(המדריך למשתמש בשלבים עם יוני מזור (אחד המייסדים של החברה - Getida

Vova Even Nov 04, 2023
32 People Read
גטידה עם יוני מזור
Table of Contents
  1. ?מדריך שלב אחר שלב, מה היא גטידה, איך להשתמש בה, והאם היא יכולה להועיל למוכרי אמזון- Getida
    1. בקצרה - GETIDA
    2. לוח המחוונים - GETIDA
    3. אפשרויות להחזרים - GETIDA
    4. אפשרויות נוספות לקבלת החזרים
    5. ניתוח - Doc Master
    6. דברים נוספים במערכת של גטידה
    7. ?כיצד גטידה גובים את העמלות
    8. תמיכה בזמן אמת
    9. קוד קופון של גטידה

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

?מדריך שלב אחר שלב, מה היא גטידה, איך להשתמש בה, והאם היא יכולה להועיל למוכרי אמזון - Getida

היי, שמי וובה אבן, ואני מוכר FBA ותיק של אמזון. אני פעיל בפלטפורמה מאז 2016, ובכל השנים הללו, למדתי שיטות ופריצות רבות שיכולות להועיל למוכרי ה-FBA באמזון.


עם זאת, אם תירשמו לערוץ היוטיוב שלי או תקראו את הבלוג שלי, אתם בהחלט תקבלו כמה טיפים וטריקים שימושיים שיעזרו לכם להפוך למוכרים מצליחים יותר באמזון. מלבד זאת, תוכלו גם לצבור ניסיון מעשי על ידי הרשמה לאחד מהקורסים המיוחדים שלי המוצעים ב-Udemy.


בכל מקרה, אם יש לכם שאיפות להפוך למוכרי אמזון FBA, שימו לב שהדרך לשם אינה פשוטה. או אם אתם כבר מוכרים, אז אני בטח לא מחדש לכם :)


לדוגמה, קורה שלפעמים המלאי שלכם ניזוק או אבד במרכז המילוי של אמזון (מחסן). במצב כזה, כל מוכר רוצה את כספו בחזרה בהקדם האפשרי.


אבל איך בדיוק עושים זאת? אחרי הכל, אמזון היא לא רק קמעונאית. זהו שוק המסחר האלקטרוני הגדול ביותר המחבר בין מוכרים בכל הגדלים לקונים מכל רחבי העולם.


לא יודעים את התשובה? אין מה לדאוג! בפוסט הזה אסקור תוכנה בשם Getida, שמתיימרת לייעל את התהליך ועוזרת למוכרים להחזיר את הכסף שאמזון חייבת להם. 


זה יהיה מדריך מפורט של GETIDA, שבו אני מעריך כל שלב כדי לעזור לכם לקבל החלטה שקולה.


אם אתם רוצים רק סקירה מהירה של מהי GETIDA ואיך זה עובד, עיינו בפוסט בבלוג שלי למטה:

פוסט רלוונטי בנושא: סקירת GETIDA, מה היא ואיך היא עובדת


להדרכה זו הזמנתי את יוני מזור, ה-CGO (מנהל הצמיחה הראשי) ומייסד שותף ב-Getida, לערוץ היוטיוב שלי.


יוני מחובר ישירות לבעיות החזר של אמזון ועוזר למוכרים לקבל את כספם בחזרה בצורה חלקה. יחד ניהלנו דיון ארוך על החזרים ואמזון, איך לתבוע החזרים מאמזון, איך GETIDA עוזרת למוכרים לקבל החזר כשהם מאבדים את המלאי שלהם וכו'.


בפוסט זה אעבור על כל המידע שכיסינו בדיון. זו הולכת להיות נסיעה ארוכה!


אבל לפני שנעמיק, לא יהיה מדהים להירגע קצת? מה עם כמה הנחות וקופונים? נראה לי יבוא בטוב!

קבלו חשבון GETIDA בחינם! השתמשו בלינק כדי לקבל החזרים ללא עמלה עד $600.


את מוכנים? אז, הגיע הזמן דיון רציני. אבל קודם כל, אם אתם מעדיפים לצפות בתוכן מאשר לקרוא אותו, צירפתי למטה את ההקלטה של השיחה שלי עם יוני מזור. צפייה מהנה!


בקצרה - GETIDA


Getida הוא ארגון עולמי המתמחה בגישור וגם החזרי כספים למוכרי אמזון.


הארגון הוקם ב-2015 עם מחויבות לעזור למוכרים לנווט במלכודות ובמורכבויות של שוק אמזון. העסק התחיל לאחר שהבינו את החששות שעמם מתמודדים מוכרי אמזון כשהם מגישים תביעות החזר ל-FBA, החזרים ומעקב אחר מלאי ואספקות באמזון FBA.


כיום, ל-Getida יש יותר מ-140 חברי צוות, הפועלים בהצלחה בשבע מדינות. החברה מסייעת למוכרים בשוקי אמזון רבים בין אם זה ארה"ב, קנדה, מקסיקו, בריטניה או האיחוד האירופי בגישור עם FBA, התאמות והחזרים.


בנוסף, הנה עובדה מעניינת עבורכם: גטידה זכתה גם בפרס הזהב מ- American Business Awards על התוכנה החדשנית שלהם ועל האופן שבו הם מחברים טכנולוגיה ובעיות אנושיות!

אם כבר שמעתם על Getida אבל צריכים ללמוד איך לחבר אותה עם Amazon Seller Central, הנה הסרטון שידריך אתכם!



יש לי גם סרטון שבו ניתן ללמוד איך לתבוע החזרים מאמזון. ישנן שלושה דרכים שונות לקבל כסף מאמזון שאולי תאהבו. תראו בסרטון למטה!



האם אתם הקוראים והצופים קבועים שלי, ועברתם על כל הסרטונים בעבר?


אז זה הזמן ללמוד איך תוכנת GETIDA עובדת, איך היא יכולה לעזור להחזיר את הכסף שנתקע באמזון וכו', אני הולך לפרט על הכל!


בואו נתחיל ונקפוץ ישר לתוך מים עמוקים!

לוח המחוונים - GETIDA

לפני שתגיעו למספרים, עליכם לדעת מהו לוח המחוונים של Getida. בעצם, זה צג אינטראקטיבי.


כאשר מוכר מתחבר ל-Getida, לוח המחוונים מציג את עסקאות ה-FBA שלו בתווך של 18 החודשים האחרונים.


התוכנה מוצאת אוטומטית את כל המלאי שאבד, ניזוק, נהרס או נעלם ב-18 החודשים האחרונים במרכזי הגשמה של אמזון או בין מחסנים. חוץ מזה, התוכנה מראה מתי הזמנה נשלחה ללקוח ומתי היא נשלחה חזרה לאמזון.


גטידה מזהה את כל הבעיות הללו, והצוות שלה עוזר לפתוח תיקי החזר עם אמזון כדי לתבוע החזרים. זאת על מנת שתוכלו להמשיך להתמקד בעסק שלכם כמוכרים תוך ביטחון שהצוות של גטידה מנהל את הנושא הלוך ושוב עד שיהיה פתרון מתאים. חשוב לזכור שאם יצאת זכאים בתביעה, רק אז תקבלו החזר כספי.


תכונות של לוח המחוונם בגטידה - הצצה קטנה

לוח המחוונים מתחיל בסעיף "סקירה כללית של ניהול תיקים" בו ניתן להגדיר טווחי תאריכים שונים כדי לבדוק כמה תיקים באמזון גטידה פתחה וסגרה בהצלחה.


מאחורי הקלעים, הצוות עובד כל הזמן כדי לעזור לכם לקבל החזרים, וזה בא לידי ביטוי בלוח המחוונים של GETIDA.


בצד שמאל למעלה, אתם יכולים לראות נתונים שונים כמו כמה תביעות שגטידה הגישה לאמזון, שיעור ההצלחה, כמה מזומן הוחזר ואיזה מלאי הוחזר.



בצד הימני העליון של לוח המחוונים, ישנו קטע שנקרא "פוטנציאל התאוששות פיננסית". הוא כולל מספרים כלליים של כמה נתונים וערך הנתונים במונחים של החזרים שניתן לצפות בהם.


חשוב לזכור שהמספרים הללו משתנים ומתעדכנים כל הזמן.


לדוגמה, המספרים הללו יעלו בכל פעם שצוות GETIDA ימצאו מקרה החזר.


באופן דומה, המספרים הללו ירדו ברגע שתקבלו החזרים. זה יותר כמו הערכה המבוססת על ניתוח של כמה כסף אתם עשוים לצפות בהתאמות והחזרים.


מתחת לסעיף פוטנציאל התאוששות פיננסית נמצא "פרטי ניהול תיקים", שבו תוכלו למצוא פירוט של כל מקרה, כגון מצב ההחזר, כמה כסף מזומן הוחזר כנגד מקרה זה ופרטים נחוצים אחרים.


אם מקרה כלשהו מעורב משלוח, עליכם ללחוץ עליו כדי לראות את הסטטוס ולקבל את מספר המעקב כדי לעקוב אחריו.


לדוגמה, נניח ששלחתם 1000 יחידות לאמזון, אבל הם קיבלו 990 במקום. באמצעות תוכנה זו, אתם יכולים לעקוב אחר 10 היחידות שאמזון איבדה במהלך השילוח ולדעת את הסטטוס של איך GETIDA מטפלת בזה.


הרעיון של לוח המחוונים הוא לשמור על הכל פשוט למשתמש. זה מאפשר לכם - המוכרים - להתמקד במשימות חשובות אחרות כמו PPC, מקורות מידע, לוגיסטיקה וניהול תיקי מוצרים. ובזמן זה אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שצוות GETIDA מטפל בכל ההחזרים בצורה מקצועית.


אפשרויות להחזרים - GETIDA


בלוח המחוונים של התוכנה, תחת "פרטי ניהול תיקים", תראו תגיות "כסף מזומן" ו"מלאי מוחזר".


לא יודעים למה בדיוק הם מתכוונים? הרשו לי להסביר!


לפי יוני, ישנם שני החזרים שאמזון רואה בהם החזרים. הראשון הוא "החזר מזומן", שבו המוכר מקבל כסף כהחזר. השני הוא "החזר מלאי", שבו המוכר מקבל את אותו מלאי שהוא אבד.


הנה דוגמה כדי להבין את זה טוב יותר: נניח שאתם מוכרים נעליים של מותג ידוע כמו נייקי או אדידס, או סמארטפון כמו אייפון.


למרבה הצער, אמזון איבדה או גרמה למוצר שלכם נזק. לכן, במקום לתת לכם את הכסף, החברה בחרה להחזיר לכם את אותו פריט, כמו מוצר דומה ב-100% שהם פגמו במצב חדש לגמרי.


החזר מלאי הוא בדרך כלל נדיר, ואמזון עוקבת אחריו רק לעתים רחוקות. הם מעדיפים החזרים מזומנים על פני החזרי מלאי.


הנה עובדה מעניינת: אם אתם משווקים או מוכרים פריטים של מותג ידוע, לאמזון יש אפשרות לבחור בהחזר מלאי. אם יש לכם מותג פרטי, הם יכולים רק להחזרים לכם פיצוי כספי.


הסיבה לכך היא שהמוצר שלכם הוא ייחודי, ואין להם שום מלאי זהה לו.


אפשרויות נוספות לקבלת החזרים

עכשיו, זה הופך למעניין יותר!


מכיוון שבעוד ש-GETIDA כבר מטפלת ברוב תהליכי החזרים ופיצויים, הם הוסיפו שני מודולים חדשים כדי שאפילו עוד יותר כסף יוחזר לכם. יותר כמו תכונה ייחודית בעלת ערך מוסף! טוב, אז מה זה? בוא נגלה!


לגטידה יש שני מודולים נוספים, שהם "Inbound Shipments" ו-"Pick & Pack" כדי להציע החזרים נוספים. יוני הסביר שהצוות שלהם תמיד יעזור לכם לקבל את ההחזר המתאים ביותר בהקדם. עם זאת, אם תשתמשו במערכת ובפלטפורמה שלהם ותמשיכו לעסוק בה, תקבלו עוד יותר.


Inbound Shipments

מודול זה מתמקד במשלוחים הדורשים תשומת לב. זהו לוח מחוונים ייעודי של תוכנת Getida שנותן תשומת לב לכל משלוח עם כל בעיה.


לוח המחוונים יעזור לזהות את המשלוחים עם חששות, את הערך הפוטנציאלי של כמה אתם יכולים לצפות להחזר, כמו גם את הזמן עד שתוכלו לתבוע את ההחזר.


בחלק התחתון של לוח המחוונים בסעיף משלוחים נכנסים יש סיכום מאוחד של כל המשלוחים שזקוקים לטיפול, יחד עם הסכום הכולל שאתם עשויים לצפות בתביעות.


לכן, כאשר אתם רוצים לטפל במשלוחים שלכם, אמזון רוצה תיעוד כהוכחה. חשוב לדעת שיש שני סוגים של מסמכים שמתקבלים על ידי אמזון.


הראשון הוא "POD (הוכחת מסירה)" או "BoL (שטר מטען)".

זהו פיסת נייר שמוכיחה שהמלאי שלכם נמסר למרכז הגשמה של אמזון והוטבע על ידי הרשויות שלהם.


המוכר צריך להעלות את הוכחת המסירה ללוח המחוונים כדי לאפשר ל-GETIDA להתאים את המשלוח ולקבל לך את ההחזר.


אבל מאיפה תשיגו את ה-POD?


מהמשלח, המוביל או צד שלישי שמתעסק בלוגיסטיקה - הם יספקו לכם את המסמכים הנדרשים!


הנה טיפ: השתמשו תמיד בחברת לוגיסטיקה מקצועית המספקת הוכחות מסירה או תיעוד שטר מטען.


אם אתם משתמשים בספק שירות לוגיסטיקה זול, ייתכן שהוא לא יספק לכם את המסמכים האלה.


ובלעדיהם, לעולם לא תוכלו לתבוע את ההחזר, גם אם הוא שווה מיליוני דולרים... זו נקודה למחשבה! לכן, ליתר ביטחון, כדאי תמיד לעבוד עם חברות שילוח מקצועיות.


עכשיו בואו נבדוק את הוכחת המסמך השנייה הנדרשת על ידי אמזון. זה "POP (הוכחת רכישה)", שבו אמזון זקוקה להוכחה שהמלאי שבבעלותך נשלח למרכז המימוש שלהם. להגשת POP, קיימות שתי אפשרויות זמינות:


הגישו את חשבונית הרכישה. אמזון תעריך אותה כדי לבדוק את האותנטיות, ואם אתם זכאים, הם יחזירו את הכסף.

אם יש לכם מותג פרטי עם רישום מותגים(Brand Registry), עליכם לספק להם את תלוש האריזה. תלוש אריזה זה מוגש ב-Doc Master, כלי ייעודי שתוכנן על ידי גטידה.


אבל תחזיקו חזק; נחזור לדוק מאסטר בעוד זמן קצר. ראשית, בוא נדון מתי אתם לא צריכים POD.

?מתי אין צורך - POD

אתם לא צריכים POD בכל מצב; זה נכון. יכול להיות מצב שהמוכר לא צריך תיעוד הוכחת מסירה. אבל איך זה יכול לקרות? דרך הקטע "קנייה מספקים שותפים של אמזון" בסללר סנטראל. מעקב אחר מידע הוא אוטומטי. כך, אמזון כבר יודעת שהמלאי הגיע למרכז ההגשמה שלה. כ-80 אחוז מהמוכרים כבר משתמשים במסלול זה כדי להימנע מהגשת התיעוד בעתיד.


Pick and Pack

דרך סעיף Pick and Pack בלוח המחוונים, המוכר יכול לקבל את כל המידע עבור כל ASIN על משקל ומידות המוצר.


אני בטוח שאתם כבר יודעים שכאשר הלקוח מקבל את ההזמנה, היא מבוצעת על ידי אמזון. החברה מאתרת את המוצר במחסן, אורזת אותו ולאחר מכן שולחת אותו ללקוח.


עבור שירות זה שניתן, אמזון גובה עמלה מהמוכר הנקראת עמלת הגשמה של אמזון. יש אנשים שמכנים שירות זה גם "עמלת איסוף ואריזה".


כאן, אתם עשויים לתהות מדוע יש צורך עבור Getida לספק שירות זה מכיוון שאמזון כבר עושה זאת תמורת עמלה. הרשו לי להסביר.


תראו, העמלות שעל המוכר לשלם לאמזון עבור שירות האספקה מבוססות על המשקל והממדים של המוצר שלכם. אם המוצר שלכם כבד יותר וגדול מדי, אמזון תגבה ממכם יותר עמלות.


כמו כן, אם המשקל והממדים לא מוגזמים, העמלות הסופיות יהיו נמוכות יותר. יש אנשים שמוצאים את זה מבלבל וקשה להבין, וכאן נכנס מודול ה-Pick and Pack של Getida!


אתם פשוט צריכים ללחוץ על מודול פיק אנד פאק בלוח המחוונים ולחשב את העמלות המשוערות בעצמכם. ובכן, אם יש לכם קטלוג קטן יותר וכמה ASINs, המודול הזה עשוי להיראות מיותר מכיוון שאתם יכול להזין באופן ידני את המשקלים והמידות. אבל מה אם יש לכם אלפי מוצרים? האם לא ייקח ימים לדעת את העמלות המדויקות ולבדוק האם אמזון מחייבת אותכם נכון?


הפתרון לבעיה זו הוא לייצא את הטבלה דרך קובץ אקסל ולהעלות את הנתונים למערכת Getida. החישובים יבוצעו באופן מיידי, ויגידו לכם עד כמה עמלות אמזון הוגנת והאם אתם מחוייבים יותר מדי. וזה קורה הרבה!


אז איך משתמשים בזה? ובכן, או שאתם עושים את זה באופן ידני או אוטומטי על ידי ייצוא הטבלה, שם המידות והמשקלים של המוצר ישתנו בהתאם.


לאחר שתעשו זאת, המערכת של Getida תקבע כמה צריכה להיות העמלה של אמזון עבור מוצר מסוים. לאחר מכן, התוכנה תבצע ביקורת כדי לוודא האם אמזון גובה ממכם יתר על המידה בעמלות. אם הם עושים זאת, צוות Getida יעבור על זה ויפתח את התיק להחזר.


המוכר ישיג כאן שני דברים!


1. הנתונים יתעדכנו אוטומטית עם אמזון. בדרך זו, הם יפסיקו לגבות יותר מדי, ויחסכו לכם הרבה כסף.

מערכת של גטידה על ה-90 ימים קודמים ותבדוק היכן חויבתם יתר על המידה בדמי מילוי.


2. לכן, גם אם חויבתם יתר על המידה ב-100,000 $ ב-90 הימים האחרונים, הצוות יחזיר לכם כל אגורה. סופר מגניב, לא?


איך זה קורה? המערכת והמודולים המצוינים של Getida, כלומר, "Inbound Shipments" ו-"Pick and Pack" משתמשים באלגוריתמים ייחודיים שעושים את הקסם. ובסופו של דבר, תחזיר לכם יותר כספים.

ניתוח - Doc Master


ֱעוד כשדיברנו על Inbound Shipments, הגענו לחלק הנוגע לדוק מאסטר, וביקשתי ממכם להתאפק כי אני אדבר על זה עוד רגע. אז הנה אני סוף סוף אגלה מה זה ואיך זה עובד. 


בעת העלאת POP המהווה הוכחת רכישה, כדי לתבוע את ההחזרים שלכם, יש שתי דרכים לספק הוכחה ל-Getida. האפשרות הראשונה היא לספק חשבונית רכישה. עם זאת, אפשרות זו מיועדת לסיטונאים. אבל אם אתם מנהלים מותג פרטי עם רישום מותג, לעולם לא תהיה חשבונית. כאן נכנס לתמונה דוק מאסטר.

דוק מאסטר הוא כלי תלוש אריזה שתוכנן ומוגן על ידי Getida. אתם יכולים להפיק את תלוש האריזה הנדרש למשלוח במאמץ של קליק.


דוק מאסטר הוא כלי יעיל להפקת הוכחת רכישה לעסקים של מותג פרטי. זה עוזר לגטידה לפתוח בחקירה וליישב את המשלוח בהקדם האפשרי.


בראש ובראשונה, היכנס ל-Doc Master. שם תמצאו את כל המשלוחים המאורגנים לפי תאריך התפוגה - מהמלאי הכי טרי ועד למלאי הישן ביותר שעומד לפוג.


המידע מוצג בצורה כזו שקודם תראו את המשלוחים שטרם פגע תוקפם, כדי להפחית את הסיכון שתפספסו אותם.


אה, והנה עובדה חשובה שרצוי לדעת:


בארצות הברית, יש לכם תשעה חודשים ליישב את המשלוח. לאחר מכן, לא תהיו זכאים יותר לתבוע את ההחזרים. אבל אם אתם מוכרים באיחוד האירופי או בבריטניה, יש לכם רק שישה חודשים לעשות זאת! זו הסיבה שמערכת GETIDA מארגנת אוטומטית משלוחים הדורשים טיפול מיידי.


פשוט לחצו על המשלוח שברצונכם לתבוע והשלימו את המידע הדרוש. ודאו שהמידע על החברה או העסק שלכם תואם את המידע שסיפקתם באמזון.


מתחתיו תמצאו את כל הנתונים מתאריך המשלוח ועד לתעודת הזהות שלו, ולאחר מכן רשימת הפריטים שנשלחו המכסים את FNSKU (יחידת שמירה ברשת מחסני אמזון) ומק"ט עם כמות.


לאחר שהשלמתם הכל, לחצו על "צור רשימת אריזה", והמערכת תיצור אותה באופן אוטומטי. אז מה עכשיו? לאחר שהמוכר יוצר את רשימת האריזה, Getida תטפל בכל השאר.


המוכר כבר לא צריך להגיש כלום לאמזון כדי לתבוע את ההחזרים. צוות Getida ינהל הכל וידאג שתקבלו את הכספים בזמן.


לכן, במקום שתעשו תיק אריזה באקסל ותבזבז זמן יקר, Doc Master יעשה את אותו הדבר בכמה קליקים. השימוש באקסל יכול להיות קל אם יש לכם רק כמה משלוחים פעם באף פעם.


אבל דמיינו לעצמכם 100 משלוחים שזקוקים לתשומת לבכם. עבודה ידנית תיקח נצח, וזו יהיה בזבוז זמן יקר ביום עבודה. מוטב להשאיר את זה למקצוענים ולהתמקד בהגדלת העסק...


אה, הנה טיפ לקוראים שלי: או בתחילת חודש או בסוף, הקפידו לבדוק את גטידה. עבורו אל משלוחים נכנסים ובדקו את כל המשלוחים הזקוקים לתשומת לבכם. ספקו ל-Getida את ה-POD או ה-POP הנדרשים והפכו את העבודה שלכם לקלה ויעילה.

דברים נוספים במערכת של גטידה

לאחר הפיק אנד פאק, יש את החלק של 'שיטות תשלום', שבו תוכלו לעדכן את פרטי כרטיס האשראי שלכם. הקטע הבא הוא ״הוסף חנות חדשה״, שבה תוכלו להוסיף מספר חנויות.


לדוגמה, אם יש לכם יותר ממותג אמזון אחד, אתם יכולים להוסיף כמה חנויות שתרצו. אז, רק עם משתמש אחד ניתן יהיה לנהל מספר חנויות מחוברות ולעקוב אחר כל סיכוי לפיצוי והחזרים.


מתחת להוסף חנות חדשה, תוכלו למצוא את קטע החיוב, שבו תוכלו לבדוק את כל הדוחות והאם הם משולמים. קל יותר להוריד את החשבוניות משם כדי לספק אותן להנהלת חשבונות או לרואה החשבון שלכם.


לאחר מכן, המדור Refer A Seller, שבו אתם יכולים להזמין מוכרים אחרים ליהנות משירותי גטידה. אז מה הקאץ'? אם מוכר חדש מצטרף ל-Getida באמצעות קוד ההטבה שלכם, תקבלו זיכוי של $50.


אתם יכולים גם להשתמש ולשתף את קוד ההנחה שלי לגטידה. החזרים חינם עד $600! :)


לאחר מכן מגיע מדור השאלות הנפוצות, שבו תוכלו למצוא תשובות לשאלות נפוצות מ-Getida.


Profit Booster היא תכונה שתופיע בקרוב ותהווה הפתעה עבור משתמשי Getida. הישארו מעודכנים, כי בקרוב תוכלו למצוא את יוני מזור מציג את הפיצ'ר בערוץ שלי!

?כיצד גטידה גובים את העמלות


אני רוצה להזכיר שוב לכל הקוראים שלי שגטידה היא בחינם לכולם.


אתם צריכים לשלם להם רק כאשר הם יכולים להחזיר את הכספים שלכם. עד אז, לא יהיו עמלות, ואתם תקבלו גישה חופשית לכל כלי של התוכנה שלהם. לא צריך להירשם לשום דבר, לא יהיו חוזים, ניתן לבטל את השירות בכל עת!


אבל השאלה היא מה התשלום הרגיל של Getida? החברה מחייבת אותכם רק אם הם מצליחים לסגור את התיק ולעזור לכם לקבל את ההחזר. לדוגמה, Getida קיבלה החזר של $100 בחודש הראשון.


צריך לשלם להם רק 25% מהסכום המוחזר, שזה $25. אם לא ניתן החזר כספי תוך 30 יום, או בכל עת לאחר מכן, לא תשלמו דבר לחברה. העמלות של גטידה מבוססות לחלוטין על תוצאות.

תמיכה בזמן אמת

זה לא משהו חדש, אבל האפשרות הנוספת של צ'אט חי ומערכת תמיכה בדוא"ל יכולה להועיל לרבים. כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על האפשרות, להזין את פרטיכם, ותתחברו אוטומטית לנציג תמיכה.


אני רוצה להוסיף עוד משהו! בסעיף שאלות נפוצות, אתם יכולים למצוא כתובות דוא"ל שונות שבהן תוכלו להתכתב ישירות עם צוות התמיכה.


כל מייל מיועד למטרות שונות, ומאפשר להגיע ישירות למדור הרצוי. אתם יכולים גם למצוא את כתובות האימייל הישירות של הבעלים וכן של יוני בסעיף שאלות נפוצות.


לכן, גטידה עשתה את כל המערכת האקולוגית הזו לנוחיות המוכר, והפכה את תהליך התביעות וההחזרים לקל ככל האפשר. המוכרים כבר מתמקדים מאוד בהיבטי השיווק והמכירות של המותגים שלהם. גטידה כאן כדי להסיר את הדאגות של החזרים ולאפשר למוכרים להתמקד בעבודה משמעותית.


וחשוב גם לזכור שרף התחרות עלה מאוד לאחר המגפה העולמית.


אתם עלול לסבול מהפסדים אם אתם מוכרים באמזון כחובבנים. בשל השוק הרווי מאוד ועליית הצריכה של קניות באינטרנט, אנשים עם חשיבה ומניעים רציניים יכולים להפוך למוכרים מצליחים באמזון.

קוד קופון של גטידה

זהו זה עבור Getida ומידע על הפלטפורמה. על ידי שימוש בקופון שלי לגטידה, אתם יכולים לתמוך בתוכן החינמי שלי, מכיוון שאקבל מזה עמלה קטנה, ללא עלות נוספת עבורכם, רק חיסכון, ו600 דולר ללא עמלה! :)


מעוניינים לדעת יותר על החזרים של אמזון FBA, אתם יכולים למצוא רשימת סרטונים מלאה על החזרים מאמזון כאן!


תודה על זמנכם.

עד הפעם הבאה,

שלכם,


וובה :)

Table of Contents
  1. ?מדריך שלב אחר שלב, מה היא גטידה, איך להשתמש בה, והאם היא יכולה להועיל למוכרי אמזון- Getida
    1. בקצרה - GETIDA
    2. לוח המחוונים - GETIDA
    3. אפשרויות להחזרים - GETIDA
    4. אפשרויות נוספות לקבלת החזרים
    5. ניתוח - Doc Master
    6. דברים נוספים במערכת של גטידה
    7. ?כיצד גטידה גובים את העמלות
    8. תמיכה בזמן אמת
    9. קוד קופון של גטידה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)