סקירה על שניהם (מנסיון אישי) Sellerboard נגד Helium 10

Vova Even Nov 10, 2023
27 People Read
מה יותר טוב סללר בורד או הליום 10 למוכרים באמזון
Table of Contents
  1. השוואה ראש בראש Sellerboard vs Helium 10, אני הולך לעזור לכם לבחור את הטוב ביותר
    1. משווים בין סלרבורד להליום 10
    2. Helium 10 לעומת Sellerboard - ?איזה מהם לבחור
    3. Helium 10 לעומת Sellerboard - תקופת ניסיון בחינם ושוברי הנחה
    4. שורה התחתונה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

השוואה ראש בראש Sellerboard vs Helium 10, אני הולך לעזור לכם לבחור את הטוב ביותר


היי, שמי וובה אבן, ואני מוכר אמזון פעיל מאז 2016. לאחר פיצוח הקוד של התעשייה (במידה מסוימת, חח), אני חולק כעת הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ביוטיוב וב-יודמי. המטרה שלי עם הטיפים האלה היא להעלות את המודעות ולעזור למוכרים חדשים ומתקדמים של אמזון לחסוך כסף ולצמוח בתעשייה.


במאמר של היום, אני משווה את Helium 10 ו-Sellerboard וזוהי סקירה כנה המבוססת על הניסיון האישי שלי כמשתמש פעיל בשני הכלים. לכן, אם אתם נאבקים על להחליט איזה מהם הכי מתאים ושווה את ההשקעה, תהיו בטוחים שתמצאו את הדרך עד לסיכום.

יש גם הנחות אש לשני הכלים פה למטה.

אבל לפני שנמשיך הלאה, הרשו לי לגלות לכם סוד קטן; יש לי גם סרטון שמשווה את שני הכלים. פשוט תעיפו מבט למטה! 😉


הצעות מפתח שאני משתף במאמר זה

Helium 10 תקופת ניסיון חינם + קודי קופון

השתמשו ב-VOVA10 לקבלת הנחה של 10% לכל החיים על כל התוכניות המנוי

השתמש ב-VOVA6M20 עבור 20% הנחה על ששת החודשים הראשונים במנוי

קישור מיוחד ל-Sellerboard ל-2 חודשים של ניסיון חינם של הכל כלול


משאבים עיקריים וחינמיים

פלייליסט של סרטוני הדרכה על הליום 10 | איך לשלוט בנישה שלכם

פלייליסט סרטוני הדרכה של Sellerboard | כל מה שצריך לדעת


פינוקים ומשאבים נוספים למוכרי אמזון FBA

3 ספרים אלקטרוניים, 3 קורסים, בשווי של למעלה מ-$1200

קהילת אמזון FBA בפייסבוק


משווים בין סלרבורד להליום 10


מבט חטוף על הליום 10

Helium 10 הוא פתרון תוכנה הכולל כמעט כל מה שמוכרי אמזון יצטרכו כדי לגדול ולהרחיב את עסקיהם באמזון. ניתן לנתח שווקים שונים. חיפוש וחקר מוצרים רווחיים. ריגול אחרי המתחרים שלכם. מחקר מילות מפתח. צור ובצע אופטימיזציה של רישומי אמזון. עקבו אחר המלאי ונהלו אותו. הפוכו את עבודה לאוטומטית יותר. קבלו החזרים מאמזון על חפצים שאבדו ועשו הרבה יותר.


ל- Helium 10 יש גם תוסף כרום שמכפיל את הפרודוקטיביות שלכם. קבלו אותו כאן בחינם.

בעזרת כלי קל לשימוש זה,אתם יכולים לראות את היסטוריית הביצועים של המתחרים המובילים שלכם על פני מסגרות זמן שונות. כמו כן, אפשר לנתח ביקורות ורמות מלאי של כל מוצר. חישוב רווחים על מסך אינטראקטיבי ותפיסת ASIN של מוצרים.

בנוסף לכל זה, כאשר רוכשים מנוי או נרשמים לחשבון Helium 10 בחינם, הליום מספקת לכם גישה בלעדית לקורס החינמי שלהם הנקרא: Helium 10 Academy.


אם אתם משקיעים בתוכניות בתשלום של Helium 10, אז תקבלו קורס מתקדם שלהם מא' עד ת' בשם Freedom Ticket.


יש לי סקירה מלאה על קורס Freedom Ticket בשבילכם.


בנוסף, יש תמיכת לקוחות זמינה כדי לענות על השאלות שלכם 24/7 וקבוצת פייסבוק פרטית עם למעלה מ-66,000 חברים וכ-30 פוסטים ביום.


זה הליום 10 בקצרה. יש לי רשימת השמעה ביוטיוב על Helium 10 עם 150+ הדרכות שמראות איך להשתמש בהליום 10 ככלי, ואיך למנף אותו כדי להרחיב את העסק שלכם באמזון. לחצו על התמונה למטה כדי לראות את הפלייליסט ביוטיוב.


יש לי גם הדרכה מפורטת מא' עד ת' על הליהום 10 בבלוג שלי. תהנו!

מבט חטוף על סלרבורד

זהו כלי אנליטי שנועד לעזור לחשב את הרווחים שלכם באמזון. Sellerboard משתמש באלגוריתמים חכמים כדי להפוך את חישוב הרווח לקל יותר וללא שגיאות. אבל זה לא התפקיד היחיד שלו. Sellerboard כולל רבות מהתכונות של Helium 10. ניתן לנהל את המלאי, לבצע אופטימיזציה של PPC, לבקש ביקורות ולקבל החזרים עבור מלאי שאבד/פגום גם כן. עם זאת, כמשתמש בשניהם, אני מאמין ש-Sellerboard נוח יותר בחישוב הרווח.


יש לי גם תקופת ניסיון מיוחדת של Sellerboard בחינם עבורכם, או אם אתם מעדיים לקבל את המתנה בצורץ הנחה על מנוי של Sellerboard.


הרשו לי להרחיב מעט את הנקודה הראשונה שלי...


כפי ששיתפתי אתכם בעבר, התחלתי את העסק שלי באמזון בשנת 2016. הכלי Jungle Scout Fetcher היה הכלי הראשון שהשתמשתי בו להערכת רווחים. אבל מאוחר יותר, התחלתי להשוות כלים שונים לחישוב רווחים כדי לגלות את הטוב ביותר.


במהלך המסע הזה, ניסיתי גם את הכלי Helium 10 Profits. עם זאת, לוח המחוונים לרווח בזמן אמת של Sellerboard היה התוכנה היחידה שעמדה בדרישות שלי. גם השותף העסקי שלי מאוד אוהב אותה. נריץ קדימה להיום, ההעדפה שלנו עדיין זהה. אנו משתמשים ב-Sellerboard כדי לעקוב אחר רווחים, ולנהל מלאי, ובהליום 10 לשאר העבודה.


בדומה ל-Helium 10, יש לי גם רשימת הדרכה של Sellerboard.


הכנתי עבורכם גם הדרכה מפורטת של Sellerboard בבלוג שלי, או פשוט צפו בסרטון המפורט למטה עם ג'ני מ-Sellerboard.


Helium 10 לעומת Sellerboard – השוואת עלויות

מבחינת העלות, Helium 10 קצת יותר יקר בהשוואה ל-Sellerboard. הוא מציע שלוש רמות מנוי: מתחילים ב-$39, פלטינה ב-$99, ויהלום ב-$249. יש גם אליט ב-$399. כל התוכניות כוללות לוח מחוונים של רווחים. לכן, אם אתם רוצים להשתמש רק בתכונה זו, Helium 10 יעלה מינימום של $39 לחודש.

תוכנית מנוי מתחילים יעניקו לכם גם גישה לתוסף הכרום של הלהיום, לקורס Freedom Ticket מאת קווין קינג ולחלקים אחרים.


תוכניות מנוי אחרות של הליום 10 (פלטינה, יהלום) מציעות את כל שאר הכלים של הליום 10.


הנה קישור לסקירה ומדריך שלי על תוכניות התמחור של Helium 10.


Sellerboard מספק ארבע קטגוריות תמחור כדי להתאים לסוחרים בגדלים שונים. אלה כוללים Standard ב-$19, Professional ב-$29, Business ב-$39, ו-Enterprise ב-$79. ניתן לרכוש כל מנוי על בסיס חודשי, חצי שנתי או שנתי.


אם אתם רק רוצים גישה בסיסית לתכונות של Sellerboard, התוכנית הסטנדרטית היא בחירה טובה. היא תעניק לכם גישה לרווחים בזמן אמת, כמו גם ללוחות המחוונים של ערך חיי הלקוח (LTV). חוץ מזה, תוכלו לפקח על רמות המלאי, לבקש החזרים עבור מלאי שאבד/פגם ולקבל ביקורות נוספות, לשפר קמפיינים של PPC ולעקוב אחר שינויים ברישום.


הנה קישור למדריך תוכניות התמחור של Sellerboard שלי.


גלולו למטה כדי לראות את המחירים.

Helium 10 לעומת Sellerboard - ?איזה מהם לבחור

לדעתי, אם אתם רק מתחילים, Sellerboard הוא לא הכלי הטוב ביותר להתחיל לחפש מוצרים או מילות מפתח. זה מכוון יותר לאנשים שכבר מוכרים בשוק. למה? כי זה עוזר במעקב אחר רווחים, שמירה על רמות מלאי, תביעת החזרים של אמזון ומקסום הכנסות.


הליום 10 נותן מענה לצרכים של המוכרים בכל הגדלים. לפיכך, בין אם אתם מחפשים פתרון למציאת מוצרים רווחיים, אופטימיזציה של רישומים או פשוט להבין את השוק של אמזון, הכלי הזה מתאים יותר.


הליום 10 יכול לעזור גם בחישובי רווח, אבל אני חושב ש-Sellerboard יותר מדויק ומרתק בהקשר הזה.


לא יודעים איזה מנוי הליום 10 לרכוש? תראו את המאמר הבא:
הליום 10, תוכניות מתחילים ופלטינה - השוואה לעומק.

Helium 10 לעומת Sellerboard - תקופת ניסיון בחינם ושוברי הנחה

הדרך הטובה ביותר להחליט איזה כלי שווה את הכסף היא לנסות אותו לפני שקונים. גם אם בחרתם את התוכנית הרצויה, עדיין צריך לבדוק אותה כדי לוודא שהיא עונה על הדרישות שלכם. זו הסיבה שקיימות תקופת ניסיון.

Helium 10 מעניקה לאנשים שקוראים את הדברים שלי - אתם :) - הזדמנות בלעדית להירשם לחשבון ניסיון חינם של Helium 10 ולבדוק את רוב התכונות שלו במשך חודש שלם. מאוחר יותר, כשתבחרו להשקיע, ניתן להשתמש בקודי הקופון שלי כדי לחסוך כסף רב בתוכנית הפלטינה או היהלום.


תוכנית המתחילים אינה זכאית להנחות כלשהן. אבל Helium 10 סיפק לי שני קודי קופון עבור מנויים חודשיים או שנתיים אחרים. בעיקרון, אם אתם משתמשים בקופון

VOVA10 בזמן הצ'ק-אאוט, זה יחסוך לכם 10% לכל החיים. אם תשתמשו בקוד קופון VOVA6M20, תקבלו 20% הנחה על כל תוכנית לששת החודשים הראשונים.


שווה קריאה: תוכנית הליום 10 פלטינום לעומת יהלום: מה הכי טוב בשבילכם?

הנחות helium10

.כעת, באשר ל-סללרבורד, הנה קישור מיוחד שנותן לכם חודשיים של שימוש חינמי ב-סללרבורד. אז, ללא קשר לגודל שלכם כמוכרים, אתם יכולים להתנסות בתוכנה ולהחליט אם אתם אוהבים או לא


שורה התחתונה

Helium 10 ו-Sellerboard שני כלים יקרי ערך, אך הם משרתים מטרה ברורה ומשמשים בדרכים שונות את המוכרים של אמזון. אם אתם מוכרים חדשים עם דרישות כמו מחקר מוצר או מחקר מילות מפתח, אז Helium 10 היא הדרך.


Sellerboard היא האפשרות הטובה ביותר אם אתם כבר בעסק וצריכים מערכת ניהול כדי לעקוב אחר ההכנסות וההוצאות שלכם. למרות שהליום 10 אכן מסייע בכך, הייתי ממליץ לנסות את Sellerboard כדי לקבוע אם הוא מדויק ונוח יותר עבורכם.


אם עדיין יש שאלות או חששות לאחר קריאת מאמר זה, אל תהססו ליצור איתי קשר או להשאיר תגובה על סרטון YouTube שמאמר זה מבוסס על. אני מאחל לכם הצלחה בהגעה להחלטה נבונה.


שלכם,


וובה :)


נ.ב - מחפשים תחליף להליום 10? הנה אופציה :) בהצלחה!

Table of Contents
  1. השוואה ראש בראש Sellerboard vs Helium 10, אני הולך לעזור לכם לבחור את הטוב ביותר
    1. משווים בין סלרבורד להליום 10
    2. Helium 10 לעומת Sellerboard - ?איזה מהם לבחור
    3. Helium 10 לעומת Sellerboard - תקופת ניסיון בחינם ושוברי הנחה
    4. שורה התחתונה

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)