהו שירות שמנתח נתונים המסייע למוכרי אמזון FBA לעקוב אחר המלאי שלהם, זיכויים והחזרי עמלות במקרה של אובדן סחורה או סחורה שנפגמה על ידי אמזון.
באמצעות מאמר זה, תלמדו מהי גטידה, כיצד היא פועלת, מודל התמחור שלה, והכי חשוב, האם היא לגיטימית ושווה את המאמץ או לא.
אם אתם כבר שמעתם על גטידה אבל לא בטוחים אם העסק אמין ואכן עובד, אז הגעתם למקום הנכון!
שימו לב כי אני אשתף איתכם "מבצע מיוחד על הכלי גטידה" שיעניק לכם 600 דולר בהחזרי כספים מאמזון בחינם!
לשם מאמר זה הזמנתי את יוני מזור, אחד ממייסדיה של GETIDA.
הוא היה מאוד פרטני לאורך כל הדרך, ונתן לנו סקירה מפורטת של גטידה.
אם אתם חובבי וידאו ומעריכים לצרוך תוכן ויזואלית על פני קריאה, לא לדאוג!
אתם יכולים לגשת לסרטון שלי המוטבע למטה.
שם אני ויוני מעלים את כל הנושאים שעלולים לעניין אתכם על גטידה.
כמובן, אם עדיין יעלו לכם שאלות, אשמח שתשתפו אותי ואעשה הכל בשביל לעזור. :)
הצעות חשובות שאני משתף במאמר זה:
יצירה של חשבון גטידה החינמי ומתנה ששתן לכם החזרים בסך $600 בחינם.
סרטונים נוספים עם יוני מזור ועל גטידה (באנגלית):
פינוקים נוספים בעלי ערך שאפשר להיעזר בהם:
?GETIDA אז מה זה
GETIDA זה ראשי תיבות של GET Intelligent Data Analytics, חברת טכנולוגיה שמטרתה לסייע למוכרי אמזון FBA עם החזרים/זיכויים.
החברה נוסדה בשנת 2015 לאחר ניתוח המורכבות של ההחזרים כספיים של אמזון.
אמזון היא יותר כמו שדה מוקשים כאשר דורשים מהם החזר.
הרעיון של גטידה מעולם לא היה מחשבה של לילה אחד!
הנהלת גטידה התחילה לסחור באינטרנט עוד לפני 11 שנים, באיביי, ואז נכנסה לשוק של אמזון ב-2013.
העסק עלה מאפס למיזם של 20 מיליון תוך זמן קצר. אבל הסיבוכים עם החזרים כספיים מאמזון גרמו להם לחשוב על פתרונות חדשים וטיפול במצבים מורכבים.
בסופו של דבר, הם הקימו צוות ייעודי שיבדוק כל הזמן את הנתונים וינהל התאמות.
תוך זמן קצר של הבנת בעיות ומציאת פתרונות, GETIDA נולדה, במטרה לפתור את הבעיות עם חזרים כספיים של כל מוכר אמזון ללא פשרות.
החברה זכתה בפרס הזהב ממכון האמריקאי לעסקים, על טכנולוגיית הדשבורד שלה.
עם הדשבורד הזה, ניתן לבדוק את המצב של תיקי ההחזרים באמזון בזמן אמת.
זהו תהליך שקוף ללא אלגוריתם נסתר, המספק מידע מפורט מאחורי הקלעים שלעולם לא משאיר אותכם ללא ידיעה.
GETIDA היא ספקית פתרונות מורשית על ידי אמזון.
לכן, אם תבקרו ב- Amazon Seller Central ותבדקו את חנות האפליקציות שלהם, תראו את גטידה ברשימה.
זה הופך את החברה למחויבת למוכרים וגם לאמזון עצמה. גטידה עומדת בתנאי השירות של אמזון ועוקבת אחר תקני אבטחת מידע ומדיניות הפרטיות.
בעודו מדבר על החברה, יוני שיתף כי לגטידה יש למעלה מ-125 אנשים הפועלים בשש מדינות שונות.
הם מבקרים מחזור עסקאות בשווי מיליארדי דולרים יום יום, וסייעו למוכרי אמזון להחזיר כמויות אדירות של כסף.
?איך גטידה עובדת
אז איזה תפקיד ממלאת הגטידה?
כאשר המוכר של אמזון מתחבר לתוכנה, הטכנולוגיה המתקדמת שלהם מחלצת מיידית 18 חודשים מהיסטוריית המכירות והעסקאות.
אם יש מלאי כלשהו שאבד, ניזוק, הושמד, נעלם, נפטר או שנגבה יתר על המידה בעמלות, המוכר מקבל הודעה אוטומטית עם התראה.
זהו השלב הראשון בזיהוי.
בשלב השני, הצוות המסור של המומחים מגטידה משתלט על התהליך.
רק להוסיף, הצוות הזה כולל אנשים מאוד ותיקים בתחום ההחזרים של אמזון שמכירים מקרוב כל ניואנס של התהליך.
הם בודקים את הנתונים בפרטי פרטים וקובעים אם התיק כשיר לתביעה.
אם אכן כשיר, המומחים פותחים את התביעה בשם המוכר, בשיתוף עם גטידה.
הם מנהלים את כל הנתונים הלוך ושוב עם אמזון עד להחלטה הסופית.
אני אישית חושב שזה עזרה מאוד גדולה, והיא משחררת את מוכרי אמזון להתרכז בדברים אחרים שחשובים באותה מידה.
ומכאן, הצטרפתי גם לשירות של גטידה על מנת להבטיח לעצמי חווית החזר קלילה ונעימה מאמזון FBA.
התהליך הוא אוטומטי ודי קל לביצוע.
לדוגמה, נניח וחשבון המוכר שלכם באמזון מחובר לגטידה ושלחתם 1,000 יחידות למחסנים של אמזון.
עם זאת, מסיבה לא ברורה, המחסן מקבל רק 990 יחידות. אז חסרות 10 יחידות במקרה הזה.
רגע, עוד לפני שהתחלנו לדאוג בקשר ליחידות שאבדו, הטכנולוגיה של גטידה תראה את הפער.
לא רק זה, הצוות ייזום את התביעה בשמך.
הם ינהלו הכל מא' ועד ת' עם אמזון, כולל ניירת ותיעוד.
אם אמזון תצליח לאתר את 10 היחידות החסרות, העניין יוסדר ללא כל בעיה.
אבל אם היחידות ייחשבו כאבודות, אז אמזון תחיל את מדיניות ההחזר שלה כדי לקזז את ההפסד, ותפצה אותכם.
חשוב לציין שגטידה גובה עמלה רק אם אמזון מספקת לכם את ההחזר.
לא עולה שקל להצטרף לפלטפורמה, ואין גם חיובים נסתרים.
הם גובים תשלום רק על בסיס ביצועים.
לדוגמא, אם תקבלו 100$ כהחזר מאמזון עבור 10 היחידות שאבדו, גטידה תגבה 25%, כלומר 25$ מהסכום שהוחזר.
הצעה מעניינת: פתחו חשבון גטידה בחינם וקבלו הנחה של $600 על ההחזרים הראשונים שלכם. גטידה לא תחייב אותך בכלום.
?מה לעשות במקרה של חיוב יתר
GETIDA פיתחה תפיסה יוצאת דופן המכונה מודל ה- PPR. פיי פר ריקוברי. Pay Per Recovery.
כל מוכר אמזון שהצטרף לגטידה מקבל הזדמנות להחזיר את ההפסדים שלו במהירות.
עם זאת, אם אתם משתמשים בפלטפורמה היטב, עוסקים בה ומספקים מידע ונתונים מועילים יותר, ייתכן שהצוות של גטידה יוכל לעזור להחזיר כסף נוסף ביעילות רבה.
שימו לב שמשקל והמידות של האריזה ממלאים תפקיד מאוד חשוב בהחזרים.
הסיבה לכך היא שבכל פעם שאתה מוכר מוצר באמזון, הם גובים ממך עמלת איסוף ואריזה (זו עמלה קבועה ליחידה שנמכרת באמזון, על סמך משקל ומידות המוצר). Pick and pack fee.
נניח שהמוצר שלכם במקור באורך של שישה אינצ'ים ומשקלו בסביבות 60 גרם.
אבל המשקל והגודל שהוגדר על ה-ASIN אינם נכונים, והמערכת מגדירה אותו לאורך שישים אינצ'ים ומשקלו 600 גרם.
כעת, במקום לגבות $3.00 כעמלות, אמזון תגבה $10.00 ליחידה (למעשה, במציאות, זה יהיה הרבה יותר, המספרים האלה כאן כדוגמה).
זה קורה למוכרי פרייבט לייבל שיוצרים מוצרים משלהם וגם למוכרים בארביטראז' ולמוכרים סיטונאיים. כמעט לכל מי שמוכר באמזון.
לכן, אם מכרתם 1,000 יחידות עם אותו משקל ומידות מוטעות, אמזון תגבה ממכם י10,000$ בתנאי שהעמלה $10.00 ליחידה.
במצב כזה יהיה קשה לנהל את התביעה שלכם לבד.
ואולי אפילו תחמיצו את זה, אם העמלות ישתנו לפרק זמן קצר.
לפעמים אמזון משנה אותם ואז משנה בחזרה, ובלי לשים בכלל לב, שילמתם תקופה עמלות מופרכות.
אבל אל דאגה, GETIDA תבוא להציל.
בראש ובראשונה, הצוות שלהם יפתח את התיק כדי לתקן את הטעות המתמשכת, ותסיים את שרשרת החיובים המוגזמים. שימו לב שזה יהיה שירות "ללא עלות".
לאחר מכן, אתם - המוכרים של אמזון - תידרשו לפעול במודל ה- PPR.
לשם כך, תצטרכו לגשת לפלטפורמת גטידה ולספק לצוות את המשקל והממדים המדוייקים והנכונים על מנת להחזיר את העמלות שנגבו מכם.
לא משנה המצב, ברגע שתספקו את הנתונים לגטידה, הצוות ינתח את הפער וימצא הזדמנות לעזור להחזיר את ההפסד הכספי שלכם. לאחר שצוות ישחזר בהצלחה את הכספים האבודים, תחויבו בעמלה של 25%.
נניח שהם ישיגו $1,000, אתם תקבלו $750, וגטידה תקבל $250.
וזה ממש מגניב כי אחרת, הייתם יכולים לאבד את הכסף הזה לגמרי. לי אישית זה קרה. וככה הכסף הזה יכול להצטבר לסכום ממש לא קטן.
?למה לבחור את גטידה על פונקציית החזרים המובנת באמזון
כפי שציינתי לפני, אני מוכר FBA פעיל באמזון מאז 2016.
לפעמים, גם המלאי שלי הולך לאיבוד, ניזוק לפני או במהלך ההעברה, או נעלם באוויר.
הגיוני לחשוב שיש לאמזון תוכנה לזיהוי חריגות כאלה ולפתור אותן בהקדם האפשרי.
יש תוכנה, אבל היא עובדת בסדר.. רק בסדר.
לאמזון יש תכונה שפותרת תביעות באופן אוטומטי.
אבל אם להסתכל מקרוב על תנאי השירות שלהם, הם דורשים להגיש את התביעה תוך 30 ימי עבודה.
במהלך 30 הימים הללו, עליך להמשיך ולעקוב אחרי המצב. ולאחר מכן, אתם נדרשים לבדוק אם אמזון טיפלו ואם קיבלתם את ההחזר.
זו, משימה לא קלה.
לאחר שהתוכנה הייעודית של גטידה מותקנת, ניתן לבדוק את היסטוריית העסקאות שלכם במשך 18 חודשים עבור כל גירעון או פער ולהגיש תביעות.
כאשר דיברנו על הצורך הזה, יוני ציין במפורש כי; זה לא חייב להיות גטידה או רק אתם. זה יכול להיות מאמץ משותף בכדי להחזיר את הכספים המגיעים לכם.
הוא הסביר שאם אתם כבר מנהלים את החזרי ה-FBA שלכם באמזון בעצמכם, אנו מעודדים זאת. גטידה היא שותפה עוזרת, במיוחד אם העסק שלכם גדול ומורכב, גטידה יכולה להוריד הרבה עומס מהידיים שלכם.
אז, זה נהדר, אם אתם יכולים לעבוד על תביעת ההחזר שלכם לבד.
אבל בדיקת גיליון העסקאות במשך 18 חודשים זה תהליך ארוך וחופר.
אז עדיף לקבל עזרה מ-GETIDA. זה יזרז עבורכם את תהליך הזיהוי הגירעונות שלכם. בנוסף, הם יגבו את העמלה של 25% רק אם יצליחו בתביעת ההחזר.
היא צעד קדימה עבור מוכרים באמזון GETIDA
כמוכרים, התפקיד שלכם הוא להסתכל קדימה - לנהל את השקת המוצר, לעשות פרסומות PPC, שיווק, מיתוג, וכן הלאה.
אתם צריך להקים את העסק שלכם באמזון ולדרג אותו במיקום העליון.
זה חייב להיות בראש סדר העדיפויות.
לשים את עצמכם גם לפקח על פערי העבר עלול להזיק להתקדמות שלכם.
זה המקום שבו גטידה הופכת לעוזרת מצויינת.
"אנחנו יותר כמו ארכיאולוגים. אנחנו מסננים את העבר שלכם ומוצאים את כל הפערים בזמן שאתם מתמקדים במה שעומד לפניכם", אמר יוני.
הצוות של גטידה מחפש את כל ההזדמנויות לעזור למוכרים לקבל החזר מרבי ללא דיחוי.
יוני ציין כי הם שוקלים יותר מ-30 גורמים כדי להאיץ את תהליך ההחזר.
לדוגמה, הוא שיתף שני תרחישים.
את הראשון כבר הזכרנו.
תרחיש שבו אתם שולחים 1,000 יחידות למחסנים של אמזון, ורק 990 יחידות מדווחות בעוד 10 יחידות נחשבות חסרות.
זהו תרחיש נפוץ מכיוון שכאשר המלאי שלכם נמצא בתוך מרכזים של אמזון, יש סיכוי גבוה שיחידות יושמדו, יעלמו, יפגעו ויחויבו בעמלות יתר על המידה.
השני הוא המקום שבו היחידות הולכות לאיבוד, נעלמות ונפטרות בין המחסנים.
לפעמים, אמזון מעבירה את המוצר שלכם ממרכז הגשמה של קנטקי למרכז בקליפורניה ולאחר מכן למרכז של וושינגטון.
במהלך הובלה כזו, נפוץ שהמוצרים ניזוקים ונהרסים.
יש מקרים שאמזון גם מטפלת באופן לא נכון באריזה במהלך המשלוח ללקוח.
זה מביא לסחורה פגומה וללקוחות לא מרוצים. ובכל פעם שמתבקש החזר או החזרה עבור פריט פגום, אתה נדרש להסיר ההזמנה ולבדוק שוב את המלאי במחסן של אמזון.
אלו הן כמה נקודות חיכוך לוגיסטיות במרכזי הגשמה של אמזון שהופכות את הטיפול בהם למאוד מעיק.
גטידה, עם צוות המקצוענים שלה, יכולה לפתור את הפערים הללו במקצועיות ולהעניק לכם ראש שקט.
יוני מזור שיתף סיפור שבו מוכר הגיע אליהם עם בעיה ייחודית שלא ראו מעולם.
אבל מכיוון שיש להם מחלקת מחקר ופיתוח מובנית כהלכה, הם הצליחו לפצח את הבעיה ולפתור אותה עבור המוכר.
והצליחו לעזור לו בקבלת ההחזרים. תקרית זו אפשרה להם לבדוק סוגיות דומות של אי התאמה אצל כל המוכרים ברשת שלהם.
?זה לא הפסד לשלם 25% לגטידה
מוכרים רבים מאמינים שהם לא יפסידו כסף אם יתבעו החזר מאמזון ישירות מהפלטפורמה.
עבור החזר של $1,000, למשל, הם לא יצטרכו לשלם אף אחוז לאף אחד ויוכלו לשמור את מלוא הכסף לעצמם.
זה נכון, אם אתם יכולים למלא את התביעות או שמישהו יעשה את זה עבורכם בצורה נכונה, זה בסדר גמור!
כמו כן, ישנם כמה כלים אחרים עבור אמזון שעשויים לעזור לכם עם זה, אבל תצטרכו להשקיע בהם כדי לקבל את השירות.
למשל, הריפאונד ג'יני של הליום 10, כלי שמקבלים המנויים של הליום 10.
להנחות עבור הליום 10, השתמשו בקופונים הבאים:
VOVA6M20 - עשרים אחוז הנחה לשישה חודשי מנוי ראשונים
VOVA10 - עשרה אחוזי הנחה כל חודש למשך כל החיים
יש לי אפילו סרטון של איך להשתמש בריפאונד ג'יני למטה.
הוא עזר לי לקבל 2,118 דולר מאמזון בבת אחת.
כמו כן, יש Sellerboard, שיכול לעזור לכם עם סוג כזה של שירות.
הכפתור שלמעלה גם מעניק לכם תקופת ניסיון וחשבון בחינם למשך חודשיים! והלינק למעלה ייקח אתכם למדריך מלא על התוכנה בעברית.
ניתן ללמוד עוד על התוכנה, תצפו במדריך שלי על ה-Sellerboard.
מדריך זה מכסה את כל הכלי, אבל אנחנו מדברים ספציפית על ה"החזר כספי" שלהם, לכן מומלץ שתתחילו לראות מדקה 58:09. זה באנגלית.
בכל זאת, אתם עדיין תוהים לגבי גטידה?
ובכן, הרשו לי להבהיר; גטידה מביאה ערך, שהם קוראים לו קסם.
אין ספק שאמזון תסיים את תהליך ההחזר בזמן שנקבע. אבל זה לא קל להחזיר את כל הסכום מאמזון בצורה פשוטה וחלקה, אפילו עם התוכנות שהוזכרו לעיל.
מכיוון שזמן הוא כסף, שבו אתם יכולים להשתמש כדי לייצר יותר מכירות ולהפוך את המותג שלכם לרווחי, למה לבזבז אותו על תביעת ההפסדים?
לבזבז זמן יקר בהסתכלות על עסקאות קודמות במקום לחפש הזדמנויות חדשות.
גטידה נוצרה כדי לעזור ולבדוק את העסקאות עבורכם.
עם גטידה וחברי צוות המנוסים שלה, תוכלו לראות את הקסם קורה.
הם ילחמו על כל דולר, יבדקו את כל האפשרויות ויעזרו לתבוע את סכום ההפסד שנשאת.
לעשות הכל לבד לא מבטיח לכם לאתר את מלוא הכספים. אז מבחינה טכנית, הסכום המוחזר יגיע בצורה ממוקסמת, ותקבלו 75% ממנו ללא טרחה.
שוב, עם התוכנות האחרות, תצטרך לעשות יותר עבודה (אומנם לא עבודה ידנית מלאה).
אם אתם כבר משתמשים באחד מהכלים שהוזכרו לעיל, השתמשו בהם קודם, ולאחר מכן השתמשו ב-GETIDA.
גטידה יותר אוטומטית. מה שלדעתי נוח יותר ובאמת מאפשר להתרכז במשימות אחרות של יצירת הכנסות וצמיחה עסקית.
זו המשימה הבסיסית של גטידה לעזור למוכרי אמזון להשיג את מה שמעולם לא היה להם. ורק אם הם יצליחו הם יחייבו עמלה.
זו ההטבה הגדולה ביותר - אם הם לא ימצאו שום הזדמנות, הם לא יגבו ממכם אגורה - מצב של win-win בשני הקצוות.
גטידה היא מרכז מקיף
ההתמחות המרכזית של גטידה היא אמזון FBA והחזרים, הפועלת גם כמרכז לעזרה בתעשייה.
על בסיס שנתי, שיעור הפער של החזרים המגיעים למוכרים עומדים על 1-3% מההכנסות.
לדוגמה, זה עשוי לנוע בין 10,000 ל-30,000 דולר בשנה בעסקים שמגלגלים מיליון דולר בשנה.
עם סטטיסטיקה כזו, ההנהגה של גטידה מתמקדת בהעצמת המוכרים והנעתם לצמוח בפלטפורמה.
הם מדגישים את הצלחת המוכרים בפלטפורמה על ידי חינוך וארגון אירועים קהילתיים להפצת מודעות. לכן, הם שמחים לעזור לכל מוכר מעבר ליכולת הליבה שלו, ולהבטיח חוויה נעימה.
יש להם ערוץ יוטיוב עם יותר מ-200 סרטונים בנושאי אמזון FBA, מסחר אלקטרוני ויזמות.
תלחצו על הקישור ותרשמו לערוץ שלהם.
העתיד של גטידה
בתור אחראי על גדילה ואחד ממייסדי גטידה, יוני דיבר במיוחד על הצמיחה של החברה והחזון שלה לעתיד.
הנה מה שהוא שיתף: שורת התיוג של GETIDA היא; "מקסימום החזרים, מבוססי-נתונים". maximum refunds, data driven.
לכן, עם גישה כזאת, אנו מתכננים למצוא הזדמנויות לסייע למוכרים נוספים ולעזור להם לנהל את המסע שלהם בצורה נוחה.
בעתיד, זו המשימה שלנו להיות מועילים ביותר למוכרים עם החזרים מאמזון.
קבלו את חשבון הגטידה הבלעדי שלכם בחינם ועכשיו
גטידה שיתפה איתי פעולה במיוחד כדי לספק הצעה בלעדית למוכרי אמזון דוברי עברית.
לכן, אם תבקרו ב-https://get.getida.com/vova600, תקבלו הטבה מגניבה שתעזור לכם לקבל 600 דולר דרך גטידה בלי לשלם להם עמלה.
אתם יכולים גם לקרוא עוד על קופון ההטבה של GETIDA בבלוג שלי באנגלית.
אתם יכול גם לעזוב את הפלטפורמה מתי שרק תרצו, לפני או אחרי שתקבלו את הסכום המובטח.
ואם יש שאלה כלשהי, אתם מוזמנים לשאול בתגובות מתחת לסרטון. אשתדל להגיב כמה שאפשר.
זכורו שגטידה היא שותפה נהדרת לדאגות שלכם עבור החזרים מאמזון.
אתם יכולים לנצל את ההצעה שלי כדי ליהנות מההטבות.
אני מקווה שתהיה לכם חוויה פנטסטית ופוריה כמוכרים באמזון. נתראה בקרוב! יש לי גם בלוג באנגלית.
שלכם
וובה :)
נ.ב - יש לי פלייליסט מלא ביוטיוב המוקדש למידע על החזרים של אמזון FBA. רק צריך ללחוץ כאן.
-
מהי גטידה, ואיך היא מייעלת את החזר הכספים שאמזון חייבת לכם? האם התוכנה שווה את הזמן וההשקעה?
- ?GETIDA אז מה זה
- ?איך גטידה עובדת
- ?מה לעשות במקרה של חיוב יתר
- ?למה לבחור את גטידה על פונקציית החזרים המובנת באמזון
- היא צעד קדימה עבור מוכרים באמזון GETIDA
- ?זה לא הפסד לשלם 25% לגטידה
- גטידה היא מרכז מקיף
- העתיד של גטידה
- קבלו את חשבון הגטידה הבלעדי שלכם בחינם ועכשיו
Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)