(Helium 10) מדריך המלא או כיצד להשתמש בהליום 10 ובכלים שלו

Vova Even Nov 01, 2023
69 People Read
הליום 10 מדריך מלא
Table of Contents
  1. בואו ללמוד כיצד להשתמש בהליום 10 ובכלים השונים שלו במדריך הפרטני זה - Helium 10
    1. הצעות חשובות שאני חולק במאמר זה
    2. הליום 10 - מנוי חינמי וקופוני הנחה למנויים אחרים
    3. הדרכה על הכלים של הליום 10
    4. חיפוש מוצר
    5. חקר מילות מפתח
    6. אופטימיזציה של עמוד המוצר
    7. אופרציות
    8. אנליטיקה
    9. פרסום
    10. למידה
    11. כלים נוספים
    12. לסיכום

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 


בואו ללמוד כיצד להשתמש בהליום 10 ובכלים השונים שלו במדריך הפרטני זה - Helium 10


שלום וברוכים הבאים! במאמר זה, אני הולך לעשות סקירה כללית של כל הכלים בהליום 10 הזמינים כעת. אשתף גם הנחות שוות וחשבון חינמי.


אני אסביר את הפונקציות של הכלים של הליום 10 ואספר לכם איך להשתמש בהם ברמה הבסיסית והמתקדמת יותר. הליום 10 הוא אחד משירותי התוכנה הנמכרים ביותר עבור אמזון FBA כרגע.


זה מקל על תהליך המכירה עבור מוכרים חדשים וותיקים כאחד, בעזרת הכלים המתקדמים והקלים לשימוש. אני משתמש בהליום 10 מאז 2017 בעסק האמזון שלי. וזו בין הבחירות הטובות שעשיתי בעסק.


אני וובה אבן. אולי נפגשנו בעבר, אבל במקרה שלא נפגשנו, הרשו לי להציג את עצמי. אני מוכר פעיל באמזון. "הקריירה שלי" התחילה ב-2016.


תוך שנתיים בלבד, זכיתי להצלחה סבירה ויצרתי ערוץ יוטיוב שבו אני ממשיך לחלוק את הטיפים סודות התעשייה שלמדתי, וכלים שעזרו לי להפוך לסוחר יחסית מצליח.


אני גם מציע קורסים בחינם של אמזון FBA ב-Udemy, כרגע אני מלמד אלפי תלמידים מכל העולם.


לפני שאתחיל בסקירה שלי על הכלים של הליום 10, הרשו לי להדריך אתכם כיצד תוכלו ליצור חשבון הליום 10 בחינם.


אני גם אחשוף את קודי קופון ההנחה שלי להליום 10 שיעזרו לכם לחסוך הרבה כסף.

זה הולך להיות מאמר יחסית ארוך אז אם תרצו סרטון במקום, תוכלו לצפות בו ממש כאן:


הצעות חשובות שאני חולק במאמר זה


יצרו חשבון הליום 10 בחינם כאן והרוויחו הנחה מקסימלית (בעזרת קוד קופון VOVA6M20 קבלו 20% הנחה בששת החודשי מנוי הראשונים שלכם, או השתמשו

בקוד VOVA10 כדי לקבל 10% הנחה לכל החיים עבור המנוי שלכם).

רשימת סרטוני הדרכה של הליום 10 באנגלית ,בחינם.

הליום 10 - מנוי חינמי וקופוני הנחה למנויים אחרים


ל- Helium 10 יש תוכניות מנוי שונות, כולל תוכנית בחינם. זה מאפשר לכם ליצור חשבון מבלי לבזבז אגורה אחת. אי הנוחות היחידה שלא ניתן להשתמש בהליום 10 באופן מלא במנוי החינמי.

המנוי החינמי של הליום 10 נשמע מעניין למדי, אבל מוגבל מאוד בפונקציונליות שלו. אולי לא תוכלו להפיק רווחים משמעותיים עם זה, אבל אם אתם רק מתחילים, זה יכול להיות נהדר.

כדי להבין בתחום טוב יותר, ישנה סקירה מפורטת של כל תוכניות המנוי בהליום 10.


ברגע שתחליטו להשקיע בהליום 10, אנא אל תשכחו להשתמש בקודי קופון ההנחה שלי כדי ליהנות מחיסכון משמעותי:


השתמשו ב- "VOVA6M20" כדי לקבל 20% הנחה בששת החודשים הראשונים.

השתמשו ב- "VOVA10" כדי לזכות בהנחה של 10% לכל החיים.

תהנו! :)



הדרכה על הכלים של הליום 10


עכשיו, בואו נתחיל לסקור את הכלים של Helium 10 אחד אחד. בעיקרון, הכלים הללו מופרדים לקטגוריות שונות, נתחיל בחיפוש מוצר.


חיפוש מוצר


Black Box


בקטגוריית חיפוש מוצר, יש לנו את הבלאק בוקס. זהו כלי מתקדם למחקר מוצרים שעוטף קטלוג עצום של מוצרי אמזון.


ניתן למצוא כל מוצר על סמך קריטריונים ספציפיים. לדוגמה, אתם יכולים פשוט להשתמש בשם כדי למצוא את המוצרים שאתם רוצים, אבל יש גם אפשרות לחפש באמצעות מילות מפתח, מתחרים, נישה או מעקב אחרי מוצר כדי לקבל את התוצאות הרצויות. מה שאני הכי אוהב בכלי הזה, זה את הפילטרים שלו. הם יכולים להיות שימושיים מאוד במזעור תוצאות החיפוש ומקסום הסיכויים להפוך את החיפוש המוצר המושלם לפרודוקטיבי.


יש לי כאן פוסט בבלוג שלי באנגלית המוקדש לכלי הזה. סרטון זמין גם למטה עבורכם.

Trendster


טרנדסטר הוא מאתר טרנדים של אמזון. הוא מכין גרף שבו מוצגים ביצועי מוצר ספציפי. אבל איך עובדים איתו ומכינים גרפים? זה למעשה די פשוט!


כל מה שצריך לעשות הוא למצוא ASIN ומילת מפתח פופולרית של מוצר. בלוח המחוונים של Trendster, תראו ארבעה רווחים נפרדים עבור ASIN וארבעה עבור מילות מפתח. כדי למצוא את גרף הביצועים של כל מוצר, העתיקו את ה-ASIN והכניסו כל מילת מפתח רלוונטית באזור שצוין. לאחר שתמלאו את כל החללים הללו, לחצו על Start Trendster.


תוך מספר שניות בלבד יופיע על המסך שלכם גרף בליווי טרנדים של גוגל שיציגו לכם את המכירות והמחיר של המוצר לאורך תקופה מסוימת. אתם יכולים בקלות לדעת באיזו תקופה בשנה עלו המכירות של המוצר הזה וכיצד המחיר שלו התפתח.


חקר מילות מפתח


Cerebro


אם אתם רוצים להצליח באמזון, מציאת מילות מפתח רלוונטיות ובעלות חיפוש גבוה זה צעד חשוב מאוד. אם לא נעשה זאת, העסק יכשל, בלשון המעטה. למרבה המזל, יש לנו כלים מצויינים למחקר מילות מפתח בהליום 10, ו-Cerebro הוא אחד מהם.


כלי זה ייתן לכם גישה למילות המפתח שבהן המוצר מדורג. קחו מוצרים של מתחרים, שימו אותם בסיריברו, ותראו מאילו מילות מפתח הם מביאים מכירות. תשמרו את המילות מפתח האלו, והשתמשו בהן כדי לבנות את דף המוצר שלכם.


הנה הדרכה מלאה מ-א עד-ת של Cerebro בשבילכם, באנגלית!



זה חיוני לדעת כי לאחר מכן תוכלו להשתמש במילות מפתח אלה במוצר שלכם כדי להבטיח דירוג טוב יותר עבור המוצר.


השימוש ב-Cerebro הוא פשוט ככל שיכול להיות. בחרו כל ASIN (הייתי ממליץ על ASIN של מוצר רב מכר) ושימו אותו בשורת החיפוש בלוח המחוונים של Cerebro. לחצו על 'קבל מילות מפתח' ובום! מילות מפתח זמינות ממש תוך שניות :)


יש לי פוסט מאוד מעניין בנושא באנגלית: פוסט על תכונות חדשות של Cerebro ו-Magnet, חיפוש מילות מפתח והיסטוריית הביקוש שלהן.


Magnet


אחרי Cerebro, יש לנו Magnet, כלי מחקר מוצר. שיטת השימוש בו דומה ל-Cerebro; עם זאת, תפקידו שונה.


אני אשמח להוסיף שגם מגנט וגם סרברו מוצגים בקורס החינמי שלי על אופטימיזציית עמוד המוצר באמזון. זה קורס A-Z חינמי, לא מוכר לכם שם כלום, נטו תוכן. תהנו! זה באנגלית.


בעוד ש-Cerebro מוצא רק את מילות המפתח שבהן מוצר מדורג, מגנט מייצר מילות מפתח רחבות יותר. זה עוזר לכם לאתר מילות מפתח בעזרת מילות מפתח, במקום ASIN.


כלי זה מאפשר לכם להביא את כל מילות המפתח הרלוונטיות מהן תוכלו לנווט באמצעות מסננים לבחירת מילות מפתח בעלות נפח חיפוש גבוה.



Misspelinator


כלי זה יביא לכם מילות מפתח חשובות בצורה בלתי רגילה. מה שאני מתכוון בזה הוא שלפעמים, בזמן חיפוש מוצרים באמזון, אנשים כותבים את שמם בצורה לא נכונה, שגיאת כתיב לדוגמה.


לדוגמה, יש אנשים שמקלידים בטעות knife בתור 'nife' או 'kife'. לאמזון יש מנגנון תיקון אוטומטי, אבל הוא לא תמיד מתקן את כולם. לפיכך, שגיאות ההקלדה הללו, שקרו מאות אלפי פעמים ביום, הופכות בסופו של דבר למילות מפתח שבהן ניתן להשתמש במוצר שלכם!


לכן Misspelinator כל כך חשוב. זה כמעט בלתי אפשרי לזהות מילות מפתח עם בעיות איות. ולא באמת ניתן לנחש. אז, Misspelinator הוא המקום שבו קורה כל הקסם! פשוט, פתחו את לוח המחוונים שלו, הקלידו מילת מפתח שאתם רוצים לבדוק לשגיאות כתיב, לחצו אנטר. טא-דה!


אופטימיזציה של עמוד המוצר

Frankenstein


Frankenstein עושה פיניש לעמוד המוצר שלכם ומעשיר אותו בגרסה הטובה ביותר של מילות המפתח שמצאתם. הוא עושה זאת על ידי הסרת ביטויים מיותרים ממילות המפתח ונותן לכם מספר אפשרויות לשימוש.


לדוגמה, לאחר הזנת/העלאת מילות מפתח לכלי, תוכלו לבחור אפשרויות כמו 'הסר כפילויות, מילה/ביטוי אחד בכל שורה, הוסף פיסוק, ללא רווח' וכו'.


Scribbles - Listing Builder


Scribbles הוא כלי לבניית עמוד מוצר וניתן להשתמש בו כדי לייצר דף מוצר לאחר פילוש מילות מפתח בפרנקנשטיין.


הוא נותן לכם תבנית עם כותרת ונקודות תבליט ונושא שאתם יכולים למלא בעמוד המוצר שלכם. בצד שמאל של המסך, ניתן לשים מילות מפתח שהעברתם מפרנקנשטיין. לאחר שתשימו את כולם שם, לחצו על החל ותראו את הצבע של מילות המפתח השתנה בהתאם לנפח החיפוש שלהן.



כשתתחילו למלא את התבנית באמצעות מילות המפתח, תראו אותן מצטלבות. דבר אחד שהייתי ממליץ הוא להחזיק קופירייטר לצידכם בזמן יצירת רישום (עמוד המוצר, listing). זה בגלל שהם יודעים איך למכור מוצר ללקוחות. זה בסדר לעשות את זה לבד, אבל אתם חייבים להכיר את המוצר שלכם ממש טוב, ולדעת אנגלית טוב כדי לכתוב את הדף בצורה יפה ומוכרת.

Index Checker

Index Checker הוא סוג של שותף לתיקון הדירוג שלכם. הוא מאפשר לדעת אם המוצר נמצא באינדקס עבור מילות המפתח שהכנסתם לדף המוצר שלכם.


לדוגמה, אם המוצר שלכם הוא בקבוק מים או מכונת קפה, הייתם רוצים שהוא יופיע באינדקס עבור מילות מפתח כמו 'בקבוק מים' ו'מכונת קפה', נכון?


עם זאת, לפעמים אמזון לא תוסיף אותכם לאינדקס.


יצירת אינדקס פירושה הופעה עבור מילת המפתח בחיפוש. לפעמים יש את מילת המפתח בתיאור המוצר, אבל היא לא מופיעה בחיפוש.


זה משהו שאתם לא יכולים לדעת מראש! אז בדיקה היא חובה, ניתן לעשות זאת עם האינדקס צ'יקר.

בחרו כל ASIN, הכניסו אותו לכלי, הקלידו את מילות המפתח שברצונכם לבדוק ולחצו על 'בדוק מילות מפתח'. תפתחו רשימה בצד ימין המאשרת אם מילות המפתח שלכם נוספו כהלכה או לא.



אופרציות


Atla


Alta תוכנה במיוחד עבור מוכרים שכבר הקימו עסקים באמזון.


תוכנה זו משפרת את ניהול תזרים המזומנים שלכם עם שירותים פיננסיים פשוטים לשימוש שעוזרים להצמיח את העסק. אני אישית עדיין לא השתמשתי בכלי הזה אז אני מצרף כאן קישור שיוביל אתכם לסמינר מקוון על אלטה של הליום 10. צפו בו והחליטו בעצמכם אם שווה לנסות או לא.



Alerts


Alerts ישלח לכם התראות לגבי כל שינוי בלתי צפוי בדף המוצר שלכם.


המרחב האינטרנטי הרבה פעמים מועד להתקפות וירוסים או זעם האקרים.


לכן זה רק חכם שיהיה משהו שיכול להזהיר אתכם באופן מיידי האם עמוד המוצר שלכם הותקף על ידי מתחרים, ביקורות שליליות או כל דבר אחר שעלול לפגוע במכירות שלכם.



תזכורת על ההצעה המעניינת שלי


אתם יכולים בקלות ליצור חשבון חינמי בהליום 10, אך רוב התכונות שלו יישארו מוגבלות בשימוש.

אם תרצו גישה בלתי מוגבלת, אתם יכולים לעשות זאת על ידי קבלת מנוי הליום 10 חינמי ושימוש בשני קופוני ההנחה הבלעדיים שלי!


  • השתמשו ב- "VOVA6M20" כדי לקבל 20% הנחה בששת החודשים הראשונים.

  • השתמשו ב- "VOVA10" כדי לזכות בהנחה של 10% לכל החיים.



Inventory Protector

זה נחמד להיות נדיב. אני כולי בעד הצעת קופונים והצעות הנחה; עם זאת, האם יותר מדי הצעות הנחה למספר בלתי מוגבל של אנשים נשמע כמו רעיון טוב? בכלל לא. אתם כנראה תיתקלו בהפסד ולא ברווח. לפיכך, Inventory Protector חוסך ממכם כל שימוש לרעה בהצעות קופון ההנחה ומבטיח שהכל יפעל בצורה חלקה.


Refund Genie

ריפאונד ג'יני הוא באמת כמו ג'יני שעוזר לכם לקבל החזר כספי מאמזון.

לפעמים, אמזון מאבדת את המוצרים שלכם ולמרות שהם מציעים החזרים, לפעמים, הם מסרבים לעשות זאת או עושים ראש קטן. זה המקום שבו הג'יני שימושי. הוא מכין דוחות חודשיים שבהם ניתן להשתמש כדי לחזק כל תביעה שלכם לשירות הלקוחות של החברה.

 לאחרונה קיבלתי החזר של $2,118 מאמזון באמצעות Refund Genie. אתם יכולים גם לקבל את שלכם באמצעות השיטה שהסברתי בסרטון למטה.

.תוכנות נוספות שיכולות לעזור לקבל החזר כספי מאזמון הן גטידה וגם סלרבורד



Follow-up

תמיד חשוב לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם לאחר שהם רוכשים ממכם מוצרים. עם זאת, אתם לא רוצים להיות מעיקים, וגם אין באמת מספיק זמן להתקשר ידנית או לשלוח דוא"ל לכל לקוח.


לכן Follow-up הוא פתרון מדהים. זה מאפשר לכם להגדיר מיילים מעקב אוטומטיים שיישלחו מדי פעם ללקוחות שלכם כדי להישאר מחוברים אליהם. אפשר גם לבקש ביקורות בצורה אוטומטית עם הכלי הזה.


אנליטיקה

Keyword Tracker

Keyword Tracker מאפשר לכם להציץ למוצרים של המתחרים ולראות את מילות המפתח המובילות שלהם יחד עם נפח החיפוש.


תזדקקו ל-ASIN ולכמה ביטויי מפתח, אם יש כאלה, שברצונכם לעקוב אחריהם. שימוש בכלי זה יכול לומר לכם באילו מילות מפתח צריך להשתמש בעמוד המוצר שלכם אם יש לכם מוצר דומה.

.כמובן אפשר גם לעקוב אחרי הסטטוס של המילות מפתח שלכם

Market Tracker

בעזרת הכלי הזה, Market Tracker, אתם בעצם יכולים ליצור 'שוק' עם מילת מפתח שתעדכן אתכם לגבי מוצרים חדשים שהגיעו לשוק זה.


לדוגמה, אם ניצור שוק עם השם 'סכין מטבח' ונקבע מילות מפתח רלוונטיות, הוא יראה לנו נתונים סטטיסטיים ומידע כולל כמו: מוצרים חדשים, שינויים במוצרים ישנים, הכנסות השוק, מתחרים מתפתחים וכו'.


מידע מסוג זה ישאיר אתכם מעודכנים ויעזור להתמודד עם כל התחרות האדירה בשוק.


Profits

Profits מספק לכם את המדדים המסכמים של העסק שלכם. זוהי דרך מהירה לדעת את ההכנסה הגולמית והרווח הנקי במהלך השבוע, יום, שנה או כל הגדרה של תאריכים!


אתם יכולים גם להגדיר תאריך מותאם אישית כדי לדעת כמה הרווחתם באותה תקופה ספציפית. חוץ מזה, תוכלו גם להגדיר את המוצרים האהובים עליכם ולעקוב אחר הביצועים שלהם.

.מתחרה טוב לכי הזה הוא שוב סלרבורד, וגם לג'אנל סקאוט יש כלי דומה

פרסום

Adtomic

זהו כלי ניהול PPC. באמצעותו אתם יכולים להקל על ניהול ה-PPC עם יצירת מסע פרסום פשוט והצעות חכמות.


Adtomic דואג למסעות הפרסום שלכם ב-PPC כדי שתוכלו להיות ממוקדים יותר במכירה. זה מאפשר ניהול חכם יותר של קמפיין הפרסום, קבלת החלטות ויוצר הדמיה של ביצועי מסע הפרסום.


Portals

Portals מאפשר לכם ליצור דף נחיתה עבור המוצר שלכם, או אם יש הצעות נוספות שאתם מקדמים.


דף נחיתה הוא דף היכרות שבו אתם יכולים לשתף את המידע הבסיסי על המוצר שלכם, ובדף זה המבקרים יכולים להירשם לעדכונים או להיות מובלים ישירות לעמוד הראשי של המוצר.


למידה

Freedom Ticket

פרידום טיקט הוא קורס מ-א עד-ת על אמזון מאת קווין קינג. הקורס מתחיל מהיסודות של תחילת מכירה באמזון וממשיך ללמד כיצד ניתן להצטיין בשוק. בדרך כלל, הקורס יכול לעלות $997, אבל עם מנוי בהליום 10, אתם יכולים לגשת אליו ללא כל חיובים נוספים, כל עוד אתם מנויים בהליום 10.



אפשר גם לקרוא את הפוסט שלי בבלוג על Freedom Ticket כאן באנגלית: סקירה מלאה על קורס פרידום טיקט מאת הליום 10


Academy

Academy הוא גם קורס בסיסי וחינמי שתוכנן במיוחד עבור אנשים שרק רוצים ללמוד על הליום 10 ומה הם יכולים להשיג על ידי פתיחת עסק באמזון. אפשר להצטרף ללא מנוי בתשלום של הליום 10.


כלים נוספים

User Accounts

ניתן גם להוסיף חשבונות משתמש אחרים לפרופיל שלכם אם אתם קבוצה של אנשים שרוצה לעבוד יחד. עם זאת, תכונה זו משתנה עם תוכניות המנוי של הליום 10.


Help and Support

ראיתי שהצוות בהליום 10 משתף פעולה ועוזר מאוד. הם זמינים 24/7 ויענו במהירות לכל פניה.



תוסף כרום של הליום 10


הליום 10 מציע לך תוסף כרום בחינם שהוא, לדעתי, כלי מתקדם ופרודוקטיבי ביותר שכל מוכר אמזון צריך שיהיה בסוויטה שלו.


זוהי הרחבה הכל כלול, עם כלי מחקר מוצרים נפרד בשם: Xray, ASIN Grabber, מחשבון רווחיות, רמות מלאי ותובנות על ביקורות של לקוחות.


הרשו לי להסביר במהירות את כל הכלים הללו בקצרה - Xray הוא כלי מצוין למחקר מוצר. זה יראה לכם את הפרטים המעמיקים של המוצרים אם תפתחו אותו בדף מוצרים של אמזון. ASIN Grabber, לעומת זאת, יכול להוריד את כל ה-ASIN's של המוצרים בקליק אחד בלבד.


מחשבון רווחיות הוא המקום שבו ניתן להכניס פרטים קטנים כמו מידות, גודל, עלות ייצור וכו', והוא יגיד לכם את הרווח הנקי של המוצר. לבסוף, סקירה של ביקורות יעזרו לכם למצוא באופן מיידי ביקורות ספציפיות בדף. לדוגמה, אם אתם רוצים ביקורות נמוכות מדירוגי 3 כוכבים, ניתן להגדיר את הקריטריון הזה בכלי וזהו!



לסיכום

זה היה החלק האחרון של מדריך הליום 10 להיום. אני מקווה שהבנתם את החשיבות של הכלי הזה עבור מוכרי אמזון. הליום 10 היה בן לוויה הוותיק שלי, והמטרה של היום הייתה לנתח את ההיבטים השונים שלו לפניכם.


אני חושב שהסברתי הכל אבל אם פספסתם משהו, אתם תמיד יכולים לחזור ולצפות במדריך הוידאו המקיף שלי על הליום 10 שצירפתי גם למעלה.


לאחר מחקר יסודי של הכלי, כאשר תחליטו להשקיע בכלי, אל תשכחו להשתמש בקודי קופון ההנחה שלי והמשתמש החינמי של הליום 10.

אתם יכולים לקבל 20% הנחה בששת החודשים הראשונים באמצעות "VOVA6M20", ואם אתם רוצים הנחה של 10% לכל החיים, השתמש ב-"VOVA10" ותקבלו את זה!



זה היה וובה ואני מתנתק עד המאמר הבא. אתם יכולים לחקור את הבלוג שלי לקבלת מדריכים יסודיים יותר בנושאים שונים הנוגעים לאמזון FBA והכלים הנדרשים כדי להצליח בו, כולל הליום 10.

אני מציע גם קורסים ב- Udemy בחינם אז לא לשכוח לבקר גם בהם!


אני מאחל לכם כל טוב בעשייה הנוכחית והעתידית שלכם. הֱיה שלום!


שלכם,

וובה :)


נ.ב. - הנה רשימת סרטונים עם למעלה מ-150 הדרכות עבור הליום 10 בערוץ היוטיוב שלי באנגלית.

Table of Contents
  1. בואו ללמוד כיצד להשתמש בהליום 10 ובכלים השונים שלו במדריך הפרטני זה - Helium 10
    1. הצעות חשובות שאני חולק במאמר זה
    2. הליום 10 - מנוי חינמי וקופוני הנחה למנויים אחרים
    3. הדרכה על הכלים של הליום 10
    4. חיפוש מוצר
    5. חקר מילות מפתח
    6. אופטימיזציה של עמוד המוצר
    7. אופרציות
    8. אנליטיקה
    9. פרסום
    10. למידה
    11. כלים נוספים
    12. לסיכום

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)