מדריך מקצועי להחזרים כספיים מאמזון למוכרי אמזון

Vova Even Nov 04, 2023
32 People Read
החזר כספי מקצועי
Table of Contents
  1. תביעת החזר באמזון - מדריך שילמד כיצד לתבוע החזר כספי עבור מוצרים שאבדו או נפגמו באמזון

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

תביעת החזר באמזון - מדריך שילמד כיצד לתבוע החזר כספי עבור מוצרים שאבדו או נפגמו באמזון


היי! זה שוב וובה. אולי נפגשנו בעבר. אני מוכר אמזון עם ניסיון, בתחום מאז 2016. בקריירה שלי עד כה, עזרתי להרבה טירונים להפוך למוכרים ותיקים, מלבד ההגדלה של העסק שלי.


אני עושה זאת על ידי שיתוף סודות ההצלחה שלי באמצעות הרצאות וידאו חינמיות ב-Udemy וב-YouTube. אחת המטרות העיקריות בקריירה שלי באמזון: לעזור, לעזור ולעזור לכמה שיותר אנשים להגיע רחוק במשחק הטרייד באמזון.


במאמר של היום, אני הולך לשתף אתכם כיצד קיבלתי לאחרונה 2,118 דולר בתביעות החזר של אמזון FBA, וכיצד כולכם יכולים לקבל את כספכם בחזרה באמצעות הטכניקה שאני הולך לחשוף כאן.


משאבים והצעות עיקריות שאני משתף במאמר זה


Refund Genie של הליום 10 (השתמשו בקוד VOVA6M20 כדי לקבל 20% הנחה בששת החודשים הראשונים של המנוי של הליון 10, או השתמשו בקוד VOVA10 כדי לקבל 10% הנחה לכל החיים)

אוסף סרטוני הדרכה על איך משתמשים בהליום 10 (ללא עלות)

איך משתמשים בתוכנה גטידה להחזרי כספים מאזון

מתחילים!

אני יודע ש-2,118 דולר זה סכום גדול ואולי אתם תוהים לגבי הסיבה מאחורי זה. אין בעיה, הבנתי. נגיע גם לחלק הזה. פשוט תחזיקו מעמד, קראו עד השורה האחרונה ואני מבטיח, שתלמדו משהו מדהים עבור העסק שלכם.


עם זאת, למקרה שלא מתחשק לכם לחפור לעומק בבלוג, סרטון היוטיוב שלי באותו נושא נמצא כאן כדי לעשות לכם חיים קלים:



ועכשיו, גם אם עדיין לא התחלתם למכור באמזון ושואפים לעשות זאת רק בעתיד, עדיין כדאי לכם לקרוא את המאמר. כי נחשו מה, זה רק יגרום לכם להתרגש יותר מהאפשרויות העומדות בפניכם!


אם אתם זמן מה בתחום, אני דיי בטוח שאמזון חייבת לכם קצת כסף. אני יודע את זה כי זה קורה לעתים קרובות. בזמן שליחת המוצרים למחסני אמזון FBA, המוצרים הולכים לאיבוד או ניזוקים בגלל חוסר אחריות של הצוות או הנהג, או אפילו סתם טעות אנוש. אין לדעת, נכון?


הנקודה היא שאנחנו לא יכולים לוותר על צירופי מקרים. חשבו על זה: יש בחור טוב באמזון, עובד ברגוע, שורק ושומע מוזיקה באוזניות. הוא במקרה מעביר קופסה של אורות חג המולד שלכם (או מה שלא יהיה המוצר שאתם מוכרים).


הכל הולך טוב אבל פתאום, הוא פשוט מחליק ושובר 53 יחידות של המוצר. קצת באסה, אני יודע.


לפני שאתם שואלים; כן, אמזון משלמת לכם על זה. הם מכינים מעין דוחות בנושא ומבטיחים החזרים. אבל, הנה הבעיה: לפעמים הם לא!


וכאן צריך לפעול באופן יזום וחכם כדי להבטיח החזר בזמן מאמזון.


איבדתי 353 מהיחידות של המצור שלי, פשוט נעלמו באוויר (כן, זו הסיבה להחזר כספי שקיבלתי!). החלק הטוב הוא שאמזון שילמה לי 2,118 דולר עבור זה. זו עסקה הוגנת, הייתי אומר. הודות לכלי שהשתמשתי בו, ריפאנד ג'יני של הליום 10, לא נאלצתי לסבול מאובדן עצום. עכשיו, אני הולך להדריך אתכם בתהליך של איך אתם יכולים להבטיח עסקה הוגנת משלכם.


בעיקרון, יש מספר אפשרויות זמינות. מלכתחילה, אתם יכולים לעשות זאת בעצמכם דרך Amazon Seller Central.


ראשית, תראו איזה משלוח לא התקבל במלואו. העתיקו את המספר המזהה של המשלוח.


לאחר מכן לחצו על "עזרה", לחצו על "קבל תמיכה", לחצו על "מכירה באמזון", לחצו על "או, עיין בבעיות בתפריט", לחצו על "מימוש על ידי אמזון", לחצו על "חקר בעיות אחרות של FBA ", בחרו "בעיות FBA אחרת".


אותו דבר רק באנגלית (למי שיותר נוח)

Click on "help", click on "get support", click on "selling on Amazon", click on "Or, browse your issues in the menu", click on "Fulfillment By Amazon", click on "Investigate Other FBA Issues", select "Other FBA Issue".


בחרו באפשרות "אימייל" בצד התחתון. הוסיפו את מזהה המשלוח, ה-ASIN, חשבונית רכישת המוצרים והוכחה לכך שהסחורה נמסרה (בדרך כלל זה יהיה מספר המעקב מ-UPS או שירותים אחרים שבהם השתמשתם כדי לשלוח). בקשו מהמשלח שלכם את המספר הזה, אם אתם עובדים עם משלח.


תגישו את התיק. אמזון תגיב ופשוט תעשו מה שהם אומרים.


זו השיטה הידנית. לא הכי טובה.


אפשרות נוספת לקבל החזרים מאמזון FBA היא פנייה לשירות צד שלישי. זה כנראה יחסוך לכם הרבה זמן.

.נגיד היום אני חבר בשירות כזה בשם גטידה. הלינק פה נותן חשבון התנסות חינמי בתוכנה


עם זאת, יש בעיה אחת בביצוע אפשרות זו: לרוב, הם דורשים סכום מסוים מהכסף המוחזר. אם אתם מוצאים את עצמכם בנוח עם זה, מעולה. אבל חכו עד שתשמעו את הדרך שלי לעשות את זה, שהיא לא רק קלה אלא גם לא עולה כסף!


במקרים כאלה, אני הולך ל-Refund Genie, כלי שמציע הליום 10. זה היה הכלי הקסום שעזר לי לקבל את ההחזר בסך 2118$ עבור 353 היחידות האבודות. זה די פשוט, קל לשימוש, ובאמת עובד כמו ג'יני!

ועכשיו, בואו ללמוד על אחד הכלים האהובים עלי בסט כלים של הליום 10.


למי שלא יודע, הליום 10 היא תוכנה "שמשנה את חוקי המשחק" עבור מוכרים באמזון. זה אוסף של כלים שיכולים לעזור מאוד בכל היבט של העסק שלכם. אפשר להשתמש בו למחקר מילות מפתח, מעקב אחר השוק, וכמובן, לקבלת החזר מהיר של כספים.


כדי לגשת ל- Refund Genie, פתחו את לוח המחוונים של הליום 10. בצד שמאל של המסך, תראו מספר כלים, תזיזו את החץ של העכבר עליהם, פתחו למידע נוסף. בתחתית הרשימה, אתם יכולים לראות מנורת קסם(כמו של אלאדין) ושמה Refund Genie, וזה הכלי שאנחנו צריכים. כיום הריפאנד ג'יני עובד רק עם תוכנית הדיימונד של הליום, ומעלה. אפשר ללמוד על התוכניות מחיר של הליום 10 כאן.


-: הצעה מעניינת :-


אי אפשר להשתמש ב-Refund Genie בחינם. אם אתם רוצים גישה בלתי מוגבלת אליו, צריך לעשות זאת על ידי יצירת חשבון הליום 10 חינמי. ומשם הצטרפות לתוכנית הדיימוד. ובזמן שאתם על זה, אל תשכחו לבדוק את קופוני ההנחה הבלעדיים להליום 10!


השתמשו בקוד "VOVA6M20" כדי לקבל 20% הנחה בלעדית לששת החודשים הראשונים.

השתמשו בקוד "VOVA10" כדי לקבל הנחה לכל החיים של 10% על כל רכישה.

לאחר פתיחת ה-Refund Genie, תראו גיליון דוחות על המסך. הגיליון יכיל את הדוחות של הפריטים שאבדו או שניזוקו אם היו כאלה במהלך השנה. חוץ מזה, זה גם יגיד לכם את ההחזר פוטנציאלי של הפריטים שלכם.


עכשיו, הסיבה שאני אוהב להשתמש ב-Refund Genie יותר מאשר בשיטה הידנית היא שהתוכנה עושה עבורכם את רוב העבודה.

אגב, יש כלי דומה (רק הרבה יותר זול), בתוכנה סלרבורד. יש לי מדריך מא' עד ת' של סלרבורד, בפנים יש גם הנחה שווה לתוכנה.


הכלי עצמו מייצר דוח חודשי מקיף של הנזקים/ההפסדים ללא כל מאמץ. אתם יכולים פשוט להוריד את הדוח על ידי לחיצה על הכפתור, ולהשתמש בתוכן שלו כדי להגיש את בקשת ההחזר שלכם לאמזון.


אחרת, תצטרכו לעבור ידנית בכל המשלוחים שלכם.


אז, על איזה תוכן של הדו"ח אנחנו מדברים כאן? ובכן, הדוח שתורידו יהיה בקובץ ZIP או RAR. בתוך קובץ הדוח, תראו את הדברים הבאים:


  1. אבדות (תיקיה).

  2. הוראות (מסמך טקסט).

  3. סיכום אבדות (טבלת אקסל).


קודם כל, הייתי ממליץ לפתוח את מסמך הטקסט ולקרוא את ההוראות טוב טוב. שני הקבצים האחרים מכילים פרטים טכניים שאולי, או אולי לא, תבינו. עם זאת, אלו הם מסמכים חיוניים שכן תצטרכו לצרף אותם לבקשת ההחזר מאמזון.


למרות שתקראו את ההוראות, הרשו לי לדוג שתי נקודות חשובות מתוכם. ראשית, בעת הגשת הבקשה להחזר מאמזון, נא לא לנסות לצרף יותר מחמישה מסמכים. זה עלול לגרום למכשול רציני בהתקדמות ההחזר.


שנית, תצטרכו להעתיק את הטקסט המוזכר בתחתית ההוראות. אתם יכולים להשתמש בו כדי להציג את המקרה שלכם לצוות באמזון תוך הגשת בקשת החזר. זה יהיה משהו בסגנון:


שלום, הפריטים הכלולים בקובץ המצורף מופיעים בהתאמות המלאי שלי כאבודים, פגומים או מושמדים.


אני מבקש החזר עבורם. אנא ראו את הקבצים המצורפים. תודה רבה על זמנכם!


יום נעים,


[השם שלך]"


ובכן, זה לא כל כך קשה, נכון? אין לי ספקות לגבי כישורי הכתיבה שלכם אז אם אתם רוצים לכתוב בלשונכם, לכו על זה. 


בוא נעשה כאן הפסקה קטנה. לפני שנעבור לשלב הבא, נסכם את כל השלבים שדיברנו עליהם עד כה:


  1. יצרנו חשבון חינמי של Helium 10.

  2. הצתרפנו לשירות עם הנחה.

  3. פתחנו את ה-Refund Genie.

  4. הורדנו דוח חודשי שנוצר על ידי Refund Genie.

  5. קראנו את ההוראות ובדקנו את הקבצים המצורפים.


לאחר השלמת כל השלבים הללו, הגיע הזמן להשלים את הצעד האחרון שלנו.


לאחר שתקבלו את הדוח ביד, עבורו אל Amazon Seller Central ומצאו את הכרטיסייה 'עזרה'. כאשר תלחצו עליה, יהיו שש תיבות טקסט בעמוד הראשון. עם זאת, תצטרכו פשוט לגלול מטה כדי למצוא את כפתור 'קבל תמיכה' מתחת לטקסט המודגש 'צריך עוד עזרה?'.


לחיצה על הכפתור תוביל אתכם לדף עם שתי אפשרויות. בחרו 'מכירה באמזון'. לאחר מכן, לחצו על "או, עיין בבעיה שלך בתפריט". מצאו את 'הגשמה על ידי אמזון' ובחרו 'חקר בעיות אחרות של FBA' באופציות.


כמו כן, הייתי אומר שאם אתם רואים ב-Refund Genie שהמוצרים שלכם אבדו, או ניזוקו, בחרו "מלאי פגום או מלאי אבד במחסן".


זה יאיץ את התהליך עבורכם.


לחיצה על כפתור זה תביא אתכם לתיבת טקסט ריקה שבה עליכם לתאר את הבעיה שלכם. כאן, אתם יכולים פשוט להעתיק ולהדביק את הפסקה שהזכרתי קודם. אתם יכולים גם לנסות להסביר את העניין לאמזון במילים שלכם. פשוט תעשו מה שנוח יותר. תצטרכו גם לציין את ה-ASIN הנכון שתרצו לטפל בו.


כמו כן, חשוב להוסיף את המסמכים הנכונים, עשו זאת על ידי לחיצה על "+ הוסף קבצים מצורפים".


נ.ב. הצעה חביבה: אני מבין שאובדן חפצים יכול להכעיס, אבל דעו שיש גם בני אדם בצד השני. לפיכך, תנסו תמיד להיות אדיבים ככל האפשר בתיאור הבעיה שלכם. קצת טוב לב לא יזיק, נכון? :)


עכשיו, בחזרה לנושא. לאחר תיאור מדויק של הבעיה שלכם לצוות אמזון, לחצו על שלח.


אגב, מדיניות קבלת החזרים של אמזון עשויה לצוץ על המסך שלכם. בדרך כלל, אנחנו מדלגים על החלק הזה. נכון? כמה פעמים קראתם את התנאי השימוש של התוכנה לפני התקנה.


עם זאת, אני ממליץ לקרוא את מדיניות ההחזרים של אמזון כדי ללמוד. אני יכול להבטיח שזה יהיה לגמרי שווה את זה!


לאחר שתקראו את הנקודות החיוניות של המדיניות, גלגלו מטה ולחצו על כפתור ההמשך כדי להמשיך לשלב השלישי והאחרון. אתם תראו כאן סוג של טופס, אבל לא צריך לדאוג בקשר לזה. פשוט הכניסו ASIN/FNSKU של הפריט שלכם בתיבה הרלוונטית. זה יבקש ממכם להזין את מספר המזהה ההחזר הקודם שלכם, אם עשיתם החזרים בעבר. אפשר לדלג על זה אם לא.


בחלק הבא, עליכם לשים את האימייל שלכם מלבד צירוף הקבצים של Refund Genie. אתם יכולים גם לצרף קבצים רלוונטיים אחרים שאתם מרגישים שהם חשובים מספיק כדי להוכיח את התביעה. עם זאת, אנא זכרו לא לצרף יותר מ-5 מסמכים. זה לא יעשה טוב.


לאחר שתסיימו, לחצו על שלח - וכך, חברים יקרים, תוכלו להגיש בקשה להחזר כספים מאמזון FBA!


בנוסף, הנה כמה עצות: אל תצפו שהם יענו תוך כמה ימים. ובכן, הם עונים תוך כמה ימים בדרך כלל. עם זאת, ייתכן שיחלוף זמן רב יותר עד שהם יגיבו לבקשתכם.


בנוסף, תגובתם לא תמיד חיובית. למרות שמספר בקשות רב עוברות בהצלחה את תהליך ההחזר, לפעמים אמזון לא כל כך חמודים.


זה מראה לנו את החשיבות של ריפאונד ג׳יני. עם הכלי הזה לצידכם, הסיכויים לקבל החזר עבור הנזקים גדלים בהרבה. הדוחות החודשיים שנוצרו אוטומטית על ידי Refund Genie מבטיחים שאף אחד מהפריטים שלכם לא יורד מהרדאר. בהיותי בתעשייה שנים רבות, אני יכול להעיד שג׳יני הוא לא פחות ממהפכה!

.כמובן למי שלא רוצה את כל ההתעסקות הזאת אמליץ להשתמש בגטידה

.הכנתי פוסט שמסביר איך לקבל הנחה מצויינת כלי גטידה

אז, זה הכל מהצד שלי. אני מאחל לכם את כל המזל בקבלת ההחזר בצורה חלקה. אם תפעלו לפי השיטה שלי ותיעזרו ב-Refund Genie, אני בטוח, שתקבלו תשלום עבור כל הנזקים וההפסדים שנגרמו לכם!


מניח שזאת הפעם הראשונה שיוצא עבור רבים מכם לשמוע על קסם כמו Refund Genie. עם זאת, זה לא הסוף. אני מרבה לדון בכלים נפלאים כאלה עבור מוכרי אמזון בבלוג ובערוץ היוטיוב שלי. לא משנה אם אתם אוהבים קריאה או צפייה, יש לי את כל האופציות.


כמו כן, אל תשכחו להפיק את המרב מההנחה שלי ב- Refund Genie והליום 10 בכללי. ניתן להשתמש בקוד "VOVA6M20" כדי לקבל הנחה בלעדית של 20% לששת החודשים הראשונים של הליום 10. ו-"VOVA10" כדי לקבל הנחה חודשית של 10% עבור כל חודש מנוי, לנצח.

.אגב, להליום 10 יש עוד מלא כלים טובים והכנתי מדריך מפורט על השימוש בכל הכלים של הליום 10


נתראה במדריך הבא!


שלכם,


וובה :)

Table of Contents
  1. תביעת החזר באמזון - מדריך שילמד כיצד לתבוע החזר כספי עבור מוצרים שאבדו או נפגמו באמזון

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)