חמישה ההרכבות כרום החינמיות הכי טובות השנה למוכרים באמזון

Vova Even Nov 04, 2023
12 People Read
הרחבות לכרום בחינם
Table of Contents
  1. תוספי גוגל כרום חינמיים הטובים ביותר למוכרי אמזוןעכשיו
    1. התוספות שנדברעליהן להורדה
    2. תוסף הכרום החינמי של הליום 10 - Helium 10
    3. תוסף הכרום חינמי שני- AMZ Suggestion Expander
    4. תוסף הכרום החינמי השלישי- Viral Launch
    5. התוסף החינמי הרביעי - Keyword Tool
    6. תוסף הכרום החינמי החמישי- AMZScout Pro
    7. לֹסיכום
    8. .נ.ב

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

תוספי גוגל כרום חינמיים הטובים ביותר למוכרי אמזון עכשיו

היי! תודה שביקרתם בבלוג שלי. שמי וובה אבן, ואני מוכר אמזון פעיל מאז 2016. אני משתף גם הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ביוטיוב וב-Udemy. המטרה שלי היא לעזור למוכרי FBA חדשים ומתקדמים באמזון לחסוך יותר כסף ולגרום לעסק שלהם לצמוח.


במאמר של היום, אני דן בתוספי כרום החינמיים הטובים ביותר למוכרי אמזון. זהו פוסט מפורט המסביר מהן ההרחבות הללו, כיצד הן פועלות וכיצד ניתן למנף אותן כדי להרחיב את עסק ה-FBA שלכם באמזון. שיתפתי גם הנחות מרגשות לחיסכון בכסף עם כל הרחבה, אז אל תשכחו לקרוא עד הסוף.


התוספות שנדבר עליהן להורדה


תוסף כרום חינמי של הליום 10

תוסף כרום חינמי בשם AMZ Suggestion Expander

תוסף כרום חינמי מחברת Viral Launch

תוסף כרום חינמי למוכרים באמזון בשם Keyword tool

תוסף כרום חינמי מחברת AMZScout

אה, הערה קטנה: לאורך המאמר הזה, אני מתייחס ל"סכין מטבח" (Kitchen Knife) כמוצר לדוגמה. אם יש משהו לא ברור, אני ממליץ לכם לצפות בסרטון למטה ששימש השראה למאמר זה או להשאיר שם תגובה. אעשה כמיטב יכולתי לענות על כל השאלות בהקדם האפשרי. 😉


תוסף הכרום החינמי של הליום 10 - Helium 10


הליום 10 זה חבילת תוכנות "הכל כלול" עבור מוכרי אמזון FBA. איתור מוצרים רווחיים. ריגול אחרי המתחרים. חיפוש מילות מפתח תחרותיות עם נפח חיפוש גבוה. אופטימיזציה של רישומי המוצרים. החזרים והרבה יותר. הליום 10 מספק את כל השירותים הללו.

במאמר שכאן אני מסביר איך משתמשים בכל הכלים של הליום 10.


הרחבת Xray של הלום 10 מיועדת בעיקר למחקר מוצרים ואימות מוצר באמזון.


על מנת להשתמש בתוסף של הליום 10, עליכם להוריד ולהתקין את תוסף הכרום החינמי של הליום 10 בדפדפן שלכם. אני מסביר איך עושים את זה בהמשך.


Helium 10 מציע 5 סוגים של תוכניות תמחור - Starter, Platinum ו-Diamond - כולל הצעה מותאמת אישית -A La Carte. ויש גם Elite. אני מציע ללכת על תוכנית פלטינום או דיימונד מכיוון שהם כוללים תכונות נוספות כדי לענות על הצרכים המתעוררים שלכם.

פוסט שכתבתי בנושא: סקירת תוכנית A La Carte של הליום 10, קוראים לפני שרוכשים.

ובכל זאת, אם אתם עדיין לא סגורים, הסרטון למטה מדבר על שתי התוכניות (פלטינום ודיימונד) זו מול זו. אני מציע לצפות בסרטון עכשיו. זה יעזור לקבל החלטה שקולה. :)



כעת, בואו נחזור לתוסף ונסתכל על מה שיש לו להציע. אני מניח שכבר הורדתם והפעלתם אותו. אבל אם לא עשיתם זאת ואינכם בטוחים כיצד לעשות זאת, אל דאגה.

ראו במדריך שלי שלב אחר שלב כיצד להוריד ולהתקין את התוסף הכרום של הליום 10.

Xray - כלי לחקר מוצרים

Xray הוא הכלי הראשון של תוסף הכרום של הליום 10. כאשר מפעילים אותו בעמוד חיפוש או מוצר באמזון, הוא פותח חלון עם כל המוצרים המוצגים בעמוד הנתון ומציג את הביצועים שלהם מול מגוון קריטריונים בטבלה.


הקריטריונים כוללים גורמים שונים. אם להזכיר כמה, יש הכנסה כוללת, נפח חיפוש, מחיר ממוצע ודירוג ביקורות. מידע זה עוזר לכם להעריך את הסיכוי שלכם לחדור בהצלחה לנישה.


לדוגמה, נניח שאתם רוצים לחקור את הנישה של "סכיני מטבח". כל שעליכם לעשות הוא לחפש "סכין מטבח" באמזון ולהפעיל את ה-Xray. הוא יעריך את כל המוצרים בדף ויגרד את העובדות והנתונים שלהם בצורה של טבלה מסודרת.


ניתן להשתמש במידע זה כדי להשוות מוצרים ולבחור את זה שעונה על הצרכים שלכם. אל תהססו לדלג על הפריטים הממומנים (sponsored) מכיוון שהמוכרים שלהם משלמים על מנת למקם את עצמם בדרגים גבוהים של תוצאות חיפוש, וסך ההכנסות וכו' לא נספר ממוצרים במימון.


Xray גם אומר את מספר המוכרים הפעילים ברישום נתון. מחיר הפריט, העמלות שלו, ASIN, מידות, משקל, דרגת מידה, המכירות שהוא מבצע בחודש, גרפי המכירות, הכנסות ועוד.


דבר מעניין אחד שהייתי רוצה לחלוק לגבי גרף המכירות הוא ניתן לנתח אותו למסגרות זמן מרובות. ניתן לראות גרפי מכירות של 7 ימים, 30 יום, 90 יום, שנתי ובכל הזמנים. בנוסף, יש קו מגמה שמראה את תנודת המכירות לאורך זמן.


אם אתם רוצים ללמוד עוד, הטמעתי מדריך מעמיק על הכלי. צפו בו כדי לראות כיצד השתמשתי ב-Xray לניתוח מוצרים. הסרטונים באנגלית.



והנה המדריך המלא שמסביר על כל חלק בתוסף הכרום.


כמה מאפיינים אחרים הראויים לאזכור של Xray כוללים BSR, מהירות סקירה ותמונות. הסביר בקצרה על כל אחד מהם למטה.


בהתבסס על שיעור המכירות הממוצע של מוצר באמזון, הפלטפורמה מקצה לו BSR ייחודי או "דירוג רבי המכר". בניגוד לנפח החיפוש, הדירוג וספירת הביקורות, BSR נחשב טוב יותר אם נמוך יותר. בעיקרו של דבר, ככל שה-BSR נמוך יותר, כך מכירות המוצר גבוהות יותר.


הבא הוא מהירות הביקורת (Review Velocity), המציינת את מספר הביקורות שמוצר קיבל ב-30 הימים האחרונים. אם אתם מגלים מוצר או מגזר שוק עם מעט ביקורות, זה עשוי להצביע על כך שהמוכרים שלו אינם מודעים כיצד להשיג ביקורות עבורם. ואם אתם יודעים איך לעשות זאת, יש לכם הזדמנות מצוינת להיכנס לנישה ולהתבלט.


======================================

-:הצעה מפתה:-


אני מציע שלושה ספרים אלקטרוניים - כולל החוברת The Review Harvester, המכילה 15 דרכים סודיות לקבל ביקורות באמזון - ושלושה קורסים בשווי של למעלה מ-1200$, כולם בחינם לזמן מוגבל.


תרשום אותי חביבי!!!

======================================


תמונות, מצביעות על מספר התמונות שיש לדף המוצר. אם אתם מוצאים פלח שוק שבו לרוב הפריטים יש מעט תמונות, זה עשוי להיות אינדיקטור חיובי.


למה? כי אתם יכולים למכור מוצר עם יותר תמונות מהרגיל. זה ייתן לכם יתרון תחרותי על ידי מתן ערך מוסף ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. הם יוכלו להבין טוב יותר את המוצר ואולי אפילו יחליטו לבצע רכישה.


עם זאת, אני ממליץ לא לשים יותר מדי אחריות על ה-Xray. שתי סיבות. ראשית, הוא רק כלי - לא חכם ממכם. שנית, ישנם גורמים רבים אחרים שיש לקחת בחשבון כאשר מחליטים האם כדאי להשקיע במוצר מסויים או לא.


בנוסף הליום 10 מציע חשבון חינם ותקופת ניסיון + יש לי הנחות נהדרות להליום 10. קבלו את כל הדברים הטובים האלה.

הליום 10 חינם

ASIN Grabber


החלק הבא של תוסף הכרום של הליום 10 הוא ה-ASIN Grabber. כל הפריטים הרשומים באמזון מקבלים מספר בלעדי הנקרא ASIN או Amazon Standard Identification Number. זה כמו מספר זהות שמבדיל אותך מהשאר.


ASIN Grabber מאפשר ללכוד את ה-ASIN של כל המוצרים בעמוד נתון. אתם יכולים להוריד את הרשימה כקובץ CSV ולאחר מכן להעתיק כל ASIN או את כל ה-ASIN's בעת הצורך. אבל למה שתעשו את זה? 


ישנן דרכים רבות ושונות לשחק עם ה-ASIN Grabber, אבל השימוש העיקרי זה למצוא מילות מפתח מתחרות דרך Cerebro.


אפשר לחבר את כל ה-ASINs ל- Cerebro ולקבל את כל מילות המפתח שלהם.


Cerebro הוא כלי מחקר מילות מפתח מאת הליום 10. אם זה מעניין, הטמעתי למטה מדריך מפורט על Cerebro. זה חלק מהקורס החינמי שלי לאופטימיזציה של דפים באמזו בעזרת הליום 10, שבו אני מנחה אתכם לאורך כל התהליך של יצירה ואופטימיזציה של רשימות מוצרים (עמודי מוצר).



יש לי מדריך נוסף של Cerebro, הוא מראה צעד אחר צעד את כל החלקים של Cerebro וכיצד להשתמש בהם. עוזר מאוד.



Profitability Calculator

כפי שהשם מרמז, מחשבון הרווחיות נותן לכם מושג כללי על כמה מוצר מסוים יביא רווח. כדי להשתמש בכלי המדהים הזה, עליכם להזין רישום (ASIN). בסרטון שלי בחרתי בסכין שף, אבל כדאי לבחור מוצר שמעניין אתכם.


לאחר שפתחתם רישום מוצר, הפעילו את מחשבון רווחיות באמצעות תוסף הכרום של הליום 10. זה יגרד באופן מיידי את כל נתוני המוצרים הרלוונטיים מאמזון ויחשב את הרווח הנקי, הרווח וההחזר על ההשקעה מתוך זה.


מחשבון הרווחיות מאפשר לכם לשנות נתונים ספציפיים, כגון משקל, גודל, מחיר ועמלה. אבל שימו לב שאם תשנו את המספרים, גם השורה התחתונה תשתנה.

אני אוהב להסתכל על מוצרים שיש להם לפחות 300% החזר ROI ושולי רווח יותר מ-40%. במקרה שלי, מוצרים כאלה, אחרי כל ההוצאות, נותנים כ-20% רווח נקי; שוב, במקרה שלי.


רוצים לראות את הרווחים האמיתיים שלי באמזון? הנה סרטון!



Inventory Levels

זה עוזר לכם לראות את המלאי של מוצר נתון בזמן אמת.

רמת המלאי היא כלי נוסף המחייב אותם לפתוח רישום לפני שתוכל להשתמש בו. עם זאת, זה לא עובד על כל המוצרים.


בנוסף, לא תמיד המספרים הנכונים משתקפים בה. למה זה? מכיוון שחלק מהמוכרים לא מאפשרים לאף אחד לראות כמה יחידות יש להם במלאי.


אוקי, אז אם אין בעיה כזו וניתן לראות את רמת המלאי הנכונה של מוצר, איך זה יהיה שימושי?


ככה: אם אתם רואים רישום עם 800 יחידות במלאי, אתם יכולים לעקוב אחריו באופן קבוע כדי לראות כמה מכירות הוא עושה ביום. לדוגמה, אם ההפרש היומי

הממוצע הוא 15 מתוך 800, זה מצביע על כך שהמוצר המסוים מבצע 15 מכירות ביום. 800 היום, 785 מחר. 15 מכירות. זה לא תמיד נכון, כי יכול להיות שאמזון החליטה להעביר 5 מוצרים למחסן אחר, ונראה שיש פחות מלאי. אך סה"כ אפשר לעבוד עם הגישה הזאת.

Review Insights


Review Insights (הורדת ביקורות) הוא אחד החלקים הטובים ביותר בתוסף הכרום של הליום 10. הרשו לי להסביר למה.


כלי זה מאפשר לכם לגרד ביקורות ספציפיות על כל רישום נתון. לדוגמה, אפשר לחלץ רק ביקורות של כוכב אחד. לאחר מכן, תוכלו להוסיף מסננים לביקורות האלה לפי קריטריונים ספציפיים כמו טווח תאריכים, אותנטיות הקונה ונוכחות תמונות.


אתם מוזמנים להתעסק עם המסננים. זה יכול לעזור לכם להבין טוב יותר את קהל הלקוחות של אותו המוצר. רק כדוגמה, דמיינו לקרוא ביקורות כוכבים 1-2 עם תמונות. אם תסתכלו טוב מספיק, תוכלו לאתר את המקומות המדויקים שבהם הלקוחות נתקלים בבעיות.


אז אתם יכולים לשפר את המוצר שלכם על סמך מה שאנשים מתלוננים עליו, וגם על מה שהם אוהבים ומפרגנים (יש גם ביקורות של 5 כוכבים). לא ייאמן, נכון?


ביקורות של 3-4 כוכבים בדרך כלל נושאות בהן גם גושי זהב. אנשים בסדר עם המוצר אבל בדרך כלל ממליצים על משהו שחסר או שאפשר לשפר.


הנה סרטון שמראה איך להשתמש בכלי הספציפי הזה.



אנשים רבים טוענים שמה ש-Review Insights עושה, אפשר גם לבצע באופן ידני. אבל התשובה שלי אליהם היא שהתהליך הידני הוא די חופר. במיוחד אם צריך לעבור על המון ביקורות.


עם זאת, הסקירה על התוסף הכרום מהליום 10 מסתיים סוף סוף. אני מזמין אתכם להשתמש ולהוריד את התוסף של הליום 10 בחינם.


קופונים אקסקלוסיבים של הליום 10


לפני שנתקדם, כפי שהובטח, אחלוק איתכם קודי הנחה של Helium 10.

הראשון ברשימה הוא "VOVA10". קוד קופון זה מספק הנחה של 10% לכל חודש על מנויי הליום 10. הקוד השני, הוא "VOVA6M20" המעניק הנחה של 20% לששת החודשים הראשונים למנוי.


תוסף הכרום חינמי שני - AMZ Suggestion Expander


AMZ Suggestion Expander הוא תוסף לדפדפן שפותח על ידי Raybek Solutions. כפי שהשם מרמז, הוא מספק אפשרויות חיפוש נוספות בסרגל החיפוש של אמזון. תכלס היום גם התוסף החינמי של הליום עושה את זה, אבל עדיין זה יכול להיות שימושי אם אתם צריכים רק את הדבר הזה.


בואו נבין זאת בעזרת דוגמה! נניח שאתם מחפשים סכין מטבח משתלמת. התקנתם את התוסף AMZ Suggestion Expander ומחפשים "סכין מטבח" באמזון. תוך כדי הקלדה, התוסף ימליץ בסרגל החיפוש הצעות שונות למילות מפתח שכדאי לשקול ולבדוק(מילים רלוונטיות לחיפוש).


AMZ Suggestion Expander מועיל גם במחקר מוצר, מכיוון שהוא מרחיב אופקים. לדוגמה, המלצות מילות המפתח של "סכין מטבח" עשויות להוביל אותכם לתגלית שהמונח "סכין מטבח משונן" או "סכין מטבח צעצוע" רלוונטי יותר ממה שאתם מחפשים.


AMZ Suggestion Expander מאפשר ללכת רחוק יותר לתוך הנישה שלכם ולגלות מילות מפתח שפונות לדרישות של קהל מסוים. הוא די פשוט להתקנה וגם לא עולה כסף. התקנת התוסף תיקח שניות ספורות בלבד, ואז תוכלו להשתמש בו בכל עת בחינם בכל חיפוש באמזון.


תוסף הכרום החינמי השלישי - Viral Launch

Viral Launch Market Intelligence כמעט זהה להליום 10. אז אני אכתוב הדרכה מהירה.


כדי להתחיל, עליכם להוריד ולהתקין את התוסף הכרום של Viral Launch, דרך הקישור למעלה. לאחר שתסיימו, לכו לדף החיפוש שלכם באמזון והפעילו את התוסף. יופיע חלון כמו של ה-Xray של הליום 10.


בסרגל העליון תקבלו נפח חיפוש משוער וציון רעיון למוצר. לאחר מכן  תראו סקירות של מוצרים נבחרים, כגון ספירת ביקורות, דירוג ביקורות, מכירות חודשיות ותמחור מוצרים.

.יש גם הנחות לויראל לאנץ' כאן

.או שפשוט תשתמשו בקוד הקופון שכאן למטה עם השם שלי

VOVA


בתחתית, יהיו לכם ארבע אפשרויות עיקריות לבחירה. כלומר, יהיו מוכרים מובילים, מגמות שוק, ניתוח של ויירל לאונץ' (VL) ומחשבון עלויות. להלן סקירה קצרה של כל אחד מהם:


Top Sellers


תכונה זו מספקת תובנות לגבי הנמכרים ביותר בקטגוריה. המטרה היא לעזור לכם לגלות את המוצרים שהמתחרים הפוטנציאליים שלכם מוכרים עבור מילות מפתח מסוימות. אתם יכולים לזהות תקלות באסטרטגיה שלהם ולספק מוצרים ושירות טובים יותר כדי לנצח אותם.


Viral Launch מאפשרת לכם לדמיין את המוכרים המובילים משתי נקודות מבט - סטנדרטית ומפורטת.


סטנדרטית  זהה למעשה ל-Xray של הליום 10. הוא מספק ניתוח ספציפי למוצר עם יותר עומק. הטבלה כוללת את כל המדדים הבסיסיים, כגון דירוג, שם מותג, כותרת, קטגוריה, BSR ומכירות.


כמו כן יש כמה מאפיינים בולטים. לדוגמה, בנוסף לפריטים ממומנים (SP) ויירל לאונץ' מציגה המלצות עריכה (ER) שנעשו על ידי אמזון. חוץ מזה, יחס ה-ROI, הכנסות עבר וחזויות לעתיד, מכירות צפויות ותאריכי רישום.


Viral Launch משתמשת באלגוריתמים חכמים כדי לחשב את הכמויות הללו. למרות שהם אולי לא מדויקים ב-100%, הם יכולים לתת תחושה של כמה כסף אתם עשוים להרוויח ממכירת מוצר נתון, והאם אתם בכלל יכולים להתחרות בנישה נתונה.


עוברים לתצוגה המפורטת, המספקת פרספקטיבה רחבה יותר. המדדים כוללים נתונים סטטיסטיים מובילים, 10 רישומים(מוצרים) מובילים ומה שנדרש כדי להיות בעמוד הראשון. בעזרת זה, אתם יכולים להעריך את המספר הממוצע של ביקורות, דירוג, הכנסות, מכירות ותמחור הנדרשים כדי לדרג היטב.


אבל איך זה מועיל?


זה נותן לכם הזדמנות לחשוב על התקציב. אם לא תעשו זאת, אתם מסתכנים להתחיל להוציא כסף כדי להגיע ליעדים אלה ובסופו של דבר לפשוט רגל.


Market Trends


Market Trends מאפשר להסתכל ממעוף הציפור על נישה שלמה. הוא מציג את התקופה הנמכרת ביותר, המחיר הממוצע במהלך 90 הימים האחרונים, שיעור הסקירה ומגמות מכירות שנתיות (שנה אחר שנה).


מגמות המכירות מוצגות באופן ספציפי בגרף. אפשר לרחף מעל כל נקודה בגרף כדי לראות את החודשים שבהם המכירות מגיעות לשיא ויורדות.


אבל במה זה יכול לעזור?


נניח שלמוצר יש את המכירות הטובות ביותר אי פעם בדצמבר. זה עשוי להצביע על כך שהסיבה הייתה חג המולד. לכן, אם אתם מוכרים את המוצר במהלך תקופת החגים, יהיה לכם סיכוי גדול לייצר הכנסה עצומה. באותו אופן, אפשר לחשוב מדוע המכירות ירדו או עלו בחודשים ספציפיים ולקבל החלטות מושכלות.


אפשר גם להבין אם מוצר הוא עונתי, נניח שהיו לו שיא מכירות בחודשי הקיץ, אבל בכל שאר החודשים הוא בקושי נמכר. אתם יכולים גם להשתמש ב-Google Trends כדי לבדוק עונתיות.


VL Analysis

ניתוח VL של ויירל לאונץ' דואג להערכה של נישות (מפה השם "ניתוח VL"). הוא מורכב מארבע תכונות עיקריות. הראשונה היא ציון רעיון המוצר, שבעצם מאפשרת לכם לבחור אם להמשיך לחקור נישה או לחפש רעיונות חלופיים.


השניה היא Possible Monthly Sales, שזה בדיוק מה שזה נשמע - מכירות חודשיות צפויות.


התכונה השלישית היא ביקורות דרושות כדי למכור היטב, כלומר, כמה ביקורות אתם צריכים כדי לחדור לתוך נישה בהצלחה.


הרביעית והאחרונה היא ניתוח דפוס המכירות הבא. זה חושף את תנודות המכירות לאורך זמן.

VL Analysis מציעה גם הצעות, אזהרות ו/או התראות לכל נישה. בסרטון שלי, חיפשתי סכין מטבח, ו-VL Analysis סיפקה לי טיפ והתראה. שניהם היו מעניינים; באמת הייתי רוצה לצטט אותם.


טיפ: ישנם מוצרים עם דירוג ביקורת גבוה. הקפד לקחת את הזמן שלך כדי למצוא מוצר באיכות גבוהה.


התראה: נפח הביקורות הממוצע גבוה במיוחד, מה שמהווה מחסום כניסה גבוה..


Cost Calculator


מחשבון העלויות מאפשר לכם לקבוע עלויות על סמך מגוון גורמים. למשל, הסכום הנדרש להשקעה בנישה והפוטנציאל שלכם להצליח בה.


אתם יכולים להגדיר יעדים היכן שאתם רוצים להגיעה. הזינו את אסטרטגיית הדירוג שלכם, יחידות ראשוניות שהוזמנו, יחידות חודשיות משוערות, מחיר מכירה ותחזית מכירות. מחשבון עלויות יכול גם לעזור לכם להגדיר תמחור עבור שירותי תוכנה ושיווק מוצרים.


אל תהססו לשחק עם האפשרויות הזמינות. זה יספק לכ עלויות צפויות בהתאם לפרמטרים שתציינו. כך אפשר לקבל תמונת מצב ברורה לפני שמשקיעים כספים.


'קופונים אקסקלוסיבים של ויראל לאנץ


עכשיו אנחנו מגיעים לדברים הטובים, שכנראה חיכיתם להם. אז, הרשו לי לצאת מיד ולומר לכם שיש לי קוד הנחה מיוחד, "VOVA", ל-Viral Launch. זה יחסוך לכם 20% לחודש או 40% לשנה, בתוספת של 2 חודשי מנוי בחינם. לחצו כאן כדי לנצל את ההטבה עכשיו!


כמובן, התוסף עצמו חופשי לשימוש, אך הגרסה בתשלום מעניקה שימוש רב יותר בויירל לאונץ' בכללותה.


התוסף החינמי הרביעי - Keyword Tool


הבא ברשימה שלי של תוספי חובה לכרום הוא כלי מילות המפתח של סלראפ. הוא שימושי לביצוע מחקר מילות מפתח.


אתם לא באמת חייבים ללכת לאמזון כדי שתוכלו להשתמש בתוסף הזה. ניתן להשתמש בו ישירות. כדי להתחיל, פשוט השתמשו בקישור זה, התקינו את הכלי מילות המפתח (Keyword Tool) החינמי של סלראפ בדפדפן הכרום שלכם ופתחו אותו.


יופיע חלון שבו תוכלו להזין את מילות המפתח שלכם ואת השוק של אמזון (מדינה). נניח שמילת המפתח היא "סכין מטבח", והשוק הוא amazon.com. הזנו את המידע שלכם ולאחר מכן לחצו על הלחצן "Generate Keywords".


כלי מילות המפתח של אמזון יפיק רשימה נרחבת של הצעות למילות מפתח יחד עם הדירוג שלהם. סכין מטבח חשמלית, סכין מטבח פלדה גרמנית, סכין מטבח בסגנון ארוך, סכין מטבח עם מחזיק מגנטי. אלו הן רק כמה דוגמאות.


הרשימה תעזור לכם עוד יותר עם מילות המפתח והמוצר שלכם. אֵיך? בכך שתאפשר לכם להקטין נישה ולמצוא קהל ממוקד אליו תוכלו לפנות. כמו כן, תוכלו לבנות את הרישום שלכם ממילות מפתח אלו.


אם מילת מפתח נראית מושכת, אבל אתם לא בטוחים מה היא, ניתן לעשות חיפוש בגוגל או לבדוק את המגמה באמזון כדי לראות איזה סוג של מוצרים מופיעים בתוצאות החיפוש.


תוסף הכרום החינמי החמישי - AMZScout Pro


AMZScout Pro דומה ל-Xray של הליום 10 ול-Viral Launch Market Intelligence אך יש לו תכונות נוספות. אני אשמח לדון בכולם עכשיו. עם זאת, ראשית, לחצו כאן כדי להתקין את התוסף החינמי AMZScout Pro בדפדפן שלכם. לחלופין, אם אתם מעדיפים מדריך שלב אחר שלב, עיינו בקישור למטה. :)


פוסט שכתבתי בנושא: איך להוריד, להתקין ולהשתמש בתוסף הדפדפן AMZScout Pro


לאחר שהורדתם את התוסף AMZScout Pro, בקרו באמזון וחפשו את מילת המפתח שאתם רוצים לבדוק. ההרחבה תגרד באופן מיידי את כל העובדות והנתונים בפורמט דמוי טבלה. הרחבתי על זה בטקסט למטה.

.וגם הבאתי לכם הנחה טיל לאמז סקאוט

בסרגל העליון - הכותרת - תקבלו את המספר הכולל של התוצאות וכן ממוצעים עבור מכירות חודשיות, דירוג, מחיר ומשוב מלקוחות. יהיו גם שלושה אלמנטים ייחודיים, כולל ציון רוויה, ציון נישה והיסטוריה של נישה.


ציון הרוויה מציין את מספר המוכרים שגילו את הנישה הזו במהלך החודש הנתון. אם המספר גבוה, יהיה קשה לכם למצוא מקום בשוק.


למשל, במקרה שלי, חיפשתי "סכין מטבח" בפברואר. AMZScout Pro הראה שעשרה מוכרים אחרים חיפשו את אותה שאילתה החודש.


אפשר לחשוב ש-10 הוא לא מספר גדול. אבל נניח שזה היה 50, אז אהיה זהיר יותר בכניסה לשוק. למה? כי אני אדע שרבים אחרים כבר שוקלים את אותה נישה. וזו ספירת החיפושים ב-AMZScout Pro בלבד. ייתכן שיהיו חיפושים נוספים בפלטפורמות אחרות כמו Helium 10 ו-Viral Launch.


אז אם לחשוב לעומק, אנו יכולים לקבוע שציון הרוויה גם שופך אור על ביצועי הנישה. ניתן להשתמש במידע זה כדי לקבוע את הסבירות שלכם לחדור ביעילות לנישה.


השני, ציון הנישה, נותן לכם הצעות נוספות לחידוד החיפוש. הוא מספק גם תובנות לגבי הרווחים הצפויים, הביקוש והתחרות. הרשו לי להסביר!


עבור מילת המפתח "סכין מטבח", ציון הנישה היה 5 מתוך 10. שולי הרווח היו נמוכים, הביקוש היה גדול והתחרות הייתה חזקה מאוד. דירוג זה מגובה ביתרונות וחסרונות ראויים. כך הצלחתי לראות מדוע המרווח נמוך, הביקוש גדול והתחרות עזה.


כמוכר הפועל במגזר, יכולתי גם להזדהות עם המידע הזה. עם זאת, התוצאות משתנות עם הזמן ומשתנות בין הענפים. אתם יכולים לבדוק את הנישה שלכם בהרחבה; אני בטוח שתמצאו את זה מועיל, אבל זכרו שזו תוכנית שיורה לכם את המידע הזה; עדיין ממליץ גם לבדוק את הנישה בעצמכם.


הבא הוא היסטוריה של נישה. אלמנט זה ממחיש את התפתחות המכירות, הדירוג והתמחור של הנישה שלכם לאורך זמן באמצעות גרפים. אתם יכולים לבדוק את כל הגרפים ביחד או בנפרד כדי לקבל תמונה מלאה של הביצועים בכל מגזר.


מלבד ההיסטוריה של הנישה, יש תפריט המבורגרים(שלושה פסים) עם אפשרויות נוספות. הראשון הוא "אפשרויות", המאפשר לכם להוסיף או למחוק עמודות ופרמטרים של כותרת. האלמנט השני הוא "רמזים", המקל על ניווט בטבלה. השלישי הוא "שאלות נפוצות" והרביעי הוא "אודות", שנועד לאפשר לכם ללמוד עוד על AMZScout.


מתחת לכותרת יש טבלה עם כמעט כל האלמנטים מכוסים בהרחבות קודמות. לדוגמה, אנחנו כבר יודעים מה שם המוצר, המותג, הדירוג, המחיר, העמלות, המרווח, המכירות, ההכנסות וספירת הביקורות. אז, הרשו לי לדלג לתכונות הייחודיות.


Mark any Product as Favorite (הכנסת מוצר למועדפים)

חלק זה לא דורש הרבה הסבר, אבל זו אפשרות מצוינת. אתם יכולים לבחור כל מוצר כמועדף, לשמור אותו ברשימה בלעדית הנגישה בלחיצה אחת.


Product Score

אתם יכולים לקבוע באיזו מידה מוצר עומד בקריטריונים העיקריים של ה-FBA. הסקאוט פרו מראה זאת על ידי הקצאת ניקוד לכל מוצר. מוצר עם ציון גבוה יותר מתאים יותר לקריטריונים. כמו כן אפשר ללחוץ על הציון כדי לקבל תובנות מעמיקות יותר.


ההצעה שלי תהיה לקבל את ההמלצה אבל לא להסתמך עליה לחלוטין. ערכו מחקר מעמיק משלכם לפני שתגיעו למסקנה.


לדוגמה, אם הדירוג של מוצר הוא "3", לחצו עליו כדי לברר מדוע. נניח שהסיבה היא שדרושות הרבה ביקורות, ולמתחרים שלכם יש רישומים מותאמים במיוחד.


עכשיו האתגר האמיתי הוא להתעלות עליהם. כן, זה אולי קשה, אבל לא בלתי אפשרי, במיוחד עם גישה מתוכננת היטב. לכן, עליכם לערוך מחקר יסודי כדי לראות האם הנישה מתאימה לכם.


Monthly Revenue Per Review


תכונה ייחודית זו חושפת את ההכנסה החודשית שהמוצר מייצר עבור כל ביקורת שיש לו.


נניח שיש לכם 5000$ במכירות ו-50 ביקורות. ההכנסה שלכם לכל ביקורת היא 100$.


ככל שה-RPR גבוה יותר, כך המוצר המנותח מתפקד טוב יותר, אפילו עם ביקורות נמוכות יותר, בנישה נתונה.


Listing Quality Score


LQS מדרג את האיכות של הרישום מתוך 100. אתה יכול לרחף מעל המספר כדי לראות כיצד הוא מחושב. סימן v מציין שהקריטריון התקיים, בעוד ש-x מציין שלא.


מתחת לטבלה נמצאת הכותרת התחתונה, שיש לה אפשרויות נוספות. אפשר לעבור לעמוד הבא. לרענן את המידע של הדף הקיים, להוסיף מסננים כגון טווח מחירים, דירוג, משקל, סוג מילוי, רווח נטו וכו'. ניתן לראות גם טרנדים של גוגל על המוצר.


מזהה מילות מפתח בנישה עם הצפיפות שלהן ומאפשר לייצא רשימה כ-CSV. דיברתי על צפיפות מילות המפתח בפירוט בקורס החינמי שלי על האופטימיזציה של רישום בעזרת הליום 10 ביודמי.


לכותרת התחתונה יש גם אפשרות לייצא את כל הטבלה כ-CSV. יש מדריך של צוות AMZScout Pro כדי לעזור לכם ללמוד עוד על הכלי. אפשרות משוב לדווח על באגים אפשריים או לתת הצעות.

אפשרות יוצאת דופן לקבל רעיונות נישה. יש כפתור שכאשר לוחצים אותו, הוא לוקח אותכם לדף חדש של אמזון עם מילת מפתח אקראית. בדרך זו, אתם יכולים בסופו של דבר למצוא מוצר נהדר למכירה. האפשרות האחרונה חביבה היא סמל כוכב המאפשר לכם לראות את כל הפריטים שסימנתם כמועדפים.


קופונים אקסקלוסיבים של אמזסקאוט


לבסוף, הגיע הזמן לדון בחלק הבשרני ביותר של ההרחבה. AMZScout Pro סיפק לי קישור שמעניק 11 דולר הנחה על התוסף (קניית התוסף עם אפשרויות מלאות היא חד פעמית) בתוספת קורס אמזון בחינם למתחילים. לחץ כאן כדי ליהנות מההצעה עכשיו!

לֹסיכום

כל ההרחבות (תוספים) שדיברתי עליהן כאן מצוינות. וכל אחד מהם בולט בזכות המאפיינים המובהקים שלו. למעשה, אם הייתם מבקשים ממני להמליץ רק על אחד, הייתי מציע לנסות את כולם!


למה? כי כולם שימושיים וללא תשלום! השתמשו בהם. תשחקו איתם. ראו איזו מהן מספקת את התוצאות המדויקות ביותר, ולאחר מכן בחרו את התוסף המועיל ביותר והשקיעו בו את כספכם.


אם אתם עדיין לא סגורים על מה לעשות, יש לי פלייליסט שמשווה בין Helium 10, Jungle Scout ו-Viral Launch. לא השוויתי כלים אחרים, אבל זה ישמש לכם בסיס הוגן. אז לחצו על התמונה הממוזערת למטה כדי לגשת לפלייליסט עכשיו ולקבל החלטה מושכלת


לחלופין, אם אתם מעוניינים ללמוד על משאבים חינמיים אחרים עבור אמזון FBA, הסרטון למטה הוא חובה לצפייה! ניסיתי לעשות את זה ברור ככל האפשר כדי שתוכלו להפיק את המקסימום. 😉


זהו להיום! אם הגעתם עד כאן, אני מודה לכם ומברך אתכם כי זה היה פוסט ארוך. אני מאחל שתמצאו הצלחה גדולה עם אמזון FBA! ערוץ היוטיוב שלי באנגלית הוא גם אתר חובה. יש למעלה מ-400 מדריכי וידאו שנוצרו כדי לעזור לכם לצמוח מהר יותר.


בהצלחה, ונתראה בקרוב!

שלכם,


וובה :)

.נ.ב

.ישנו עוד תוסף נחמד של החברה ג'אנגל סקאוט, ניתן ללמוד איך להוריד אותו ולהתקין אותו כאן

Table of Contents
  1. תוספי גוגל כרום חינמיים הטובים ביותר למוכרי אמזוןעכשיו
    1. התוספות שנדברעליהן להורדה
    2. תוסף הכרום החינמי של הליום 10 - Helium 10
    3. תוסף הכרום חינמי שני- AMZ Suggestion Expander
    4. תוסף הכרום החינמי השלישי- Viral Launch
    5. התוסף החינמי הרביעי - Keyword Tool
    6. תוסף הכרום החינמי החמישי- AMZScout Pro
    7. לֹסיכום
    8. .נ.ב

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)