(Helium 10) ניתוח ופירוט - איך משיגים חשבון חינמי של הליום 10 ומה הוא נותן

Vova Even Nov 03, 2023
25 People Read
חשבון חינמי
Table of Contents
  1. איך משיגים חשבון חינמי של הליום 10 ומה ההטבותשכלולות בו
    1. הליום 10 הנחה מיוחדת ומשתמש חינמי
    2. איך מקבלים מנוי ניסיון להליום 10 בחינם
    3. מה נותן מנוי חינמי בהליום 10
    4. שאלות נפוצות

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

איך משיגים חשבון חינמי של הליום 10 ומה ההטבות שכלולות בו

היי, שמי וובה, אני מוכר באמזון מ 2016.

בנוסף אני עושה סרטוני הסברה, חולק טיפים ומשתף סודות של העולם המכירות האינטרנטי בערוצים שלי ביוטיוב וביודמי (Youtube & Udemy).

המטרה שלי לעזור למוכרים חדשים בתחום האמזון FBA, וגם למוכרים עם ניסיון, בכדי להרחיב את עסקיהם ולהרוויח יותר כסף.

בבלוג הזה, אנחנו נדבר על איך לפתוח משתמש ניסיון בחינם בהליום 10 וגם אספר לך איזה הטבות ובונוסים ניתן לקבל מזה.

בנוסף אספר על היתרונות והחסרונות שלו ואענה על שאלות נפוצות. בכדי להבין את המערכת לעומק ולקבל את ההחלטה הנכונה.

.אני גם שמח לשתף הדרכה שלב אחר שלב של הליום 10, היא תעזור לך לקבל את המיטב מהתוכנה הזאת

הליום 10 הנחה מיוחדת ומשתמש חינמי

אם אחרי הבלוג הזה תקבלו החלטה להשתמש בהליום 10, חשוב שתדעו שהכנתי הטבה מיוחדת עבורכם, יותר נכון שני קופונים של הליום 10 עם הנחות שוות במיוחד!

בקופון הראשון VOVA6M20 נותן לכם את האופציה לקבל 20% הנחה לשש חודשים הראשונים לכל מנוי שתבחרו. הקופון השני VOVA10 מעניק הנחה של 10% לכל החיים.

.לפני שמתחילים חשוב שתדעו שיש לי גם סרטון הסבר על הליום 10 שבו אני מסביר לעומק על כל הלקים של הליום 10

והנה כל הלינקים החשובים מהמאמר הזה

משתמש חינמי והנחות אש להליום 10

סרטון מפורט על הליום 10 והתוכנות שלו

מחיר התוכנה הליום 10

איך מקבלים מנוי ניסיון להליום 10 בחינם

כדי להירשם לחשבון ניסיון חינמי שלכם עבור הליום 10 צריך פשוט ללחץ כאן.

תופנו לדף נחיתה ייחודי. על הבאנר, יהיה כפתור שכותרתו Get Started Today. לחצו עליו, ותוכלו להירשם לחשבון ניסיון חינמי שלכם מבלי לתת את פרטי כרטיס האשראי.


עם זאת, לפני שתרשמו, הגיוני לחלוטין לדעת מה תקבלו בפנים ולכמה זמן. להלן כל התוכנות של החשבון החינמי.

מה נותן מנוי חינמי בהליום 10

בקצרה, חשבון חינמי מעניק לכם גישה מוגבלת למשתמש יחיד של הליום 10. להלן סקירה מפורטת של התוכנות:

Freedom Ticket

הפרידום טיקת הוא חלק מכל מסלולי המנויים חוץ מחינמי.

זהו קורס של 30+ שעות הנוצר על ידי קווין קינג, איש ידוע בעולם האמזון שמגלגל הכנסה שנתית מעל שבע ספרות (יותר ממיליון דולר) בקורס שלו הוא מפרט מ-א עד-ת על כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים למכור באמזון, ואיך למכור באמזון כמו שצריך.

אם את/אתה בתחילת דרכך במכירות באמזון, ממליץ בחום להירשם לקורס הזה, הערך שהוא יעניק לכם, פנומנלי.

הכנתי לכם סרטון קצר המפרט יותר על הקורס של קווין קינג.

Black Box

הבלאק בוקס הוא כלי חיפוש מוצרים מתקדם. המנוי החינמי מעניק לכם 20 שימושים בתוכנה, המנויים האחרים נותנים שימוש ללא הגבלה.

הבלאק בוקס בעצם מוציאה לכם מידע מהקטלוג המוצרים של אמזון במרכז המידע של הליום 10. ניתן גם להוסיף פילטרים ולצמצם את החיפוש על פי סדר העדיפויות שלכם.

לדוגמה: אם אתם רוצים לראות מוצר שיש לו פחות מ 50 ביקורות באמזון, הוא נמכר ביותר מעשרים אלף דולר בחודש ונמצא בקטגוריה של ״אביזרים לרכב״, הבלאק בוקס של הליום 10 יציג לכם את כל התוצאות הרלוונטיות.

תאכלו לעזר בסרטון שלי באנגלית בו אני מפרט על הבלאק בוקס בצורה מורחבת:

Trendster

מנוע החיפוש הבא הוא טרנדסטר. הוא מאתר טרנדים חמים באמזון ויש לכם גישה בלתי מוגבלת לכלי הזה לעורך כל תקופת הניסיון. טרנדסטר מציג את המגמות של כל טרנד בשנים האחרונות.

לדוגמה: אם אתם מחפשים מוצר בשם ״כיסויים לרכב״, טרנדסטר יראה לכם את המגמה של מילת מפתח הזאת. אם יש עלייה בביקוש או ירודה. ככה תבינו האם שווה להשקיעה כסף במוצר כזה או האם עדיף לוותר.  

Xray

האקס ריי הוא כלי שנמצא בתוסף הגוגל כרום של הליום 10, זהו כלי מחקר ואימות מוצר.

.הכנתי מדריך שמראה איך להתקין את התוספים של היליום 10 בחינם

המנוי החינתי מעניק לכם 50 שימושים בכלי זה, כך תהייה לכם הזדמנו לסקור לא מעת מוצרים.

מה שהאקס ריי בעצם עושה זה לחשוף את המכירות וההכנסות של קטגוריות מוצרים מסוימות לאורך כל התקופות, מפרק אותם למוצרים בודדים וחושף נתונים חיוניים על כל מוצר הנמכר בקטגוריה.

ניתן לראות סרטון מפורט על האקס ריי בערוץ היוטיוב האנגלי שלי בקישור הבא:


Cerebro

סרברו הוא תוכנה לחיפוש מילות מפתח והוצאה שלהם מ- ASIN (מק״ט מיוחד של אמזון).

הוא מציג לכם בדיוק איפה המוצר של המתחרה מדורג, באיזה מילות מפתח ולמה.

במילים אחרות מתי שאתם מגלים מתחרים מצליחים באמזון, בעזרת סרברו אתם יכולים לאתר את מילות המפתח המצליחות שלהם ולהשתמש בהם למוצר שלכם.

המנוי החינמי מיניק לכם שני שימושים יומיים בסרברו. הנה דוגמה מהקורס החינמי שלי לאופטימיזציה של דף אמזון עם הליום 10, בסרטון אני מפרט לעומק על סרברו ואיך הוא עובד.

Magnet

המגנט הוא כלי חיפוש מילות מפתתח נוסף של הליום 10 שעוזר לכם להרחיב את מאגר המילים שלכם. לדוגמה אם תרשמו במגנט ״כיסויים לרכב״, מגנט יציג לכם רשימה של ביטויים רלוונטיים, כמו ״כיסויים לרכבי ספורט״, ״כיסויים לרכב בצבע שחור״ וכו'.  בנוסף הוא יציג לכל מילה את כמות החיפושים החודשית שלה.

 

מגנט עשוי גם לחלץ מגוון מילות מפתח שאינן בדיוק רלוונטיות למונח השלם, אך מתחברות לחלק ממנו. לדוגמה, עבור המונח "אורות רכב", מגנט עשוי להניב "מחזיק אורות" וביטויים אחרים הקשורים לאור או לרכב בנפרד. אתם יכולים להשתמש בפילטרים כדי לצמצם את החיפוש ולקבל רק את הביטויים הקשורים למילת המפתח.

 

הליום 10 הנחה שווה

בסך הכל, מגנט הוא כלי יעיל לגילוי מילות מפתח ייחודיות עבור המוצר שלכם. ניתן להשתמש בהם בעמוד המוצר כדי להבליט אותו מהמתחרים. עם זאת, במנוי החינמי של הליום 10 יש רק שני שימושים במגנט ביום, שלדעתי אינו מספיק.

לכן, כדי לעזור לכם להפיק את המרב מהשימושים הללו, הטמעתי למטה מדריך מקורס החינמי שלי לאופטימיזציה של הליום 10. שם ניתן ללמוד איך להשתמש במגנט בדרך הכי יעילה.

 

Misspellinator

מיספלינטור הוא הכלי למחקר מילות מפתח הנגיש במלואו לאורך כל תקופת הניסיון בחינם. כפי שהשם מרמז, מיספלינטור מאפשר לך למצוא שגיאות כתיב עבור מילות מפתח שונות.

לדוגמה, בזמן הקלדת "אורות לרכב", חלק מהאנשים עלולים לאיית "הורוט לרכב". לפעמים אמזון מתקנת אוטומטית את שגיאות הכתיב הללו, אבל המילים שאינן מתוקנות הופכות למילות מפתח, והשימוש בהם יכול למשוך לקוחות נוספים לעמוד של המוצר שלכם.

אולי אפילו תקבלו מכירות קלות ממילות מפתח אלו. לדוגמה, אם לבצע מכירה נוספת בכל יום של מוצר בשווי 20$, שזה 600$ בחודש ו-7,200$ בשנה. וכל זה משגיאת כתיב.

בקורס האופטימיזציה, שכבר הזכרתי לא פעם, יש סרטון מפורט על המספלינטור. שווה לראות:

Frankenstein

אחת התחנות, לאופטימיזציה של עמוד המוצר שלכם היא, היא תוכנת הפרנקנשטיין. זהו מעבד מילות מפתח שיש לכם גישה בלתי מוגבלת אליה לאורך תקופת הניסיון.

איך זה עובד? אחרי איתור כל מילות המפתח הפוטנציאליות מ-Magnet ו-Cerebro, צריך להזין אותן לפרנקנשטיין. התוכנה תערוך את הרשימה במהירות. תהליך זה מקל משמעותית את בניית העמוד למוצר שלכם ומאפשר סינון מילות מפתח מיותרות בכמה קליקים.

Scribbles

כלי אופטימיזציה הבא הוא הסקריבלס. לכאן ניתן לייבא את מילות המפתח שעובדו בפרנקנשטיין כדי להשתמש בהן באופן אסטרטגי לעמוד של המוצר שלכם.

סקריבלס מסווג מילות מפתח בהתאם ליכולת שלהן למשוך יותר תנועה. ביטויים בעלי נפח חיפוש גבוה מומלצים לכותרת ולנקודות תבליט, ואילו ביטויים בעלי נפח חיפוש נמוך מומלצים לתיאור וכביטויי חיפוש.

 

המנוי החינמי של הליום 10 מעניק חודש שלם של גישה לכלי זה. ניתן לראות איך סקריבלס עובד בלינק שלמטה:

Index Checker

ברגע שעמוד המוצר עולה לאוויר, האינדקס צ׳קר מאפשר לאמת אם יש אינדקסציה עבור מילות מפתח ספציפיות או לא.

לדוגמה, המוצר שלכם הוא פנס לרכב, והשתמשתם במונח זה מספר פעמים בכותרת ובתיאור מוצר. באופן הגיוני, אם אנשים מחפשים מילת מפתח זו, המוצר שלכם אמור להופיע באחד מדפי החיפוש. עם זאת, אם לא, זה מצביע על כך שהמוצר לא מקבל אינדקס כראוי, ואתם עלולים להפסיד מכירות פוטנציאליות.

כמובן, ברגע שמודיעים לבעיה, ניתן לפתור אותה מיד. אבל לפני שאמשיך הלאה, אתם בטח חושבים שזאת משימה קטנטונת וניתן גם לבצע אותה באופן ידני?

כן, אני לא שולל את העובדה, אבל מה אם המוצר שלכם מדורג בעמוד ה-100 או לא מדורג בכלל? בדיקת כל תוצאות החיפוש תהיה בזבוז זמן עצום במצבים כאלה. וכאן אינדקס צ׳קר הופך לשימושי. זה הופך את התהליך לאוטומטי, מהיר וחיוני.

מנוי החינמי של הליום 10 מעניק שישה שימושים באינדקס צ׳קר במשך כל החודש. אם אתה רוצה להפיק את המרב, אני ממליץ לך בחום לצפות בסרטון הבא:

Alerts

אלרטס הוא כלי מניעת חטיפה וניטור מוצרים שתוכל להגדיר עבורו עד שני מק״טים עם התוכנית החינמית. כפי ששמו מרמז, נותן התראות על שינויים חריגים בעמוד המוצר שלכם באמזון.

מוכרי אמזון FBA בדרך כלל צריכים לבקר במרכז המוכרים (Amazon Seller Central) כמעט כל יום כדי לראות אם דפי המוצרים שלהם עודכנו ללא הסכמתם. התראות מפשטות את התהליך הזה על ידי שליחת הודעות בכל פעם שדברים כאלה קורים.

לדוגמה, אם אתם מוכרים של תאורה לרכב בגודל קטן, אבל אמזון סיווגה אותו בטעות כדרגה גדולה יותר, תדרשו לשלם עמלות נוספות עד שהבעיה תיפתר. באופן דומה, אם מישהו חוטף את הרישום שלכם (הכוונה משתמש בעמוד הנחיתה שלכם בכדי למכור מוצרים שלו, כן כן זה אפשרי) ומתחיל למכור מוצרים מזויפים, התראות יודיעו לכם על כך ותוכלו ליצור קשר עם אמזון באופן מיידי.

Inventory Protector


אינבנטורי פרוטקטור הוא כלי המשמש למניעת שימוש לרעה בקופונים. לדוגמה, אם יצרתם קופונים על מנת לקדם את המוצר שלכם, האינבנטורי פרוטקטור ימנע מלקוחות לעשות בהם שימוש לרעה ולשרוף לכם את המלאי. 


Refund Genie


ריפאונד ג׳יני נותן סיוע בהחזר כספים על סחורה שעבדה או נהרסה במאזון. זה מגיע עם גישה מוגבלת במסגרת התכנית החינמית ונועד בעיקר לעזור למוכרי אמזון שרשומים לתוכנית הדיימונד של הליום 10 להחזרת כספם.

.על המחירים של כל תוכניות הליום 10 אפשר לקרוא כאן

למרבה הצער, אמזון מאבדת או הורסת את המוצרים שלכם לעתים קרובות. במצבים כאלה הם מחויבים לשלם לכם, וזה לא תמיד תהליך פשוט.


ריפאונד ג׳יני מפשט את התהליך בכך שהוא מספק לכם טקסטים כתובים מראש על מנת לשלוח לסוחרים שחייבים לכם החזרות. הג׳יני גם מאפשר להפיק דוחות החזרים עבור השוק האירופאי והצפון אמריקאי.


אפשר בקלות להוריד הדוחות האלה. עם זאת, הריפאונד ג׳יני מתאים יותר להחזרים בסיסיים. די דומה לשירות החזרים של התוכנה סלרבורד, היא זולה יותר מהליום 10. סקירה מלאה של סלרבורד ניתן למצוא פה.

.ישנה תוכנה בשם גטידה, שיכולה לעזור לכם להחזיר אפילו יותר כסף מכל התוכנות שציינתי לפני כן. ממליץ לקרוא את הסקירה שלי על גטידה כאן בבלוג


תזכורת: אמליץ להשתמש בקופוני ההטבה הייחודיים שלי כדי להירשם להליום 10 בהנחה ולחסוך כסף.

יש הנחה קבועה של 10% עם הקופון VOVA10. בנוסף, עם קופון ההטבה VOVA6M20, ששת התשלומים הראשונים שלך מוזלים ב-20 אחוזים.

Follow-Up


הפאלאו אף הוא כלי שימושי לאוטומציה של דוא"ל, אך הוא אינו כלול בגרסה החינמית. מנויים אחרים יכולים להשתמש בו כדי לשלוח מיילים אוטומטיים כדי לקבל ביקורות או לשפר את חווית הלקוח.


הנה דוגמה: נניח אתם מוכרים תאורה לרכב. בכל פעם שלקוח רוכש מכם פנס, אתם צריכים להדריך אותו בתהליך ההתקנה ברכב שלו. כדי לפשט את התהליך, ניתן לכתוב הודעה מותאמת אישית עם הוראות התקנה ולהגדיר את הכלי כך שישלח אוטומטית למייל של הקונים כאשר המוצר נמכר.


Keyword Tracker


קיוורד טראקר מאפשר מעקב אחר מילות מפתח ומראה עד כמה מוצר מדורג עבור מילות מפתח ספציפיות. התכנית החינמית מאפשרת מעקב אחר עד 20 מילות מפתח.


הנה דוגמה: נניח שאתם מוכרים תאורה לרכב (כן, אני יודע שהשתמשתי בדוגמה הזאת כבר מאה פעם) וברצונכם לראות את הביצועים של רשימת המוצרים שלכם עבור שלוש מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה, (search volume) נניח המילות המפתח הן: "פנס לרכב גדול", "פנס בהיר לרכב" ו"פנס לרכב 57 וואט״.

כל מה שצריך זה להזין את (מק״ט) ASIN של המוצר שלכם ואת מילות המפתח בקיוורד טראקר, והוא יראה לכם אוטומטית את דירוג המוצר שלכם עבור כל שלושה המונחים.


בשלב הבא, תהיה גם אפשרות להזין 17 מילות מפתח נוספות כדי להעריך את ביצועי המוצר ולהבין אם הן רלוונטיות עבור המוצר והקטגוריה או לא.


Market Tracker


המארקט טראקר הוא כלי האוסף מודיעין על המתחרים, שבו אתה רק צריך להזין את המק״טים של היריב שלך. הכלי יסרוק אותם ומוצרים אחרים בנישה ויחזיר את נתח השוק של כל מתחרה בצורת דיאגרמת עוגה.


איך זה יכול להיות שימושי?


שאלה טובה! נניח מתחרה חדש נכנס לנישה שכם ללא ביקורות או דירוג במוצר,  בזמן שלכם יש עשר ביקורות של חמישה כוכבים, ובכל זאת מתחיל לייצר מכירות.

המרקט טראקר יכול להראות לכם את המתחרים החדשים שנכנסים לנישה, שעושים מכירות טובות, בכדי שתוכלו לבצע אופטימיזציה של המוצר שלכם בהתאם.


זה אולי נשמע אכזרי אבל אמזון זה שוק קשה והכלים האלה נועדו לעזור לכם להפוך למוכרים מובילים, אז למה שלא ננצל אותם?


התכנית החינמית של הליום 10 מגבילה למעקב אחר שוק אחד. אז כדי לעזור לכם למקסם את הפוטנציאל של המארקט טראקר, הטמעתי סרטון של 25 דקות למטה על הכלי הזה.

בהחלט שווה צפייה!



Profits

פרופיטס הוא לוח מחוונים לניתוח פיננסי שניתן להשתמש בו עד 30 יום עם המנוי החינמי. כלי זה עוזר לך לנהל את המלאי ולחשב הכנסות.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקשר את חשבון ההליום 10 ל-Seller Central של אמזון ולהזין בו את מחיר המוצר שלכם, זמן הייצור ומידע רלוונטי אחר.

פרופיטס יציג לכם מגוון אלמנטים, כולל מגמות מכירות צפויות, החזר על ההשקעה, יחידות שנמכרו, מתי צריך לחדש מלאי, ספירת מק״טים ושולי רווח.

הכלי דומה לכלי סלרבורד - Sellerboard. הכלי גם עוזר לכם לחשב רווחים והפסדים באמזון. הלינק ששיתפתי נותן חודשיים ניסיון בחינם. שווה.

Adtomic

אדטומיק הוא שירות שיווקי המאפשר לכם לנהל את הקמפיינים של PPC (תשלום עבור קליק) באופן אוטומטי. זה די יקר, אז לא חלק מתוכניות החינמית ואפילו לא נמצא המנוי הפלאטינום של הליום 10. אבל ניתן לשדרג למנויים אחרים כדי להנות משירות זה. מנוי דיימונד ואליט של הליום 10.

מה שאדטומיק בעצם עושה עבורכם זה מסתנכרן עם ה- PPC של כל המוצרים שלכם ומתפקד כלוח מחוונים נוח לניהול מחושב של הפיפיסי במקום אחד.


Portals

פורטלס הוא כלי נוסף שאינו כלול בגרסת הניסיון החינמית. כלי זה מאפשר לכם ליצור דפי נחיתה. לכן, במקום להתקין ClickFunnels או בונה דפי נחיתה אחרים, ניתן פשוט להשתמש בפורטלס כחלק ממנוי ההליום 10 שלכם.

הנה דוגמה: נניח שאתם עושים חלוקת קופונים בפייסבוק. אתם יכולים לקדם את ההצעה באמצעות דף הנחיתה של הפורטלים שלך.

בקשת כתובות מייל מלקוחות תאפשר להרוג שתי ציפורים במכה, כלומר אפשר לנצל את הדף להזרמת תנועה למוצרים שלכם באמזון תוך שימוש במיילים שנאספו למטרות שיווק עתידיות.


*לחץ על התמונה למטה כדי לקבל הנחות בלעדיות להליום 10!!!



Multi-user Login

תכונה זו מאפשרת ליצור משתמשים בגישה מוגבלת לחשבון שלכם. לדוגמה, אם יש לכם עוזר וירטואלי (VA) או שותף עסקי שגם צריך להשתמש בהליום 10, במקום לספק להם את אישורי החשבון ולהסתכן בהפרת אבטחת מידע, ניתן למנף את multi-user login ולהעניק להם גישה משלהם.

למרבה הצער, תכונה זו אינה זמינה בגרסת הניסיון החינמי, אך ניתן לרכוש מנוי כדי לגשת אליה.


Connected Accounts

אם יש לכם מספר חשבונות אמזון, הליום 10 מאפשר לחבר אותם באמצעות תכונה זו. התכנית החינמית מאפשרת חיבור של עד שני חשבונות, שמספיק למתחילים וגם ליחידים.


Monthly Expert Training


הכשרת מומחים זמינה רק למנויי תוכנית עילית של הליום 10 (הכי יוקרתית). זה מאפשר ללמוד מאנשי המקצוע המובילים בתעשייה, כיצד להצליח כמוכר FBA של אמזון.


In-person Workshops

גם סדנאות אישיות שמורות רק לחברי העילית של הליום 10. סדנאות אלו מאפשרות לך ללמוד אמזון FBA בשידור חי עם מומחים מובילים בתעשייה.


Private Facebook Group

בדומה לשתי התוכנות הקודמות, התכנית החינמית אינה מאפשרת להיות חלק מקבוצת הפייסבוק הפרטי של הליום 10. זה בלעדי למנויי עילית בלבד.

שאלות נפוצות

מתי יפוג החשבון החינמי של הליום 10


ניתן להשתמש בגרסת הניסיון החינמית לנצח, אך יש לה מגבלות. אז, לדעתי, ברגע שתתחילו להבין כיצד פועלות התוכנות של הליום 10, רצוי לשדרג למנוי מתקדם יותר על מנת לשפר את התוצאות בחשבון האמזון FBA שלכם.


איזו תוכנית הכי מתאימה לי


זה תלוי איפה אתם עומדים כרגע במסע היזמים של אמזון. לדוגמה, למתחילים, העצה שלי היא תחילה להשתמש במנוי החינמי ולאחר מכן לעבור לפלטינום. אבל למוכרים מתקדמים, ייתכן שתוכנית הפלטינום לא תפעל כמצופה, ולכן עליהם לבחור בתוכנית דיימונד או עילית. על סמך מספר המוצרים והקטגוריות שאליהם הם פונים.


האם תוסף גוגל כרום כלול בתוכנית החינמית


כן, אבל עם גישה מוגבלת.


באילו שווקי אמזון תומך הליום 10


כפי שציינתי קודם לכן, התוכנית החינמית מקנה לך גישה מוגבלת, כך שזה תלוי בכלי שבו אתה משתמש. לדוגמה, Black Box נתמכת בארצות הברית, בריטניה, קנדה, גרמניה, צרפת, איטליה וספרד. אפשר לראות באילו מדינות עובדים הכלים השונים של הליום 10.


.
אחד המתחרים החזקים של הליום 10 הוא ג'אנגל סקאוט. וכאן ניתן לראות באילו מדינות עובדים הכלים של ג'אנגל סקאוט

כמה משתמשים מורשים יכולים להשתמש בחשבון הליום 10 שלי


התוכניות חינמית ופלטינום מציעות גישה למשתמש יחיד, ובכך מתאימות יותר למתחילים ועסקים קטנים. לעומת זאת, תוכניות דיימונד ועלית מאפשרות להוסיף עד שלושה וחמישה משתמשים נוספים, בהתאמה. הם מתאימים יותר לחברות  גדולות עם מספר מוצרים רב לטיפול על ידי צוות עובדים.


האם אוכל לשדרג את המנוי שלי


ניתן לשדרג מנויים בכל רגע נתון בתוך החשבון ההליום 10 שלכם. לחלופין, אפשר לפנות לתמיכה לקבלת סיוע.


האם אוכל לבטל את המנוי שלי בכל עת


אין התחייבויות ארוכות טווח הקשורות למנויים חודשיים, ויש הבטחה להחזר כספי לביטולים שנעשו בתוך 7 הימים הראשונים מתאריך תחילת המנוי.


האם המנוי שלי יתחדש אוטומטית


כן, אבל יש אפשרות לבטל לפני תקופת החיוב הבאה.


האם קורס הפרידום טיקט של קווין קינג מצריך רכישה נפרדת


הליום 10 מכסה כעת את עלות ההרשמה לקורס עבור מנויי Starter, Platinum, Diamond ו-Elite. כל עוד נשמר מנוי פעיל, תהיה לכם גישה בלתי מוגבלת לקורס. אחרת, העלות היא $997 עבור גישה עצמאית.


הליום 10 מציע גם קורס חינמי לחלוטין, בשם אקדמי. הטמעתי סקירה מפורטת שלה למטה. הסרטון כולל גם כיצד ניתן להירשם לאקדמיה. תהנו! :)




בכל עת שתחליטו לרכוש מנוי, תוכלו להשתמש בקופוני ההנחה להליום 10 שנוצרו במיוחד לקוראי הבלוג שלי. שיתפתי אותם למעלה במאמר, אבל הנה סיכום קצר:

VOVA10 –  עשרה אחוז הנחה לכל החיים.

VOVA6M20– עשרים אחוז הנחה במשך שישה חודשי מנוי ראשונים.  

בסך הכל, זה היה פוסט גדול, אז אם הגעתם עד הלום, אני מודה לכם מעומק ליבי. שיהיה לכם יום נפלא, נתראה בפוסט הבא.

אוהב אותכם!

וובה :)

Table of Contents
  1. איך משיגים חשבון חינמי של הליום 10 ומה ההטבותשכלולות בו
    1. הליום 10 הנחה מיוחדת ומשתמש חינמי
    2. איך מקבלים מנוי ניסיון להליום 10 בחינם
    3. מה נותן מנוי חינמי בהליום 10
    4. שאלות נפוצות

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)