הגבר את אסטרטגיית המכירות שלך באמזון - סקירה מקיפה - intelliRANK

Vova Even Apr 22, 2024
19 People Read
IntelliRANK
Table of Contents
  1. פתיחת הכוח של אינטלירנק, המדריך שלך לשיפור המכירות באמזון
    1. intelliRANK מדריך מומחה לחיזוק העסק שלך באמזון עם
    2. intelliRankמבוא ל
    3. השקת מוצרים ובדיקת מוצרים באמזון
    4. תוכנית המיקרו-אינפלואנסר של אמזון
    5. יצירת דף מוצר של אמזון
    6. ?intelliRANK מדוע להשתמש בשירותי
    7. בשורה התחתונה

Disclosure: Some of the links in this article may be affiliate links, which can provide compensation to me at no cost to you if you decide to purchase. This site is not intended to provide financial advice and is for entertainment only. 

פתיחת הכוח של אינטלירנק, המדריך שלך לשיפור המכירות באמזון

היי, חברים!


האם אתם מכירים את הכלי intelliRANK ואת היתרונות שלו עבור העסק שלכם באמזון?


האם אתם רוצים לדעת עוד על הכלי הזה?


המשיכו לקרוא כדי לגלות את סודות intelliRANK ואת השפעתו על הצלחת המכירות שלכם באמזון!


הזדמנויות כאלו מעוררות השראה לקחת את העסק שלכם לשלב הבא ולהגדיל את המכירות בפלטפורמת המסחר האלקטרוני הגדולה ביותר בעולם. 🤩


בהשתמשות בקוד ההנחה VOVA10 תוכלו לקבל 10% הנחה על שירותי intelliRANK.


תודה :)


בין אם אתם מתחילים רק עם העסק או מקצוענים מנוסים, לגדל את המותג שלכם באמזון יכול להיות אתגר נהדר.


אם אתם מתמודדים עם דברים כמו השקת מוצרים באמזון, בדיקת מוצרים, גידול המודעות למותג שלכם באמזון ורישום מוצר מקצועי באמזון, אין צורך לדאוג - אני כאן כדי לעזור!


בעולם המתחרה של המסחר האלקטרוני היום, הכלים והשירותים הנכונים יכולים לעשות את ההבדל.


וזה בדיוק מה שמביא אותי כאן היום - לשתף את השירותים המובילים של intelliRANK כדי לעזור לכם להישאר מראש.


אם זה לא מספיק, אני ניסיתי את השירות בעצמי ואני מוכן להעיד - זה באמת עובד פלאים! :)


שמי וובה אבן, ואם אתם קוראים את זה, אני מניח שאולי כבר נפגשנו בעבר - או אולי עדיין לא הגענו לזה.


בכל מקרה, אני מוכן ונלהב לעזור כי אני מוכר באמזון משנת 2016.


ואני רוצה לומר לכם, זו הייתה נסיעה פועלת!


אבל בדרך, אני איספתי כמה ידע והבנה עמוקה שאני מוכן לשתף עם כל היזמים המכורים שם בחוץ!


זה הכל בזכות הערוץ שלי ביוטיוב והקורסים החינמיים של Udemy שמסייעים לי להעביר את הידע שלי.


לפני שאנחנו ממשיכים, חשוב לציין שיש לי סרטון ביוטיוב שמסכם בצורה מושלמת את תוכן המאמר הזה.


ובנוסף, בהשתתפות המיוחדת של מרסל מרקולסקו מ-intelliRANK!


אז אם אתם מעדיפים לצפות בסרטון, זה במרחק קליק אחד:



intelliRANK מדריך מומחה לחיזוק העסק שלך באמזון עם

ברוכים הבאים לעוד פרק מרתק בבלוג שלנו, שבו נעמוד לעומק בנושא אינטלירנק - הכלי האולטימטיבי למוכרי אמזון


דבר ראשון, intelliRANK הוא הפתרון המומלץ ביותר עבורך כדי לחזק את המותג שלך באמזון. הוא עושה זאת על ידי מיקום המותג בשיאו של פלטפורמות חברתיות כמו אינסטגרם וביצוע קמפיינים משפיעים לבדיקת מוצרים.


בנוסף, הם יכולים לסייע לך עם פוסטים באמזון, עם SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) באמזון וב-Walmart, וגם עם יצירת תוכן משתמשים.


היום, אנו הולכים לחקור את כל היתרונות המדהימים שintelliRANK יכול להציע כדי לעזור לך להביא את המותג שלך לשלב הבא באמזון.


אז תכינו את עצמכם!


והחלק הכי נהדר - אני בעצמי השתמשתי בשירות, ולכן אני אשתף גם את החוויה שלי בכל הדרך.


וכמו שציינתי קודם, אני מארח בבלוג היום את מרסל האחד והיחיד - דמות אמיתית ומייסד שותף של intelliRANK.


השותפה העסקית שלו היא לריסה הרבאי, והזדמנה לפגוש אותם התקיימה באירוע של אמזון בבוקרשט - אנשים מדהימים!


מרסל כאן כדי לחלוק איתנו את כל המידע המדהים שהם עושים כדי לעזור למוכרי אמזון להצליח.


בתור שחקן בשוק כבר זמן מה, אין ספק שיש לו עומק ידע לחלוק איתנו.


אז בואו נמשיך ונקבץ את כל הידע!

intelliRankמבוא ל

במהלך השיחה שלי עם מרסל, חשפתי שהמטרה העיקרית של intelliRANK היא לעזור למוכרי אמזון להגביר את נראותם ולקדם מכירות יותר בפלטפורמה.


כדי להשיג את המטרה הזו, הם מציעים שני שירותים עיקריים המיועדים לעזור למוכרים לקדם את המותג שלהם.


למרות שיש להם גם שירותים נוספים (שנדבר עליהם מאוחר יותר), נרכז בשני השירותים הראשיים שהם מציעים למוכרי אמזון:


השקת מוצרים ובדיקת מוצרים באמזון

מסעות הפרסום וההשקה של מוצרי אמזון ובדיקות אלה נועדו לעזור למוכרים להשיג מידע רב ערך על המוצרים שלהם.

כך זה עובד: נניח שמוכר מגיע אל intelliRANK עם אחד מהמוצרים שלו.

לאחר מכן הם ינהלו מסע פרסום עבור המוצר הזה במטרה לאסוף מידע ומשוב מלקוחות המוכרים בהתאמה. 

בעיקרון, המטרה העיקרית של מסעות פרסום אלה לבדיקת מוצרים היא לאסוף מידע ומשוב רב ערך מהלקוחות שלך באמצעות סקרים.

intelliRANK מציגה סקרים אלו בפני האנשים הבודקים את המוצרים שלך, במטרה סופית להשיג תובנות לגבי האופן שבו הלקוחות תופסים את המוצר. 

בסיום הקמפיין תקבלו דו"ח מפורט המתאר את תוצאות הסקר ושופך אור על מה אנשים חושבים על המוצר שלכם וכיצד הם ענו על השאלות.

תאמינו או לא - זו כנראה הדרך הטובה ביותר להשיג הבנה מעמיקה יותר של העדפות ודעותיו של הלקוח שלכם ולהשתמש במידע הזה כדי לשפר את המוצר שלכם ולמשוך עוד יותר לקוחות!

כעת, מה שחשוב לציין כאן הוא ש- intelliRANK הריצה מספר סוגים שונים של קמפיינים עבור מגוון מוצרים.

למעשה, הם השיקו ודירגו בהצלחה יותר מ-1,000 מוצרים עד כה.

זו עדות לאפקטיביות ולרבגוניות של הגישה שלהם, ולמען האמת, זה משהו שמוכרים רבים של אמזון מנצלים בימינו. 

מלבד זה, לא מדובר רק על איסוף משוב מלקוחות אלא גם על בניית מהירות מכירות ויצירת מומנטום בפלטפורמת אמזון.

כי ברור שככל שתמכור יותר באמזון, כך תקבל יותר נראות בפלטפורמה. 

ותן לי לומר לך מה, זה בדיוק מה שמסעות בדיקת המוצרים של intelliRANK יכולים לעשות בשבילך - לעזור לך ליצור את המומנטום הזה ולהכיר את המוצרים שלך בחוץ!

בואו נודה בזה - כולם נמצאים בזה למשחק לטווח ארוך, ונחשו מה?

intelliRANK אינו יוצא דופן.

בדיוק כמו שאתה מנסה לגלות את המוצרים שלך שם בחוץ, הם כל הזמן בוחנים דרכים חדשות וחדשניות שיעזרו לך לשפר את הנראות של המותג שלך באמזון ולהשיג הצלחה ארוכת טווח. 

בעבר, intelliRANK נתקלה בבעיות שונות במוצרים, שחלקן לא נגרמו מהצד שלהם אלא מהמוכר.

למשל, היה להם מקרה שבו למוצר היה פגם קל שהוביל לשברים תכופים, שבסופו של דבר הביא לפגם המוני בכל המגרש.

בעיות כאלה יכולות להיות די מאיימות על המוניטין של המוכר באמזון ויכולות להוביל לביקורות שליליות ולמכירות נמוכות.

וכאן נכנסים לתמונה  מסעות הפרסום לבדיקת מוצרים !

נניח שאתה מוכר שכבר ניהל קמפיין לבדיקת מוצר לפני השקת המוצר שלך.

עכשיו, כבר יש לך משוב בעל ערך מהלקוחות הראשוניים שלך.

משוב זה יכול לעזור לך לקבל את הרושם הראשוני מכל בעיה או דאגה שיש ללקוחות הראשוניים שלך, ובסופו של דבר להוביל למוצר טוב יותר ולחווית לקוח טובה יותר.

ועכשיו, יש לך זמן לנקוט בהם פעולה בפלטפורמת אמזון.

אחרת, אתה יודע שבסופו של דבר תקבל הרבה החזרות - והדבר האחרון שאתה רוצה כמוכר הוא שאמזון תסמן אותך, נכון? 

במילים פשוטות, מסע בדיקות המוצר הוא השלב הראשוני של מחזור החיים של המוצר שלך.

זה שלב ההשקה שבו אתה מגלה אם המוצר שלך טוב או רע, ואתה מקבל את הרושם הראשוני מהאנשים שרוכשים אותו.

זהו שלב חיוני בזיהוי בעיות פוטנציאליות במוצר שלך ונקיטת פעולה לפני שתקבל הרבה החזרות, מה שעלול לסמן את חשבונך באמזון.

לא רק זה, אלא שאתה אפילו יכול לאסוף משוב על רישום המוצר שלך, כמו איכות התמונות או חווית המשתמש הכוללת בפלטפורמה, וכל שאר השאלות הקשורות לחוויית הלקוחות באמזון עם המוצר שלך.

וזה די מגניב! 

שמעת פעם על קניות מסתוריות?

למקרה שלא עשית זאת, זהו שירות פופולרי בארה"ב שבו מותגים משלמים לאנשים כדי לבקר בחנויות שלהם ולספק משוב על החוויה הכוללת שלהם.

זה כמו להעריך אם האדם בקבלה היה ידידותי או אם הוא הציע שדרוגים ומשוב אחר הקשור לחוויה הכוללת שלו במותג.

זוהי דרך מצוינת עבור חברות לשפר את אסטרטגיות השיווק שלהן.

ובכן, זה בדיוק מה ש-intelliRANK עושה בשלב בדיקת המוצר.

זה לא רק עוזר לך להגדיל את המותג שלך אלא גם גורם לך להבין איך להסתכל על המוצר שלך בצורה הנכונה.

כמוכר באמזון, קל ליפול למלכודת של לראות את המוצר שלך מנקודת המבט שלך ולהניח שהוא יהיה להיט בקרב הלקוחות.

למעשה עשיתי את הטעות הזו והיא עלתה לי עשרות אלפי דולרים. המדריך באנגלית

עם זאת, המציאות היא הפוכה למדי! 

כך למשל, במהלך הסרטון חשף מרסל שכאשר הסתכל לראשונה על המוצר מנקודת מבטו, הוא היה משוכנע שמדובר במוצר מעולה ויהיה מנצח בטוח.

עם זאת, מכיוון שהוא התמקם ברומניה והמוצר מיועד לשוק האמריקאי, הוא הבין שאין לו שום דרך לדעת איך זה ייתפס על ידי לקוחות מכל חלק אחר של הגלובוס. 

נניח שאתה מוכר מוצרים באזור לא מוכר.

במקרה כזה, הופך להיות חיוני לקבל משוב מהאנשים המתגוררים באזור זה, בין אם זה ארה"ב, גרמניה או בריטניה.

הסיבה לכך היא שאנשים באזורים שונים מחזיקים בדעות ברורות לגבי המוצר, ואיסוף המשוב שלהם הוא חיוני ביותר כדי לספק להם VALUE. 

ורק כדי להבהיר, המשוב כאן אינו קשור בשום צורה לביקורות.

ברור שאין קשר בין השניים! אנחנו מדברים על משוב עבור המוכר על המוצר שלו, שבו הם יכולים להשתמש כדי לנתח ולנקוט פעולה לגבי המוצר שלו.

ועל ידי כך, הם יכולים גם להפיק תועלת ממהירות המכירות שמתגבשת בהדרגה על הפלטפורמה.

כמובן שניתן ליישם זאת לאורך כל מחזור החיים של המוצר.

לדוגמה, אם יש לך מוצר שלא נמכר במיוחד, intelliRANK יכול גם לעזור לך עם זה!

הם עושים ניתוח יסודי של הנישה הספציפית הזו, מנהלים מסע פרסום ועוזרים לך להניע את המוצר שלך קצת. 

אבל היי, ודא שאתה עובד על המספרים בעצמך - אין להם גישה למרכז המוכר שלך.

כמו כן, זה תמיד חיוני לבדיקת A/B על התמונה הראשית כדי לוודא שהמשיכה החזותית תופסת את הקהל שלך, וכמובן, להביא עוד אנשים.

והו, אל תשכח לבדוק את אחוזי הפגישות ביחידות בדוחות העסקיים כדי לקבוע את מספר האנשים שנוחתים ברישום ואלו שבאמת מבצעים רכישה.

זה יעזור לך להבין אם הרישום ותיאורי המוצרים שלך עובדים בשבילך. 

רק כדי לוודא שאתה מבין את זה נכון, intelliRANK יכול לעזור לנו להגביר את מהירות המכירות שלנו באמזון, וזה מועיל כי זה מוביל ליותר מכירות בפלטפורמה.

זה טוב לאלגוריתם מכיוון שהוא רואה שאנחנו מייצרים יותר מכירות, מה שיכול, בתורו, לעזור לנו לייצר עוד יותר מכירות מכיוון שאנחנו מביאים יותר הכנסות לאמזון.

כן, זה נכון!

וברגע שאתה מוכר יותר, אמזון דוחפת אותך עוד יותר להשיג יותר מכירות על ידי קידום ותעדוף המוצרים שלך.

כעת, נניח שהמוצר שלך נבנה כך שיישאר בשוק למשך כמה שנים.

במקרה כזה, אתה חושב על יצירת המוצר, עושה את הבדיקות שלך, מחליט היכן אתה יוצר אותו, ולבסוף, אתה מקפיד לשלוח אותו כראוי.

ולבסוף, ברגע שאנחנו משיקים את זה עם intelliRANK, אז מתחילה הפעולה האמיתית.

כן, אנחנו קופצים לשלב המכריע ביותר, שבו אנו אוספים משוב מלקוחות.

אנו עושים זאת על ידי לשאול אותם שאלות ספציפיות על הניסיון שלהם, כגון אם המוצר היה ארוז לפי העדפתם. 

אולי כן ערכנו בדיקות, אבל לא כל המוכרים עושים זאת. זה תמיד רעיון טוב לעשות בדיקות, לדעתי.

עם IntelliRAK, בדיוק כפי שציינתי קודם, אנחנו יכולים לשאול קונים שאלות ספציפיות לגבי החוויה שלהם.

למשל, האם המוצר נארז לשביעות רצונם או איך הם הרגישו לגבי הצבע והתמונות ברשימה ועוד. 

אבל מה בדיוק עושה את זה כל כך טוב?

ובכן, כפי שאמר מרסל, כמוכר, אתה עשוי לראות את המוצר שלך אחרת מאשר קונים פוטנציאליים.

לעתים קרובות אומרים שפסיכולוגים לא יכולים לנתח את עצמם כי יש להם פסיכולוגיה משלהם.

באופן דומה, כמוכר, ייתכן שיש לך דעה מוטה על המוצר שלך.

וזה פחות או יותר המקרה כאן!

לכן, קבלת משוב מקונים פוטנציאליים עוזרת להשיג פרספקטיבה חסרת פניות ולשפר את המוצר בהתאם.

מה הלאה?

ניחשתם נכון - אנו מקבלים משוב מהלקוחות שלנו באמצעות פורמט PDF או סקר, כאשר התוצאות מוצגות בגרפים מושכים חזותית.

זה יכול לספק לנו רעיונות ותובנות חדשות, כמו זיהוי בעיות עם צבע המוצר.

עם זאת, חשוב לשקול היטב את השאלות שאנו שואלים כדי לקבל את המידע הדרוש לנו.

לדוגמה, נוכל לשאול שאלות פתוחות הדורשות מלקוחות להשתמש בדמיון שלהם כדי לספק משוב מפורט יותר.

זכור - אתה צריך לשאול אותם שאלות שנוגעות לדמיון שלהם.

לדוגמה, אתה יכול לשאול שאלות כמו "למה לתת את המוצר הזה לחבר שלך במתנה?" או אולי "למה שלא תיתן את זה במתנה לחבר שלך?" וכולי.

לאחר שתעשה זאת, תופתע ללמוד את כל התשובות המעניינות שהסקר שלך יפיק עבורך. 

לחלק הטוב ביותר, אתה יכול להשתמש בקוד שלי VOVA10 כדי ליהנות מ-10% הנחה על כל הקמפיינים שלך.

שירות טוב נוסף לקבלת משוב מהקהל (לפני השקת מוצר) הוא ProductPinion.

תוכנית המיקרו-אינפלואנסר של אמזון

אז השירות הנוסף שהם מציעים הוא תוכנית למודעות למותג שנקראת תוכנית המיקרו-משפיענים.

עבור שירות זה, הם מכוונים בעיקר לאינסטגרם.

כל הרעיון כאן הוא שהמדיה החברתית בימינו היא כמו פרי תלוי נמוך - לא הרבה אנשים באמת מנצלים את זה, ואני חושב שזה די חבל! 

כעת, נניח שאתה משיק מוצר חדש בשוק ספציפי; אתה תהיה מודע למוצר כבר מהרגע שתחליט לייצר אותו.

אתה תשלם על תהליך הייצור, ומרגע זה אתה יודע שאתה תמכור את המוצר בפלטפורמת אמזון, נכון? 

עכשיו, מבחינת מודעות למותג ואיך לבנות הכל מבחינת מיתוג, חיוני להתחיל לאט לאט לפרסם במדיה החברתית.

אני ממליץ לעשות זאת מרגע שהמוצר נמצא בייצור ואפילו לא חי באמזון, כך שתוכל לבנות קצת אחיזה במדיה החברתית.

אתה יכול להעלות קצת תוכן, אולי כמה תמונות של המוצר, ולתת לאנשים לשמוע עליך.

לאחר מכן, כשהמוצר פעיל, תוכלו להמשיך לפרסם ברשתות החברתיות ולהשתמש בו כדרך לקדם את המוצר ולבנות מותג. 

ובזמן שאנחנו בזה, בואו לא נשכח שהשירות ש-intelliRANK מספק הוא למעשה מאוד פסיכולוגי באופיו, במיוחד באופן שבו הם מכוונים אליו.

הם מתמקדים במיקרו-אינפלאנסרים, שבדרך כלל יש להם בין 1,000 ל-100,000 עוקבים.

ואם אתה סקרן, הסיבה למיקוד משפיענים עם מספר עוקבים זה היא למען האותנטיות.

למעשה, הם מכוונים לאנשים שיש להם תשוקה ונהנים לעשות משהו שהמוצרים של הלקוחות שלהם יכולים לעזור להם. 

לדוגמה, אם הלקוח שלנו מוכר חכה משופרת ומושכת חזותית באמזון, אנו נכוון לדייגים שיהיו מעוניינים במוצר זה.

העיקר הוא שהכרת הדמות של הלקוח שלך חיונית בתהליך זה.

דייגים ואנשים שנהנים לדוג הם בדרך כלל קהל היעד של מוצרים כגון חכות דיג משופרות.

למרות שבאופן אישי, אני לא חובב דיג ומחכה לתפיסה, כדייג, זה די חיוני להישאר מעודכן במוצרים ובמותגים חדשים בשוק.

כן, חשוב להכיר את המותגים החדשים, המוצרים החדשים והטרנדים החדשים בשוק! 

ונחש מה?

מה שאנחנו מכוונים אליו הוא תחושת השייכות שיש לאנשים כשהם חולקים את אותם תשוקות ותחומי עניין.

לדוגמה, אם אתה מכוון לדייג שיש לו קהל משלו של אנשים שחולקים את אותה תשוקה לדיג, זו יכולה להיות דרך יעילה להתחבר לקהילה הזו ולהפיץ מודעות למותג.

הסיבה לכך היא שאנשים נוטים להישאר בקבוצות קטנות עם אחרים החולקים את תחומי העניין שלהם, מה שידוע כצורך בשייכות בהיררכיית הצרכים של מאסלו. 

עכשיו נניח שיש לנו מוכר שמוכר חכה חדשה באמזון, ואנו מזהים דייג שיש לו כ-2000 עוקבים ברשתות החברתיות.

לעוקבים אלה יש ערך כי הם מקוריים ולא קנויים, בניגוד לעוקבים רבים בימינו.

לפני פנייה אל המיקרו-משפיען, אנו בוחנים היטב את הפרופיל שלו כדי לוודא שהם מתאימים למוצר ולמותג של המוכר בהתאמה.

אנו בודקים את התוכן והמראה שלהם כדי לקבוע אם הם מתאימים לתוכנית המיקרו-משפיענים שלנו.

לאחר שווידאנו שהוא מתאים, המוכר יכול להציע לו חכה בחינם בתמורה לקידום המוצר שלו.

נשמע מגניב, נכון? 

כל הרעיון מאחורי זה הוא להציע מוצר אחד בחינם למיקרו-משפיען שנבחר בקפידה, שישתמש בו ויצור תוכן כמו תמונות וסרטונים תוך כדי שימוש במוצר במהלך טיולי הדייג שלהם, שאותם הם יוכלו לחלוק עם הקהל שלהם.

זה יעזור לבנות מודעות למותג ולהשיג שני יתרונות מרכזיים - תוכן מדיה אותנטי לתמונות וסרטונים (הקפד לבקש רשות לעשות בו שימוש חוזר) ומיתוג חשיפה.

לפני שפונים למיקרו-משפיען, חשוב לחזור ולבחון את שיעור המעורבות.

לדוגמה, כאשר הצוות שלי מנהל את המותגים של הלקוחות שלי, אנו שואפים למינימום של חמישה אחוז מעורבות.

המשמעות היא שאנשים מקיימים אינטראקציה עם הפוסט באמצעות לייק, תגובות או שיתוף.

אבל זה לא הכל.

אנחנו גם מסתכלים על השפה שבה משתמשים המשפיענים האלה כדי לבנות תוכן.

אבל הכי חשוב, אנחנו מסתכלים אפילו יותר לעומק כדי לראות אם האנשים שתורמים לפוסטים גם נלהבים לדיג כדי לראות שהקהל הוא באמת היעד שלנו. 

ברגע שאנו מאשרים שהמיקרו-משפיענים והקהל שלו מתאימים, אנו מציעים להם מוצר בחינם ללא תשלום נוסף ומבקשים מהם להשתמש במוצר ולחלוק את הניסיון שלהם עם העוקבים שלהם.

וגם זה, תוך תיוג המותג של המוכר בהתאמה. 

האסטרטגיה הזו כל כך פשוטה אך כל כך יעילה; אתה לא תאמין עד שתנסה את זה!

אנשים יתחילו לשמוע על המוצר שלך, וכשהם יכירו אותך, תתחיל ליצור אותנטיות לגבי המותג שלך.

זה כמו לבנות צבא של קולות שיפיץ את הבשורה על המותג שלך למרחקים.

תאמין לי, זה עובד!

תחשוב על זה - אתה גולש במדיה החברתית שלך ושם לב שכמה מחברי הדיג שלך משתגעים מחכה חדשה שהם קיבלו זה עתה.

כמה שבועות לאחר מכן, חבר אחר מפרסם פוסטים על אותו מותג מוט וכמה הם אוהבים אותו.

זה מושך את תשומת הלב שלך, ועכשיו, כשאתה מחפש חכה חדשה, המותג הזה נמצא בראש מעיינך. 

כן, זה הכוח של שיווק משפיענים - ליצור באזז על מוצר במעגלים חברתיים ולהפוך לקוחות לתומכי מותג.

לכן, אם אתה אחד מהמוכרים שמוכרים חכה חדשה, שימוש במיקרו-משפיענים הנכונים יכולה לעשות את כל ההבדל בבניית האותנטיות של המותג שלך ובהפצת הבשורה ללקוחות פוטנציאליים.

ותנו לי לומר לכם, כשזה מגיע לאנשי דייג, אין גבול למספר החכות שיהיו להם.

יהיו להם זוג ידיים אבל טריליון חכות לדוג איתם! 

עם זאת, להיות נוכח ולשתף את המוצרים שלך עם העולם הוא חיוני בבניית מודעות למותג.

תהליך זה נמשך, וחיוני להפיץ את הבשורה באופן עקבי ולהביא יותר אנשים להכיר את המותג שלך.

כי נחשו מה?

אתה תעשה רשימה של האנשים האלה שאתה נותן מוצרים בחינם.

בכל פעם שאתה משיק את המוצר החדש שלך מאותו מותג, אלו יהיו האנשים הראשונים שיהוו את הקול ויפיצו את הבשורה על המוצר החדש שלך.

או אולי אפילו לרכוש אותו מההתחלה כי הם כבר יודעים שיש לך מוצר טוב שסיפקת להם בחינם.

ואם זה לא נשמע מגניב, אני לא יודע מה כן! 

כל הרעיון כאן הוא להפוך את המיקרו-אינפלואנסרים האלה לשגרירי מותג שישירו שבחים על המוצר שלך על בסיס קבוע.

אתה רוצה להשאיר אותם מרותקים ולשמור עליהם מוטיבציה על ידי מתן עוד הצעות חינמיות ותמריצים.

זה כמו לדחוף סלע מהר אבל הפוך!

אתה מתחיל בקטן, אבל עם כל דחיפה, המותג שלך צובר תאוצה, הולך וגדל ומוכר יותר בעולם.

הכל עניין של לגרום לאנשים להתרגש לראות מה אתה מצפה להם. 😀

אם הייתם שואלים אותי, אני מאמין שהאסטרטגיה הזו יעילה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

למרות שזה כמובן מועיל בטווח הארוך מכיוון שהוא מאפשר ליצור מערכת יחסים מתמשכת עם המשפיע, להשיק מוצרים חדשים יחד וליצור תוכן, יש לזה גם יתרונות מיידיים, כמו קבלת תוכן ותמונות לקידום. 

נניח שאתה מקבל הרשאה לשתף אותם, כך שתוכל לעשות זאת בפוסטים שלך באמזון ובחשבונות מדיה חברתית אחרים שבהם לקוחות היעד שלך יכולים לגשת אליך בקלות.

זה לא מגניב?

אני מוכן להתערב!

בסך הכל, אתה יכול לעבוד עם משפיענים כדי להפיץ במהירות את המודעות לגבי המותג והמוצרים שלך.

כמו כן, האם בדקת את הרישומים של אמזון לאחרונה?

הם די מגניבים!

שמתי לב שלחלק מהרישומים יש תמונות הוכחה חברתית, אבל אני חושב שאנחנו יכולים לקחת את זה צעד קדימה.

מה דעתך שנבקש מהקהל שלנו לשתף את התמונות שלו עם המוצרים שלנו?

נוכל להשתמש בתמונות האלה כדי להוסיף מגע אותנטי לרישומים שלנו ולהראות לעולם כמה אנשים אוהבים את המותג שלנו.

כמובן שעלינו לוודא שזה במסגרת תנאי השירות, אבל אם נוכל לגרום למשפיענים באינסטגרם לשתף את התוכן שלהם, נוכל להשתמש בו כתמונה גם באמזון. 

מרתק לחשוב על הצגת האופן שבו הלקוחות שלנו משתמשים במוצרים שלנו באמצעות תמונות הוכחה חברתית.

זה יהיה מדהים לקבל דוגמאות מהחיים האמיתיים של אנשים שמשתמשים בחכות שאנחנו מוכרים ובסלילים ברשימת האמזון שלנו.

זוהי דרך עוצמתית להראות ללקוחות פוטנציאליים שהמוצרים שלנו איכותיים ואהובים על אנשים אמיתיים.

תארו לעצמכם שיש לכם תמונות של לקוחות שונים עם תפיסת הדגים שלהם ומוסיפים את שמותיהם או אפילו סיפורים על הניסיון שלהם בשימוש במוצרים שלנו.

ובמיוחד כשזה מגיע לפוסטים של אמזון, הם ישיגו לך תנועה חופשית לנצח!

וכמובן, התמיכה עבור המוצרים שלך שאתה צריך, כך שהכל מתקשר יחד.

הרעיון העיקרי של intelliRANK מאחורי זה הוא לקשר בין שתי האסטרטגיות שהם מיישמים עבור הלקוחות שלהם, שכן ערבוב ביניהם יביא הצלחה ארוכת טווח לעסק שלך. 

זה חיוני לשקול מעבר לאמזון ולחשוב מחוץ לקופסה.

אמזון מספקת עמלה של 10% עבור כל תנועה חיצונית שאתה מביא ,מכיוון שהם מנסים לשלוט בשוק העולמי ולמשוך יותר תנועה לפלטפורמה שלהם.

זה נקרא Amazon Attribution.

אז, הייתי אומר שזה הגיוני לחלוטין לנצל את ההזדמנות הזו ולהרוויח 10% נוספים.

כלומר...למה לא? 

כדי למקסם את היתרונות של תוכנית התעבורה החיצונית של אמזון, ישנן מספר אסטרטגיות שתוכלו לנסות.

אפשרות אחת היא להציע קוד הנחה מותאם אישית למיקרו-אינפלואנסרים שלך, שאותו הם יכולים לחלוק עם הקהל שלהם.

ובמקום לשמור על העמלה של 10% שאמזון מציעה, אתה יכול להעביר אותה לאינפלואנסרים שלך כתמריץ לקדם את המותג שלך אפילו יותר.

על ידי כך, אתה יכול לבנות מערכת יחסים חזקה יותר עם האינפלואנסרים ולגרום להם להרגיש שהם חלק מהצוות שלך.

בדיוק כמו שהיית מצפה, גישה זו מובילה ליותר מכירות וחשיפה למותג מחוץ לאמזון.

ולמען האמת, האפשרויות כאן הן אינסופיות! 

החלק הכי טוב בעבודה עם מיקרו-אינפלואנסרים הוא שהם יכולים לצמוח איתך, ומי יודע איפה הם יהיו בעוד חמש שנים.

זה כמו לשתול זרע ולראות אותו גדל לעץ! 

והיופי בלמידה על זה הוא שאתה לא לבד בזה!

ל- intelliRANK יש כמה שירותים פנטסטיים להציע, כמו עבודה עם מרסל וקבלת הנחה של 10% על החודש הראשון שלך!

השתמש בקוד VOVA10 בשביל זה. לחיים!

יצירת דף מוצר של אמזון

השירות השלישי ש-intelliRANK מציע נקרא Amazon Product Listing, שנבע מתוך צורך לעזור למוכרים שיצרו רשימות מוצרים בצורה גרועה.

עם שירות זה, הם מתמקדים באופטימיזציה של הטקסט של רישום המוצר על ידי הזרקת מילות המפתח הנכונות ובחירת המתאימות לשיפור הנראות והדירוג של המוצר באמזון.

לא רק זה, הם מבטיחים שהרישום מותאם במונחים של פורמט, מבנה ותוכן כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהגביר את המכירות.

ולסיום הכל, הם שם כדי לעזור גם בקופירייטינג של המותג שלך! 

עכשיו, זה מעניין שאתה מזכיר את תפקיד הטקסט ברישום של אמזון.

לפי הבנתי, הטקסט ברישום משרת מספר מטרות, כולל סיוע ללקוחות להבין את תכונות המוצר והיתרונות, לשכנע אותם לבצע רכישה ולעזור לרישום לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של אמזון עבור מילות מפתח רלוונטיות. 

על ידי אופטימיזציה של הטקסט עם מילות המפתח והביטויים הנכונים, המוכרים יכולים להגדיל את הנראות של המוצרים שלהם ולמשוך יותר לקוחות פוטנציאליים.

intelliRANK למעשה עוזרת למוכרים להיכנס לאינדקס על מילות המפתח הנכונות ולהשיג נראות בנישה הנכונה באמזון. 

מהצד השני, תפקיד התמונות מעניין לא פחות מהטקסט.

הסיבה לכך היא שהתמונות בליסטינג שלך באמזון הן קריטיות למשוך את תשומת הלב של הלקוח ולשכנע אותו לבצע רכישה.

כאשר טווח הקשב פוחת, חיוני לוודא שהתמונות שלך מושכות את העין ומספרות סיפור מרתק על המוצר שלך.

הקפד להשתמש בתמונות באיכות גבוהה, להציג זוויות ותכונות שונות של המוצר שלך, ואפילו להדגים כיצד ניתן להשתמש בו בחיים האמיתיים.

לכן, במהלך תהליך מחקר מילות המפתח, ספקי השירות של intelliRANK מנתחים את הנישה ומספקים רשימה של מילות מפתח רלוונטיות.

לאחר מכן, הם משתמשים במילות מפתח אלו כדי לבנות את הרישום, הכולל את כותרת המוצר, תבליטים, תיאור ומילות מפתח עורפיות.

בנוסף, יש להם צוות קופירייטרים שפועל ליצירת רישום משכנע המשלב את מילות המפתח הללו ועוזר למוצר להשיג נראות באמזון.

בסך הכל, הם מספקים רשימה מלאה המספקת את כל המידע הדרוש ללקוחות כדי לבצע רכישה.

אם למוכר יש ניסיון וידע על המוצר שלו, כדאי לטפל ביצירת הרישום באופן פנימי.

עם זאת, אם אין להם ניסיון או שהם מגיעים משוק אחר, כדאי לפנות לייעוץ.

באופן אישי, ראיתי שכאשר אנשים יוצרים רישומים בפעם הראשונה, הם מקבלים עצות מכאן ומכאן, ואנו, זה ממש עוזר.

גם אם אתה לא קופירייטר, אתה עדיין יכול לעשות מחקר מילות מפתח טוב למדי.

והכי טוב, אתה יכול לצפות בסרטונים החינמיים שלי ב-Udemy כדי לעשות זאת! 

אבל בואו נהיה כנים - אני חושב שכתיבת עותק פנטסטי דורשת כמה קופירייטרים מצוינים.

זו משימה מאתגרת שיכולה להיות קשה לעשות לבד.

גם אם אנשים לא קוראים את הרשימה ביסודיות, הכותרת היא עדיין מרכיב קריטי שצריך להיכתב תוך מחשבה על מילות המפתח והקריאה. 

האמת, זה יכול להיות קשה למישהו ללא ניסיון בקופירייטינג לכתוב ביעילות רשימות מוצרים, אפילו בעזרת מחקר מילות מפתח.

בעוד שחלק מהאנשים עשויים להצליח בכך, בדרך כלל עדיף לעבוד עם אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בקופירייטינג כדי להבטיח שהרישום מותאם למנועי החיפוש ולקריאות.

שוב, מציאת מילות המפתח היא פחות או יותר ניתנת לביצוע גם ללא ניסיון (אם צפית בסרטונים הנכונים). 

בסופו של יום, הכל תלוי בהלך הרוח שלך! :)

אשמח גם להמליץ ​​לכם על קורס אופטימיזציית רישום אמזון החינמי שלי ביוטיוב , עם העוצמה של ערכת הכלים Helium 10.

?intelliRANK מדוע להשתמש בשירותי

באופן אישי, אני מאמין שאם אני יכול לחסוך זמן על ידי מציאת מומחה שיבצע משימה, אני מעדיף לתת אותה לאותו אדם, בתנאי שהוא יכול לספק עבודה איכותית.

זמן הוא המצרך היקר ביותר עבורי; זה המטבע היקר ביותר על גדור הארץ, אז אני רוצה להשתמש בו בחוכמה ולתת לאחרים את ההזדמנות להצטיין בתחומים שהם טובים בהם.

לכן, אם אתה לא קופירייטר מיומן, אתה בהחלט יכול לפנות לשירותיו של מרסל עבור קופירייטינג.

או אם אתה רוצה לעשות מיתוג ברשתות החברתיות, אתה יכול להשתמש בכלים כמו intelliRANK, לשכור מישהו באופן פרטי, או לעשות זאת בעצמך אם יש לך זמן. 

הייתי אומר שזמן וכסף הם שני המטבעות של כדור הארץ.

אם יש לך זמן, תוכל לעשות דברים בעצמך, להשקיע וללמוד.

אחרת, אתה יכול לשלם למישהו שיעשה זאת עבורך.

הכל תלוי באיזה שלב בחיים אתה נמצא ומה אתה מכוון להשיג בעסק.

למעשה, אני מאמין שחשוב להאציל משימות למומחים שיכולים לספק את התוצאה האפשרית הטובה ביותר.

זה מאפשר לנו למקד את הזמן והאנרגיה שלנו בתחומים אחרים שאנחנו נהנים וטובים בהם.

על ידי כך, אנו יכולים למקסם את התפוקה שלנו ואת שביעות הרצון הכללית מהעבודה שלנו.

וקבל את המילה שלי על זה - זה כדור כסף לרכוש עבור כל מי שמנהל עסק או אפילו אם הוא פשוט מתחיל בתור סולופרנייר באמזון. 

יש לי כמה משימות שאני צריך להאציל, אבל לפעמים אני מוצא את עצמי מבזבז זמן במקום להיות במערכת טובה.

יחד עם זאת, אני פועל לשפר את זה.

זמן הוא משאב יקר שאנחנו לא יכולים לקבל בחזרה, אז אנחנו חייבים להפיק ממנו את המירב. 

שוב, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי מציאת האנשים הנכונים המומחים בתחומם ולתת להם את המשימות שהם הכי טובים בהן.

על ידי כך, אנו יכולים לפנות את הזמן שלנו ולהתמקד בדברים שאנחנו נהנים וטובים בהם.

הטריק הוא מציאת האיזון הנכון ואם נוכל להרוויח יותר כסף עבור העבודה שלנו, אז נתחיל את המיזם שיש לנו. 

במבט לאחור, הרשו לי לספר לכם סיפור על רישום המוצר הראשון שלי בשנת 2016.

באותו זמן, לא ידעתי לגבי קופירייטינג ולא היה לי את הכישורים ליצור רישום מושך.

אז החלטנו להזמין מחברה המתמחה ביצירת רשימות מוצרים ותמונות.

ואתה יודע מה?

התברר שזו הייתה החלטה נבונה!

הם ידעו מה הם עושים, והרישום והתמונות יצאו נהדר.

פשוט נתנו להם קצת מידע לגבי מה שרצינו עבור התמונות, מכיוון שהכרנו את המוצר יותר טוב מהם.

המוצר, אגב, היה סט של מספריים למטבח, והתמונות צולמו בקייב, אוקראינה.

אז זו הצצה קטנה למקום בו התחלתי ממקום בו אני נמצא כעת. 

ועבור intelliRANK, ספקי השירות תמיד שואפים לספק שירותים מהשורה הראשונה, כי בסופו של דבר, זה מה שחשוב באמת.

כשהלקוחות שלהם ומוכרי אמזון מרוצים, אמזון מרוצים.

כמו כן, יש להם משימה להפיץ אושר מסביב, וזה בדיוק מה שמייחד את השירותים שלהם. 

השתמש בקוד שלי VOVA10 כדי לקבל 10% הנחה על שירותי intelliRANK.

במקרה של פניות נוספות, ניתן לפנות אליהם בחינם, אתה יכול ליצור איתנו

קשר באמצעות הדוא"ל שלהם office@intellirank.info.

בשורה התחתונה

וזהו זה!

אני מקווה שעכשיו כולכם חמושים בידע ובכלים לקחת את מוצר אמזון שלנו לגבהים חדשים באמצעות שימוש ב-intelliRANK.

מהשקת המוצר שלך ועד לבדיקת הדרישה שלו, השירות הזה מכסה הכל. 

בסך הכל, אם אתה מחפש דרך מצוינת להגביר את המכירות שלך באמזון, אל תחפש רחוק יותר מאשר intelliRANK.

עם השקת המוצרים העוצמתיים ושירותי בדיקת המוצרים, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהמוצרים שלך יקבלו את תשומת הלב הראויה ובסופו של דבר יובילו למכירות טיל. 

שתהיה לכם מכירה שמחה! 

ד"ש, 

וובה :)

Table of Contents
  1. פתיחת הכוח של אינטלירנק, המדריך שלך לשיפור המכירות באמזון
    1. intelliRANK מדריך מומחה לחיזוק העסק שלך באמזון עם
    2. intelliRankמבוא ל
    3. השקת מוצרים ובדיקת מוצרים באמזון
    4. תוכנית המיקרו-אינפלואנסר של אמזון
    5. יצירת דף מוצר של אמזון
    6. ?intelliRANK מדוע להשתמש בשירותי
    7. בשורה התחתונה

Disclosure:  Some of the links in this article may be affiliate links, which can provide compensation to me at no cost to you if you decide to purchase. This site is not intended to provide financial advice and is for entertainment only.