איך לקבל החזרים כספיים מאמזון - שלושה פריצות המצילות חיים למוכרים באמזון

Vova Even Nov 04, 2023
40 People Read
החזר כספי מאמזון
Table of Contents
  1. כיצד לקבל החזר מאמזון? 3 פריצות מצילות חיים למוכרים
    1. שכבה ראשונה: אתם עושים את זה בעצמכם או מעולם לא עשיתם את זה קודם
    2. שכבה שנייה: שימוש בכלים מקצועיים
    3. שכבה שלישית: עבורו לספקי פתרומות- GETIDA
    4. !הצעה מיוחדת וקודי קופון של גטידה

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

כיצד לקבל החזר מאמזון? 3 פריצות מצילות חיים למוכרים

היי! אני מאוד מעריך שעצרתם בבלוג שלי. שמי וובה אבן, ואני מוכר פעיל באמזון מאז 2016.


יחד עם הרחבת העסק שלי, עזרתי להרבה טירונים להפוך למוכרים ותיקים. אני גם חולק הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ב-YouTube וב-Udemy. המטרה שלי היא לעזור למוכרי אמזון FBA חדשים ומתקדמים לחסוך יותר כסף ולהגדיל את העסק שלהם.


בזמן מכירה באמזון, יש סיכוי גבוה לכל מיני בעיות בעסקאות. מאמזון שמאבדת, פוגעת או פוסלת את הסחורה שלכם ועד לחיוב יתר בעמלות - הכל יכול לקרות.


במאמר זה נדון ב-3 שיטות שיכולות לעזור לכם לקבל החזר כספי מאמזון, ונעסוק בכלי שיכול לעזור לכם לנווט בבעיות הללו בקלות, הכלי נקרא Getida.


יש לי פוסט מפורט בבלוג על מהי Getida.


ובאמצעות הקישור הבא תוכלו לקבל חשבון GETIDA בחינם עם הנחה מיוחדת. היא מעניקה 600$ החזרים חינם ללא עמלה.


למאמר זה הזמנתי את יוני מזור, אחראי על הפיתוח ומייסד שותף של גטידה, המובילה העולמית בהחזרי כספים ב-FBA. יוני יודע את הכאב ראש של קבלת החזר מאמזון. ולמרות זאת, הוא הצטרף אלי כדי לעזור לכם לקבל את הידע החשוב הזה.


אם אתם קוראים את זה, קבלו את המילה שלי: שחזור הכסף שלכם לעולם לא יהווה בעיה בעתיד. עם זאת, אם אתם מעדיפים לצפות בסרטונים על פני קריאת טקסט, אל תדאגו - יש לכם גישה לסרטון שלי המוטמע ממש למטה. ובכל זאת, אם אתם מרגישים שלא הבנתם כלום, אתם מוזמנים לפנות, ואני יותר מאשמח לעזור! :)



ללא עיכובים נוספים, בואו ניכנס לעסק ונגלה מה נדרש כדי לקבל החזר מאמזון!

שכבה ראשונה: אתם עושים את זה בעצמכם או מעולם לא עשיתם את זה קודם


נניח שאתם אנשים שאוהבים לחפור בעצמכם בבעיות העסקה או טירונים שמעולם לא עשו זאת בעבר. במקרה כזה, יש לי כמה המלצות עבורכם.


הדבר הראשון שאני ממליץ הוא שתעברו לחשבון Amazon Seller Central שלכם, ואז ליומני המשלוחים של FBA, שם תוכל לראות את כל המשלוחים בצורת רשימה.


נניח ושלחתם אלף פריטים במשלוח שהתרחש לפני מספר שבועות. אם אמזון תקבל את אלף היחידות האלה, אז הכל פיקס.


אבל אם אמזון תקבל 990 יחידות במקום לקבל את כולן, עבורו אל המשלוח הזה ופתחו אותו. אתם תבחינו שיש פיוס. כשתגיעו לשם, תראו סכום שלילי על סמך מה שאמזון לא קיבלה.


בהנחה ש-10 מהיחידות לא נמסרו, יהיה 10- המציין שאמזון קיבלה רק 990 יחידות.


בשלב הבא, יש שתי אפשרויות. הראשונה היא שבטעות סיפקתם פחות. במקרה זה, אין צורך לעשות דבר בנידון. עם זאת, אם באמת חסרות יחידות, אז בחרו באפשרות "זה חסר". ברגע שתעשו זאת, יפתח אוטומטית תיק עם אמזון ויביא את תשומת ליבם לנושא.

אם אמזון תמצא את 10 היחידות החסרות, יש חדשות טובות; אתם יכולים להחזיר אותם למלאי ולמכור אותם כדי להרוויח כסף. אבל אם אמזון לא מוצאת אותם, זו הבעיה. ובמקרה כזה, אמזון תהיה חייבת לכם את ההחזר המגיעה.


רק להוסיף, יש משהו ראוי להערכה עם ההחזרים האלה של אמזון. הם לא משלמים לכם מה ששילמתם על המוצר. במקום זאת, הם משלמים לכם את המחיר הקמעונאי הכולל את הרווח המכירה, כך שזו באמת הזדמנות נהדרת לוודא שאתם לא רק מקבלים את הכסף שהושקע במוצר אלא גם תרוויחו כי אמזון בעצם קונה אותו מהידיים שלכם.


ואם מעולם לא שמעתם על זה או אף פעם לא עשיתם זאת, עכשיו זה הזמן סוף סוף לעשות את זה. אם אתם מוצאים את כל המשלוחים עם חוסרים, הגיע הזמן שתרכזו הכל. ברגע שתעשו זאת, הם ישלמו לכם את כספכם בחזרה ובסופו של דבר יהיה לכם יותר כסף בכיס. עסקה טובה מכדי לשחרר!


אז כן, זו רמת הכניסה, שלדעתי כל המוכרים צריכים לדעת. דבר אחד ברור - אם אתם לא עושים את זה, אתם לא מוכרים מקצועיים.


או שאולי אתם לא מעריכים את הכסף שלכם מספיק כדי להחזיר אותו. אז אם אתם רוצים לנקוט בגישה מקצועית יותר או להיות מוכרים טובים יותר ממה שאתם כרגע, זה הצעד הראשון שאתם צריכים לעשות.


כשזה מגיע לשלב השני של השלב הבא, דברים נוטים להתפתל אפילו יותר. הכל נהיה הרבה יותר מסובך, ואז כלים ופתרונות הופכים למוצא היחיד. הרשו לי להסביר.


האם תהיתם פעם מה קורה ברגע שהמלאי שלכם נמצא במחסן של אמזון? ברגע שהוא נכנס, מה שאומר שהוא התקבל, יש אפשרויות שדברים יכולים ללכת לאיבוד, להינזק, להרס, להיעלם, ואולי אפילו לגבות יותר מדי עמלות בתוך המחסן.


לא רק זה אלא עוד דבר - כל זה עלול לקרות גם "בין" המחסנים. לפעמים, אמזון עשויה להעביר את המוצרים שלכם מקנטקי לקליפורניה לנבאדה או לכל מקום אחר, ובין לבין, סביר להניח שאותם דברים יקרו שם.


תקלות עלולות לקרות גם בדרכם בין מרכזי ההגשמה של אמזון לצרכנים.


ובכן, מה שאני מתכוון כאן הוא שכל נקודות החיכוך הלוגיסטיות האלה הן המקום שבו דברים כאלה יכולים לקרות.


אז אם אתם עושים עשרות משלוחים של כמה מוצרים, תצפו לבעיות פוטנציאליות בכל הנקודות החיכוך האלה. וכדי לא ללכת לאיבוד, צריך לדעת איך לעבוד ולטפל בנתונים.


ובכן, אתם יכולים לנסות לעשות את זה אם אתם הולכים לתנאי השירות של אמזון, הנחיות ותיאום FBA. שם, הם אומרים לכם אילו דוחות להוריד ומראים לכם את ה"היגיון".


בעיקרון, כדי ליישב מלאי שאבד ופגום, אתם צריכים שלושה דוחות:


  1. דוח התאמת מלאי של FBA 

  2. דוח פרטי אירועי מלאי של FBA

  3. דוח החזר של FBA


או באנגלית:


  1. FBA Inventory Adjustment Report

  2. FBA Inventory Event Detail Report

  3. FBA Reimbursement Report

כעת, שלושת הדוחות הללו הם שלושה מערכי נתונים שונים שעליכם ליישב. הם כמו המרכיבים, אבל אתם צריכים לעשות קיצוץ משלכם. ובדיוק כמו שהייתם מצפים, הקיצוץ הזה הוא הגיוני.


בואו נעשה את זה פשוט. בדוח הראשון, אתם הולכים למצוא את כל היחידות האבודות עם קודים. לדוגמה, נניח שמצאתם יחידה אחת שהלכה לאיבוד.


בדוח השני, תצטרכו לנסות למצוא ולראות אם אמזון מצאה את היחידה האבודה. אם כן, אז הכל טוב. אבל אם הם לא עשו זאת, עליכם לעבור לדוח הבא.


הדו"ח הבא הוא "דו"ח ההחזרים", כך שאם הם מחזירים לכם את הכסף, אתם מסודרים. עם זאת, אם הם לא עשו החזר, רק אז אתם זכאים לפתוח תביעה.


מתי שפותחים בפניהם את התיק, אתם מציגים את כל המידע לאמזון. הם בוחנים את זה ואם אתם צודקים, הם ישלמו את ההחזר.


אם לא, הם עשויים לתת לכם כמה נקודות נתונים אחרות כדי להראות שהכל נפתר. אם את רוצים להתמודד עם זה בהיגיון, עכשיו זה הזמן המושלם ללכת על זה!


נוסף על הכל, ודאו שיש לכם את כל המסמכים בהישג יד למקרה שאמזון תצטרך אותם. כן, כך נראית הגישה המקצועית האמיתית!

שכבה שנייה: שימוש בכלים מקצועיים

גישה נוספת לבקשת ההחזרים מאמזון היא באמצעות כלים שעושים חלק מהעבודה. כלי אחד שאני ממליץ בחום למטרה זו הוא Refund Genie של הליום 10.

בעיקרון, הליום 10 זה חבילת כלים למוכרי אמזון, אחד מהכלים הללו נקרא Refund Genie. זהו כלי יעיל להפליא כדי לסייע בבעיות אובדן ונזק. הליום 10 משתמשת בתוכנה הייחודית שעושה את כל ההתאמה, מה שעוזר מאוד.


הליום 10 מציע תקופת ניסיון חינם, וגם קודי קופון הנחה להליום 10 אם אתם רוצים לחסוך בגדול.


VOVA10 - מעניק 10% הנחה בכל חודש.

VOVA6M20 - מעניק 20% הנחה לששת החודשים הראשונים.


צפו בסרטון שמסביר כיצד להשתמש ב-Refund Genie למטה. הצלחתי להחזיר 2,118 $ עם הכלי הזה (בתביעה אחת, והרבה יותר בתביעות אחרות).



כל מה שצריך לעשות זה ללכת לכלי,שם אפשר להוריד תבנית עם מידע שכבר נמצא בפנים. לאחר מכן, מעתיקים את המידע עבור התבנית (כמו שהוא) ומדביקים אותו ב-Seller Central, וכך בדיוק פותחים תיק עם אמזון.


זה כאשר כל הזרימה מתחילה. אז אם אמזון תסתכל ותאשר את תביעת ההחזר, תצפו לקבל את כספכם בחזרה. אבל אם לא, הם עשויים לבקש מידע נוסף, וכמה טוב תטפלו בזה תלוי בכם!


שוב, הכלי נותן לכם את הנתונים כדי להפוך את התהליך לפשוט יותר. הכלי יעזור לכם עם המורכבות. אחרת, תצטרכו להתמודד עם כל החישובים בעצמכם. ואני בטוח שזה הדבר האחרון שהייתם רוצים.


פשוט קחו את הנתונים ושלחו אותם. עם זאת, עדיין צריך ,במידת הצורך, לדבר עם אמזון ועדיין צריך לספק להם הבהרות נוספות שהם מבקשים. לא רק זה, אתם צריכים להיות מסוגלים להסביר להם גם את החישובים שלכם. מכיוון שהכל מתמטיקה, כל הבלבולים לא אמורים להפתיע. אם אתם מצליחים להבין את הכל, אז נפלא. ואם לא, יש סיכוי גבוה שלא תקבלו החזר.


בעוד Refund Genie נותן קיצור דרך יעיל, אתם שצריכים לנהל דברים בסופו של דבר. כן, עיבוד הנתונים נפתר עבורכם, אבל ניהול ההתאמה בפועל עם אמזון - התביעה - והתיוק מחדש תלוי במוכר עצמו.


אני אישית השתמשתי ב-Refund Genie לא מעט פעמים, ואני זוכר שהחזרתי אלפיים דולר לפני כמה שנים, כאמור לעיל.


בהתחשב בעובדה הג'יני מציל חיים. אם לא הייתי משתמש בו באותם הזמנים, הייתי מפסיד סכום לא קטן של כסף, נכון?


מלבד Refund Genie, אני ממליץ לכם לנסות את שאר הכלים הליום 10. שווה את ההזדמנות!

הדרך הטובה ביותר להתחיל היא באמצעות תקופת הניסיון החינמית ולאחר שהיא מסתיימת, השתמשו בקודי הקופון הבלעדיים שלי VOVA10 או VOVA6M20 כדי לקבל הנחות מיוחדות על עד שישה מנויי הליום 10.


כמו כן, הנה טיף נוסף לכל מי שקורא את הבלוג שלי - יש מגבלת זמן של עד 18 חודשים להחזר. אם אתם לא מקבלים את כל מה שאתם זכאים לקבל, הזכאות תפוג בסופו של דבר.


לדוגמה, נניח שאתם חוזרים 18 חודשים על תביעת מלאי הפסד ופגיעה. במקרה כזה, הזכאות שלכם תפוג ברגע שעבר זמן זה.


אל תתנו לזה לקרות; הכסף הוא שלכם. וכמו שאמרתי קודם בבלוג, כשאתם מחזירים את הכסף שלכם, אתם מחזירים את ההשקעה, וזה כמובן יתן יותר רווח בעתיד.


ובכן, זה אומר שאם תאבדו את הכסף המגיע לכם, תאבדו את ההשקעה ובסופו של דבר, את הרווח.


רק כדי להבהיר, כשאתם מגישים תביעות על משלוחים נכנסים ל- FBA, אתם מקבלים תשעה חודשים - פחות זמן, אני יודע. מקבלים רק תשעה חודשים בשביל לסדר את כל תהליך ההחזר באמזון האמריקני, אמזון קנדה ואמזון מקסיקו.


בצד ההפוך, אמזון האיחוד האירופי ואמזון בריטניה נותנים רק שישה חודשים לזכאות.

.תוכנה נוספת שיכולה לעזור בדומה לריפאנד ג'יני היא סלרבורד, הכנתי מדריך מלא על סלרבורד בשבילכם


שכבה שלישית: עבורו לספקי פתרומות - GETIDA

בסדר, עכשיו כשראינו את השכבות הקודמות, אנו יודעים שהראשונה היא ידנית לחלוטין.


מצד שני, השנייה היא פחות ידנית אך עדיין אינה אוטומטית לחלוטין; בכל זאת צריך לעשות את הדברים הידניים, וזה לא תמיד מעמיק ככל האפשר. עכשיו מגיע הצורך בפתרון סוהר כמו גטידה.


עם גטידה, הטכנולוגיה משתלטת ופותרת את הכל בשבילכם. בעיקרון, הצוות והתוכנה שלהם עושים את כל חלקי הגילוי ויצירת תביעות.

.קבלו הנחה שווה לכלי גטידה


הנה סרטון שמראה כיצד להשתמש בגטידה, באנגלית.



יחד עם זאת, הטכנולוגיה עמוקה יותר ומוצאת את כל מה שעדיין זמין עבורכם. אבל לפני שנחקר בקסם של גטידה, יש לי טיפ בשבילכם.


ראשית, עשו את כל מה שאתם יכולים לעשות בעצמכם. לאחר מכן, השתמשו באפשרות השנייה - הכלים שימושיים.


לאחר תעברו על כך דרך אפשרית ועדיין לא תחזירו את כל הכסף המגיע לכם, זה הזמן לגטידה להיכנס לפעולה. או שפשוט תנו לגטידה לעשות את העבודה שלה כל הזמן, ותישנו בשקט.


הם יוכלו לתפוס כל דבר שעדיין זמין עבורכם, ולהבטיח שתקבלו החזר. על קצה המזלג הם עוקבים אחר מקום בו אמזון חייבת לכם כסף, מטפלים בזה ונוקטים בפעולות הדרושות בזמן שאתם נינוחים ורגועים.


מה שבטוח, גטידה תעשה עבורכם את כל העבודה הקשה. ורק אם הם מצליחים להחזיר את הכסף שלכם, או כסף נוסף, תצטרכו לשלם להם עמלה. זה win-win בכל מצב. :)


אני חושב שזו אפשרות מעולה העומדת לרשות המוכרים של אמזון. ראשית, נסו להחזיר את כל מה שאתם יכולים לעצמכם לכיס.


אבל אם יש משהו שלא הצלחתם לפצח בעצמכם, גטידה תשמח להיכנס לתמונה. רק אם הם יצליחו לעשות זאת הם יתוגמלו על כך. ברגע שהם נכנסים, הם בהחלט הולכים עמוק בנתונים, כך שיש סיכוי גבוה שההחזר שלכם נמצא לא רחוק.


בואו ניקח דוגמא; אתם פותחים תיק לאמזון, והם מבקשים ממכם נתונים נוספים. אבל אם אתם לא מבינים מה הם בדיוק רוצים (שזה די נפוץ), גטידה תשתלט על התיק.


אם הם ימצאו, נניח, מינוס 1 פריט שהלך לאיבוד, הם יציגו אותו לאמזון ויפתחו עוד תיק עבור המקרה.


אם הכל מקובל אז תקבלו החזר, שזה מגניב. אבל כן, יש גם סיכוי שהתיק עלול להידחות אם אמזון לא תבין את כל המידע שם.


במצב זה, כאשר אמזון לא משלמת את הכסף שנתבע, ועדיין יש מינוס מוצר אחד, Getida תפתח מחדש את התיק.


הפעם, הם עשויים להסביר זאת ביתר פירוט עד שאמזון תחליט להחזיר את הכסף שהם חייבים. במילים אחרות, ל-GETIDA יש את היכולת להמיר את התיק שנדחה לתיק זכאי.


הם אודיטורים, והם סופר ממוקדים במתמטיקה. וזו, לדעתי, הזדמנות מושלמת למוכרים להבטיח שהם יקבלו את המקסימום הזמין עבורם ושהם זכאים לקבל.


לכן, אין זה מפתיע מדוע Getida כל כך חזקה היום. הם מוצאים הכל, מתמקדים בזה ואז מנהלים את התיקים בשבילכם. ברגע שתחברו את חשבונכם איתם, אתם יכולים להתמקד בצמיחת העסק שלכם ללא הטרחה של אובדן כסף.


עם זאת, תדעו שיש לכם שותף טוב ושלא תצטרכו לעשות לו בייביסיטר. לא לשכוח, אתם לא משלמים כלום אם לא מקבלים כלום. המיקוד שלהם הוא רק ובשביעות הרצון שלכם. אם הם מקבלים משהו, הם חייבים לתת את הערך עבורו - זו המטרת עבודתם.


מתי שמתחברים לגטידה בפעם הראשונה, מחברים אותה ל-Seller Central שלכם. ואז התוכנה והאנשים שלהם עובדים יחד כדי להשיג לכם החזרים.


מבחינה טכנית, ישנם שני שלבים לעבודה עם Getida. בשלב הראשון, הם חוזרים 18 חודשים אחורה, מנקים את כל מה שעדיין זמין עבורכם, מממשים את התביעות ומחזירים לכם את מה שמגיע.


לוקח עד 90 ימים עד השלב השני. בשלב השני, התהליך עובד מחודש לחודש. כאשר הבעיות מתרחשות, הם עובדים עליהם ומוודאים שאתם מקבלים תשלומים באופן סדיר, כי אף אחד לא רוצה לחכות לנצח לכסף שלו, במיוחד אם אתם לוקחים הלוואות.


במקרה שאתם לוקחים הלוואות, אתם משלמים כסף תמורת כסף, ואם יש לכם משהו, עדיף שתזרים המזומנים יקבל את הכסף שלכם בהקדם האפשרי.


אם כבר מדברים על החלק הכי טוב ב-Getida, הם תמיד שם. המציאות היא שהם מבקרים עסקאות בשווי מיליארדי דולרים בכל יום לכל המשתמשים שלהם.


אז בעצם, זה עניין של ביקורת בזמן אמת ופתרון בזמן אמת. בניגוד לחברות אחרות, הן לא עושות את זה פעם בשלושה או שישה חודשים.


זו הסיבה שהם כל הזמן שם בשבילכם, כדי להבטיח שהכל בסדר עם המלאי.


במילים אחרות, עבור כל יחידה שאתם שולחים לאמזון, גטידה הוא שומר הראש שמנטר את העסקאות שלכם ממש כמו צל, בודק אם הכל בכיוון הנכון.


יותר מזה, חברי הצוות של גטידה הם עובדי אמזון לשעבר שעבדו בכל המחלקות הללו. אז אפשר לומר בבטחה שבגטידה יודעים מה הם מחפשים, איך להציג את הנושאים, איך לנהל את התיקים, או איך להתמודד עם כל מה שקשור להחזרים הלוך ושוב.


רק למקרה שאתם תוהים, הם גם ספקי פתרונות מורשים על ידי אמזון. אז אם אתם תבקרו ב- Amazon Seller Essential ותלכו לחנות האפליקציות, אפשר למצוא את Getida שם. זה אומר שיש להם התחייבות כפולה איתכם - המוכרים - כמו גם עם אמזון. כדי להבטיח שתנאי השירות שלהם תואמים למדיניות אבטחת מידע ופרטיות, עליהם לבצע את הביצועים ברמה הגבוהה ביותר.

גטידה הנחה שווה

זה הופך אותם לא שונים ממוכרי אמזון, שזכו להופיע כמיטב יכולתם.


בנוסף לכל זה, יש להם למעשה לוח מחוונים עבור המשתמשים. אז, אל תדאגו; זה לא רק שאתם מתחברים, והם ממשיכים לעשות את העבודה בצורה מסתורית בזמן שאין לכם מושג מה קורה. במקום זאת, כל העבודה שלהם זמינה בלוח מחוונים.


ברגע שתירשמו אליהם, תקבלו לוח מחוונים שתוכלו להיכנס אליו כדי לראות התקדמות בזמן אמת וכל מה שקורה.


מהתיקים שנפתחו ומצב התיק שלכם ועד כמה כסף הוחזר ב-30, 60 ו-90 הימים האחרונים - יש גישה קלה לכל המידע. ולמקרה שלא ידעתם, Getida אפילו זכו בפרס הזהב מטעם American Business Rewards עבור לוח המחוונים שלהם.


למעשה, יש להם צבא שלם שעובד בשמכם, אבל מה שעוד יותר טוב הוא שכל העבודה הזו זמינה בלוח המחוונים בכל עת שתזדקק לה.


אז בעצם, הם מחברים בין האדם לדיגיטלי, הכל לטובה. עם זה, אתם מקבלים שקיפות ונראות. לומדים מה קורה, כך שאתם תמיד יכולים לבדוק אם הדברים בשליטה בזמן שעוברים לדברים הבאים שצריך לדאוג להם.


שאלה אחת שעשויה לצוץ כאן היא, מה מוכרים צריכים לעשות כשהם מקשרים את האמזון שלהם עם Getida? ובכן, זה די פשוט - הדבר היחיד שהם צריכים זה להגיב כשהם מבקשים מסמכים. ולפני שתשאלו, ישנן שתי דרכים לספק להם את המסמכים.


דרך אחת היא לשלוח סיכום במייל בצירוף של כל מה שצריך; פשוט לחצו השב עם הנתונים הרלוונטיים, והם ידאגו לכל השאר. עם זאת, אפשרות זו יעילה ונוחה יותר. האפשרות השנייה היא שתיכנסו ללוח המחוונים ותשאירו את כל המידע הדרוש שם. כל שעליכם לעשות הוא להעלות את הקבצים עבור כל משלוח, והם ישתלטו על כל השאר.


ובואו נודה בזה - זה מאתגר בטירוף לאורך השנים להצליח במשחק המסחר של אמזון, במיוחד בתביעת החזרים. זה נעשה מתוחכם יותר, מסובך יותר ומתקדם יותר עם כל יום שעובר.


!הצעה מיוחדת וקודי קופון של גטידה

עכשיו הנה החדשות הטובות למוכרי אמזון שרוצים לתת ל-Getida הזדמנות.


הם נותנים לכם 600$ החזרים ללא עמלה עם ההנחה שלי. אז, 600$ יהיו בחינם עבורכם בזמן שהם מקבלים לכם החזר FBA. כן, זה עלול לקחת להם יום, שבוע או יותר...


אבל לא משנה מה, כדי לנסות אותם, בכל מקרה תקבלו 600$ יותר לכיס. אחרי 600 הדולרים האלה, אם תרצו לעזוב אותם, זה בסדר. אם תרצו להישאר, המשימה שלהם תהיה לעזור לכם להחזיר את כספכם במשך כל הפעילות


הם ייקחו 25% מהעמלות המוחזרות. אז אם הם ישיגו עבורכם $1,000, הם יגבו $250.


יותר מזה, מעבר לכסף ולכל ההחזרים, אתם יכולים ללמוד הרבה מהניסיון שלהם כמוכרים כדי אם תצטרכו עזרה. ונחשו מה? זה בחינם וכמובן נפלא!


לכן, אם אי פעם יש לכם בעיה עם לוגיסטיקה, פיננסים או מה שזה לא יהיה, אתם תמיד יכול ליצור קשר ללא תשלום.


הם יפנו אותכם בכיוון הנכון - למקצוענים, שותפים נאמנים, משתמשים שעבדו שנים וכו', שיש להם מהתעשייה. לחלופין, אפשר להצטרף לקהילה שלהם ולהיות חלק מהאירועים הממומנים שלהם. זכרו, ככל שלומדים יותר, מרוויחים יותר!


וזו עטיפה של השיטות שיעזרו לכם לקבל החזר מאמזון. כן, זה אולי נראה מסובך בהתחלה, אבל ברגע שתבינו את הטיפים והטריקים האלה, יהיה לכם ראש שקט, אני בטוח.


זה פחות או יותר הכל לגבי הדרך לתבוע את ההחזרים שאתם זכאים לקבל. את תתנו לזה להחליק, זה הכסף שלכם, ומגיע לכם לקבל אותו בחזרה.


יש לי גם פלייליסט יוטיוב המוקדש להחזרי FBA. למעלה מ-12 סרטונים.


חשוב לזכור ש-GETIDA היא שותפה פנטסטי לכל בעיה שתהיה עם החזר FBA מאמזון. אתם יכולים לנצל את ההצעה שלי כדי לזכות בהטבות נוספות.


אני מאחל לכם תקופה נפלאה ומוצלחת כמוכרים באמזון. עד שאכתוב שוב, שמרו על עצמכם!

עד לפעם הבאה, הישארו מעודכנים.


שלכם,


וובה :)

Table of Contents
  1. כיצד לקבל החזר מאמזון? 3 פריצות מצילות חיים למוכרים
    1. שכבה ראשונה: אתם עושים את זה בעצמכם או מעולם לא עשיתם את זה קודם
    2. שכבה שנייה: שימוש בכלים מקצועיים
    3. שכבה שלישית: עבורו לספקי פתרומות- GETIDA
    4. !הצעה מיוחדת וקודי קופון של גטידה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)