חשבון חינמי ומנוי ניסיון (כיצד לקבל גישה בחינם) Sellerboard

Vova Even Dec 27, 2023
18 People Read
סללרבורד בחינם
Table of Contents
  1. Sellerboard - ליצור את החשבון החינמי תוך פחות מ-2 דקות
    1. ?כיצד לקבל חשבון סללרבורד בחינם ומנוי ניסיון
    2. ?כיצד להשתמש בסללרבורד
    3. Sellerboard - הסיפור
    4. לוּחַ מַחווָנִים
    5. תזרים מזומנים
    6. לוח המחוונים PPC
    7. סטוק
    8. מוצרים
    9. הוצאות
    10. דוחות
    11. משיב אוטומטי
    12. החזר כספים
    13. התראות
    14. סיכום

Disclosure: היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :) 

Sellerboard - ליצור את החשבון החינמי תוך פחות מ-2 דקות


היי, שמי וובה אבן, ואני מוכר פעיל באמזון מאז 2016. אני משתף גם הדרכות, פריצות וסודות מסחריים ביוטיוב וב-Udemy. במאמר זה אדריך אתכם כיצד לקבל גישה ל-Sellerboard בחינם למשך חודשיים.


בסופו של דבר, אספק גם הדרכה מלאה כיצד להשתמש ב-Sellerboard עם ג'ני מ-Sellerboard. זה יעזור לכם להשתמש בכלים שלהם בקלות ויעילות מרבית.


לפני נתחיל עם המאמר, אם אתם לא חבבים גדולים של קריאה, תמיד ניתן ללחוץ על הסרטון הבלעדי למטה ולצפות בשלבים במקום לקרוא אותם. שמחתי לעזור. 😉



משאבים והצעות עיקריות שאני משתף במאמר זה:


Sellerboard ניסיון חינם ומבצע עבור מנוי למשך חודשיים שלמים

כיצד להשתמש ב-Sellerboard - הדרכה מלאה וסקירה


פינוקים ומשאבים נוספים למוכרי אמזון FBA:


3 ספרים אלקטרוניים, 3 קורסים, בשווי של למעלה מ-$1200

קהילת אמזון FBA בפייסבוק


?כיצד לקבל חשבון סללרבורד בחינם ומנוי ניסיון

כדי להשיג את החשבון החינמי למשך חודשיים וגרסת ניסיון של Sellerboard, פשוט לחצו על הקישור הסמוך. או הקשו על הכפתור למטה. זה יוביל לדף הנחיתה שבו תוכלו לקבל את מנוי ה- Sellerboard בחינם. יש לכם אפשרות לחודשיים ניסיון בחינם וללא צורך בלהזין את פרטי כרטיס האשראי שלכם.


עכשיו צריך לזכור שזהו קישור שיתופי. אם אי פעם תעשו עסקים עם Sellerboard, אקבל מזה עמלה כלשהי, וככה נתמוך בתוכן שלי ב-YouTube ללא עלות נוספת. תודה!


בדרך כלל, ניתן לקבל רק חודש ניסיון בחינם, אבל הצלחתי להשיג לכם אישור לחודשיים ניסיון מ-Sellerboard. כעת אמשיך עם המאמר המלא הדן בשימוש הניסיוני ב-Sellerboard.


?כיצד להשתמש בסללרבורד

כאן אספק מדריך וסקירה על אופן השימוש ב-Sellerboard ובכל הכלים שלו. Sellerboard הוא שירות ניתוח רווחים למוכרי אמזון עם כלים נוספים. אני מקווה שאתם נהנים לקרוא את מאמר ההדרכה זה על סללרבורד. יש גם אפשרות  לצפות בסרטון ההדרכה של Sellerboard למטה.


Sellerboard כולל קמפיינים של מעקב דואר שהושקו לאחרונה, משיב אוטומטי, ניהול מלאי, החזר על מלאי שאבד ונפגם, וכלים אחרים של אמזון FBA, כולל אופטימיזציית PPC, מחברי eBay ו-Shopify, והתראות על שינויים ברישום.


החל מ-$19 לחודש, כל מוכר צריך את הכלי המעולה הזה! וכדי שתבינו למה, בואו נציג את הכלי עוד יותר. למידע נוסף על תוכניות תמחור אחרות של Sellerboard לחצו כאן.


Sellerboard - הסיפור

Sellerboard נוסדה בשנת 2017 על ידי ולדי גורדון ומיכאל מוכין. הסיפור התחיל עם ולאדי, מוכר באמזון שהיה מבולבל לגבי המספרים האמיתיים שלו, כמה הוא מרוויח ומשלם עמלות, והרווח שנותר לו.


אז, הוא החליט ליצור כלי שיעזור לו להבין את הרווח הנקי שהוא מרוויח ומה הוא מפספס. הוא רצה להבין מתי נגמר לו המלאי יחד עם עמלות אמזון וכו׳.


בסופו של דבר, הוא החליט שזה יהיה נוח למוכרים אחרים להשתמש בזה. מאוחר יותר, הוא מכר את העסק שלו באמזון והחל לעבוד על Sellerboard והשקתו.


לוּחַ מַחווָנִים

כשתפתחו את לוח המחוונים לאחר ההרשמה, תראו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בעמוד הראשי. לדוגמה, האריח הראשון מציג את התחזית לאתמול, היום, החודש הנוכחי והחודש שעבר. ניתן גם לראות את המוצרים למטה.


אתם יכולים לראות את המכירות לפי האריח שתבחרו, בצירוף מספר ההזמנות, יחידות שנמכרו והחזרים שהיו. אם תלחצו על ההחזרים, תראו מה לא בסדר בפריטים שלכם, ותוכלו לתקן את הבעיה בהתאם.


תוכלו גם להציג פרטים נוספים כמו המכירות שביצעתם בחודש שעבר עם מידע אחר. אתם יכולים לראות כמה אתם מרוויחים וכמה תרוויחו בעמוד אחד.


אפשר לבצע הזמנה מחדש כשנגמר המלאי ולקבץ את המוצרים לפי הורים, שוק או מותג, או ערוץ. יש אפשרות למכור בפלטפורמות נוספות כמו eBay ו-Shopify. בנוסף, מכיוון שהאתר מתרענן כל 15 דקות, אתם מקבלים מידע מדויק. זה מאוד נוח לסוכנויות המספקות שירותי ייעוץ למוכרי אמזון.


כמובן, זה נהדר גם עבור מוכרי אמזון רגילים.


אגב, יש לי מאמר שמשווה את Sellerboard עם Helium 10. תמצאו גם סרטון למטה על אותו נושא.


Helium 10 מציע גם פתרונות דומים למוכרי אמזון, כתבתי מאמר על Helium 10 ומה יש לגרסת הניסיון החינמית של Helium 10 להציע לכם. אפשר לקרוא את המדריך המלא שלי על Helium 10 וכל הכלים.



תזרים מזומנים

איך עוקבים אחר מה שנכנס ויוצא?


אתם יכולים לראות את התשלומים. ניתן גם לראות את כל תזרים המזומנים שעובר דרך חשבון המוכר. אפשר גם להוסיף הוצאות נוספות כדי להציג מידע מדויק על לוח המחוונים.


זה מאפשר להבין את הסכום שיש במזומן ואת הסכום שהועבר דרך חשבון הכרטיס, להשקיע בדברים שונים כדי לראות כמה נשאר לכם.


לוח המחוונים PPC

תכונה זו שנוספה לאחרונה היא כלי אופטימיזציה של PPC שממליץ על בידים שלכם. אתם יכולים לנתח את ההסתברות של קמפיינים וקבוצות PPC ואפילו להתאים על סמך הנתונים שהתקבלו.


זה מאפשר לנהל את מסעות הפרסום שלכם, ו-Sellerboard ממליץ על רווחיות ושימוש במילות מפתח.


כאשר אתם לוחצים על מוצר, ניתן לראות כמה הוצא על המודעות PPC, רווח, ACOS, ACOS איזון, הצעת מחיר נוכחית, הצעת מחיר מומלצת וסטטוס אוטומציה. תוכלו לקבל מידע נוסף על המוצר כאשר תלחצו על עוד.


סטוק

כלי זה מודיע לכם ברגע שנגמר המלאי בהתבסס על קצב המכירות שלכם. הוא מנתח את ברוטו המכירות למוצר, כמה מהר הם עלולים להימכר, מתי הזמן המתאים לבצע הזמנה מחדש, כאשר נגמר המלאי, כאשר לא צריך להזמין ולהיפך.


התרשים מציג את מלאי ה-FBA/FBM, שמור, מהירות מכירה משוערת, כמה ימים נותרו מהמלאי, חנות אוזלת, נשלחה ל-FBA, מלאי במרכז הכנה, הזמנה, זמן להזמנה מחדש, כמות מומלצת להזמנה מחדש, ואת החזר ההשקעה.


מוצרים

מדור המוצרים מתרכז בהוספת עלות המוצרים. כדי להחזיק אותו במקום אחד עבור שווקים שונים, אתם יכולים לערוך מידע בהתאם לשוק הנכון.

הוצאות

בהוצאות תוכלו להזין עלויות אחרות שיש לכם. ניתן להזין את ההוצאות שאינכם מקבל אוטומטית מהמרכז של המוכר. לדוגמה, כסף שהוצאתם על קבלת תמונות של המוצר עם תשלומים של הצלם, העובדים ששלכם או עוזרים וירטואליים וכו'.

דוחות

קטעי הדוח מאפשרים לכם לקבל קבצים מאורגנים עם נתונים מ-Sellerboard. אתם יכולים לייצא את זה לקובץ Excel או CSV עם כל המידע, כולל המוצר, העמלות וכו'. לאחר מכן תוכלו להוריד את הדוח שנוצר. לשתף את הנתונים האלה עם מומחים, שותפים, עוזרים וירטואליים וכו'.


משיב אוטומטי

המשיב האוטומטי שולח הודעות אוטומטיות לקונים שלכם, ומבקש מהם להשאיר סקירה על המוצר, משוב על מוצר וכן הלאה.


תכונה נוספת שהם השיקו ב-28 בינואר היא Reach for Request Review. אתם בוחרים בתבנית הסטנדרטית של אמזון, ו-Sellerboard משתמש ב-API של זרועות רשמיות ושל שותפי מוכר. המשמעות היא שאמזון שולחת בקשה אוטומטית לקונים שלכם על השארת תגובה למוצר.


החזר כספים

קבלו החזר על דברים שאמזון חייבת לכם.


לתכונת החזר הכספים יש שתי אפשרויות. הראשונה, אבד וניזוק, והשנייה, מוחזר.


אתם חייבים את זה כי אמזון עשויה להיות חייבת לכם הרבה כסף. מי שמשתמש ב-FBA, חייב להיות מקרה אחד שחוויתם בו איך אמזון איבדה או פגעה במוצר שלכם במחסן. ניתן להוריד את הדוח ולראות כמה מוצרים אבדו בנזוקו ולא קיבלתם פיצוי עבורם.


יש לך גם תבנית המאפשרת ליצור קשר עם אמזון בנפרד ולבקש מהם ישירות להחזיר את הכסף בחזרה. עבור החזרות, קונה עשוי לרצות החזר עבור מוצר שהוא לא רוצה יותר, ואמזון תחזיר להם, אבל הם לא יקבלו את המוצר בחזרה. ככה גם איבדתם כסף וגם לא קיבלתם את המוצר שלכם בחזרה.


אם אתם מחפשים אלטרנטיבה שיכולה לעזור לכם לקבל כסף בחזרה בצורה קלה יותר, בדקו את הסקירה שלי על GETIDA. זו תוכנה שמתמחה רק ב"החזרת כספים".


יש לי מאמר לסקירה מפורטת על GETIDA, עם יוני מזור, CGO ב-GETIDA. אני גם אטמיע את סקירת הסרטון למטה. יש גם הנחה מצויינת לגטידה.



התראות

התראות מודיעות לכם עם מידע לגבי המוצרים שלכם. אם יש לכם חוטף ברישום, אם יש שינויים ברישום, עמלות השתנו וכו', תקבלו הודעה על כל דבר בדוא"ל שלך.


כלי שימושי דומה הוא Jungle Scout Alerts, מאת Jungle Scout.


סיכום

לאחר קריא מעמיקה על Sellerboard, יהיה לכם מושג טוב יותר כיצד להשתמש בו. ואל תשכחו לקבל תקופת ניסיון חינמית של חודשיים על ידי לחיצה על הקישור למטה!


קבלו ניסיון וחשבון חינם של Sellerboard למשך חודשיים


מקווה שנהנתם לקרוא את המאמר, והוא סיפק את כל המידע הדרוש.


עד הפעם הבאה,


שלכם,


וובה :)


נ.ב - מחפשים תחליפים נוספים ל- Sellerboard? הנה סרטון שיעזור לכם.


Table of Contents
  1. Sellerboard - ליצור את החשבון החינמי תוך פחות מ-2 דקות
    1. ?כיצד לקבל חשבון סללרבורד בחינם ומנוי ניסיון
    2. ?כיצד להשתמש בסללרבורד
    3. Sellerboard - הסיפור
    4. לוּחַ מַחווָנִים
    5. תזרים מזומנים
    6. לוח המחוונים PPC
    7. סטוק
    8. מוצרים
    9. הוצאות
    10. דוחות
    11. משיב אוטומטי
    12. החזר כספים
    13. התראות
    14. סיכום

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג הם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מהעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)