כיצד להשתמש במאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט - Jungle Scout Product Database

Vova Even Mar 18, 2024
9 People Read
מאגר מוצרים
Table of Contents
  1. הדרכה וסקירה עם אד מג׳אנגל סקאוט על מה זה מאגר מוצרים של ג׳אנגל סקאוט
    1. תוכניות תמחור והנחות של ג'אנגל סקאוט
    2. מהו מאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט
    3. כיצד להשתמש במאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

הדרכה וסקירה עם אד מג׳אנגל סקאוט על מה זה מאגר מוצרים של ג׳אנגל סקאוט

שלום, קוראים! ברוכים הבאים להדרכה נוספת על Jungle Scout.


במאמר זה, אנו הולכים לארח את אד מ-Jungle Scout שיעביר אותנו דרך מאגר המוצרים של ג׳אנגל ויראה כיצד להשתמש בו בצורה הטובה ביותר עבור העסקים שלנו באמזון.


אם אתם קוראים חדשים, אני בטוח שתהנו לקרוא את המאמר הזה. אם אתם כבר קבועים, אני מעריך מאוד שביקרתם שוב בבלוג המוכר שלי על אמזון.


שמי וובה אבן, ואני מוכר פעיל באמזון מאז 2016.


מלבד מכירה, אני גם מספק טיפים, טריקים וסודות מסחריים דרך YouTube ו-Udemy. אני שואף לתמוך במוכרי אמזון FBA מנוסים ומתחילים במסעותיהם להצלחה. אני במסע הזה איתכם.


זה מסקרן אתכם?


אם תשובתכם חיובית, חגרו את החגורות, ובואו נעבור להדרכה שלנו!


יש לי גם 75+ הדרכות וידאו על Jungle Scout, וכאן תוכלו למצוא את השיחה שלי עם אד, שם אנו דנים במסד הנתונים שלהם בפירוט. מדברים באנגלית.




תוכניות תמחור והנחות של ג'אנגל סקאוט


לפני תחילת המדריך, אני חייב להדגיש שג׳אנגל סקאוט מציעה כמה תוכניות שונות, ואני משתמש בתוכנית הכי מתוחכמת שנותנת גישה לכלים הכי משתלמים.


זה נקרא התוכנית המקצועית של הג'אנגל סקאוט. Professional plan.


בדרך כלל, מתחילים משתמשים בתוכנית בסיסית רק בשביל ללמוד את היסודות של הכלי.


עבור אנשים כאלה, לג'אנגל סקאוט יש תוכנית בסיסית; עם זאת, היא מעט מוגבלת. Basic plan.


ניתן לבצע רק כמה חיפושים בכלי זה. ועוד כמה בונוסים.


אני רוצה לשים כאן את תוכניות התמחור למקרה שאנשים החליטו להשתמש בג'אנגל סקאוט אבל תוהים באיזו תוכנית לבחור.


עמוד התמחור הרשמי של ג׳אונגל נמצא כאן כדי שתוכלו לראות את הפרטים.


אם אתם לא יכולים להרשות לעצמכם את המקצועית, אני ממליץ על האמצעית, תוכנית Suite שמתאימה למתחילים שלמים וגם למוכרים מבוססים כי היא נותנת חיפושים בלתי מוגבלים עם כלים רבים. למטה יש הדרכה שתעזור לכם לבחור את התוכנית המתאימה לכם.


ההנחות לג'אנגל סקאוט ממוקמות למטה בשבילכם.


50% הנחה


הנחות עונתיות


הנחה שנתית



מהו מאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט

"טונות של מוצרי אמזון לבחירה, הכל במקום אחד".

מיותר לציין שתצטרכו לעשות מחקר רב לפני בחירת מוצר, והחופש לעשות זאת הוא ההתחלה שכל אחד ירצה.

יתרה מכך, המסד הנתונים מקביל לאמזון. אתם לא מחפשים באמזון עצמה; אלא מחפשים במסד הנתונים של Jungle Scout.

ג׳אנגל בונה את זה מאז הקמתם ב-2015.

כעת יש להם מיליוני מוצרים בכל השווקים האלה של אמזון במאגר הנתונים.

ותוכלו לקבל מידע מפורט על רמת הביקוש למוצר, מחיר המכירה הממוצע ורמת התחרות.

ועוד!

עכשיו, הגיע הזמן לחלק העיקרי של מאמר זה.

בואו נביא את אד לכאן ונבקש ממנו לסקור עבורנו את מאגר המוצרים של ג'אנגל סקאוט ולספר לנו איך אנחנו יכולים להשתמש בו.

אליך, אד!

כיצד להשתמש במאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט

אד: תודה רבה, וובה!

שיתוף הפעולה הזה בהחלט יעזור לקוראים שלך להבין את הפוטנציאל של מאגר המוצרים של ג'ונגל סקאוט שיכול להנחיל לעסקים שלהם. הרשה לי להגיע ישר לעניינים.

אני מקווה שבסופו של דבר תבינו איזו תוכנית של ג׳אנגל סקאוט מתאימה לכם ביותר.

לאחר ההרשמה, תוכלו למצוא את מאגר המוצרים בצד שמאל של המסך.

jungle 01

יהיו הרבה אייקונים; אתם יכולים לחקור את כולם או פשוט לבחור במאגר מוצרים המיוצג על ידי סמל זכוכית מגדלת. 

לחצו עליו, ותראו מסך חדש בצד ימין.

עכשיו, מה קיבלנו כאן?

תנו לי לעזור לכם לדמיין את זה צעד אחר צעד.

jungle 02

ראשית, תהיה רשימה של שווקים של אמזון המבוססת על מספר מדינות.

ניתן לבחור כל שוק ספציפי שאת מסד הנתונים של המוצרים שלו תרצו לחקור.

שנית, יש רשימה של קטגוריות כדי לעזור לצמצם את המחקר שלכם.

אם אתם רוצים תצוגה כללית של מוצרים ספציפיים, אפשר לדלג על זה, אבל אני ממליץ להמשיך בחיפוש מבחינת קטגוריה.

זה ישמור אותכם על המסלול ויחסוך שיטוט ללא מטרה.

תמצאו את שתי האפשרויות הללו בצד שמאל.

כעת בואו נחקור את הצד הימני של לוח המחוונים של מאגר המוצרים.

נוסף על כך, הכלי מאפשר לבחור ב-Product Tier שמשמעותו המידות של המוצרים שתרצו לראות, כלומר, סטנדרטי, אוברסייז וכו'.

בעוד שמוצרים במידות גדולות בדרך כלל כבדים יותר ובעלי ממדים יוצאי דופן ולכן הם יקרים, המוצרים בגודל סטנדרטי הם החסכוניים ביותר לאחסון במחסן כמו מחסן של אמזון או אפילו חברה צד שלישי, ולשלוח ללקוחות.

אני ממליץ למוכרים חדשים להתרחק ממוצרים גדולים בהתחלה ולהתמקד רק בסטנדרטים מכיוון שהם קלים לניהול.

לאחר מכן, אפשר לבחור כל סוג מוכר מאמזון, FBA ו-FBM.

ה-FBA עומד על הגשמה על ידי אמזון, FBM הגשמה על ידי הסוחר.

אפשר גם לבחור באמזון כמוכר.

בחירה באפשרות זו תוביל אותכם למוצרים המוצעים באופן רשמי על ידי אמזון.

כידוע, מעבר להיותה פלטפורמת מסחר אלקטרוני, אמזון כחברה מוכרת גם מוצרים תחת מאות שמות שונים של מותג פרטי.

jungle 03

לפעמים, אתם אולי אפילו לא מבינים שאתם קונים מוצר שנמכר על ידי אמזון עצמה כי זה לא תמיד כל כך ברור.

אני אוהב לבחור רק באמזון כאן בסוג המוכר כי אני אוהב לראות מה אמזון חושבת שטוב למכור.

יש אנשים שחושבים שאי אפשר להתחרות מול אמזון בגלל כל הנתונים שיש להם, אבל אני לא מסכים.

אני מאמין שהם לא תמיד עושים את העבודה הכי טובה בשיווק המוצרים שלהם או לפעמים האיכות לא ממש טובה.

זו הסיבה שתמיד יש הזדמנות ליזמים קטנים ללכת וליצור מוצר טוב יותר כדי למכור יותר טוב מאמזון.


סוגי מוכרי FBA ו-FBM פשוטים להבנה: FBA מייצג Fulfillment by Amazon; המוכרים הללו הם אלה ששולחים את המוצרים שלהם למחסן של אמזון ושם החברה מנהלת את כל תהליך הלוגיסטיקה והשילוח.


כמו כן, אם המוצרים יאבדו וניזוקו, אמזון אחראית לפצות אתכם על כך.


FBM, מצד שני, הם מוכרים שמשתמשים רק באמזון כדי לשווק את המוצרים שלהם אבל מנהלים את כל השאר בעצמם.


מתחת לאפשרויות אלה, יש אפשרויות סינון מרובות כדי לצמצם עוד יותר את התוצאות.


מילוי כל הפרטים יעזור מאוד.


עם זאת, אם תרצו כמה הצעות, לג׳אנגל סקאוט יש אותן בשבילכם.


לחצו על טען מסננים בפינה הימנית העליונה, ותראו כמה הגדרות קבועות מראש של Jungle Scout, לדוגמה:


ביקוש גבוה + תחרות נמוכה

ביקוש גבוה + שיווק גרוע

החזר טוב על ההשקעה

ביקוש טוב + מוצר באיכות ירודה

וכן הלאה וכן הלאה. אבל אתם יכולים גם למלא את כל המסננים באופן ידני. הייתי שומר את הרעיונות שלי כאן ומביא את וובה כדי לספר איך הוא ישתמש בפרמטרים האלה כי הוא הרבה יותר מנוסה במחקר מוצרים ממני. לכן הוא האדם הטוב ביותר שיאיר לנו את הנושא הזה!


וובה: זה באמת נושא מעניין לדון בו. אני מאמין שכל מה שצריך לעשות זה לשחק עם הפרמטרים האלה. אחרי שמכרתי כמה שנים טובות באמזון, הבנתי שקשה להתחרות במוצרים במחיר נמוך יותר. זה בגלל שנדרש פחות כסף כדי להתחיל עם המוצרים האלה והתחרות גבוהה. למוצרים עם מחירים גבוהים יש סוג של אתגרים משלהם.


הם יקרים ולכן מקבלים פחות תחרות, אבל צריך יותר כסף כדי להתחיל ולצמוח.


התחלתי את הקריירה שלי עם מספריים למטבח, ושמרנו על המחיר בין 10 ל-$15. בכנות, נתקלנו בתחרות קשה אבל בשמחה, הצלחנו מצוין!


אז זה מה שהייתי ממליץ לקוראים שלנו לעשות עם הפרמטרים האלה: לחפש מוצרים עם מחירים גבוהים יותר (20-25$+) ולצפות בתחרות המתמשכת בנישה.


אד: לא יכולתי להסכים יותר עם וובה. רוב המוכרים בדרך כלל לא מתחשבים בעלויות המשלוח והאחסון בבחירת מוצרים, והמוכרים נתפסים לא מוכנים מתי שצריך לשלם.


ב-Jungle Scout, אנו ממליצים גם לחפש מוצרים בעלות של 20-25 דולר לפחות.


בפרמטרים אחרים, אשאיר זאת לניסיון של המוכרים שכן רק הם יכולים לדעת מה עדיף עבורם. זה באמת משחק קל. אתה יכול להוסיף מינימום ומקסימום של הכנסה נטו, BSR, מכירות, ביקורות, דירוג, משקל, מוכרים ו-LQS אם אתם רוצים מוצרים ספציפיים בלבד, בהתבסס על הקריטריונים שנקבעו.


אני מוצא שמוכר מתחיל בדרך כלל לא צריך לדאוג לאף אחד מהדברים האלה. אבל אני אוהב להתמקד במספר המכירות ב-30 הימים האחרונים כי זה מייצג את רמת הביקוש.


אז, המינימום המינימלי שלי הוא לפחות 300 יחידות שנמכרו ב-30 הימים האחרונים. זה מייצג כעשר מכירות ליום בחודש.


אני חושב שזו מטרה מאוד סבירה למתחילים. עכשיו, אם זה היה קצת פחות, כמו 290 או 270, וגיליתי נישה מרגשת, אולי הייתי בסדר עם זה. אבל בדרך כלל, אני רוצה שהמספר הזה יהיה קצת יותר גבוה. אז זה מראה שיש לזה ביקוש.


הדבר האחרון שרציתי לציין כאן הוא שציון האיכות של דף המוצר גם חשובה.


כאן ב-Jungle Scout, תגלו שאנחנו מקצים ציונים לדברים רבים. לכן, בכל פעם שאנו מקבלים רישום במסד הנתונים שלנו, אנו נותנים לו ציון מאחד עד עשר, כאשר עשר הוא הטוב ביותר. ואנחנו משתמשים באלגוריתם כדי לחשב את הציון על סמך הגורמים הבאים:


האם הם השתמשו בכל נקודות הקליע(bullet points)?

האם הם השתמשו במספר מסוים של תווים בכותרת ובתיאור?

האם הם העלו מספר מסוים של תמונות לרישום שלהם?

כל הגורמים הללו נותנים לנו מושג אם איכות דף המוצר טובה או רעה. עכשיו, אם אשים 5 או 6 ב-LQS שלי, זה יראה לי מוצרים שלא משווקים מספיק טוב ולכן, מציג לי הזדמנות שבה אוכל למלא את הפערים האלה ולהצליח יותר.


זה היופי של מאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט!


אגב, הקטע הזה הוא רק חלק מהסקירה המלאה וההדרכה המלאה על ג'אנגל סקאוט.


אנו ממליצים לכם לצפות בו במלואו.


או לקרוא אותו במלואו.


ככה תפתחו את נעילת הג'אנגל סקאוט.



בואו נזוז קצת למטה מהפרמטרים האלה. ונראה אפשרות לבחור את התאריך שממנו המוצר זמין באמזון.


jungle 04


הכלי גם מאפשר לכם לכלול או לא לכלול מילות מפתח ספציפיות אם תרצו.


לבסוף, ישנה גם אפשרות לא לכלול מותגים מובילים.


לאחר שתמלאו את כל הפרמטרים והקריטריונים הללו, פשוט לחצו על כפתור החיפוש הכתום כדי להגיע לתוצאות שלכם.


תצטרכו להיות קצת סבלניים כאן כי לפעמים זה לוקח קצת זמן ולפעמים הרבה. לאחר מספר דקות, תראו טבלה שנוצרה עם כל המוצרים בה.


המוצרים יהיו אלה שהגדרתם עבורם את הקריטריונים.


מוצרים אלה מסודרים לפי סדר הכנסה חודשי גבוה עד נמוך, ומציגים קטגוריה, הכנסה חודשית, מכירות חודשיות ומחיר כולל של מוצרים.


העמודה האהובה עלי בטבלה זו היא מחיר המכירה מכיוון שבעמודה זו תמצאו גם את פירוט העמלות ומחשבון הרווחים של ה-FBA.


אתם יכולים לגשת לשניהם מהמספר הכתום הניתן ללחיצה מתחת למחיר הכולל.


jungle 05


אם תלחצו על פירוט עמלות, זה יראה לכם את עמלת הגשמה של FBA אם המוכר משתמש בשירותי FBA.


חוץ מזה, זה גם יחשוף את עמלת ההפניה למוצר, שהיא העמלה שכולם צריכים לשלם עבור שימוש בפלטפורמת המסחר האלקטרוני של אמזון. אין יוצא מן הכלל עבור מוכרי FBA, FBM או אפילו אמזון.


מחשבון רווח יראה פרטים נרחבים על המוצר יחד עם חישוב הרווח הכולל לאחר שתציבו את עלות המוצר.


זו עטיפה מהצד שלי!


תודה שנשארתם איתי לסקירת מאגר המוצרים של Jungle Scout.


כמו כן, תודה לך, וובה, שסיפקת לי את הפלטפורמה לסקור את הכלי שאני כל כך אוהב להשתמש בו. זה תענוג מוחלט לכתוב את זה עבור הקוראים שלך. אני תמיד מוכן לקבל תשובות אם למישהו יש משהו לשאול לגבי מאגר המוצרים.


כמו כן, אל תשכחו לתפוס את ההנחות של הג'אנגל שלכם למטה.


50% הנחה


הנחות עונתיות


הנחה שנתית


לעת עתה, ביי!


וובה: תודה גם לך אד שהדריך אותנו בדרך הטובה ביותר להשתמש במאגר המוצרים של Jungle Scout ושיתפת את החוויה והתובנות שלך. זה היה תענוג לארח אותך שוב לעוד סקירה פנטסטית ואינפורמטיבית!


אני מקווה שכולכם למדתם משהו חדש היום.


זה מה שאני רוצה לעשות בבלוג המוכר שלי באמזון כאן; להביא משהו חדש בכל פעם כדי לעזור לכם להשתפר בעסק שלכם.


הבלוג שלי עומד לרשותכם אם אתם רוצים עוד מאמרים מקיפים כאלה.


אתם גם מוזמנים לקחת את קורסי Udemy שלי שאני מציע בחינם!


אני אראה אותכם בקרוב!


שלכם,

וובה 😊

Table of Contents
  1. הדרכה וסקירה עם אד מג׳אנגל סקאוט על מה זה מאגר מוצרים של ג׳אנגל סקאוט
    1. תוכניות תמחור והנחות של ג'אנגל סקאוט
    2. מהו מאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט
    3. כיצד להשתמש במאגר המוצרים של ג׳אנגל סקאוט

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)