השתמשתי בהליום 10 במשך 6 שנים. הסקירה הכנה שלי על הליום 10. Helium 10.

Vova Even Nov 04, 2023
11 People Read
סקירה על הליום 10
Table of Contents
  1. הליום 10, ביקורת כנה על אופן העבודה עם התוכנה - Helium 10
    1. הליום 10 - מנוי ניסיון חינם + הנחות
    2. הליום 10 תמחור וחבילות
    3. מה יש בהליום 10
    4. כלים למחקר מוצר
    5. אופטימיזציה של עמודי מוצר
    6. אנליטיקה
    7. מחקר מילות מפתח
    8. למידה
    9. אופרציות
    10. פרסום
    11. תוסף כרום של הליום 10
    12. הליום 10 קודי קופונים והנחות
    13. שורה תחתונה

Disclosure:  היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)  

הליום 10, ביקורת כנה על אופן העבודה עם התוכנה - Helium 10

היי! זה שוב וובה, מוכר אמזון פעיל בפלטפורמה מאז 2016, וממשיך לפעול בתחום, תמיד חולק איתכם את העצות הכי טובות שלי.


אם תעברו על הבלוג, YouTube או ערוץ Udemy שלי, תגלו שלל מדריכים, טיפים, טריקים ופריצות - כל מה שצריך כדי להפוך למוכר טוב יותר באמזון.


בבלוג הזה, אני אסביר לכם מה זה הליום 10, איך הוא עובד, מה אפשר לעשות איתו, אם זה שווה את ההשקעה, ואם זה תוכנה טובה עבור עסקי אמזון FBA.


אז אני משתמש בהליום 10 מאז סוף 2017, ועדיין, משתמש בו באופן פעיל. המטרה שלי היא לעזור לכם להבין אם זה בשבילכם או לא.

.אוסיף כאן גם קישור למדריך המפורט שלי על הליום 10, בוא אני מסביר איך משתמשים בכל הכלים של התוכנה


הנה גרסת וידאו של פוסט זה, שאתם מוזמנים לצפות גם בו:



לפני שנתעמק במאמר, הרשו לי להבהיר דבר אחד - הליום 10 מפשט יותר מאי פעם לבצע מחקר על מוצרים ומילות מפתח באמזון.


וזה אפילו לא הכל, הליום גם עוזר באופטימיזציה של עמוד המוצר, והוא כרגע הכלי המועדף עלי לשימוש עבור מסחר באמזון.


החלק הטוב ביותר הוא שלהליום 10 יש גם הרחבה רב-תכליתית של הליום 10 בגוגל כרום, שהיא פשוטה למדי לשימוש, עם פחות התרוצצויות או מורכבויות. בואו נתחיל!

הליום 10 - מנוי ניסיון חינם + הנחות


בלחיצה על הקישור הזה, תקבלו חשבון הליום 10 בחינם בגרסת ניסיון מיוחדת. ישנם הנחות זמינות וגם קודי קופון להליום 10 למטה.


VOVA10 מעניק 10% הנחה בכל חודש.

VOVA6M20 מעניק 20% הנחה לששת החודשים הראשונים של המנוי.


הליום 10 תמחור וחבילות


כנראה השאלה הפופולרית ביותר היא התמחור של הליום 10, אז בואו נתחיל עם זה.

טוב, קיימות ארבע אופציות מנוי עיקריות: דיימונד, פלטינום, וסטרטר. כמו כן תוכנית העלית.


כמו כן, יש את תוכנית ה- A La Carte המיוחדת. תוכנית זו מאפשרת לקבל חלקים ספציפיים מהליום 10, ולא את כל החבילות (סוג של פריסה לגורמים).


עבור רוב המוכרים, ואפילו עבור מתחילים, הייתי ממליץ על תוכנית הפלטינום מכיוון שהיא מכסה הכל גם למתחילים וגם ולכוכבי אמזון עולים (כמוך?).


תוכנית זו כוללת את כל מה שצריך - מחקר מוצר, מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה של רישום (עמוד מוצר), סקר שוק ועוד דברים רבים אחרים.


תוכנית הדיימונד תהיה ההשקעה הטובה ביותר אם אתם מוכרים גדולים יותר ויש לכם סוכנות או מספר מוצרים לנהל. זה לא זול אבל מספיק כדי לענות על הצרכים המתעוררים.


אם אתם לא מוכרים עדיין ורק רוצים לנסות את הליום 10 - או אם התקציב נמוך - ההמלצה שלי היא ללכת על תוכנית הסטרטר.


תוכנית זו מציע תכונות מוגבלות אבל הן יספיקו כדי לעזור לקבל החלטה נכונה.


רק למקרה שאתם סקרנים, אני כרגע בתוכנית הדיימונד. בקיצור, זה פשוט נותן יותר אפשרויות זמינות בתוך הליום 10 עם יותר שימוש באותם כלים.

מה יש בהליום 10

כעת, בוא נחקור במה עוד התוכנה יכולה לעזור לכם ונראה מה יש לה להציעה!

כלים למחקר מוצר


ראשית, בואו נסתכל על כלי מחקר המוצר כגון: Black Box, Trendster ו-Xray עבור אמזון ו-Walmart. כלים אלה מאפשרים למצוא מוצרים רווחיים למכירה באמזון.


כפי שכבר ציינתי, המאמר יהיה קצר ולעניין, לא אכנס יותר מדי לעומק, אבל אם אתם זקוקים הדרכות מעמיקות עבור הליום 10 - אז יש לי חדשות טובות:


לחצו כאן ותוכלו לגשת אל הפלייליסט ביוטיוב עם למעלה מ-150 סרטוני הדרכה עבור הליום 10. זה בערוץ היוטיוב שלי באנגלית.


מדריכים אלו יראו לכם שלב אחר שלב כיצד להשתמש בכל חלק של התוכנה. לחלופין, אם תרצו לצפות בסרטון בודד שהוא הדרכה מלאה ועונה על כל השאלות שלכם לגבי הליום 10, זה ממש למטה... 😉



חזרה לנושא, הליום 10 יעזור לכם למצוא מוצרים באמצעות שלושה כלי מחקר, כפי שציינתי קודם. ונחשו מה? תוכלו גם לשמור את המוצרים המועדפים עליכם לחקירה מאוחרת יותר.

 

לדוגמה, עם Black Box, תוכלו לאתר מוצרים עם ביקוש גבוה ותחרות נמוכה. כל שעליכם לעשות הוא למלא קריטריונים ספציפיים כמו נפח חיפוש, הכנסות, דירוג כוכבים וכדומה, והכלי יוציא בהתאם מוצרים מתאימים תוך מספר שניות.

 

בשלב הבא, Trendster, טרנדסטר, יראה לכם מגמות שונות של מוצרים, כך שתוכלו להעריך אם נישה עולה או יורדת (מבחינת ביקוש). די ברור שהיית רוצה למצוא נישות שעולות ולא מתות.


אז אם אתם מתלבטים בין מכירת מדפסות לציוד ברביקיו, השתמשו ב-Trendster. במקרה שתעשיית המדפסות מצטמצמת ועסקי הברביקיו פורחים, תוכלו לראות זאת בהקדם.


בתור מוכר ציוד ברביקיו, אני מודה שהנישה לא קלה. יש תחרות עזה אבל אנחנו מנסים כמיטב יכולתנו לשרוד זה מה שכולנו עושים כמוכרים באמזון. בקיצור, אתם יכולים לסמוך באופן מלא על Trendster כדי להשתמש בו כבסיס להחלטות.


עוברים להרחבת דפדפן Xray, כפי ששמה מעיד, Xray הוא תוסף דמוי סורק מופלא שמנתח את היסטוריית המכירות של כל מוצר באמזון ומציג את הביצועים החזויים שלו מול עיניכם.


שלא לדבר, התוסף עושה את זה תוך כמה שניות קצרות.

.ישנם עוד כמה תוספי דפדפן טובים למוכרי אמזון

אופטימיזציה של עמודי מוצר


היעד הבא הוא האופטימיזציה של רישום (עמוד של המוצר באמזון). הליום 10 כולל סט כלים ייחודי, כמו כדי לעזור לfo לייעל את הדפים של המוצרים שלכם לחשיפה מקסימלית. הנה הכלים.

Frankenstein, Scribbles, Index Checker, Listing Analyzer, Audience, ו-Listing Builder


העליתי קורס שלם על הליום 10 בחינם בערוץ היוטיוב שלי. קורס זה מעמיק הרבה יותר לתוך תכונות של הליום 10 ולאופטימיזציה של דף המוצר.


לדוגמה, תלמדו כיצד למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר עבור הרישום שלכם, באיזה סוג תמונות להשתמש, כיצד לכתוב תוכן משכנע ועוד הרבה יותר עם מושגים ברורים יותר.


כעת כדי לעזור לכם לקבל הבנה מעמיקה יותר בנושא, הרשו לי לתאר בקצרה את רוב כלי האופטימיזציה של דף המוצר הזמינים בהליום.


אז יש לנו את Frankenstein. זהו מעבד מילות מפתח שעוזר לעבד כל מספר של ביטויים בכמה קליקים. זה עוזר לחסל את מילות המפתח המיותרות שמצאתם דרך Magnet/Cerebro. נדבר עליהם בקרוב.


עם Scribbles/Listing Builder, כפי שאולי ניחשתם, תוכלו לבנות את דף המוצר שלכם.


כל שעליכם לעשות הוא לייבא לכלי מילות מפתח מעובדות בפרנקנשטיין, ולעבור למסך דמוי לוח מחוונים עם כל מילות המפתח הרלוונטיות משמאל ועורך טקסט מימין לכתיבת תוכן הרישום.


מילות המפתח מסווגות לפי נפח החיפוש שלהן, מילה שיותר מחופשת מביא יותר מכירות. בכל פעם שאתם משתמש במילת מפתח, היא נמחקת מהרשימה משמאל. למען האמת, אני נהנה להשתמש בכלי זה מכיוון שהוא מקל על פיתוח של רישום המוצר ובניית טקסט לתיאור שלו.


יתר על מזה, האינדקס צ׳קר עוזר לכם לראות אם יש לכם אינדקסציה באמזון. הרשו לי להסביר את זה עם דוגמה. נניח שיש לכם שף עבור סכין מטבח, ועשיתם אינדקס עבורו. זה מציין שבכל פעם שמישהו מחפש מילת מפתח שבה השתמשתם בדף המוצר שלכם, המוצר יופיע בחיפוש.


עם זאת, אם הוא לא יצורף לאינדקס, המוצר שלכם לא יופיע בתוצאות החיפוש. במקרה זה, האינדקס צ'קר יציג את המונחים הנמצאים באינדקס.


במילים אחרות, יתכן שהמוצר לא יופיע עבור מילות מפתח מסוימות אם הן מוגבלות, אם יש מגבלות קטגוריות או אם יש בעיות רלוונטיות אחרות.


הנה סרטון מעולה לצפייה בנושא יצירת אינדקס באמזון. עם תומר לוין מאת https://www.blazecopywriting.com - החבר'ה יכולים לעזור לכם ליצור דף באמזון.

השתמשו בקוד VOVA10 תמורת 10$ הנחה.

שלב הבא הוא Listing Analyzer, שעוזר לנתח כל רישום באמזון - בין אם הוא שלכם או של מישהו אחר - כדי לראות עד כמה הוא מתפקד בפלטפורמה.


חוץ מזה, בכל חלק של הליום 10, תבחינו בכפתור "למד" (Learn), לחיצה עליו תעזור לכם לפגוש את בראדלי סאטון. בראדלי הוא כוכב הליום 10 האולטימטיבי, וכוכב בכל חלל האמזון.


הוא יראה לכם איך להשתמש בכל הכלים האלה ובמה הם עוסקים. לא לשכוח, הוא הרבה יותר מקצוען ממני באמזון, אז אני ממליץ לכם בחום לצפות בסרטונים שלו.


עכשיו נעבור ל "Audience". כלי שימושי אם יש לכם שני עיצובי תמונה עיקריים עבור הרישום שלכם ואתם לא בטוחים איזה מהם יצליח יותר, אפשר להשתמש בתוכנה זו כדי לסקור מספר מסוים של אנשים.


נניח שאתם יכולים לשאול 50 אנשים שונים ולקבל את התגובות האישיות שלהם לגבי מה הם מעדיפים.


תוכנת ה- Audience היא אכן דרך ראויה לציון לשפר את התמונות שלכם. עוזרת ליצור סקרים תוך דקות ספורות כדי לקבל משוב מפורט מהלקוחות שלכם. בדרך זו, תספקו ללקוחות בדיוק את מה שהם מחפשים.


זה דומה לכלי שנקרא ProductPinion, שמספק תוצאות עמוקות עוד יותר עם מחקר קהל. הנה הדרכה מלאה מ-א עד-ת של הכלי הזה בשבילכם. תהנו!



אנליטיקה


חלק זה של הליום 10 כולל מעקב אחר מילות מפתח, רווחים ומעקב אחר השוק (Keyword Tracker, Profits, Market Tracker). ניתן להשתמש בכלי מעקב מילות המפתח והרווחים באמזון וגם ב- Walmart.


להלן תיאור קצר של כל אחד מהכלים הללו.


כפי שהשם מרמז, Keyword Tracker מאפשר לכם לעקוב אחר מילות מפתח ספציפיות. לדוגמה, אם אתם מוכר סכיני מטבח, אתם יכולים להשתמש בתוכנה זו כדי לעקוב אחר ביצועים של המוצר שלכם עבור מילים שונות כמו סכין, סכין גדולה, סכין קטנה, סכין ענקית וכו'.


אם אתם מקדמים מילת מפתח, הודות לתכונה זו, ניתן לקבוע אם היא בעליה או בירידה.


ואז, יש את ה-Market Tracker. זה אחד הכלים האהובים עלי. הוא נותן מבט ממעוף הציפור על הביצועים של הנישה שלכם. הוא מציג את המידע בצורה של תרשים עוגה.


אז נניח שאתם מוכרים סכיני מטבח. ה- Market Tracker מאפשר לקבוע את שיעור השוק שהמוצר שלכם תופס. ברור שזה גם מראה כמה פריטים אחרים צורכים.


ניתן לומר ש-Market Tracker מאפשר לערום מוצרים שונים אחד מול השני. כתוצאה מכך, אתם יכולים לקבוע למי מהמתחרים יש את נתח השוק הגדול ביותר, כמו גם את נתח השוק שלכם. זה באמת עוזר להבין נישה לעומק.


אפילו השווקים שבהם אתם לא מוכרים ניתנים למעקב; ייתכן שהם שווקים חדשים שתרצו להיכנס אליהם.


בעזרת הכלי המגניב הזה, תוכלו לראות כיצד התחרות מתפתחת ומי מצטרף לשוק. במילים אחרות, Market Tracker יעזור לכם כמוכרים לתפוס את התמונה המלאה של שוק שתרצו לחקור.


הנה הדרכה מעמיקה על הכלי.



הבא בתור זה ה-Profits; כלי זה יסייע לכם לעקוב אחר הרווחים עבור העסק שלכם. אפשר לראות את הרווחים שלכם מפריטים שונים, או כמה הפסדתם על מוצר מסוים.


לדוגמה, אם אתם מבזבזים אלפים על לחלק את המוצר בחינם על מנת לקדם אותו, אתם יכולים להוסיף את העלויות האלה ללשונית "הוצאות" של כלי זה.


זה יאפשר לראות ולעקוב אחר מספר היבטים של הרווחיות שלכם. לדעתי, זה כלי מדהים, מכיוון  ניתן לקבוע אם העסק באמת רווחי.


כלי שימושי דומה לחישוב רווח נקרא Sellerboard. זה גם כלי מצויין. ישנה הדרכה מלאה של סלרבורד באתר שלי כאן.


מחקר מילות מפתח


האלמנט הבא בהליום 10 הוא מחקר מילות מפתח שיש לו כלים שונים, כגון: Cerebro, Magnet ו-Misspelinator. בין שלושת אלה, Cerebro ו-Magnet ניתנים לשימוש גם ב- Walmart. בואו נעבור על כולם במהירות כדי לראות מה הם נותנים לנו.


הראשונה Cerebro עוזרת למצוא את מילות המפתח הטובות ביותר עבור המוצרים שלכם כדי שתישארו רלוונטים בשוק.


בעזרת תוכנה זו, אתם יכולים לחלץ את המונחים שהמתחרים המובילים מדורגים עבורם ולנצל אותם ברישום שלכם ולקחת חלק מהמכירות שלהם.


הנה סרטון מפורט מאוד  על ה-Cerebro למחקר מילות מפתח מעמיק. הוא זכה בפרס של הליום 10 בתור הסרטון הטכני ביותר על הכלי הזה. איזה כיף :)


הדבר הבא בתחום מחקר מילות המפתח הוא ה-Magnet.


בדומה לאופן שבו מגנט אמיתי מושך סיבי ברזל, מגנט שואב את כל מילות המפתח המעורפלות אך הרלוונטיות ביותר ממנוע החיפוש של אמזון.


הוא מציב אותם מולכם כדי שתוכלו להשתמש בהם ברישומים שלכם ולקבל יותר חשיפה באמזון.


בנוסף, יש לנו את ה-Mispellinator אשר מאתר סוגים מסוימים של שגיאות במילות מפתח ספציפיות.


לדוגמה, נניח שיש מילת מפתח "סכין מטבח" אך בטעות מישהו שכח להוסיף את ה-י באיות של הסכין. זה הופך אותו ל"סכן מטבח".


למרות שיש פחות תחרות במילות אלו, ייתכן שזו עדיין מילת מפתח רלוונטית שאנשים מחפשים. לכן, אם יש לכם את זה ברישום, אפשר להשיג יותר מכירות - ככל שיותר אנשים יחפשו מוצר עם שגיאת כתיב, כך הסיכויים להשיג מכירה יגדלו.


למה? כי קל יותר לדרג עם מילות מפתח פחות פופולריות (אין הרבה תחרות).


אז כן, Misspellinator יכול לעזור למצוא את הטעויות האלה ברשימת מילות המפתח שלכם. כדי להבהיר זאת יותר, Misspellinator מאחזר את הגרסאות השכיחות ביותר עם נפח החיפוש הגדול ביותר - וגם זה, תוך שניות!


למידה

כן, קראתם נכון - הליום 10 יכול גם לעזור לכם ללמוד על מכירה באמזון.


בעיקרון, יש קורס ששווה $997, אבל נחשו מה?


אתם מקבלים אותו חינם עם מנוי Helium 10. לפני שאתם תוהים, הקורס נקרא Freedom Ticket, קורס מעמיק של קווין קינג שהוא כוכב די גדול בקהילת אמזון.

.בלינק למעלה יש את הביקורת שלי על הקורס, וכאן יש עמוד נחיתה של פרידום טיקט


כמו כן, הוא הבעלים האמיתי של הקורס ועכשיו נותן אותו בחינם אם תצטרפו ל- Helium 10. במילים פשוטות, תקבלו הדרכה קפדנית של 30 שעות שתעשה פלאים בהזנקת משחק המסחר שלכם!


הנה סקירת וידאו של הקורס הזה:


מלבד הפרידום טיקט, יש אפשרות אימון מקצועי (Pro Training). באמצעותו, אתם מקבלים גישה למדריכי וידאו עבור כל חלק של הליום 10.


לפיכך, אם אתם נתקעים עם חלק כלשהו, אין מה לדאוג. וכמובן, המדריכים שלי על הליום 10 תמיד יהיו זמינים כיתרון נוסף עבורכם.


תוכנת הלמידה הבאה שהליום 10 מציע היא Academy. זה יותר כמו קורס למתחילים, שבו אתם יכולים להשתמש כשאתם רק נכנסים לשוק.


הוא יעזור להתחיל עם הבנת התוכנה בלי שום התחייבות - כן - זה לגמרי בחינם. שלא כמו הפרידום טיקט שמחייב אותכם להשקיע בהליום 10, האקדמיה נגישה באופן חופשי לכל אחד.

אופרציות


לאחר הלמידה, בואו נרחיב קצת על אופרציות.


בחלק זה ישנם מגוון תוכנות, ואני אתאר בקצרה כל אחת מהן. בסדר, הראשון הוא Alta. יש לו פתרונות פיננסיים אולטימטיביים לכל מי שהשקיע בתוכנה.


עם אפשרות זו, ניתן ללוות כסף מהליום 10 כדי להשקיע ולהרחיב את העסק שלכם. עם זאת, רק כדי לומר, מעולם לא השתמשתי בקרדיט כזה.


בהמשך, יש לנו את Alerts. כפי שהשם מרמז, תכונה זו עוזרת לפקח על חשבונכם. לכן, אם יש שינוי כלשהו או פעילות רישום חדשה שנראית חריגה או שאינכם מודעים אליה, כגון שינוי קטגוריה או גודל, ביקורות חדשות על הרישומים וכו', התראות יודיעו לכם מיד.


הבא בתור,זה ה- Inventory Protector,  שעוזר להגביל את אופן השימוש בקופונים לרכישת הסחורה שלכם.


מכיוון שאתם עלולים ליצור מדי פעם קופונים עבור המוצרים שלכם באמזון, אפשר, בטעות, ליצור כמות עצומה של קופונים.


לקוחות יכולים להשתמש בהם לרע ולהפיץ אותם בצורה כה נרחבת עד שתאבדו את כל המלאי שלכם.


זה הדבר האחרון שתרצו בתור מוכרים, לא? אבל, אין מה לדאוג; Inventory Protector יציל את המצב.

Refund Genie הוא עוד כלי יוצא דופן ומציל חיים המסייע לכם בהגשת תביעות החזר כספי של אמזון ובניסוח הודעות דוא"ל רלוונטיות.


עם זאת, אתם יכולים להשתמש בו כדי להחזיר את כספכם מאמזון למקרה שהם איבדו או גרמו נזק למוצרים שלכם. לעולם לא תרצו לוותר על ההזדמנות הזו, נכון?

.יש כתבה בבלוג על 3 טיפים להחזרי כספים מאמזון. שם אני גם מזכיר כלי שממש עוזר עם זה בשם גטידה


מלבד כל כלי התפעול האחרים, Follow-up עוזר לכם להגדיר הודעות דוא"ל אוטומטיות שיימסרו ללקוחות ברגע שהם מבצעים עסקה או בכל פעם שיש הצעה.


כך תוכלו למשוך עוד הרבה ביקורות (ולקוחות). מעקב כולל גם תכונת סקירה אוטומטית המסייעת לכם ברכישת ביקורות נוספות.

פרסום


במדור השיווק, הכלי הראשון הוא Adtomic, שהיא פלטפורמת פרסום שעוזרת לכם לשפר את ה-PPC ולנהל את הכל במקום אחד.


השני הוא Portals. פורטלס משמש לבניית דפי נחיתה. המטרה העיקרית של דפי נחיתה היא ללכוד לקוחות לתוך רשימות השיווק שלכם.


מה שאתם יכולים לעשות הוא לכלול הצעה של קבלת מתנה שקונים עשויים לסרוק לאחר רכישת המוצר שלכם כדי להגיע לדף עם מתנה. זה יכול להיות קוד QR על פיסת נייר. זה נקרא 'כרטיס מטמון'.


לדוגמה, ייתכן שיש לכם כרטיס כזה באריזת המוצר שרשום בו "קבל אחריות בחינם כאן", עם קוד QR, וכאשר צרכן יסרוק אותו, הוא יופנה לדף נחיתה שבו הוא יכול להשאיר את הנתונים שלו (אימייל, למשל) ולקבל את האחריות.


תוסף כרום של הליום 10

מלבד כל הכלים התכונות הנהדרות שציינתי לעיל, הליום 10 מציע תוסף גוגל כרום המוכר בדרך כלל כ"Xray". הוא מאפשר לכם לסרוק את תוצאות החיפוש ולראות את הביצועים של כל מוצר. הבנת היסטוריית הביצועים של מוצרים שונים בתוך נישות שונות מאפשרת לבצע מחקר מוצרים טוב יותר, להבין נישות בצורה יסודית יותר ולקבוע אילו פריטים מתאימים לכם אישית.


למד כיצד להשתמש בו מא' עד ת' באמצעות הסרטון למטה.


הליום 10 קודי קופונים והנחות

בחלק זה של המאמר, יש לי כמה חדשות נפלאות עבורכם - Helium 10 סיפק לי באופן בלעדי שני קודי קופון מיוחדים וגרסת ניסיון בחינם עבורכם!


אם תשתמשו בקוד ההטבה VOVA10 בקופה, תקבלו הנחה של 10% לכל החיים. ואם השתמשו בקוד VOVA6M20 בקופה על כל מנוי, תקבלו הנחה לששת החודשים הראשונים של-20%.


אז מה גורם לכם לחכות? זו הזדמנות טובה לחסוך בגדול!



שורה תחתונה


הליום 10 היא אחת האפשרויות הטובות ביותר למתחילים, כמו גם למוכרים מתקדמים.


אני משתמש בו בערך 6 שנים. וואו. הזמן חולף. זה סט טוב של כלים, בכנות.


עם זאת, אם עדיין יש לכם שאלות או חששות לאחר קריאה, אל תהססו ליצור איתי קשר במיידי.


שלכם,


וובה :)

.נ.ב. - יש גם הדרכה באתר על המתחרה העיקרי של הליום 10, ג'אנגל סקאוט, אפשר לקרוא את ההדרכה המלאה על ג'אנגל סקאוט ממש כאן

Table of Contents
  1. הליום 10, ביקורת כנה על אופן העבודה עם התוכנה - Helium 10
    1. הליום 10 - מנוי ניסיון חינם + הנחות
    2. הליום 10 תמחור וחבילות
    3. מה יש בהליום 10
    4. כלים למחקר מוצר
    5. אופטימיזציה של עמודי מוצר
    6. אנליטיקה
    7. מחקר מילות מפתח
    8. למידה
    9. אופרציות
    10. פרסום
    11. תוסף כרום של הליום 10
    12. הליום 10 קודי קופונים והנחות
    13. שורה תחתונה

Disclosure:   היי! חלק מהקישורים בבלוג עם קישורי שותפים. הכוונה שאם תלחצו על הקישור, ותקנו דרכי משהו, אקבל חלק מעסקה לחשבון הבנק שלי, ללא עלות נוספת בשבילכם. בדרך כלל יש אפילו הנחות שיעזרו לכם לחסוך כסף. אז אשמח אם תתמכו! תודה רבה ויום טוב :)