כיצד להשתמש למתחילים - המדריך השלם - שלב אחר שלב - סקירה 2024 - Jungle Scout - ג'אנגל סקאוט

Vova Even Jan 06, 2024
57 People Read
סקאוט למתחילים
Table of Contents
  1. ג'ונגל סקאוט: המדריך האולטימטיבי להצלחה באמזון
    1. ההנחות הטובות ביותר של הג'ונגל סקאוט
    2. תחילת הסקירה של ג'אנגל סקאוט
    3. מאגר מוצרים - Product Database
    4. תוסף דפדפן - Chrome extension
    5. מאתר הזדמנויות - Opportunity Finder
    6. מעקב אחר מוצרים - Product Tracker
    7. מאתר מילות מפתח - Keyword Scout
    8. רשימות של מילות מפתח - Keyword Lists
    9. בונה דפימוצר - Listing Builder
    10. גשש דירוגים - Rank Tracker
    11. מאגר הספקים - Supplier Database
    12. מעקב אחר ספקים - Supplier Tracker
    13. עלויות מוצר - Product Costs
    14. הגדרות מוצר - Product Settings
    15. מנהל מלאי - Inventory Manager
    16. סקירת רווחים - Profit Overview
    17. ניתוח מודעות - Ads Analytics
    18. התראות - Alerts
    19. אקדמיה - Academy
    20. מחיר ותמחור של התוכנה ג'אנגל סקאוט
    21. סיכום

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)  

ג'ונגל סקאוט: המדריך האולטימטיבי להצלחה באמזון

שלום לכם יזמי אמזון יקרים!

וובה אבן איתכם, ואני נרגש לשתף אתכם כלי שהוא יד ימינם עבור מוכרי אמזון במשך שנים רבות: Jungle Scout.

הדרכה וסקירה מקיפה זו תסביר לכם כיצד להשתמש בג'ונגל סקאוט, תוכנה רבת עוצמה שתוכננה במיוחד עבור אמזון FBA.


אבל לפני שנצלול לפרטים, הרשו לי תחילה לתת לכם סקירה של מה שתלמדו במאמר זה. נסקור את כל הכלים שמגיעים עם ג'ונגל סקאוט, ואדריך אתכם צעד אחר צעד.


נשמע מעניין? זה לא הכל!


בנוסף להדרכה ולסקירה שלי בג'אנגל סקאוט, יש לי גם כמה הנחות בלעדיות לתוכנה לחלוק איתכם.

50% הנחה על החודש הראשון ב-Jungle Scout

מבצעים ג'ונגל סקאוט עונתיים

הנחות שנתיות של הג'ונגל סקאוט

Jungle Scout היא תוכנה חזקה להפליא שיכולה לעזור למצוא מוצרים רווחיים למכירה באמזון, ועוד!


עם סט הכלים המקיף שלה, ניתן לנתח מגמות בשוק, להעריך את הביקוש למוצרים ואפילו למצוא ספקים פוטנציאליים. ועכשיו, עם ההנחות הבלעדיות האלה, תוכלו להתחיל במסע ה-FBA באמזון בפחות כסף.


כדי הפוסט הזה יהיה אפשרי, הזמנתי אורח מיוחד שהצטרף אלי לערוץ היוטיוב שלי. אני נרגש להציג את אד (אדוארד) מג'נגל סקאוט. התובנות של אד הולכות לעזור לנו להבין את כל הדברים המדהימים שיש לג'ונגל סקאוט להציע.


אז בלי דיבורים נוספים, בואו נתחיל! יש גם סרטון (באנגלית, עם כתוביות בעברית), על התוכנה.

ההנחות הטובות ביותר של הג'ונגל סקאוט

50% הנחה על החודש הראשון ב-Jungle Scout

מבצעים ג'ונגל סקאוט עונתיים

הנחות שנתיות של הג'ונגל סקאוט

תחילת הסקירה של ג'אנגל סקאוט

אם אתם חדשים בג'ונגל סקאוט, אחד הדברים הראשונים שתבחינו לאחר ההתחברות הוא דף הבית. בואו נחקור אותו ביתר פירוט.

סקירה קצרה על הווידג'טים

בדף הבית של אפליקציית האינטרנט יהיו כמה ווידג'טים שיספקו סקירה כללית של מצב העסק שלכם. זה מועיל במיוחד אם חיברתם את חשבון Seller Central שלכם לחשבון Jungle Scout. על ידי כך, תקבלו דוחות טובים יותר ותובנות לגבי העסק שלכם.


חברו את חשבון האמזון שלכם בקלות

אם תרצו להפיק את המרב מהכלים של Jungle Scout, חיוני לחבר את חשבון ה-Seller Central של Amazon. למרבה המזל, זהו תהליך פשוט ואד שמח להדריך אותנו. הסברתי את כל התהליך שלב אחר שלב למטה.

ראשית, בוא נעבור לפינה השמאלית העליונה של דף הבית שלכם ב-Jungle Scout, שם נמצא דמות החשבון שלכם (ראו את צילום המסך למעלה). תראו רשימה של שווקים שבהם ג'ונגל סקאוט תומך, וסביר להניח שהמדינה שלכם נמצאת ברשימה הזו. אם לא, אד המליץ להתחיל עם השוק שאתם הכי מכירים לפני שתתרחבו.


לחצו על כפתור ההגדרות ברשימה הנפתחת הזו - זו האפשרות הלפני אחרונה - ולאחר מכן לחצו על כפתור ההגדרות של אמזון המוצג למטה.

מכאן, היכנסו לחשבון Amazon Seller Central שלכם, וג'נגל סקאוט מתחבר אליו דרך ממשקי API. לאחר השלמת החיבור, תראו הודעה שאומרת "100% הושלם", וזהו, אתם מוכנים לצאת לדרך.


כשאד התחבר, חשבון ההדגמה שלו היה חשבון האמזון שלו בצפון אמריקה שהצטרף ל-Jungle Scout, והאירופאי הושבת מכיוון שהוא לא רענן אותו.

אבל, אם אתם בצפון אמריקה, חשבון אמזון שלכם מאפשר למכור בארה"ב, קנדה ומקסיקו הכל עם מנוי אחד. אם אתם באירופה, אתם מקבל גישה לכל השווקים האירופיים עם התחברות אחת.


אד הדגיש את החשיבות של חיבור חשבון Seller Central לחשבון Jungle Scout. פעולה זו תעניק גישה לכל הכלים והתכונות של Jungle Scout. תהיו בטוחים שהנתונים חסויים תמיד, ולאף אחד מחברי צוות הג'ונגל סקאוט לעולם לא תהיה גישה לראות מה אתם מוכרים.


תראו את הנתונים שלכם עם תרשימים הניתנים להתאמה אישית

Jungle Scout מציע דרך אינטואיטיבית וידידותית למשתמש לראות את נתוני המכירות שלכם באמזון. עם תרשימים וגרפים הניתנים להתאמה אישית, ניתן לקבל במהירות תובנות לגבי ההכנסות שלכם, מגמות המכירות ומדדים חשובים אחרים.


כפי שציין אד, מוכרים רבים של אמזון מתקשים להבין את הדוחות שנוצרו בחלק האחורי של אמזון. קשה למצוא דוחות אלו ולא תמיד הם מוצגים בצורה הברורה ביותר. עם זאת, Jungle Scout מקלה על המוכרים לקבל תמונה ברורה של הביצועים העסקיים שלהם על ידי הדמיה של נתונים בצורה קלה להבנה הניתנת להתאמה אישית רבה.


מאגר מוצרים - Product Database

אם אתם חדשים בעולם המסחר האלקטרוני ומכירת מוצרים באמזון, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למצוא מוצר למכירה. זה המקום שבו מאגר המוצרים נכנס לתמונה.


?מהו מאגר המוצרים

חשבו על מאגר המוצרים כמקבילה למאגר המוצרים באמזון עצמה. במקום לחפש באמזון עצמה, מחפשים במאגר הנתונים של Jungle Scout. אד שיתף שהוא והצוות שלו בונים את מאגר הנתונים הזה מאז 2015, והוא מכיל מיליוני מוצרים בכל השווקים של אמזון.


?מה ניתן למצוא במאגר המוצרים

באמצעות מאגר המוצרים תוכלו לקבל מידע מפורט על רמת הביקוש למוצר, מחיר המכירה הממוצע ורמת התחרות. אפשר לסנן את החיפוש שלכם על ידי הגדרת פרמטרים כגון השוק, קטגוריית המוצרים, טווח המחירים והמכירות החודשיות המשוערות. זה עוזר למצוא מוצרים שמתאימים לקריטריונים שלכם ובעלי פוטנציאל להיות רווחיים.

?כיצד להשתמש במאגר המוצרים

כדי להשתמש במאגר המוצרים, צריך שיהיה לכם חשבון בג'נגל סקאוט.


ג'ונגל סקאוט מציע מגוון תוכניות, שלכל אחת מהן תכונות ומגבלות שונות.


יש לי גם עמוד סקירת תוכניות תמחור של ג'נגל סקאוט עבורכם.


אד שיתף שהוא משתמש בתוכנית הכי משופרת שמעניקה לו גישה בלתי מוגבלת, אבל אם אתם רק מתחילים, הוא ממליץ ללכת עם התוכנית האמצעית - Suite Plan - המציעה חיפושים בלתי מוגבלים.

אני אספק מידע נוסף על התוכניות השונות הזמינות לקראת הסוף, אז בבקשה סבלנות. :)


לאחר שנכנסתם, עברו לתפריט הימני ולחצו על מאגר מוצרים. זה יראה כך:

מכאן תוכלו להגדיר את הפרמטרים שלכם ולהתחיל בחיפוש. ניתן למיין את התוצאות לפי מכירות חודשיות משוערות, מחיר או כל פרמטר אחר שתגדירו.


פססט... זכרו שמאגר הנתונים של המוצרים הוא רק כלי אחד בארסנל ה-"כלי חיפוש מוצר" שלכם.

חשוב לשקול גם גורמים אחרים כגון איכות המוצר, ביקורות של לקוחות ותמחור ספקים לפני לפני שתקבלו החלטה למכור את המוצר.


כעת, כדי להתחיל, אפשר לבחור את המדינה שבה תרצו לחפש. אד ממליץ להתחיל עם המדינה שאתם הכי מכירים.


לאחר מכן, בחרו את הקטגוריה שבה אתם רוצה לחפש. לשם הפשטות, נניח שבחרתם את הקטגוריה שבחרנו בסרטון, כלומר "פטיו, דשא וגינה".


בצד ימין, ניתן להגדיר פרמטרים למוצרים בגודל סטנדרטי או למוצרים במידות גדולות. אד הציע להתחיל עם מוצרים בגודל סטנדרטי מכיוון שהם הכי חסכוניים לאחסון במחסן ובדמי משלוח ללקוחות.


ניתן גם לבחור לראות את המוצרים שאמזון מוכרת בעצמה. אל תתייאשו מכך - אמזון לא תמיד עושה את העבודה הטובה ביותר בשיווק המוצרים שלה, ויכול להיות שתהיה הזדמנות עבורכם ליצור מוצר טוב יותר ולמכור אותו יותר טוב.


מאגר הנתונים כולל גם את אפשרויות ה-FBA (הגשמה על ידי אמזון) ו-FBM (הגשמה על ידי סוחר). FBA אומר שתשלחו את המלאי שלכם למחסנים של אמזון והם יטפלו עבורכם בכל המשלוחים והחזרות.

FBM פירושה שתטפלו במשלוח בעצמכם, מהמחסן שלכם או על ידי עבודה עם חברה צד ג.

אופטימיזציה של חיפוש המוצר עם פרמטרים הניתנים להתאמה אישית

כפי ששותף, מאגר המוצרים של Jungle Scout מציע שפע של פרמטרים לבחירה. אד אפילו נתן לי כמה הצעות לגבי הגדרות מוגדרות מראש כדי להתחיל. עם זאת, מכיוון שהיה לי ניסיון במחקר מוצר, הוא ביקש את הערות שלי לגבי הגדרת מחיר המכירה המינימלי (ליחידה).


בהתבסס על הניסיון שלי, שיתפתי את אד שבדרך כלל קשה יותר להתחרות במוצרים במחירים נמוכים יותר. למרות שנדרש פחות כסף כדי להתחיל עם מוצרים כאלה, יש יותר תחרות. לכן, קביעת מחיר המינימום גבוה יותר תביא באופן תיאורטי לפחות תחרות.


כשעבדנו על מוצר חדש שנשלח לאמזון, עלות המוצר הייתה בערך דולר, אבל התחלנו למכור אותו ב-15 דולר והגדלנו אותו בהדרגה ל-20 דולר.


אד הסכים להצעתי והמליץ למשתמשי הג'נגל סקאוט לחפש מוצרים עם מחיר מינימלי של 20 עד 25 דולר. זה יעזור לכסות עלויות נוספות כמו משלוח ואחסון, שיכולות להצטבר במהירות.


אם יש לכם ניסיון במכירה ברשת, מאגר המוצרים של Jungle Scout מאפשר גם לבחור פרמטרים רבים נוספים. אלה כוללים רווח נקי לאחר עמלות אמזון, דירוג רבי מכר, הידוע גם בשם BSR, מידות מוצר ומשקל.


עם זאת, בתור מתחילים, לא צריך לדאוג יותר מדי לגבי הפרמטרים האלה. במקום זאת, אני מציע להתמקד במספר המכירות ב-30 הימים האחרונים, המייצג את רמת הביקוש למוצר. המינימום האישי שלי הוא לפחות 300 יחידות שנמכרו ב-30 הימים האחרונים, מה שמייצג בערך 10 מכירות ליום במהלך החודש. אני חושב שזו מטרה סבירה מאוד למתחילים.


אם מספר המכירות הוא קצת פחות, כמו 290 או 270, והנישה מעניינת, אני עדיין יכול לשקול את זה. עם זאת, בדרך כלל אני מעדיף שהמספר יהיה גבוה יותר, מה שמעיד על ביקוש גדול יותר.


פרמטר קריטי נוסף שיש לקחת בחשבון הוא מספר הביקורות שהמוצר מקבל באמזון. ביקורות אינן מוגבלות רק לדירוגי כוכבים אלא כוללות גם אנשים שכותבים פסקאות, מעלים תמונות ואפילו סרטונים. מספר הביקורות יכול להצביע על רמת התחרות על מוצר.


יש גם אפשרות להגדיר ציון איכות מינימלי/מקסימלי של דף מוצר, אל קיו אס - ליסטינג קואוליטי סקור (LQS).


"ב-Jungle Scout, אנו מקצים ציונים להרבה דברים, כולל דפי המוצר במאגר הנתונים שלנו. בכל פעם שאנו מקבלים דף מוצר במאגר, אנו נותנים לו ציון מ-1 עד 10, כאשר 10 הוא הציון הטוב ביותר. אנו משתמשים באלגוריתם כדי לחשב את הניקוד על סמך גורמים שונים כגון האם נעשה שימוש בכל נקודות התבליטים, האם נעשה שימוש במספר מסוים של תווים בכותרת ובתיאור והאם מספר מסוים של תמונות הועלו לדף המוצר."


~ אד


ציון האיכות של דף המוצר הוא מדד חשוב מכיוון שהוא נותן לנו מושג אם איכות הדף טובה או רעה. עם מאגר המוצרים של Jungle Scout, ניתן לסנן את החיפוש על סמך ציון האיכות של הדף.


לדוגמה, אתם יכולים להגדיר ציון LQS מקסימלי של 5 או 6, והכלי ייתן לכם תוצאות של מוצרים העשויים לייצג הזדמנויות נהדרות אבל האנשים שמוכרים אותם כעת באמזון לא משווקים אותם טוב במיוחד. אז אפשר ליצור דף מוצר טוב יותר ולהתחרות בהם.


מלבד הפרמטרים, ניתן לבחור את התאריך שבו המוצר היה זמין לראשונה באמזון. אם יש לכם מילות מפתח מסוימות שאתם מחפשים במיוחד, תוכלו לכלול אותן או לא לכלול אותן. אפשר גם לא לכלול מותגים מובילים או כל דבר שסומן כלא זמין במערכת של אמזון. זה מקל על מציאת מוצרים התואמים את הקריטריונים שלכם.


לאחר שתגדירו את הקריטריונים ותלחצו על כפתור "חפש", מאגר המוצרים של ג'נגל סקאוט יסרוק את מאגר הנתונים של למעלה ממיליון מוצרים. ייתכן שייקח מעט זמן עד שהכלי ייצור טבלת תוצאות. אבל ברגע שזה יקרה, תוצג לפניכם טבלה המציגה את כל המידע הרלוונטי על המוצרים (ראו את צילום המסך המצורף למטה). טבלה זו כוללת מידע כגון שם המוצר, ASIN, קטגוריה, מחיר ומספר ביקורות.

כשאד ואני הסתכלנו בטבלה, שמנו לב שהמוצרים מסווגים לפי הכנסה חודשית. סעיפי ההכנסה הגבוהים ביותר הופיעו בראש הרשימה.


שמנו לב שחבילת חיבור לצינור מניבה כמעט 140,000 דולר לחודש על ידי מכירת כמעט 2,000 יחידות, בעוד שקישוטי חג המולד מתנפחים הכניסו 50,000 דולר לחודש על ידי מכירת כ-461 יחידות.


מוצרים עונתיים לעומת מוצרים לכל השנה

כאן, אד ואני דיברנו על החשיבות של מציאת מוצרים לכל ימות השנה כדי לבנות עסק יציב סביבו. הוא הזהיר מפני הסתמכות על מוצרים עונתיים כמו קישוטי חג, שכן יש להם חלון ביקוש קצר. במקום זאת, עלינו להתמקד במוצרים שיש להם ביקוש עקבי לאורך כל השנה.


אם נחזור לנושא הנדון, אתם יכולים להשתמש בטבלה זו ולנתח בה עמודות שונות כדי להבין את הביצועים של נישות שונות. אחד העמודות האהובות עלי שאד ציין היה "מחיר", המאפשר לראות את מחיר המכירה של המוצר בשחור ואת העמלות שלו בכתום.


אם מוכר משתמש בשירותי הגשמה של אמזון (FBA), נוכל לראות את העמלות שהם משלמים כדי לשלוח את המוצר ללקוחות. כדי לעשות זאת, פשוט לחץ על מחיר המוצר, וחלון כזה ייפתח:

כפי שאפשר לראות, הוא כולל גם את עמלת ההפניה שאמזון גובה מכל מוכר עבור השימוש בפלטפורמה שלה. עמלה זו היא אחוז ממחיר המכירה, המשתנה לפי קטגוריה. חשוב לזכור שכל מכירה תכלול עמלות אלו, והן יחושבו באופן אוטומטי.


עבור המוצרים שמציגים שני מחירים בכתום, רחפו מעליהם ותוכלו לראות עוד דבר מגניב: מחשבון רווחים של FBA.

מחשבון הרווחים מאפשר להתנסות במחיר המכירה ולחשב את הרווחים שלכם. אם ערכתם קצת מחקר על כמה עולה ייצור המוצר, באפשרותכם להוסיף את המידע הזה למחשבון כדי להעריך את שולי הרווח הפוטנציאלים שלכם.


לדוגמא, מצאנו שקישוט חג המולד מתנפח באורך 10 רגל הנמכר ב-110 דולר יכול להיות מיוצר בסביבות 15 דולר. אם נמכור אותו ב-$109 באמזון, תיאורטית נוכל להרוויח 71$ ברווח למכירה לאחר שכל העמלות יובאו בחשבון. עם זאת, חשוב לבצע את המחקר ולאסוף נתונים מדויקים לפני ביצוע השקעות כלשהן.

לבסוף, אם מצאתם מוצר שמעניין אותכם, אתם יכולים להשתמש בסימן "הפלוס" המוצג בצילום המסך למטה כדי להוסיף את ה-ASIN למעקב מוצרים של ג'נגל סקאוט.

אדבר על זה ביתר פירוט בהמשך, אבל לעת עתה דעו שהטראקר(מעקב מוצרים) מאפשר לכם לעקוב אחר ביצועי המוצר ולעקוב אחר שינויים במחיר שלו, במכירות ובמדדים נוספים לאורך זמן. זוהי דרך מצוינת לעקוב אחר המתחרים ולזהות הזדמנויות לשיפור המוצר שלכם.

תוסף דפדפן - Chrome extension

אם אתם בעניין של מסחר אלקטרוני או מכירות אונליין, זה יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים.

עם תוסף הדפדפן של ג'נגל סקאוט, ניתן בקלות לצפות ברשימות של אמזון ולקבל סקירה מהירה של ביצועי המוכר והמוצר. למשל, אד ערך חיפוש אחר מגנטים של קקטוסים, והתוסף הציג יישומון מתחת לכל דף מוצר, שמספר כמה יחידות מכר המוכר, כמה הכנסות הם מייצרים והרווח הנקי שלהם למכירה.

.יש גם תוסף דפדפן דומה לתוכנה הליום 10, אותו אפשר לתהתקין בחינם

למדו כיצד להוריד ולהתקין את התוסף של Jungle Scout כאן.


יותר מזה, התוסף גם מציג אם המוכר משתמש בשירותי FBA של אמזון או אם הם מותג פרטי. זה יכול להיות מידע שימושי במיוחד בעת הערכת מתחרים וקביעת אסטרטגיות תמחור.


הדבקתי את צילום המסך מהסרטון למטה כדי שתוכלו להבין טוב יותר.

אבל זה לא הכל. אם תלחצו על כפתור התוסף של ג'ונגל סקאוט, נפתח חלון קופץ המעניק כמה נתונים מצטברים עבור כל המוצרים בדף תוצאות החיפוש. זה כולל את המכירות החודשיות הממוצעות, את מחיר המכירה הממוצע ואת ציון ההזדמנות, מה שנותן לכם מושג אם המוצר שווה חיפוש.

עכשיו, העניין לגבי ציון ההזדמנויות: זה לא הכל וסוף הכול. Opportunity Score.

לפעמים תוצאות החיפוש עשויות להיות רחבות מדי, וייתכן שהציון לא משקף במדויק את הפוטנציאל של המוצר. לכן חשוב לחדד את קריטריוני החיפוש שלכם ולהתמקד במילות מפתח ספציפיות יותר.


אבל אפילו עם המגבלות שלה, תוסף הכרום של ג'נגל סקאוט יכול להיות כלי מצוין שיעזור לחקור מוצרים ולהעריך מתחרים. ואם אתם מודאגים משיתוף מידע רגיש, אתם יכול אפילו לשמור את הנתונים כקובץ CSV או לצלם צילום מסך באמצעות כפתור "תפריט" בפינה השמאלית העליונה, וג'ונגל סקאוט יטשטש אוטומטית כל שמות המותגים או פרטי מוצר.


ניתוח מוצר בזמן אמת בהישג יד

אחד הדברים שהרשימו אותי בתוסף של Jungle Scout הוא היכולת שלו לספק נתוני מוצרים בזמן אמת. אד שיתף שככל שהאלגוריתם של אמזון משתנה, התוסף מתעדכן בהתאם. לכן, אם אני חוקר מוצר או נישה, אני יכול להיות בטוח שהמידע שאני רואה הוא עדכני ומדויק.


מה שכן, אני גם אוהב שההרחבה מאפשרת לי לנתח נתוני מוצר מבלי להראות את המוצר עצמו, רק את המספרים שמייצגים אותו. זה שימושי במיוחד אם אני רוצה לבקש עצה מקהילה בלי לדאוג שמישהו יגנוב את הרעיון שלי.


לאחר מכן, הוספת מוצרים פוטנציאליים ל-Product Tracker היא עוד אפשרות מצוינת שכן כלי זה מאפשר לעקוב אחר מגמות מוצרים ולנטר מתחרים. כך תוכלו לקבל החלטות מושכלות לגבי העסק שלכם.


חוץ מזה, התוסף כולל את הכלי לחיפוש מילות מפתח של ג'נגל סקאוט שיעזור לכם למצוא מילות מפתח רווחיות עבור דפי המוצר שלכם.

זה חשוב במיוחד כשמדובר באופטימיזציה של דפי המוצר שלכם עבור דפי תוצאות של מנועי חיפוש (SERPs) והנעת תנועה רבה יותר לדפי המוצר שלכם.


המידע בזמן אמת שהוא מספק מאפשר לנתח את המספרים מבלי לראות את רעיון המוצר ולהסתכן בגניבת הרעיון. זהו יתרון עצום עבור אלה שהם חלק מכל סוג של קהילה מקוונת ורוצים לבקש עצות של אנשים לגבי הזדמנויות.


באופן אישי, אני מאמין שהתוסף הוא הכלי האהוב עליי מכל אלה שג'נגל סקאוט מציע. הוא ידידותי למשתמש, קל להבנה ומספק תוצאות בזמן אמת שאפשר לסמוך עליהן. בנוסף, העובדה שהוא כלול בכל החבילות של ג'נגל סקאוט הוא יתרון עצום מכיוון שלא מדובר בהוצאה נוספת.

והיי! יש לי גם הדרכה מלאה על ג'ונגל סקאוט. רוצים לצפות בא?

זה מוטבע ממש מתחת ואם אתם אוהבים לקרוא כמוני, הנה מדריך מקיף של תוסף הדפדפן של ג'נגל סקאוט. זה באנגלית, אך אפשר לתרגם בקלות בדפדן,קריאה מהנה!


כמו כן, יש עוד כמה אלטרנטיבות חינמיות לתוסף הדפדפן של ג'נגל שאולי תרצו לקרוא עליהן.



מאתר הזדמנויות - Opportunity Finder

אם אתם מחפש כלי שיעזור לכם למצוא מוצרים רווחיים למכירה באמזון, אולי תרצו לבדוק את ה- Opportunity Finder של Jungle Scout. לאד היו כמה תובנות לחלוק על זה כדי לעזור לנו לגלות נישות ומוצרים שאולי לא חשבתם עליהם קודם.


מאתר ההזדמנויות הוא כלי שעוזר למצוא נישה שלמה המיוצגת על ידי מונח חיפוש. זה יכול לכלול עשרות מוצרים שונים הקשורים זה לזה. ניתן להשתמש בכלי זה כדי לעבור למגמה ספציפית יותר במחקר המוצר שלכם.


מאתר ההזדמנויות פועל בכך שהוא מאפשר להזין קריטריונים ספציפיים לסינון תוצאות חיפוש. לדוגמה, ניתן להגדיר מספר מינימלי של יחידות חודשיות שנמכרו, נפח חיפוש חודשי באמזון, מחיר וכו'.



זה ייתן לכם טבלה של מונחי חיפוש וביטויים הקשורים לנישה שלכם ומציגה נתונים על היסטוריית המכירות שלהם, נפח החיפוש ועוד.

אחד היתרונות העיקריים של השימוש במאתר ההזדמנויות הוא שהוא יכול לעזור לכם למצוא מוצר ייחודי למילוי נישה. אתם יכולים להשתמש בכלי זה כדי לראות אם יש קבוצה של מוצרים שנראים כמו הזדמנות מצוינת. לאחר מכן, אפשר לצלול עמוק יותר לתוך הנישה כדי למצוא מוצר ייחודי שיכול למלא את הפער הזה.


באמצעות מאתר ההזדמנויות, תוכלו גם לגלות מילות מפתח ותתי-נישות חדשות. לדוגמה, אם אתם מוכר מברשות גריל, אתם עשויים לגלות שיש תת נישה למברשות גריל ללא זיפים. זה יכול לעזור לזהות הצעות מכירה ייחודיות ולתת לכם יתרון תחרותי.


?כיצד להשתמש במאתר הזדמנויות

לאחר שהגדרתם את הקריטריונים שלכם ושלפתם את התוצאות, תוכלו ללחוץ על נישה כדי להתעמק בפרטים שלה.

כעת, השתמשו בנתונים כדי לזהות נישות ומוצרים רווחיים. חפשו נישות בעלות נפח חיפוש גבוה, תחרות נמוכה והיסטוריית מכירות עקבית. לאחר מכן, השתמשו במידע זה כדי ליצור רשימה של מוצרים פוטנציאליים למכירה באמזון.


דרך נוספת להשתמש ב-Opportunity Finder היא לזהות ספקים פוטנציאליים. אתם יכולים להשתמש בכלי כדי לראות אילו מוצרים נמכרים היטב ומי מוכר אותם. זה יכול לעזור למצוא ספקים חדשים או ליצור קשר עם ספקים קיימים שמוכרים מוצרים דומים.

מעקב אחר מוצרים - Product Tracker

לג'נגל סקאוט יש גם כלי נוסף למחקר מוצרים בשם Product Tracker. זה מאפשר לכם לעקוב אחר הביצועים של מוצרים בודדים לאורך זמן. זה חיוני מכיוון שהמוצר שנראה מבטיח היום לא יהיה כך מחר, ולהיפך. בעזרת ה-Product Tracker, תוכלו להוסיף מוצרים ולארגן אותם בצורה הגיונית עבורכם.


אד שיתף דוגמא לרפידות פיפי הניתנות לכביסה לאילוף גורים. Jungle Scout מוכר את אלה תחת חשבון JS Creations שלהם. הם הוסיפו למעקב 24 כריות פיפי אישיות ניתנות לכביסה.

אד הסביר שכאשר מוסיפים מוצרים למעקב, חיוני לוודא שהם דומים כדי שהנתונים יהיו רלוונטיים לכולם. לחיצה על מוצרים יוצרת תרשים היסטורי שמראה כמה מהיחידות שלו נמכרו לאורך זמן, כיצד השתנה דירוג המכירות באמזון, וכיצד השתנה המלאי של המוכר, אם זמין.

אפשרות הBuy Box מספרת לכם כיצד המחיר השתנה לאורך זמן. אד הוסיף כי עם החשבון המקצועי, אתם מקבלים שישה חודשים של היסטוריית נתונים, בעוד שהתוכנית הבסיסית מציעה חודש אחד של היסטוריית נתונים והאמצעית, כלומר, תוכנית Suite מציעה שלושה חודשים. הוא המליץ שמעקב אחר מוצר למשך חודש לפחות הוא חיוני כדי לוודא שמדובר בהזדמנות סולידית לפני שמשקיעים.

ג'אנגל סקאוט הנחה


בנוסף לתרשימים ההיסטוריים של דפי מוצר בודדים, אפשר גם לצפות במידע מצטבר עבור קיבוץ המוצרים. זה דומה לאופן שבו התוסף של הג'נגל סקאוט אוסף נתונים מהעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ומציג מספר מכירות יומי ממוצע, מחיר מכירה ממוצע ועוד פרטים כאלה. עם זאת, עם סקירת הקבוצה (המוצגת בצילום המסך למטה), אתם מקבלים מושג אם הנישה שיצרתם נראית סולידית ויכולה לבנות עסק טוב או לא.

בסך הכל, השימוש במעקב אחר מוצרים הוא פשוט, ואתם תמיד יכולים לבחור אילו עמודות יופיעו בטבלאות. וגם להוריד את הנתונים בקובץ CSV כדי לנתח אותם באקסל. מעקב אחר מוצרים הוא כלי רב עוצמה למעקב אחר הביצועים של המוצרים לבחירתכם לאורך זמן, הוא נותן את הנתונים הדרושים  כדי לקבל החלטות מושכלות.


מאתר מילות מפתח - Keyword Scout

כמוכר, אני יודע כמה חשוב שיהיו מילות מפתח נכונות כדי למשוך לקוחות לדפי המוצר. זו הסיבה שביקשתי מאד להסביר כיצד הכלי איתור של מילות המפתח שלהם יכול לעזור למוכרים כמוכם וכמוני למצוא את מילות המפתח הנכונות ולשפר את דפי המוצר שלנו באמזון.


אד התחיל בהדגשה עד כמה חשובות מילות המפתח באמזון. בניגוד לפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק או אינסטגרם, שבהן פרסום חזותי משחק תפקיד מפתח, באמזון, לקוחות מוצאים את דפי המוצר שלכם על ידי הקלדת מילות מפתח ספציפיות. אד הזכיר שהכלי שלהם, Keyword Scout, יכול לעזור לכם למצוא מילות מפתח רלוונטיות בכמה דרכים.


ראשית, אתם יכולים להזין מילת מפתח, ו- Keyword Scout יפיק אלפי מילות מפתח קשורות אחרות. לחלופין, ניתן להזין ASIN או מספר ASIN, והכלי יספק את מילות המפתח שעובדות היטב עבור דפי המוצר אלה באמזון.

הבנת נתוני מילות מפתח עם ג'ונגל סקאוט

אד המשיך והראה כיצד מאתר מילות מפתח יכול לעזור לכם להבין את הכמות העצומה של נתוני מילות המפתח הזמינים. לדוגמא, כאשר חיפשנו את מילת המפתח "רפידות פיפי ניתנות לכביסה" ב-, Keyword Scout בשור האמריקאי, איתרנו כמעט 2,000 מילות מפתח.

אד הדגים כיצד להשתמש בכמה מסננים בסיסיים ומתקדמים ברשימת מילות המפתח שנוצרה כדי לצמצם את הרשימה.

מסננים בסיסיים - Basic Filters


ספירת מילים - Word Count

מסנן ספירת מילים מאפשר לכם לסנן ביטויי מפתח שיש בהם פחות ממספר מסוים של מילים. לדוגמה, אם תרצו למצוא ביטויי מפתח עם לפחות ארבע מילים, מגדירים את ספירת המילים המינימלית ל-4. בדרך זו, הכלי יציג רק ביטויי מפתח שיש להם ארבע מילים או יותר


קטגוריית מוצר - Product Category

מסנן קטגוריית מוצר משמש למציאת מילות מפתח שנכללות בקטגוריה מסוימת. לדוגמה, אם אתם מוכרים ציוד ספורט, תוכלו לבחור בקטגוריית "ספורט וחיק הטבע" מהמסנן כדי למצוא ביטויי מפתח הקשורים לציוד ספורט כגון "נעלי הכדורסל הטובות ביותר" או "כדורי כדורגל בדירוג הגבוה ביותר". מסנן זה מצמצם את רשימת מילות המפתח לקטגוריה ספציפית, ומקל בחיפוש מילות מפתח רלוונטיות


קושי מילות מפתח - Keyword Difficulty

קושי מילות מפתח מעריך עד כמה מאתגר זה להיות מדורג עבור מילת מפתח מסוימת. ככלל אצבע, ככל שביטוי מילת המפתח יותר ספציפי, כך קל יותר להשפיע על דירוג המכירות שלכם בחיפוש. מצד שני, ביטויי מפתח רחבים או מעורפלים קשים יותר לדירוג, לאור התחרות הגבוהה


ציון הרלוונטיות - Relevancy Score

ציון הרלוונטיות מאפשר לדעת עד כמה מילת מפתח קשורה למילת המפתח העוגנת (העיקרית). זה עוזר למוכרים להבין עד כמה מילת מפתח רלוונטית למוצר שלהם


נפח חיפוש - Search Volume

מסנן זה מאפשר לציין נפח חיפוש מינימלי ומקסימלי עבור מילות המפתח שאתם מחפשים. אפשר להשתמש במסנן זה כדי למצוא מילות מפתח שמחפשים לעיתים קרובות, וזה יכול להגדיל את הסיכויים שלכם לדירוג טוב בתוצאות החיפוש


נניח שאתם מבצעים אופטימיזציה של אתר עבור קטגוריית מוצר ספציפית ורוצים למצוא מילות מפתח בנפח גבוה הקשורות לקטגוריה זו. אתם יכולים להשתמש במסנן נפח החיפוש כדי למצוא מילות מפתח בעלות נפח חיפוש מינימלי של 1000 ונפח חיפוש מקסימלי של 5000(חיפושים בחודש), מה שאמור לתת לכם מבחר טוב של מילות מפתח בנפח גבוה למיקוד


ספירת מוצרים - Product Count

מסנן ספירת מוצרים מאפשר לכם לחפש מילות מפתח שמשויכות אליהן מספר ספציפי של מוצרים. זה יכול להיות שימושי אם אתם מחפש מילות מפתח שיש להן תחרות רבה, שכן מילות מפתח עם מספר מוצרים גבוה עשוי להיות קשה יותר לדירוג עבורן


סוג דירוג - Rank Type

מסנן זה מאפשר לכם לחפש מילות מפתח המדורגות היטב בסוג מסוים של תוצאת חיפוש, כגון תוצאות אורגניות, תוצאות ממומנות או שניהם. נניח שהפעלתם קמפיין פרסום ממומן לחיפוש וברצונכם למצוא מילות מפתח עם ביצועים טובים בתוצאות חיפוש ממומנות. אתם יכולים להשתמש במסנן סוג דירוג כדי למצוא מילות מפתח המדורגות טוב בתוצאות ממומנות. זה ייתן רשימה של מילות מפתח שיש סיכוי גבוה יותר להמרה עבור קמפיין הפרסום שלכם


מסננים מתקדמים


הצע פי פי סי - PPC Bid

כלי חיפוש מילות מפתח של ג'נגל סקאוט מציע מסננים מתקדמים שיעזרו לכם לבנות רשימה של מילות מפתח לשימוש בקמפיין הפרסום. אחד מהמסננים הללו הוא מסנן הצעת המחיר המשוער של PPC, המאפשר לחפש מילות מפתח שהצעת המחיר שלהן נופלת בטווח מסוים. המסנן שימושי במיוחד בצמצום החיפוש וקבלת תוצאות מדויקות יותר

ASIN

ראשי תיבות של Amazon Standard Identification Number, הוא מספר זיהוי ייחודי שיש לכל מוצר באמזון. ניתן לחפש מילות מפתח באמצעות ASIN על ידי העתקה והדבקה של ASIN בכלי. לאחר מכן הכלי סורק את דף המוצר ומציג את מילות המפתח שאנשים מחפשים כשהם מוצאים את הדף.


אתם יכולים גם להזין מספר ASIN כדי לקבל רשימה מקיפה של מילות מפתח שהמתחרים שלכם מדורגים עבורן. אד שיתף שהוא אוהב להשתמש בכלי הזה כדי לרגל אחר המתחרים שלו ולראות את מילות המפתח שהם משתמשים בהם כדי לתפוס קצת תנועה. עם זאת, עליך להימנע משימוש בשמות מותגים של אנשים אחרים מכיוון שהדבר מפר את תנאי השירות של אמזון.


ASIN Relative Position

זהו עוד פילטר מתקדם ומגניב ביותר שאד הראה לי. המסנן מאפשר לראות את מילות המפתח שבהן ה-ASIN המודגש שלהן מופיע במקום שני ביחס למתחרים שלהן. בדרך זו, תוכלו לצמצם את רשימת מילות המפתח שלכם למילות המפתח בעלות הביצועים הגבוהים ביותר.


לחלופין, תוכלו גם לסנן את מילות המפתח שבהן ה-ASIN המודגש שלכם מגיע במקום השלישי מתוך שלושת המתחרים, מה שאומר שייתכן שמילות המפתח הללו לא מניבות ביצועים טובים.


דירוג ממומן לעומת דירוג אורגני


כאן, אד הסביר את ההבדל בין דרגה ממומנת לאורגנית. מוצרים ממומנים הם פרסומות שמוכרים שילמו לאמזון כדי להופיע במקום הראשון בתוצאות.


מצד שני, דירוג אורגני מתייחס למוצרים המופיעים באופן טבעי על סמך הרלוונטיות שלהם למונח החיפוש. הכרת ההבדל בין השניים יכולה לעזור למוכרים להבין את התחרות ולתעדף את מאמצי הפרסום שלהם.


בסך הכל, כלי מילות המפתח של Jungle Scout הוא פלטפורמה רבת עוצמה המאפשרת למשתמשים לגלות מילות מפתח בעלות דירוג גבוה ורווחיות כדי לשפר את דפי המוצר המוצרים שלהם באמזון. עם המסננים והתכונות הבסיסיות והמתקדמות שלו, משתמשים יכולים לזהות במהירות מילות מפתח שרלוונטיות למוצרים שלהם ולדרג היטב בתוצאות החיפוש.


רשימות של מילות מפתח - Keyword Lists

כמו במחקר מוצרים, חשוב לעקוב אחר מילות המפתח הטובות שבהן אנו רוצים להשתמש בדפי המוצר שלנו בעת מחקר מילות מפתח. כאן נכנסות לתמונה רשימות של מילות המפתח (Keyword Lists).


זה דומה לכלי Product Tracker, אבל במקום לעקוב אחר מוצרים, רשימות מילות מפתח מאפשרות לנו לקבץ את מילות המפתח שבחרתם ולעקוב אחריהם בזמן שאנו עורכים את מחקר מילות המפתח שלנו.


יצירת רשימת מילות מפתח עבור דף המוצר ומסעות הפרסום של PPC מאפשרת לעקוב בקלות אחר מילות המפתח שבחרתם. אם אתם מוכרים מספר מוצרים, תוכלו ליצור רשימות שונות עבור כל מוצר.

תכונת רשימות מילות המפתח היא דרך מצוינת לארגן את כל מילות המפתח שבחרתם במקום אחד, כך שתוכלו לייבא אותן במהירות אל הכלי בונה דפי מוצר (Listing Builder).


אד הראה לי כמה קל לייבא את כל מילות המפתח שאספנו במכה אחת, מה שעוזר להבין אם אנחנו משתמשים בכולן או לא. הטבלה ברשימות מילות מפתח אינה מציעה נתונים נוספים שלא ראינו ב- Keyword Scout, אך היא דרך שימושית לעקוב אחר כל מילות המפתח שלכם במקום אחד.


כמו כן, אם אתם מעדיפים להוסיף את מילות המפתח שלכם באופן ידני, זו לא בעיה. תמיד אפשר להוריד את קובץ ה-CSV או להוסיף אותם באופן ידני מדף רשימות מילות המפתח.


בונה דפי מוצר - Listing Builder

בזמן השיחה שלנו, אד הסביר כיצד יצירת דפי המוצר באמזון יכולה להיות מסובכת, עם חלקים שונים, כולל הכותרת, נקודות התבליטים, תיאור המוצר ותוכן A+. הוא הדגיש את החשיבות של הכללת מילות מפתח רלוונטיות ביותר בחלקים אלה, ואפילו הראה לי איך לעשות זאת עם Listing Builder של ג׳נגל סקאוט.


בואו נצלול עמוק יותר לתוך התכונות של בונה דפי המוצר וכיצד הוא יכול לעזור לכם ליצור דפי המוצר באיכות גבוהה באמזון.


אנטומיה של של דף מוצר באמזון באיכות גבוהה

כאשר אנו יוצרים דף המוצר באמזון, יש בו הרבה חלקים שונים, והדבר הראשון שאנשים רואים הוא הכותרת של הדף המוצר יחד עם תמונה ממוזערת. ברשימה עצמה, הכותרת מופיעה, ואחריה נקודות תבליט, ולאחר מכן אזור תיאור המוצר. אם יש לכם רישום מותג (brand registry) אז יש לכם גישה לתוכן A+, שהוא קטע נוסף שבו תוכלו לשים עוד יותר מילות מפתח ותמונות.

יצירת דף מוצר באיכות גבוהה דורשת לכלול מילות מפתח רלוונטיות בכותרת, נקודות תבליטים ותיאור מוצר, אבל זה יכול להיות מאתגר לדעת באילו מילות מפתח להשתמש וכיצד לבצע את  האופטימיזציה שלהן. כאן נכנס לתמונה בונה הרשימות של ג'ונגל סקאוט.


הגדילו את המכירות שלכם עם תכונות בונה הרשומים של ג׳נגל סקאוט

בונה דפי המוצר עוזר ליצור דפי המוצר באיכות גבוהה באמזון על ידי מתן מילות מפתח רלוונטיות ומותאמות. הנה כמה מהתכונות שלו:


מבצע ניתוח איכות

ג'ונגל סקאוט יכולה לתת לכם תובנות לגבי איכות דפי המוצר שלכם, כולל כל תחום שעשוי לדרוש שיפור. מידע זה מוצג בצד שמאל בקטע ציון אופטימיזציה של דף המוצר. ניתן להשתמש בו כדי לחדד את דף המוצר שלכם ולהפוך אותו ליעיל יותר.


נתחו את האפשרויות שלכם

בעת שימוש בבונה דפי המוצר של ג׳נגל סקאוט, ישנם שלושה אפשרויות שונות ליצירה או אופטימיזציה של דף מוצר. ניתן להתחיל מאפס וליצור דף מוצר חדש, לבצע אופטימיזציה של מוצר קיים או לנתח מוצר קיים כדי לראות אילו שינויים אתם יכולים לעשות כדי לשפר את איכותו

ייבוא מילות מפתח

אם כבר ערכתם מחקר באמצעות מאתר מילות המפתח, ניתן בקלות לייבא את רשימת מילות המפתח האלה לתוך בונה דפי המוצר. זה יכול לחסוך זמן ולעזור לקבל החלטות מושכלות יותר לגבי מילות המפתח שתרצו לכלול בדף המוצר שלכם

צמצמו את מילות המפתח שלכם

לאחר שייבאתם את רשימת מילות המפתח, ג'ונגל סקאוט יכול לחדד אותה בדרכים שונות. ניצן להסיר כפילויות, לשמור על ביטויים ולא לכלול תווים מיוחדים כדי לרשימת מילות המפתח תהיה יעילה ככל האפשר


שימוש ביוצר התוכן

Jungle Scout מציע כלי יוצר תוכן המאפשר לכם ליצור תוכן באיכות גבוהה עבור דף המוצר שלכם. אפשר להשתמש בכלי זה כדי ליצור את הכותרת שלכם, נקודות תבליטים, תיאור המוצר ותוכן נוסף. תוכלו גם לראות את כל המילים והביטויים שהכללתם בדף המוצר ולבצע התאמות לפי הצורך.


כלול מונחי חיפוש בבאק אנד

לבסוף, Jungle Scout מאפשרת לכלול מילות מפתח רלוונטיות בתיבת מונחי החיפוש של הבאק אנד. זה יכול לעזור לשפר את הנראות של המוצר שלכם ולהקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותו בעת חיפוש באמזון. באק אנד זה מקום למילות מפתח שהקונים לא יראו, אך עדיין הדף שלכם יופיע בהן. בדרך כלל שמים שם מילות מפתח שלא היה מקום לשים בדף עצמו.


בצעו אופטימיזציה של דפי המוצר שלכם באמזון עם בונה הדפים של ג'נגל סקאוט

כדי ליצור דף מוצר מאפס, בוחרים קטגוריה, ובונה הדפים של ג׳נגל סקאוט יייבא רשימה של מילות מפתח. אתם יכולים לצמצם את הרשימה על ידי הסרת כפילויות, שמירה על ביטויים ואי הכללה של תווים מיוחדים.


לאחר מכן, תוכל להשתמש ב-Content Creator כדי ליצור את הכותרת, נקודות הבולטים, תיאור המוצר ותוכן A+. תוכלו גם לכלול מילות מפתח רלוונטיות בתיבת מונחי החיפוש בבאק אנד.


אם כבר יש לכם מוצר קיים באמזון, ניתן לחבר את החשבונות, למשוך את העותק של הדף שלכם לבונה הדפים, ולקבל ניתוח של איכות הדף. ניתן גם לנתח מוצר של מתחרה על ידי חיבור ASIN ספציפי.


בסך הכל, Jungle Scout Listing Builder הוא כלי רב עוצמה ליצירת דפי המוצר באיכות גבוהה באמזון. הוא מספק מילות מפתח רלוונטיות ומותאמות ועוזר לכם ליצור דף מוצר שבולט מהמתחרים.


גשש דירוגים - Rank Tracker

כמוכר באמזון, אני תמיד שואף לבצע אופטימיזציה של דפי המוצרים שלי כדי להיות מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש ולמשוך יותר לקוחות. זו הסיבה שאד ואני המשכנו את השיחה שלנו על ידי פתיחת הכרטיסייה 'מעקב אחר דירוג' בג'נגל סקאוט.

כלי זה מאפשר ניתוח של הביצועים בדפי המוצרים שלכם על סמך מילות מפתח ספציפיות ולראות כיצד הם מדורגים לאורך זמן.


תחילת העבודה עם גשש דירוגים של ג׳נגל סקאוט

כפי שאד הסביר, מעקב הדירוג היה הכלי האחרון שאנחנו הולכים לכסות במדור מחקר מילות מפתח שלנו. כמו שאר הכלים שהסתכלנו עליהם, הוא עמד בצורה מסודרת עם כרטיסיות שונות בחלק העליון, ולא יכולתי לחכות לצלול פנימה וללמוד יותר.


אד הסביר שכאשר אנו לוחצים על מוצר שפעיל באמזון, הכלי ייתן לנו ניתוח של ביצועי הדף הזה. מעקב אחר דירוג יוצר תרשים המציג את הביצועים ההיסטוריים של 10 מילות המפתח המובילות עבור הדף המסוים הזה.



ניתן לעבור על מילת מפתח ספציפית כדי לבודד נתונים עליהן, ולראות את הביצועים שלהן בצורה פשוטה.


כפי שאתם רואים, בניגוד לתרשימים טיפוסיים, ציר ה-y בתרשים של הגשש הדירוגים הינו הפוך, עם אפס בחלק העליון, מה שהופך אותו לאינטואיטיבי יותר. הסיבה לכך היא שבדירוגי המכירות של אמזון, ככל שהמספר נמוך יותר, כך המוצר מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש.


לדוגמה, אם המוצר במקום הראשון, אז הוא במקום הראשון בתוצאות החיפוש. עם זאת, אם יש לכם BSR - Best Seller Rank (דירוג המוכר הטוב ביותר) של משהו כמו אלף, תופיעו הרחק למטה בתוצאות החיפוש.


אד הסביר שתצוגת ברירת המחדל של הגשש היא 60 הימים האחרונים, אבל ניתן להגדיר אותה לתצוגה למשך כמה זמן שתרצו. הכלי עוזר למשתמשים להבין אם מילות המפתח הכלולות בדף המוצר שלהם תורמות להעלאת המוצר שלהם למעלה בתוצאות החיפוש או לא עושות כלום.


ל-Rank Tracker יש גם טבלה המציגה את כל רשימות מילות המפתח המשויכות לדף המוצר הנתון ואת נפח החיפוש עבור 60 הימים האחרונים/מסגרת הזמן שנבחרה. כפי שניתן לראות בצילום המסך למטה, הטבלה מציגה גם את הדירוג האורגני של כל מילת מפתח. אד הסביר שהעמודה הזו היא המועדפת עליו מכיוון שהיא מדגימה אילו מילות מפתח באמת עוזרות למוצר שלו להופיע בראש תוצאות החיפוש.


כפי שאתם יכולים לראות, בעמודות הקשורות לדירוג יש חיצים קטנים ירוקים ואדומים שמראים אם מוצר זז למעלה או למטה מאז הפעם האחרונה שהנתונים עברו רענון. אפשר להשתמש במידע זה כדי לקבוע האם להסיר מילות מפתח מסוימות מדף המוצר או להשקיע בקמפיינים פרסומיים כדי להציג את המוצר עבור מילות מפתח אלו.


גשש הדירוגים נותן גם הצעות ל-PPC וכמה קל זה עשוי להשפיע על דירוג המכירות שלהם על ידי הכללת מילות מפתח ספציפיות בדף המוצר שלהם. מלבד זאת, הוא מדגיש אם ביטוי כלול בדף המוצר כולו או בחלקו.

לדוגמה, סימן ביקורת ירוק פירושו שהביטוי כולו כלול, בעוד ש"חלקי" פירושו שרק חלק מהביטוי מופיע ברשימה.


כאן, אד שאל כיצד אני עוקב אחר הביצועים של המוצרים שלי ובאיזו תדירות אני נכנס ומשנה מילות מפתח בדפי המוצר שלי.


ובכן, כמוכר ותיק, שואלים אותי לעתים קרובות את השאלה הזו. מעקב אחר מילות מפתח ומעקב אחר מתחרים הוא חיוני ביותר במיוחד בעולם התחרותי של אמזון. לכן, אני משתמש בגשש הדירוגים של ג׳נגל סקאוט. לא רק במעקב אחר המוצרים שלי אלא גם במעקב אחר הביצועים של המתחרים שלי באמזון.


כן, הגשש אינו מוגבל רק למעקב אחר המוצרים שלנו. אנחנו יכולים גם לחבר את שמות המוצרים של המתחרים שלנו, והכלי יספק לנו תובנות לגבי מיקומם והשינויים המתרחשים ברשימות המוצרים שלהם. אסטרטגיה זו מועילה בשלב מחקר המוצר כדי לעקוב אחר התחרות ולאסוף רעיונות כדי לחדד את האסטרטגיה שלנו.

מחקר ומעקב אחר מילות מפתח

בדרך כלל, כשזה מגיע למילות מפתח, אנחנו מתחילים באיתור מילות מפתח רלוונטיות עם תוכנת האיתור של מילות המפתח ולאחר מכן מעבדים את אלה הלא רלוונטיות. ברגע שיש לנו רשימה של מילות מפתח רלוונטיות, אנו בונים איתן את הדף מוצר שלנו, כוללים אותן בכותרת ובבולטים.


עם זאת, זה לא נגמר שם. עלינו לעקוב באופן רציף אחר ביצועי מילות המפתח שלנו. וכאן נכנס לתמונה גשש הדירוגים.


אני עוקב אחר מילות המפתח שלי כל הזמן, לפחות כמה פעמים בשבוע, כדי לעקוב אחר נפילות או שינויים במיקום. בדרך זו, אני יכול לדעת מדוע דירוג מילות המפתח שלי יורד ולנקוט בצעדים הדרושים כדי לשפר אותו.


כמו כן, כשאני משתמש ב-Jungle Scout Rank Tracker, אני מקבל הודעה אם אחת ממילות המפתח שלי נופלות. בסופו של דבר, אני יכול לנקוט פעולה כדי לתקן את זה באופן מיידי. אני גם משתמש בו כדי לעקוב אחר קמפיינים הפרסום השיווקיים שלי עבור מילות מפתח ספציפיות כדי לראות אם הן פועלות או לא.


מעקב אחר מילות המפתח שלכם הוא כל כך חשוב לפני השימוש בכלי Rank Tracker, נהגתי לבדוק את מילות המפתח שלי באופן ידני מדי יום. זה היה תהליך קדחתני שעכשיו נעשה סופר קל הודות לג'נגל סקאוט.


אה, ודבר אחד שכדאי לציין הוא שחיוני לשים את כל מילות המפתח הרלוונטיות שלנו בדף המוצר, גם אם אנחנו לא מקבלים מהן מכירות. כך נדע היכן לדרג ולעקוב אחר כל שינוי בביצועי מילות המפתח.


אני גם משתמש בתכונות ה- Multiple Seats ו-Annotation של Rank Tracker

תכונות אלו מאפשרות לנו לעבוד עם מספר חברי צוות לנטר מוצרים מרובים. וכולם יכולים להוסיף הערות בקטע ההערות, להשאיר את כולנו באותו עמוד ולעזור לנו לקבל החלטות מושכלות.


בסך הכל, הגשש הדירוגים הוא כלי רב עוצמה עבור מוכרי אמזון לנטר את דירוג מילות המפתח של המוצר שלהם ולעקוב אחר המתחרים שלהם. עם ממשק קל לשימוש בנתוני זמן אמת, המוכרים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי דפי המוצרים ואסטרטגיות השיווק שלהם. על ידי שימוש ב- Rank Tracker, המוכרים יכולים להקדים את המתחרים ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם באמזון.


לכן, זו האסטרטגיה שבה אני משתמש כדי לנטר את הביצועים של המוצרים שלי ולהתאים את מילות המפתח שלי בדף המוצר. כעת, בואו נעבור לכלי הבא שאד הסביר.

מאגר הספקים - Supplier Database

אם אתם בשלב מיקור המוצרים עבור העסק שלכם, מאגר הספקים של ג'ונגל סקאוט יכול להיות מחליף משחק. בעזרת הכלי הזה, תוכלו למצוא ספקים למוצר שלכם ולאסוף מידע חשוב שיכול לעזור לקבלת ההחלטות.

מלכתחילה, במאגר ניתן לברר מי הם הספקים המובילים של חברה מסוימת. נניח שאתם רוצים למכור ציוד לחיות מחמד - אתם יכולים לחפש חברה כמו PetSmart ולראות מי הספקים המובילים שלה. בכמה לחיצות בלבד, תהיה לכם גישה למידע על הספק והמוצרים שלו.


אם כבר יש לכם ספק בראש, אפשר לחפש אותו גם במאגר הספקים. זוהי דרך מצוינת להשוות הערות בין Alibaba ל-Jungle Scout. פשוט הקלידו את שם הספק, ואם הם נמצאים במסד הנתונים, תקבלו מידע עליהם.


תרגלו אחרי המתחרים שלכם

אד שיתף דרך ממש מעניינת להשתמש במסד הנתונים של הספקים - אתם יכולים לרגל אחרי המתחרים שלכם! על ידי חיפוש ה-ASIN של מתחרה באמזון, אתם יכולים לגלות במי הם משתמשים לייצור המוצרים שלהם. זה יכול לתת לכם מושג טוב על הספקים שעובדים עבור המתחרים שלכם.


אמנם תכונת החיפוש של ASIN היא בדרך כלל יעילה, אבל לפעמים היא לא מניבה תוצאות. זה יכול להיות בגלל שהמוכר לא מייבא לארצות הברית או משתמש בשם מותג אחר באמזון בהשוואה ליישות המשפטית שלו.


עם זאת, ברוב המקרים, תכונה זו פועלת היטב, ותוכלו אפילו לראות את היסטוריית המשלוחים של כל ספק. ברגע שאתם מוצאים ספק שאתם אוהבים, אפשר להוסיף אותו ל- Supplier Tracker.

מעקב אחר ספקים - Supplier Tracker

ה- Supplier Tracker הוא לשונית רבת עוצמה בחלק הספקים של ג׳נגל סקאוט. זה מאפשר לנהל את כל הספקים והצעות המחיר שלהם במקום אחד.


עם היכולת ליצור קבוצות עבור ספקים שונים ולהוסיף ספקים רבים ככל שתצטרכו, תוכלו לעקוב בקלות אחר כל המידע הקשור לספק.

ה- Supplier Tracker מאפשר גם להרחיב את התצוגה כדי לראות היסטוריית משלוחים ופרטים חשובים אחרים, ואפילו לבקש הצעת מחיר ישירות כמו שאנחנו עושים ממאגר הספקים.

לשם כך, בחרו בלשונית הצעות מחיר, תנו שם להצעת המחיר, ציינו את התאריך שביקשתם אותה, וכללו מידע רלוונטי אחר כגון כמות המוצרים המעורבים, עלות היחידה וזמן אספקה בימים או שבועות. בנוסף, תוכלו לכלול תיאור שיעזור לכם להשוות בין יצרנים מרובים בקלות.

אתם יכולים גם להוסיף דוגמאות על ידי בחירה בלשונית דוגמאות מהתפריט, מתן שמות, צירוף ציטוט מסוים לדוגמא והוספת הערות לעצמכם. ניתן אפילו להעלות תמונה של הדוגמה, מה שמקל על מעקב אחר כל הדוגמאות שלכם.

לאחר מכן, תוכלו ליצור הזמנות רכש מקצועיות. אד שיתף שאם הספק שלכם דורש ממכם לשלוח הזמנות רכש, ה- Supplier Tracker מאפשר לכם ליצור הזמנות רכש בעלות מראה מקצועי בקלות.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח את הכרטיסייה. מלאו את כל המידע הרלוונטי, והכלי יפיק קובץ PDF איכותי שאותו תוכלו לשלוח לאחר מכן לספק שלכם. אפשר גם להוסיף הערות נוספות לגבי ספק מסוים זה.

איתור מוצרים טובים יותר

ה- Supplier Tracker מאפשר לכם למצוא ספק על סמך המתחרים שלכם או משלוחים שהגיעו לארצות הברית. אתם יכולים לחפש את הספק של מוצר ספציפי לפי ASIN או לפי שם מותג גדול.

על ידי לקיחת מותג מהמתחרים שלכם, תוכלו לבצע מחקר בעליבאבא ולמצוא ספק ספציפי שעובד גם עם מותגים גדולים. זה סימן טוב מכיוון שהאיכות בדרך כלל טובה אצל מותגים גדולים ומוכרים בוחרים בהם. אז כדי לכם למצוא מוצרים טובים יותר ולשפר את הדירוגים שלכם באמזון עם מוצרים באיכות טובה יותר.


אם אתם רואים שהמתחרה שלכם מקבל ביקורות רעות בגלל שאנשים מתלוננים שהמוצר נשבר או שהוא באיכות ירודה, תנסו לבדוק באיזה ספק הם משתמשים ואז להימנע מהספק הזה.

הנחה שנתית לכלי jungle scout


עלויות מוצר - Product Costs

עכשיו בואו נעבור לחלק המגניב הזה של ג'נגל סקאוט שנקרא "Product Costs". אד נתן לי סקירה על איך להשתמש בו ועכשיו אני אחלוק אותו איתכם.


כאשר אתם מוכן להשיק את המוצר שלכם באמזון, עבור אל עלויות המוצר. אם החשבונות שלכם מסונכרנים, תוכלו לראות את העלויות שלכם כאן. אבל אל דאגה, ג'נגל סקאוט לא ייקח את המידע הזה כמו שהוא - לפי אד - הם רוצים לדעת בדיוק כמה אתם מוציאים בזמן הקנייה מהספק.


כאן נכנס לתמונה הקסם של תאריך התוקף. אתם יכולים לקבוע את התאריך שבו השקתם את המוצר שלכם או, אם אתם מוכרים אותו במשך זמן מה, אפשר לבחור תאריך חדש שמשקף את השינוי במחיר מהספק שלכם.

משם, פשוט מלאו את העלות ליחידה, עלות המשלוח ליחידה (אם אתם עוקבים אחר אלה בנפרד), וכל עלויות שונות כמו תמלוגים או דמי צילום.


למה זה חשוב, אתם שואלים? ובכן, Jungle Scout צריך את המידע הזה כדי לתת ניתוח רווחיות מדויק. אז אם אתם רוצים לדעת כמה אתם באמת מרוויחים, הקפידו לשמור את המידע הזה מעודכן בכלי עלויות המוצר.


הגדרות מוצר - Product Settings

בשלב הבא, אד הציג את העולם המדהים של הגדרות מוצר. החלק הזה של ג׳נגל סקאוט הוא המקום שבו אתם באמת יכולים לכוונן את הניתוח שלכם ולוודא שאתם מקבלים את המידע המדויק ביותר שאפשר.

כפי שאתם יכולים לראות, תכונה מגניבה אחת היא היכולת לציין אם מוצר פעיל בכל הכלים של ג'נגל סקאוט או לא. אפשר גם להגדיר את זמן ההובלה למוצרים שלכם - זה הזמן מרגע פנייתכם לספק ועד שהמוצר זמין למכירה באמזון. חשוב להיות שמרניים עם המספר הזה ולהתייחס לזמן חיץ כדי לקחת בחשבון עיכובים אפשריים.


על ידי הזנת ההעדפות שלכם לגבי זמן אספקה וכמה מלאי אתם מזמינים בדרך כלל בבת אחת, ג'ונגל סקאוט יכול לתת לכם תחזיות מדויקות מתי להזמין את אספקת המוצרים הבאה שלכם.

וזה עוד לא הכל – אפשר גם לציין אם אתם רוצים שמוצר מסוים לא יקבל כל בקשה לביקורת. הכל תלוי בכם. הודות לתכונות המדהימות הללו, ג׳נגל סקאוט יכולה לספק לכם את הניתוח המדויק והמועיל ביותר שאפשר.


מנהל מלאי - Inventory Manager

בהמשך לדיון בניהול המוצר שלנו, אד הציג בפנינו את מנהל המלאי של ג'ונגל סקאוט, המציע מגוון תכונות שיעזרו לכם להישאר ברמת המלאי שלכם, להעריך רווחים פוטנציאליים ולתזמן חידוש מלאי בזמן.

.התוכנה סלרבורד גם תצליח לעזור לכם עם ניהול מלאי. יש מדריך מלא על סלרבורד בבלוג כאן


לאחר שהגדרתם את המחירים וזמני ההובלה שלכם, כלי מנהל המלאי מראה כמה מוצר יש לכם במלאי באמזון, כמו גם את העלות בהתאם לעלות הסחורה שלכם.

אם אתם רוצים לבצע הזמנה עבור אספקה של 180 יום, הכלי מראה לכם מה זה יעלה, ובהתבסס על היסטוריית המכירות שלכם, מנהל המלאי יכול אפילו לתת לכם אומדן של הרווח הפוטנציאלי מההזמנה הבאה.


אד הסביר שההערכה הזו לרווח פוטנציאלי מעוררת מוטיבציה במיוחד מכיוון שביצוע הזמנה גדולה יכולה להיות מפחידה וזה עוזר לדעת מה יהיה התמורה. בהתאם למסגרת הזמן שתבחרו, הכלי יחשב מחדש וייתן לכם המלצות שונות. הכלי יגיד בדיוק מתי לבצע את ההזמנה עם הספק שלכם על סמך זמן אספקה וכמה להזמין כדי שתוכלו להישאר במלאי.


אד גם הזכיר שהם עובדים על עדכון הכלי הזה כדי לאפשר לאנשים לעקוב אחר המלאי שלהם במספר מיקומים מעבר למחסנים של אמזון בלבד, מכיוון שמוכרים רבים מקבלים מוצרים במקומות שלהם לפני שהם שולחים אותם לאמזון. Jungle Scout תמיד פועלת לשיפור הכלים שלהם ולהפוך אותם לטובים יותר עבור המוכרים, והעדכון הזה בדרך.

סקירת רווחים - Profit Overview

אד המשיך במדריך הג'נגל סקאוט שלו לקטע של ניתוח מכירות, והציג את סקירת הרווחים. כלי רב עוצמה זה מספק דרך פשוטה לנטר ולנתח את ביצועי העסק שלכם.


כיזמים, ברור שאתם מעוניינים לדעת כיצד העסק שלכם מתפקד. בעוד שאתם יכולים להפיק הרבה דוחות ב-Amazon Seller Central על הרווחיות שלכם, ממשק המשתמש שלהם מיושן ולוקח זמן ללמוד כיצד להפיק דוחות אלה.


עם זאת, כאשר אתם מחברים את חשבון Seller Central ל-Jungle Scout, הוא יכול למשוך את כל הנתונים הללו לתוך ממשק המשתמש ולתת לכם הבנה נקייה יותר של מצב העסק.

בתצוגת ברירת המחדל המוצגת בצילום המסך למעלה, תוכלו לראות את הביצועים הכוללים של החברה שלכם במהלך 30 הימים האחרונים. לדוגמה, אתם יכולים לראות כמה יחידות נמכרו, כמה נשלחו וכמה נמכרו כמבצעים. ניתן גם לראות את שולי הרווח הנקי שלכם ואת ההכנסה הגולמית שנוצרה.


בהתבסס על העלויות שהזנתם, תוכלו לראות כמה רווח עשיתם. במקרה שאד הראה כדוגמה, הרווחנו רווח נקי של 800 דולר מתוך 8,000 הדולרים שנוצרו, שהם החזר על השקעה של כ-50 אחוז.


אם אתם רוצים פירוט עמוק יותר של ביצועי החברה שלכם, נוכל לחלק אותו לפריטי שורה. זה כולל את הרווח הגולמי שלכם, עלות הסחורה שנמכרה, רווח גולמי, הוצאות תפעול (כמו עמלות הפניה של אמזון, מס מכירה וערכים ידניים) ורווח נקי.

תוכלו גם לקבל פירוט של ההכנסות שלכם לאורך זמן, כולל מכירות, החזרים כספיים, הנחות קידום מכירות ועוד.

אם אתם מעדיפים לראות את הביצועים שלכם על בסיס מוצר אחר מוצר, פשוט לחצו על האפשרות Multi-Proc View. משם תוכלו לבחור מוצר ספציפי ולראות פירוט של הביצועים שלו.

אד סיפק דוגמה מצוינת למושג זה על ידי השוואה בין שני פריטים. הוא הדגיש שלמרות שלא הייתה מכירה לאחרונה של המוצר הראשון שכותרתו "מקלות צלייה למרשמלו", היו נתונים זמינים עבור השני, "רפידות הפיפי הניתנות לכביסה".


ניתוח מודעות - Ads Analytics

לאחר מכן, אד הראה את התכונה Ads Analytics, שהיא מאוד מועילה אם אתם מפעילים מסעות פרסום בתשלום לפי קליק באמזון. זה מאפשר לכם לעקוב בקלות אחר ביצועי המודעות שלכם עד לרמת מילת המפתח.


כפי שמוצג בצילום המסך למטה, הכלי מתחיל במתן סקירה כללית של החברה כולה, מראה כמה הכנסות יצרתם מהמודעות שלכם באמזון, עלות המכירות הללו ומספר האנשים שראו את המודעות. אתם יכולים אפילו להוסיף ווידג'טים (ערכים) אחרים כדי לראות את שיעור הקליקים או שיעור ההמרות שלכם.

אבל מה שבאמת אהבתי זה את תרשים המפל מתחת למדדים. התרשים מקל מאוד להבין את הרווח הנקי שלנו. אנו יכולים לראות את כל ההכנסות ממכירות האורגניות שלנו ואת ההכנסות ממכירות המודעות שלנו בנפרד, וכל הכנסה אחרת שעשויה להיות לנו. לאחר מכן, כל העלויות מופחתות, כולל הוצאות פרסום, עלות הסחורה שנמכרה ועמלות המשולמות לאמזון עבור אחסון ומשלוח.


הפסים הירוקים אומרים שאנחנו רווחיים, והפס האדום אומר שאנחנו צריכים לעשות כמה שינויים. תרשים זה מועיל במיוחד מכיוון שהוא מראה לנו מאיפה מגיעות כל ההכנסות שלנו ולאן כל העלויות הולכות. בנוסף, זה מפרק את המכירות האורגניות ומכירות הממומנות שלנו, כדי שנוכל לראות מי מהם מניב ביצועים טובים יותר.


אד גם הסביר כיצד פרסום באמזון הוא כמו מנוע למכונית. אם ניתן לה יותר גז על ידי הוצאת יותר כסף על מודעות, אנו מקווים לראות יותר מכירות ממומנות, מה שיוביל לדירוג מכירות גבוה יותר ויותר מכירות אורגניות.


בדיוק כמו בכלי ה-Analytics האחר שדיברנו עליו קודם, גם הכלי הזה מספק פירוט המבוסס על ASIN בודדים.


מתחתיו, אנו יכולים לראות את סך ההכנסות ממכירות ועלויות המודעות שלנו ליום נתון. אנו יכולים גם לראות פירוט בין עלות הפרסום שלנו למכירות לבין עלות הפרסום הכוללת של המכירות.


עכשיו, זה קצת מידע מתקדם, במיוחד אם אתם רק מתחילים. אבל למי שהפעיל קמפיינים פרסומיים בעבר, אתם יודעים שלפעמים זה בסדר שהעלות תהיה קצת יותר גבוהה מהרגיל.


אם יש לכם מסגרת זמן מוגבלת, אתם יודעים שצריך להוציא יותר כסף על מודעות. בדרך כלל, אנו רוצים שיחס עלות המכירות יהיה נמוך ככל האפשר. TACoS היא רק עוד דרך להסתכל על זה - אנחנו יודעים שזה מייצג עלות פרסום כוללת של מכירות. זה בדיוק כמה זה לוקח לכם בדולרים כדי ליצור מכירה.


אם אתם רוצים לצלול לעומק סרטוני PPC נוספים, אתם יכולים לגשת לפלייליסט שלי על אמזון PPC. אבל שוב, הקטע הזה של ג'נגל סקאוט פשוט מראה לנו את זה בצורה נוחה יותר. אולי במקום איך זה באמזון עצמה. הכלי Ads Analytics מקל הרבה יותר מאשר להשתמש בדוחות של אמזון כדי להבין אם מסעות הפרסום שלכם מניבים ביצועים טובים.


ולבסוף, תחת הכרטיסייה ביצועי פרסום, אתם מגדירים מסע פרסום, ובתוך מסע הפרסום הזה, יש קבוצות של מודעות, ואז יש את המודעות הבודדות עצמן.

למעשה, יש כל כך הרבה יותר מידע חשוב לפרוק כאן. לדוגמה, Ads Analytics מספק גם תצוגה מקיפה של מסעות הפרסום, קבוצות המודעות ומודעות המוצר הספציפיות שלכם.


מתצוגת הקמפיין, תוכלו לראות כמה קליקים המודעות שלכם הניבו, ההוצאה הכוללת וכמות המכירות שהקמפיין הוביל אליהן. בנוסף, אתם יכולים לעקוב אחר עלות המכירות שלכם ב-ACoS והחזר על הוצאות פרסום (ROAS) כדי לקבוע את הרווחיות של המודעות.


עכשיו, בואו נדבר על מה שקורה כשאנחנו מתעמקים יותר.


לחיצה על קבוצות מודעות מוסיפה עמודה נוספת לתמהיל (קבוצת מודעות), המציגה את קבוצות המודעות הספציפיות בתוך מסע הפרסום. ואם תלחצו על מודעות מוצר, תראו את המוצרים הספציפיים - ה-ASIN וה-SKUs שלהם (יחידת שמירה במלאי) - שאתם מפרסמים. פירוט נוסף זה מועיל להפליא לניתוח אילו מוצרים או קבוצות מודעות מניבים ביצועים טובים ואילו מהם עשויים להזדקק לאופטימיזציה מסוימת.


אבל זה לא הכל!

Ads Analytics גם מאפשרת לכם לראות את הביצועים של מילות מפתח ספציפיות שבחרתם כמוכר לעומת המונחים בפועל שאנשים משתמשים בהם כדי למצוא את המוצר שלכם באמזון. זה חיוני מכיוון שהוא עוזר לזהות אי התאמה בין מילות המפתח שבחרתם לבין מונחי החיפוש בפועל שמובילים לקליקים על המודעות שלכם. על ידי התאמת מסעות הפרסום בהתאם, תוכלו לשפר את הביצועים שלהם ולהניב יותר מכירות.

כפי שאד ציין קודם לכן, PPC יכול להיות כלי רב עוצמה להנעת תנועה ומכירות לחנות שלכם באמזון. ועם Ads Analytics, יש לכם את כל הנתונים שצריך כדי לקבל החלטות מושכלות לגבי מסעות הפרסום. אני יודע שהדברים האלה עשויים להיראות מפחידים בהתחלה, אבל תאמינו לי - ברגע שתבינו את זה, אתם תהפכו למקצועני PPC תוך זמן קצר!


התראות - Alerts

עכשיו בואו נדבר על כלי ההתראות. אד שיתף שההתראות הוא כלי שלעתים קרובות מתעלמים ממנו, אבל הוא ממש שימושי. הוא לא ממוקם בתפריט השמאלי, אלא בהגדרות אשר - כפי ששיתפתי ממש בהתחלה - ניתן למצוא בפינה הימנית העליונה של ממשק הג׳נגל סקאוט.


נניח שאתם מוכרים שרוצים לעקוב אחר שינויים במחיר, הוספת מוכרים חדשים, ביקורות או שינויים בדירוג של דף מוצר מסוים. Jungle Scout יכול לעזור לכם על ידי שליחת התראות באימייל המבוססות על כל אחד מהשינויים הללו. אתם יכול אפילו להגדיר התראות המבוססות על שינוי באחוזים או על שינוי מספר מסוים.


תכונה זו יכולה להיות שימושית במיוחד אם אתם מתחרים עם מוכרים אחרים על דף מוצר יחיד. לדוגמה, אם מישהו חוטף את הדף מוצר, תקבלו התראה מיד. ובתוך הגדרות המייל, תוכלו לבחור את השעה הספציפית ביום, את היום בשבוע ואיזה התראות תרצו לקבל.


בנוסף, אם חיברתם את העסק שלכם באמזון ל-Jungle Scout, הכלי יכול לשלוח לכם תמונת מצב מכירות של העסק אימייל מפורט. פירוט ניתוח מכירות זה מספק לכם את אותו מידע שהסתכלנו עליו בעבר אך בפורמט דוא"ל.


לכן, אם אתם מישהו שתמיד עסוק במשימות מרובות, אתם לא צריכים לבדוק כל הזמן את הכלי. אתם יכולים פשוט לקבל ניוזלטר קטן ונחמד באימייל.


אקדמיה - Academy

מלבד הכלים החזקים שלה, ג׳נגל סקאוט מציעה גם אוצר של תוכן חינוכי באקדמיה שלה. גולת הכותרת אחת של האקדמיה היא קורס ה-Freedom Builder Bootcamp, שמכסה הכל, החל מחקר מוצרים ומיקור מספקים, משלוח ויצירת דפי מוצר. קורס זה מושלם עבור אלה שרוצים להקים מותג פרטי משלהם באמזון.

בנוסף לקורס, האקדמיה כוללת גם הדרכות מעמיקות לכל כלי ג'נגל סקאוט, כמו גם הקלטות של סמינרים מקוונים המכסים נושאים מתקדמים כמו PPC ומוצרי מקורות מסין.


הקורס הגדול והמעמיק יותר של Jungle Scout נקרא Freedom Builder Bootcamp.


תהנו מהסקירה שלי על ה-Freedom Builder Bootcamp. ואלטרנטיבה לקורס הזה היא Freedom Ticket של הליום 10.


הליום 10, אגב, הוא גם מוצר מדהים עבור מוכרי אמזון. למדו עוד על זה במדריך המפורט שלי על הליום 10.

.יש גם הנחות טובות להליום 10


הודות לאד, יש לי גם מבצע מיוחד עבורכם לג'אנל סקאוט.


ג'נגל סקאוט 50% הנחה

ג'נגל סקאוט הנחות עונתיות

הנחות שנתיות של ג׳נגל סקאוט


הנחות אלו חלות על כל הכלים של ג'ונגל סקאוט, כולל קורס Bootcamp Freedom Builder, אותו מעביר לא אחר מאשר גרג מרסר, המייסד והמנכ"ל של ג'נגל סקאוט. אז, אם אתם מוכנים לבנות את אימפריית האמזונס שלכם, הקפידו לחקור את האקדמיה שלהם עוד היום!


מחיר ותמחור של התוכנה ג'אנגל סקאוט

עכשיו, לאחר שכיסינו הרבה קרקע עם ג'נגל סקאוט, בואו נדבר על תמחור של ג'אנגל סקאוט.

כפי שאד ציין, התמחור עבור ג'ונגל סקאוט עשוי להשתנות בעתיד, אך נכון לעכשיו, קיימות שלוש תוכניות זמינות. התוכנית הבסיסית עולה $49 לחודש, תוכנית Suite עולה $69 לחודש, והתוכנית המקצועית עולה $129 לחודש.


חשוב לציין שהתמחור תלוי אם אתם משלמים מחודש לחודש או שנתי. אם תבחרו לשלם מדי שנה, אפשר לחסוך עד 25%, מה שאומר שתוכנית Suite תעלה רק $49 לחודש.


כל תוכנית מגיעה עם תכונות וכלים שונים, לכן חיוני לבחור את התוכנית המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אם אתם מתחילים, ייתכן שתתפתו ללכת על התוכנית הבסיסית.

עם זאת, אם אתם עושים הרבה מחקר על מוצרים ומילות מפתח, תוכנית Suite עשויה להיות האפשרות הטובה יותר מכיוון שהיא מציעה חיפושים בלתי מוגבלים. התוכנית הבסיסית עשויה להיות שימושית יותר עבור אלה שכבר מנוסים וצריכים רק את ההרחבה כדי לאמת כמה רעיונות למוצרים.


מצד שני, התוכנית המקצועית אידיאלית עבור מותגים ועסקים מבוססים עם מספר חברי צוות שמנהלים הרבה מוצרים באמזון. תוכנית זו מעניקה להם יותר גישה לכל הכלים שמציעה ג'נגל סקאוט.


אם אתם מעוניינים להשתמש בתוסף הדפדפן של ג׳נגל סקאוט, זכרו שהוא כלול בכל המנוים ב-Jungle Scout. רק הקפידו לבחור את התוכנית המתאימה ביותר לצרכים ולתקציב שלכם. ואם צריכים סיוע נוסף, Jungle Scout מציע שירות לקוחות מעולה ואפילו מארחת סמינרים מקוונים שבועיים חיים שבהם ניתן לשאול שאלות ולקבל הדרכה.


כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה, הטמעתי שני סרטונים למטה שמפרטים את ההבדלים בין התוכניות.




אה, ולכל חברי הקוראים, לא שכחתי אותכם! בדקו את גרסאות המאמר של קטעים אלה לקריאה מהנה ואינפורמטיבית.


סקירת תוכניות ג'ונגל סקאוט בסיסי לעומת סוויט

סקירת ג'ונגל סקאוט סוויט מול תוכנית מקצועית

סיכום

בסופו של דבר, Jungle Scout הוא מדריך מצוין למי שמחפש למכור באמזון, במיוחד עבור שווקים מתפתחים מחוץ לארה"ב. זה כלי שיכול לעזור לנווט ביערות הגשם באמזונס ולמצוא את הדרך שלכם להצלחה.


תודה שהשקעתם זמן בקריאת הפוסט הארוך והאינפורמטיבי הזה, ואני מקווה שסקירה הכללית הזו של התכונות והתוכניות של ג'נגל סקאוט הייתה מועילה!

.אשמח אם תשתמשו בהנחות שלי, אשר שיתפתי למעלה, זה יעזור לי ליצור עוד תוכן חינמי, ואתם תחסכו הרבה כסף


עד הפעם הבאה,


שלכם,


וובה :)


נ.ב - אם אתם מחפשים אלטרנטיבות לג׳נגל סקאוט, עיינו בפוסט שלי. בהצלחה!

Table of Contents
  1. ג'ונגל סקאוט: המדריך האולטימטיבי להצלחה באמזון
    1. ההנחות הטובות ביותר של הג'ונגל סקאוט
    2. תחילת הסקירה של ג'אנגל סקאוט
    3. מאגר מוצרים - Product Database
    4. תוסף דפדפן - Chrome extension
    5. מאתר הזדמנויות - Opportunity Finder
    6. מעקב אחר מוצרים - Product Tracker
    7. מאתר מילות מפתח - Keyword Scout
    8. רשימות של מילות מפתח - Keyword Lists
    9. בונה דפימוצר - Listing Builder
    10. גשש דירוגים - Rank Tracker
    11. מאגר הספקים - Supplier Database
    12. מעקב אחר ספקים - Supplier Tracker
    13. עלויות מוצר - Product Costs
    14. הגדרות מוצר - Product Settings
    15. מנהל מלאי - Inventory Manager
    16. סקירת רווחים - Profit Overview
    17. ניתוח מודעות - Ads Analytics
    18. התראות - Alerts
    19. אקדמיה - Academy
    20. מחיר ותמחור של התוכנה ג'אנגל סקאוט
    21. סיכום

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)