טיפים על מחקר מוצרים באמזון מבראדלי סאטון שאתם צריכים לדעת

Vova Even Jan 06, 2024
7 People Read
מחקר מוצרים באמזון
Table of Contents
  1. איך למצוא מוצרים מעולים במהירות באמזון: פריצות עדכניות שלא תרצו לפספס
    1. ?מי זה בראדלי סאטון
    2. מחשבותיו של בראדלי על מחקר מוצרי אמזון
    3. מחקר מוצר עם בלאק בוקס של הליום 10
    4. ?על אילו מדדים להסתכל בעת בחירת מוצר
    5. הליום 10 - קודי קופון הנחה ותקופת ניסיון בחינם
    6. בשורה התחתונה

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

איך למצוא מוצרים מעולים במהירות באמזון: פריצות עדכניות שלא תרצו לפספס


במאמר של היום,  נעסוק בשאלה החשובה ביותר שכל מוכר אמזון שואל - איך למצוא מוצרים מעולים באמזון במהירות?


אם אתם מוכרים, אני די בטוח שאנחנו באותה סירה. ובכן, לא לדאוג; היום, אענה באופן מקיף על כל מה שצריך לדעת על מחקר יעיל של מוצרים באמזון.


לפוסט הזה, הזמנתי את האוונגליסט הראשי בהליום 10, בראדלי סאטון, לחלוק את התובנות החשובות שלו על כל הנושא של מחקר מוצרים באמזון.


שיתפנו גם הטבה מיוחדת שתעזור לכם לזכות בחשבון ניסיון חינם של Helium 10.


כמו כן, קחו את הפרומואים העדכניים והחמים ביותר של Helium 10.


לחצו כאן


בראדלי גם היה אדיב מאוד עם הידע שחלק, וניסיתי לפרט באופן מלא על כל נקודה שהעלה כאן.


הוא סיפק כמה פריצות נהדרות שיהפכו את כללי המשחק למוכרי אמזון.


תרצו ללמוד מה הם?


צפו בסרטון YouTube למטה, או המשיכו לקרוא את הבלוג הזה.


בכל מקרה, יש לנו את הגב. 😉




?מי זה בראדלי סאטון


בראדלי סאטון עבד כאוונגליסט הראשי בהליום 10 במשך כמה שנים.


לפני כן, הוא היה יועץ עבור Amazon Sellers.


נכון לעכשיו, הוא גם המנחה של הפודקאסט המושמע ביותר בעולם אמזון, Serious Sellers Podcast.


הזמנתי את בראדלי לערוץ היוטיוב שלי בפעם השנייה מאז הצטרפותו להליום 10 והמסירות שלו כלפי המשתמשים.


כמוכר אמזון כבר למעלה משש שנים, אני יכול להעיד על שפע הניסיון שהוא מביא איתו.


אז בואו נצלול לעומק כדי לראות את הערך שיש לו בשבילנו.


מחשבותיו של בראדלי על מחקר מוצרי אמזון


בואו נבהיר את זה - בראדלי מאמין שמחקר מוצר הוא החלק הכי כיף בלהיות מוכר באמזון.


הוא חושב שגם אם לא נמצא משהו מיד, זה נהדר לגלות מה אנשים אוהבים ומעדיפים ומה הם מחפשים.


לאורך הדרך, הוא גילה שאנשים אהבו מדף בצורת ארון מתים - מה שהטריף את דעתו - אבל אז הוא ניצל את ההזדמנות הזו ומכר כמעט 200,000 דולר מהמוצר הזה.


הוא אמר שהם אזלו מהמלאי שלוש פעמים באותה שנה.


ועכשיו, לאלף בתים באמריקה יש מדף שנראה כמו ארון קבורה.


אם זה לא משגע אתכם, אני לא יודע מה כן!


באמצעות הדוגמא הזו, בראדלי התכוון להראות לנו את סוגי ההזדמנויות באמזון.


אפשר למצוא את הדבר הכי מוזר שיש שם, ויש אלפי אנשים שמוכנים לשלם על זה, מה שאומר שיש הזדמנות להרוויח כסף!


אז כן, זה אמזון, וזה מה שהופך את המכירה באמזון לתהליך מהנה.


אתם מוצאים דברים מהנים שבכלל לא ידעתם על קיומם; בסופו של דבר, הדברים האלה נמכרים בצורה מדהימה. מוכרים חכמים נצלו כל הזדמנות למכור ולהפיק ממנה את המקסימום! אז, בלי להתעסק יותר מדי, בואו ללמוד כיצד לחפש את המוצרים הטובים ביותר שמוכרים.


כמו כן, הכנתי רשימת השמעה מלאה בערוץ היוטיוב שלי למחקר מוצר באמזון.


בשבילכם.


תהנו! :)


מחקר מוצר עם בלאק בוקס של הליום 10


בכנות, אחד הכלים הטובים ביותר למחקר מוצרי אמזון הוא Black Box של Helium 10.


כשמחפשים מוצרים, החיפוש אחר מילות המפתח שמייצגת את המוצר, ולא את המוצר עצמו, הוא חכם יותר.


נשתמש בלשונית 'מילות מפתח' של הבלאק בוקס.


יש גם מדריך מעמיק לחלק מילות המפתח של Black Box.


עם זאת, כל אחד יכול לעשות את שלו - וזה היופי של Black Box.


יש משפט "האושר הוא בדברים הקטנים". לכן, זה נהדר לחפש מוצרים פוטנציאליים מוזרים ולעשות מהם עתיד.


נתחיל במחקר מילות מפתח. אנחנו הולכים למלא באקראי את התיבות כדי לנסות להבין איך זה עובד.


חיפוש מילות מפתח


בקטע של נפח חיפוש, נניח שאני מוסיף באופן אקראי מינימום של 2,000 ומקסימום של 4,000. (לא לשכוח, אין מספר קסם, וכל אחד יכול למלא את התיבות הללו בהתאם להעדפותיו.)


עבור סעיף המחיר, אוסיף מינימום של $15 ומקסימום של $50.


ולמקרה שאתם תוהים, זה אומר שנראה מוצרים בתוצאות בטווח המחירים הזה.


בגלל דרישות ההזמנה המינימליות וגורמים אחרים, בואו לא ניקח שהעלות הממוצעת היא 100 דולר או משהו בסגנון, כי רבים מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם להשקיע במוצר שנמכר במחיר של 100 דולר.


עבור ספירת המילים, נזין את המינימום של 2 מילים.


אם אתם סקרנים למה אני עושה את זה, אני רוצה לראות את מילות המפתח שאנשים משתמשים בהן לעתים קרובות יותר בעת הקנייה.


מניסיוני, מילות מפתח שמורכבות ממילה אחת בלבד אינן מיועדות לפעמים לקנייה, כמו מטבח או אמבטיה.


הם לא מקלידים את המילים האלה בעת הקנייה; במקום זאת, הם מנסים לחפש מוצרים קשורים.


מצד שני, אם ניקח בחשבון מילת מפתח - כלי משטח למטבח, זה נראה יותר כמו משהו שאנשים היו קונים.


בשלב הבא, נניח שאני לא רוצה שכמה מילות מפתח יופיעו ברשימה.


לדוגמה, אני לא רוצה לראות את חג המולד מופיע הרבה ברשימת החיפושים שלי.


אז, מיד, אני אעבור לקטע ״אי הכללה של מילות מפתח״, שם אוסיף מילים כמו חג המולד, קישוט, קישוטים וכו'.


על ידי כך, אני מבטל את הגורמים הללו בעת חיפוש מוצרים ומונע הופעה של מוצרים לא רלוונטים בתוצאות.


עבור המסננים המתקדמים, בוא נלך לאפשרויות הטרנדיות.


שוב, אני ממלא את אלה רק בשביל הדוגמאות, אתם יכולים לבחור מה שתרצו.


אז בואו נמלא את הקטגוריות ונבחר בית ומטבח, מטבח ואוכל ופטיו.


אמנם יכולתי לבחור ספורט, ציוד לחיות מחמד, שיפוץ בית וכו', אבל בואו נשאיר את זה בינתיים.


עכשיו, בואו נעבור לכמה מסננים חדשים, למשל הכנסות מתחרים וביקורות מתחרים.


אני יכול למלא בהכנסות המתחרים את התנאי הבא: "לפחות לחמישה מתוך 10 המוצרים הראשונים יש מכירות מוערכות של יותר מ-$2,500."


אז בשביל זה, בתיבה הראשונה, אזין "יותר מ-2500", ובתיבה הבאה אוסיף "5".


ולפני שתשאלו, כן! יכולתי לבחור כאן מספרים אחרים, אבל נתחיל שם.


כמו כן, עבור ביקורות המתחרים, אני רוצה שלפחות שש מתוך 10 הראשונים יהיו פחות מ-150 ביקורות למוצר.


אז, אני אבחר "פחות מ-150" עבור התיבה הראשונה ו-"6" עבור התיבה השנייה.


זה ייתן לי מושג אם זה טרנד חדש יותר או אם התחרות עדיין לא הוקמה.


לאחר שסיימנו למלא את החלקים של מחקר מילות המפתח שלנו, אנו לוחצים על חיפוש.


על ידי כך, אנו נוחתים על דף עם טונות של מוצרים שונים, שעל חלקם כנראה אפילו לא שמענו.


לאחר שלחצתי על חיפוש, הראשון היה נר בורבון, שלדעתי רובנו לא הכרנו.


אז כן, בדיוק גילינו משהו חדש!


תוצאות חיפוש


בהמשך, אנו רואים את תבנית כדור השוקולד, מתנות מצחיקות לבוס, כוסות לטעימות בירה, והרשימה עוד ארוכה.


רשימת תוצאות חיפוש


בגלילה מטה ברשימה, אנו רואים את "מפזר חום לכיריים מזכוכית", מילת מפתח מצוינת עם זנב ארוך.


למען האמת, אני לא יודע מה זה, אבל עם תוצאות החיפוש, מסתבר ש-4,000 אנשים כבר מחפשים את זה מדי חודש! זה מטורף, לא?


ואם ברצוננו לחפור קצת יותר לעומק, נוכל להשתמש בכלי הרנטגן (Xray) של Helium 10 כדי לגלות מה קורה בעמוד הראשון של מילת מפתח מסוימת.


האקסריי


כך נכיר כמה מהמוצרים שמניבים הכי הרבה מכירות למילת מפתח.


אז יהיה די קל לגנוב את המכירות מהמוצרים המובילים בשוק.


עם זאת, אם נמשיך, נמצא הרבה דברים מוזרים - אצטרובלים גדולים, קופסאות פח, פסי וילון תקרה וכו'. ונחשו מה?


יש כבר יותר מ-4000 אנשים שמחפשים רצועות לוילונות תקרה, מדהים, אני יודע!


עכשיו, אם היינו מדלגים במהירות ל, נניח, לעמוד 7, ואנו רואים מוצר שכותרתו "מחזיק כוסות קפה מותקן על הקיר", שהוא סופר ספציפי.


אם נרחיב על זה ונלך לעמוד הראשון של אמזון עבור המוצר הזה, נמצא המון אפשרויות.


בדרך כלל, לא תראו כאן מילות מפתח ומוכרים גדולים, אבל זה אינדיקציה לכך שהמוכרים האלה כאן בנישה זו הם טירונים.


הלקח כאן הוא שזה לא משנה באיזו שנה אנחנו נמצאים; עדיין יש הרבה הזדמנויות.


צריך רק למצוא אותם. כפי שעשינו עכשיו, מצאנו מאות מוצרים פוטנציאליים בפחות מ-10 דקות!


יש מדריך נוסף על ה- Black Box שיעזור לכם למצוא אפילו יותר מוצרים בקלות.


?על אילו מדדים להסתכל בעת בחירת מוצר


שאלה נפוצה שצצה כאן היא - על אילו מדדים להסתכל במוצר?


אז תנו לי לענות לכם על זה.


במחקר המוצר שעשינו, או כשאנחנו בכלל עושים מחקר, הדבר הראשון שהיינו רוצים להסתכל עליו הוא שבעמוד הראשון, בכמה רישומים יש את מילת המפתח המדויקת בכותרות שלהם!

כן, זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים.


כאן, אנו תמיד משתמשים בדוגמא של פפטידים קולגן.


לכן, אם תלכו לפפטידי קולגן ותבדקו בעמוד הראשון, יותר ממחצית, אם לא 75%, מהרישומים מכילים "פפטידים קולגן" בכותרות שלהם.


ללא קשר למכירות, להגיע לדף הראשון הוא הרבה יותר קשה כאשר לכולם יש את הכותרת הזו.


לעוד טריקים וטיפים כיצד להשתמש בתוסף לכרום של Helium 10, אנא קראו את הפוסט בבלוג שלי כאן.


בראדלי וובה


כשנשאל על המדף בצורת ארון מתים, אמר לנו בראדלי שיש רק רישום אחד בעמוד 1 כולו שיש לו "מדף ארון מתים" בכותרת.


במילים פשוטות, למעשה היה רק רישום אחד שהיה מדף ארון מתים.


אבל, כאשר מוצאים מילות מפתח שיש להן, נניח, 3000, 4000, 10,000 חיפושים או יותר, אבל רק ארבעה או חמישה מוצרים בעמוד הראשון שיש להם אפילו את המילה הזו בכותרת, זה מרגש אותי!


אז, בדיוק, זה אחד הדברים שאני אוהב לחפש בעת אימות מוצר.


הליום 10 - קודי קופון הנחה ותקופת ניסיון בחינם


בנוסף לכל השאר, יש לנו קודי קופונים של Helium 10 וגרסת ניסיון בחינם למי שרוצה לנסות ולהשתמש בהליום 10 למחקר מוצרים, אופטימיזציה של מילות מפתח או כל דבר אחר.


למען האמת, זה אחד הכלים הטובים ביותר שקיימים כרגע.


אני יכול גם להציע לכם סקירה מלאה מ-א עד ת' והדרכה על הליהום 10.


זה פוסט מפורט המכסה את כל הכלים שלו.


אז, אתם יכולים להשתמש בקוד ההנחה VOVA6M20, שיעניק לכם 20% הנחה על 6 החודשים הראשונים במנוי של Helium 10, או בקוד VOVA10, שיעניק לכם 10% הנחה בכל חודש בזמן שאתם משתמשים של Helium 10.


בנוסף, זה עובד גם עבור התוכנית השנתית, אז גם ניתן להשיג הנחה שם, ובתקווה שזה יעזור לכם מאוד!

לחצו כאן


בשורה התחתונה


וזו עטיפה מהצד שלי! אני מקווה שאתם יודעים כל מה שנדרש כדי לחפש ביעילות מוצרים מעולים באמזון בתוך דקות!


הכנתי עבורכם גם רשימת השמעה של יותר מ-100 מדריכים על הלהיום 10.


נניח ותרצו ללמוד עוד על השימוש בתוסף Helium 10 או על ניהול עסק של אמזון.


במקרה כזה, אני מזמין אתכם לבדוק את בלוג המוכרים של אמזון וערוץ היוטיוב שלי.


שם תמצאו תוכן דומה, רלוונטי ומרתק כדי לגלות את הכלים הדרושים כדי למקסם את הצמיחה שלכם בתור ותיק או טירון.


אם יש לכם עוד שאלות, אתם תמיד יכול לפנות אליי! :)


זה הכל להיום; המשיכו לעקוב!


שלכם,


וובה :)


נ.ב - האם אתם מחפשים מתחרים וחלופות להליום 10?


Table of Contents
  1. איך למצוא מוצרים מעולים במהירות באמזון: פריצות עדכניות שלא תרצו לפספס
    1. ?מי זה בראדלי סאטון
    2. מחשבותיו של בראדלי על מחקר מוצרי אמזון
    3. מחקר מוצר עם בלאק בוקס של הליום 10
    4. ?על אילו מדדים להסתכל בעת בחירת מוצר
    5. הליום 10 - קודי קופון הנחה ותקופת ניסיון בחינם
    6. בשורה התחתונה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)