מדריך מקיף על תוסף הג'ונגל סקאוט לכרום - Jungle Scout Chrome Extension

Vova Even Nov 04, 2023
13 People Read
תוסף ג׳נגל סקאוט
Table of Contents
  1. ?המדריך המלא של הרחבת ג'ונגל סקאוט לכרום למתחילים: מה יש בפנים וכיצד להשתמש
    1. סעיף 1: לומדים על לחצן התפריט
    2. סעיף 2: חשיפת לוח המחוונים הראשי
    3. עמודות לוח המחוונים
    4. סעיף 3: הבנת הגרפים באמזון
    5. בונוס: ההנחות והקופונים הטובים ביותר עבור מתחילים ג'אנגל סקאוט
    6. שורה תחתונה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

?המדריך המלא של הרחבת ג'ונגל סקאוט לכרום למתחילים: מה יש בפנים וכיצד להשתמש

היי! תודה שביקרת בבלוג שלי. שמי וובה אבן, ואני מוכר באמזון פעיל מאז 2016. אני משתף גם הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ב-יוטיוב וב-Udemy. המטרה שלי היא לעזור למוכרי FBA חדשים ומתקדמים של אמזון לחסוך יותר כסף תוך צמיחה עקבית של העסק שלהם.


במאמר זה, אני חולק מדריך מלא, שלב אחר שלב, למתחילים בנושא Jungle Scout ויותר מדוייק הרחבת (תוסף) ג'ונגל סקאוט לכרום. עם למעלה מ-250,000 לקוחות ברחבי העולם, Jungle Scout הוא כלי מסחר אלקטרוני פופולרי וחזק שיעזור לכם למצוא מוצרים בעלי ביקוש גבוה ולייעל את הדפים שלכם באמזון.


בעוד שהתוסף של ג'אנגל סקאוט לכרום מבטיח טונות של נתונים ותכונות ייחודיות, אתם עדיין עשוים לתהות היא "שווה את ההשקעה".


כדי לעזור לכם לענות על השאלה, יצרתי מדריך מקיף לשימוש בתוסף כרום של ג'אנגל סקאוט עבור משימות שונות הקשורות לאמזון.


אני אלמד אתכם הכל על שורת התפריטים ולוח המחוונים של הכלי, איך לקרוא את הגרפים על מוצרי אמזון, ואיך לאסוף נתונים באיכות גבוהה כדי לקבל החלטות עסקיות מושכלות. חוץ מזה, אני אספק רשימה של הנחות וקודי קופונים שיעזרו לכם לחסוך הרבה ב-Jungle Scout.

.באתר שלי יש גם מדריך מלא של כל הכלים של ג'אנגל סקאוט


לא אוהבים לקרוא? זה בסדר, הסרטון למטה מכסה את כל מה שאני משתף במאמר זה בפירוט. צפייה מהנה. :)


:משאבים מרכזיים שאני משתף במאמר זה

  1. הורדת התוסף של Jungle Scout 

  2. כיצד להוריד ולהתקין את התוסף לכרום של ג'אנגל סקאוט

  3. מבצע החמישים אחוז של JS - חסכו 50% על הרחבה של Jungle Scout + כל השאר

  4. מבצעים עונתיים של JS - קבלו מעל 80% הנחה על תוכניות המוכרים של ג'ונגל סקאוט

  5. מבצעים שנתיים של JS - קבלו עד 40% הנחה על תוכנית סוויטת הג'ונגל סקאוט

  6. דף המחירים של ג'אנגל סקאוט - למידע נוסף על תוכניות התמחור של JS


כעת, בואו נצלול עמוק יותר לתוך מה שמציע תוסף הכרום של Jungle Scout!


סעיף 1: לומדים על לחצן התפריט

לאחר הורדת התוסף של ג'אנגל סקאוט, תבחינו בסמל שלו בצד ימין למעלה במסך הדפדפן שלכם. לאחר לחיצה, תוסף הכרום ייפתח ותוכלו לראות את הלחצן "תפריט" בפינה השמאלית העליונה.


ממליץ לקרוא ולראות: כיצד להוריד ולהתקין את התוסף לכרום של ג'אנגל סקאוט


כאשר תלחצו על כפתור התפריט, יופיע תפריט נפתח עם הרכיבים הבאים:


התאמה אישית של תצוגה - האפשרות הראשונה מאפשרת להתאים אישית את מראה התוסף. לאחר שתלחצו עליו, יופיע תפריט נפתח עם האפשרויות הבאות:


הצג מוצרים ממומנים - כפי שהשם מרמז, כפתור זה מאפשר להציג או להסתיר מוצרים ממומנים בתוצאות החיפוש בעזרת התוסף. אם תפעילו אפשרות זאת, תוצאות החיפוש יכללו מוצרים עם הכיתוב "ממומן" בצד שמאל למעלה. אני ממליץ לא להוסיף מוצרים ממומנים בתוצאות החיפוש שלכם מכיוון שהוא מערבב תנועה אורגנית עם ממומנת, וזה פוגע בחיפוש הפריטים הרלוונטיים ביותר.


הצג מידע על המוצר בעמוד אמזון - אפשרות זו מאפשרת לראות נתונים מעמיקים של מוצרים מסוימים, כולל מספר המכירות החודשיות/יומיות, ASIN, הכנסות חודשיות, BSR, עמלות אמזון ועוד הרבה יותר בכל חיפוש באמזון שתעשו.

:הנה איך זה נראה. מידע זה יופיע ליד כל המוצרים


הצג מידע על המוצר בדף פרטי מוצר - בדומה לאפשרות השנייה, כפתור זה עוזר לכם להפעיל או להסתיר מידע על המוצר. ההבדל היחיד הוא שזה רלוונטי לדפי פרטי המוצר (רישומים).

  הוסף/הסר נקודת נתונים - כפתור זה מאפשר לבחור אילו קטגוריות נתונים ברצונכם לראות בתוצאות התוסף לכרום (ברגע שאתם סורקים מוצר מסוים, או מוצרים רבים בדף החיפוש) ובתוצאות החיפוש של אמזון (כפי שהוצג לעיל) . לדוגמה, אתם יכולים לבחור מותג, מחיר, מכירות משוערות חודשיות או יומיות, מספר ביקורות וכן הלאה


אופטימיזציית המראה של הכרטיסייה - אני בטוח שאתם כבר יודעים שאפשר למזער ולמקסם את מראה התוסף עם העכבר. אבל למה אני צריך להגיד לכם את זה? כדי להזכיר! כי אופטימיזציה של הכרטיסייה עדיפה על שימוש בפס המתגלגל עם העכבר


סינון תוצאות - תוסף הכרום של ג'אנגל סקאוט  עוזר לגרד נתונים מאמזון בהתאם לצרכים שלכם. עם זאת, כפתור זה מאפשר לצמצם את התוצאות על ידי הוספת מסננים שונים, כגון


  1. ציון איכות דף המוצר מהנמוך ביותר לגבוה ביותר, המכונה LQS

  2. רווח נטו מנמוך עד הגבוה ביותר 

  3. המחיר הנמוך עד הגבוה ביותר

  4. הדרגה בתוצאות חיפוש הנמוכה עד הגבוהה ביותר

  5. הדירוג הנמוך עד הגבוה ביותר

  6. ההכנסה הנמוכה עד הגבוהה ביותר

  7. הביקורות הנמוכות עד הגבוהות ביותר

  8. המכירות הנמוכות עד הגבוהות ביותר

  9. הלא נמכרים ביותר עד הנמכרים ביותר

  10. המשקל הנמוך עד הגבוה ביותר

  11. המוכרים בביי בוקס 

  12. גדלים

  13. גודל חורג (Oversized)

  14. גודל רגיל (Standard)

  15. מסגרת זמן

  16. חודש אחד

  17. שלושה חודשים

  18. שישה חודשים

  19. שנה אחת

  20. כל הזמן




לדוגמה, Jungle Scout ג'אנגל סקאוט מספקת רשימה ארוכה של 52 מוצרים אם אתם מחפשים מספריים למטבח (המספר עשוי להשתנות בחיפוש). אבל אם תשתמשו ב"סנן תוצאות" ותוסיפו $15 כמחיר הנמוך יותר, התוסף יסנן את התוצאות, ובכך תווצר רשימה מופחתת של מספריים שעולות יותר מ-15 דולר. כמו כן, אם תרצו לראות מספריים למטבח "קלות במשקל", ניתן להוסיף הגבלת משקל הנמוכה והגבוהה ביותר

ג'אנגל סקאוט 50% הנחה

יתר מזה, אפשרות זו מאפשרת לכם לזהות מי מחזיק בביי בוקס עבור מוצר מסוים. אתם יכולים גם לסנן את החיפושים לפי גודל מוצר - גדול מדי או סטנדרטי


הורדת קובץ CSV - אפשרות זו מאפשרת להוריד ולהמיר את קובץ ה-CSV של Jungle Scout לאקסל. על ידי הורדת קבצים אלה, תוכלו למיין, לערוך ולשתף נתונים בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לשתף אותו עם השותפים או העוזרים הוירטואליים שלכם.


ענן מילות מפתח - זהו כלי רב עוצמה לאיתור של מהן מילות המפתח הפופולריות ביותר עבור הרישומים שמופיעים בחיפוש שלכם. כאשר לוחצים על אפשרות זו, מופיע מקבץ מילים בגדלים שונים, המאפשר לזהות באילו מונחים נעשה שימוש בדפי המוצרים (בכותרות הדפי מוצר), וכמה פעמים.


אם נמשיך בדוגמה של מספריים במטבח, תבינו שהמונחים "מטבח", "מספריים", "חד", "כבד", "עופות" ו"פלדה" הם המונחים המובילים ביותר במילות מפתח משומשות בנישה. כתוצאה מכך, אתם יכולים לחשוב על רעיונות למוצרים כמו "מספריים כבדות מפלדה בשביל לחתוך עופות". או פשוט ראו כיצד תוכלו לכסות את כל מילות המפתח הללו ברישום שלכם


חיפוש מגמות - לחיצה על אפשרות זו מפנה אותך אל Google Trends, שם תוכלו לצפות במגמת החיפוש עבור מונח ספציפי. האפשרות עוזרת לסנן את תוצאות החיפוש שלכם באמצעות הקטגוריות הבאות:


מדינה

ציר זמן

נישה

ברגע שאתם מזינים את המוצר שלכם, כמו המספריים למטבח, Google Trends מספק גרף הממחיש את העלייה או הירידה בפופולריות של המוצר (יש ביקוש או אין). כך תבחינו בדפוס הולך וגדל עבור מספריים למטבח, אבל את ההיפך תגלו לגבי ספינרים שאחרי העלייה קיבלו ירידה קשה וכבר לא מעניינים הרבה אנשים. אני ממליץ להשתמש בבחירת ארץ החיפוש, 2004-הווה עבור ציר הזמן, זה ייתן מבט טוב עם קרוב ל-20 שנות נתונים עבור מילת המפתח שבחרתם לבדוק


שתף בפייסבוק - לחיצה על כפתור זה בפינה הימנית התחתונה של התוסף של Jungle Scout מאפשרת לכם לשתף את הנתונים שלכם בפייסבוק. הכלי יסיר אוטומטית את שמות המוצרים, שמות המותגים והקטגוריות הרלוונטיות כדי להבטיח שלא תחשפו את הנישה שלכם. האפשרות הזו כבר לא איתנו.


הורד צילום מסך - אפשרות זו מאפשרת לצלם צילום מסך של לשונית הג'ונגל סקאוט שפתחתם (הלשונית הנוכחית). שוב, הכלי מסיר מוצרים, שמות מותגים וקטגוריות רלוונטיות. אז ניתן לשתף את זה עם אנשים.


עזרה - לחיצה על כפתור "עזרה" מפעילה את שתי האפשרויות הבאות:


מרכז עזרה - בחירה באפשרות זו מובילה אותכם למאמרים מועילים, לשאלות נפוצות פופולריות ולהנחיות כלליות לפתרון בעיות

צור קשר עם התמיכה - אם תרצו משוב בזמן אמת על בעיה שאתם מתמודדים איתה, אפשר ללחוץ על אפשרות זו ולשלוח לצוות התמיכה של ג'ונגל סקאוט אימייל


הגדרות חשבון - ניתן לבחור את השפה במועדפת, לראות את חבילת המנוי הנוכחית שלכם, לערוך את הפרופיל, להשתמש בשירות ייעודי של JS אם אתם בסין, לבחור מצב חיבור (איטי לעומת מהיר) - לא מומלץ אם אתם רוצים נתונים עדכניים, והפעל/כבה את גרף המרכזי ב-Amazon Seller Central. אפשרות נוספת היא "איסוף נתונים מרישום אמזון" המאפשר לג'ונגל סקאוט לקבל נתונים מהרישומים שבהם אתם גולשים.


סעיף 2: חשיפת לוח המחוונים הראשי

כעת, לאחר שדיברנו על כפתור התפריט, בואו נדבר על לוח המחוונים הראשי. לאחר שתלחצו על סמל JS בסרגל ההרחבות של גוגל כרום, בחלק העליון יופיעו הרכיבים הבאים:


מכירות חודשיות ממוצעות - זה מייצג את המכירות הממוצעות לחודש של המוצרים הרשומים בתוסף הכרום. אם נחפש את מילת המפתח "מספריים למטבח", המכירות החודשיות הממוצעות מסתכמות ב-2,370 יחידות לחודש.


דירוג מכירות ממוצע - זה מציג את דירוג המוכרים הממוצע של אמזון עבור המוצרים בתוסף הכרום. אם להתייחס לפרספקטיבה, מוצר שמדורג 5000 מציין שהוא ממוקם 5,000 מהפריט מספר 1. עבור מילת המפתח שלי(מספריים), נראה שדירוג המכירות הממוצע הוא 18,025.


מחיר ממוצע - זה אומר לנו את המחיר הממוצע עבור המוצרים המסוימים שאנו מחפשים. כאן, הממוצע הוא $12.66.


מספר דירוג ממוצע - זה מציג לנו את הדירוגים הממוצעים של המוצרים הרשומים בתוסף של ג'אנגל.


ציון הזדמנות - זה מציין את ציון ההזדמנויות של ג'ונגל סקאוט, המחושב באמצעות מספר מדדים. זה נע בין 0 (דל מאוד) ל-10 (הטוב ביותר) ועוזר לזהות את החוזק של מילת מפתח. מילת המפתח "מספריים למטבח" מדורגת 4, וזה די טוב! אבל אני לוקח את המידע הזה בערבון מוגבל וממליץ לכם לעשות את אותו הדבר.

עמודות לוח המחוונים


הסר או העבר מוצרים - זה מופיע בתור "x", ומאפשר לכם להסיר מוצר שאתם לא רוצים שיופיע בתוצאות החיפוש. זכרו שהסרתם של המוצרים משפיעה על

המספרים בלוח המחוונים הראשי. יתר מזה, אתם יכולים לשנות מוצרים על ידי לחיצה על סמל "חץ למעלה".

פעולות - אפשרות זו מספקת לכם שלוש תכונות נוספות:


1. הוסף למוצר - זה מאפשר לכם להוסיף מוצר ספציפי למעקב ג'אנגל סקאוט.


2. חפש מילות מפתח - נקרא גם חיפוש ASIN הפוך, אפשרות זו מציגה לכם את מילות המפתח שעבורן מדורג דף מוצר.


3. מצא ספק - כפתור זה יעזור לעקוב אחר הספקים של מוצר מסוים דרך מאגר הספקים של ג'אנגל סקאוט.


שם המוצר - זה אומר לכם את כותרת המוצר. בנוסף, אם תרחפו עם העכבר מעל מוצר, תקבלו תצוגה מוגדלת של הרישום שלו. כותרת, מחיר וביקורות.


מותג - זה אומר לכם את המותג של רישום מוצר נתון.


מחיר - זה מציין את המחיר הנוכחי של מוצר. אם תלחצו על פריט מסוים, התוסף יספק לכם גרף המציג את העלייה והירידה במחיר.


מכירות חודשיות - זה אומר לך את המכירות החודשיות הממוצעות של רשימת מוצר. גם כאן, אם תלחצו עליו, גרף ממחיש את הנתונים ההיסטוריים של המותג. עבור מוצר כמו מספריים למטבח, רוב המוכרים חווים ביקוש עונתי בדצמבר במהלך חג המולד.


מכירות יומיות - כמו האפשרות למעלה, מכירות יומיות מצביעות על המכירות הממוצעות של דף המוצר. אבל במקום מכירות חודשיות, זה מאפשר לכם לבדוק מכירות יומיות במשך 30, 60 ו-90 הימים האחרונים. כך תוכלו ללמוד אם המוצר נמכר טוב באמזון.


הכנסה חודשית – כפי שהשם מעיד, זה מציין את ההכנסה החודשית שהמוצר עושה באמזון בברוטו.


תאריך זמינות ראשון - זה אומר לכם את התאריך, החודש והשנה שבה המוצר הופיע לראשונה באמזון. זה מועיל כי אתם יכולים להבין כמה מהר מוצר נתון גדל באמזון.


רווח נקי - כפי שהשם מרמז, זה מראה את הרווח הנקי של מוצר(נטו) לאחר ביצוע מספר חישובים. כאשר לוחצים על מוצר מסוים, קופץ "מחשבון רווח", המציג כיצד הכלי מחשב את הרווח הנקי. החלק הטוב זה שאתם יכולים לשנות את המחיר והעלות של המוצר כדי לבדוק כיצד הרווח הנקי והעלויות הנלוות משתנות. המערכת מושכת אוטומטית את עמלות אמזון הנכונות מאמזון, ומנכה אותן.


מספר דירוג - זה מציג את המספר הכולל של דירוגים עבור דף המוצר. זה גם מספק תובנות לגבי מידת התחרותיות של נישה. לדוגמה, בזמן שחיפשתי מספריים למטבח, הבנתי שלמוצרים הנמכרים ביותר יש יותר מ-1,500 ביקורות, מה שעשוי להפוך אותה לנישה גרועה למתחילים.


דירוג - זהו הדירוג הממוצע של מוצר באמזון, שנע בין 1 ל-5. תבחינו ש-4.8-5 מופיעים חמישה כוכבים, בעוד שארבעה וחצי כוכבים מייצגים 4.3-4.7 בדירוג ממוצע. כאשר הוא יורד ל-4.2, הכוכבים יורדים ל-4.


עמלות - זה מציג את דמי המילוי וההפניה שאמזון לוקחת על המוצר הזה, בהתאם למחיר המוצר הנוכחי.


מדרג - אפשרות זו מציינת את דירוג המכירות של רשימת המוצר (BSR). אם תלחצו על מוצר מסוים, תוכלו לראות גרף הממחיש את העלייה והירידה בדירוג שלו.


ציון איכות רישום - הוא מגדיר את האיכות של רישום מוצר, בין אם זה תמונות באיכות ירודה או פרטי מוצר לא אופטימליים. עם זאת, אני לא ממליץ להשתמש בסיכום זה כפרמטר כדי לבסס את השיפוט שלכם על רישום מוצר. 1-10 הוא הציון, 1 הוא הנמוך ביותר ו-10 הגבוה ביותר.


סוג מוכר - זה מציג את סוג הקמעונאי שמוכר מוצר מסוים, בין אם FBA, FBM או אמזון.


מוכרים - בעזרת סעיף זה תוכלו לזהות כמה מוכרים מוכרים ברשימת מוצר נתונה.


קטגוריה - אפשרות זו מציעה תובנות לגבי איך המתחרים בנישה מקטלגים את המוצרים שלהם. לדוגמה, מספריים למטבח עשויים להופיע במחלקות "מטבח ואוכל" או "בית ומטבח".


שכבה (TIER) - זה מציין את קטגוריית המידות של המוצר, החל מסטנדרט קטן ועד אוברסייז גדול. זכרו, ככל שהמוצר שלכם כבד וגדול יותר, כך העמלות של אמזון גבוהות יותר.


מימד - זה אומר לכם את מידות המוצר, כלומר, גובה, אורך ורוחב.


משקל - זה מציין את המשקל של כל מוצר הרשום בתוסף הכרום.


מציג תוצאות - סיכום זה מראה כמה מוצרים זמינים בלוח המחוונים. תוכל ללחוץ על הלחצן "טען עוד תוצאות" כדי לראות מוצרים נוספים בדף תוצאות החיפוש של תוסף הכרום של ג'אנגל סקאוט.


הערה: כל עמודה כוללת חצים למעלה ולמטה המאפשרים לסנן מוצרים בהתאם לצרכים שלכם. לחילופין, תוכלו להשתמש באפשרות "סינון תוצאות" עליה דיברתי בסעיף 1. ישנו גם פס בצד התחתון של התוסף שיעזור לכם לנווט בין התוצאות.

סעיף 3: הבנת הגרפים באמזון

אם תפתחו את תוסף הכרום של ג'אנגל סקאוט בזמן גלישה באמזון, תראו שני גרפים נפרדים בדפי החיפוש והפרטים. כלים אלה מציעים לכם סקירת מכירות מהירה של המוצר


בואו נסתכל על זה מקרוב:

גרפים בעמוד החיפוש

תוך כדי גלישה באמזון, תיבה מפורטת תופיע מתחת לכל מוצר. הוא מציע לכם מבט ממעוף הציפור על המוצר. להלן רשימה של הנתונים העיקריים שהיא מספקת:


  1. חפש מילות מפתח

  2. הוסף למילות מפתח שלכם

  3. התאם אישית את התצוגה

  4. סוג מוכר

  5. מוכרים

  6. ASIN

  7. מכירות חודשיות

  8. דירוג (קטגוריה + תת-קטגוריה)

  9. שורה

  10. מותג

  11. מכירות יומיות

  12. הכנסה חודשית

  13. תאריך זמינות ראשון

  14. עמלות

  15. ציון איכות רישום

  16. מידות המוצר

  17. משקל המוצר


כלי זה מועיל במיוחד להשוואת מוצרים במהירות ולמדוד ביצועים באמזון בנישה ספציפית.

גרפים בעמודי הפירוט

אם תלחצו על מוצר ספציפי, Jungle Scout מספקת לכם את הנתונים הבאים:


  1. חפש מילות מפתח

  2. הוסף למילות מפתח שלכם

  3. התאם אישית את התצוגה

  4. ASIN

  5. מכירות חודשיות

  6. דירוג (קטגוריה + תת-קטגוריה)

  7. שורה

  8. תאריך זמינות ראשון

  9. עמלות

  10. ציון איכות רישום

  11. מידות המוצר

  12. משקל המוצר


בין היתר, הוא מדגיש את נתוני המוצר באמצעות גרפים מעוררי תובנה. לדוגמה, אם נלחץ על זוג מספריים של OXO, התוסף של כרום מראה לנו כיצד המותג צמח עם הזמן. באופן דומה, אם אנו בוחרים לראות מכירות יומיות, הרחבה של ג'אנגל סקאוט מספרת לנו על העלייה והצניחה במכירות במהלך 90 הימים האחרונים.


בנוסף, לחיצה על האפשרות "מחיר" אומרת לנו שהמוצר, בממוצע, עולה $17.95. בנוסף, הם המותג חווה עליות ולא ירידות, מה שמעיד על כך שהוא מצליח באמזון. לבסוף, התוסף של כרום מאפשר לנו לראות את דירוג המוצר, שבו הוא מתפקד היטב באופן עקבי.

בונוס: ההנחות והקופונים הטובים ביותר עבור מתחילים ג'אנגל סקאוט

אם לא קיבלתם את התזכיר: תוסף הכרום של ג'אנגל סקאוט עמוס בנתונים רלוונטיים כדי לעזור להגדיל את המכירות והרווחים שלכם. אם אתם מוכמים להתחיל עם JS, תוכלו לחסוך כסף על ידי שימוש בהנחות הבאות:


  1. מבצע החמישים של JS - חסכו 50% מהמחיר על הרחבה של Jungle Scout + כל השאר


  1. מבצעים עונתיים של JS - תיהנו מעל 80% הנחה על תוכניות המוכרים של ג'ונגל סקאוט


  1. מבצעים שנתיים של JS - קבלו עד 40% הנחה על תוכנית סוויטת הג'ונגל 


  1. עמוד תמחור - השוואה בין החבילות של ג'אנגל סקאוט בעמוד הרשמי


שורה תחתונה

אני מקווה שעכשיו אתם יודעים הכל על המרכיבים השונים של תוסף הכרום Jungle Scoutוכיצד אפשר להשתמש בו לציד של מוצרים, הלינק פה יביא אתכם לעמוד ההורדה של התוסף.


אם אתם רוצים ללמוד עוד על השימוש בג'ונגל סקאוט או על ניהול עסק באמזון, אני מזמין אתכם לבדוק את הבלוג שלי ואת ערוץ היוטיוב. כאן תמצאו דברים דומים, רלוונטיים ומרתקים כדי לגלות את הכלים הדרושים כדי למקסם את הצמיחה שלכם. אם יש לך שאלה, תמיד ניתן לפנות אלי!


זה הכל להיום; המשיכו לעקוב!


שלכם,


וובה :)

.נ.ב. - יש לי גם סקירה מלאה על התוכנה הליום 10, שהיא מתחרה גדולה של ג'אנגל

Table of Contents
  1. ?המדריך המלא של הרחבת ג'ונגל סקאוט לכרום למתחילים: מה יש בפנים וכיצד להשתמש
    1. סעיף 1: לומדים על לחצן התפריט
    2. סעיף 2: חשיפת לוח המחוונים הראשי
    3. עמודות לוח המחוונים
    4. סעיף 3: הבנת הגרפים באמזון
    5. בונוס: ההנחות והקופונים הטובים ביותר עבור מתחילים ג'אנגל סקאוט
    6. שורה תחתונה

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)